Effe de WK-Finale bereikt.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat Clasie er niet bij is begrijpen maar weinig mensen.
Ook niet Feyenoorders... maar Bertje is gewoon de weg kwijt., Luuk de Jong met longontsteking de voorkeur boven Dost.. Strootmaninplaats van Clasie., Die Bouma terwijl je de De Vrij of Viergever ervaring kan laten opdoen als derde keus. Na de Uefa cup winst heet hij natuurlijk ook niet veel goeds meer gedaan.
Eens!quote:Op maandag 4 juni 2012 00:59 schreef Gert het volgende:
Moeten die twente en psv spelers nog steeds in de OP trouwens?
Of zijn we daar wel klaar mee. Eigen kracht eerst?
quote:Op maandag 4 juni 2012 00:59 schreef Typisch het volgende:
Ja, zet er een juichende Ron Vlaar in na zijn eerste goal voor Oranje oid.
Dat wordt lastig, zit op mobiel.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:59 schreef Typisch het volgende:
Ja, zet er een juichende Ron Vlaar in na zijn eerste goal voor Oranje oid.
quote:Kuyt: terugkeer bij Feyenoord blijft mijn ambitie
4 juni 2012
Dirk Kuyt beseft dat hij met zijn transfer van Liverpool naar Fenerbahçe heel wat supporters van Feyenoord heeft teleurgesteld, zo laat hij weten in De Telegraaf. Maar hoopt het ooit goed te maken. "Het is nog steeds mijn ambitie bij Feyenoord terug te keren. Ik heb met Feyenoord gekeken wat er nu al mogelijk was, maar we kwamen tot de conclusie dat de tijd nog niet rijp is. Het liefst keer ik als speler terug en anders in een andere rol", aldus de Katwijker. Indien Kuyt zijn contract in Istanbul uitdient, is hij 34. Bij Fenerbahce gaat hij in drie jaar bijna 10 miljoen euro verdienen
Juist loten en ze eruit knikkeren. Karma.quote:Kuyt hoopt Feyenoord te ontlopen in voorronde CL
4 juni 2012
In het programma Studio Voetbal liet Dirk Kuyt zondagavond blijken Feyenoord heel graag te willen ontlopen in de voorronde van de Champions League. Er is een behoorlijke kans dat Feyenoord en Fenerbahce elkaar in de derde of vierde voorronde treffen. "Ik hoop dat we elkaar vermijden in de voorronde", zei Kuyt tegenover de NOS. "Want ik hoop echt dat Feyenoord én Fenerbahçe het hoofdtoernooi halen. Misschien komen we elkaar dan wel tegen."
Inderdaad. BMI eet broodje Kuyt met knoflookquote:Op maandag 4 juni 2012 08:45 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
Juist loten en ze eruit knikkeren. Karma.
Volgens mij gaat hij sowieso keihard falen daar. Turkse supporters lijken mij niet van het type die een niet-scorende spits blijven toejuichen, omdat hij zo hard werkt...quote:Op maandag 4 juni 2012 08:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inderdaad. BMI eet broodje Kuyt met knoflook
Even de echte versie:quote:Kuyt: terugkeer bij Feyenoord blijft mijn ambitie
4 juni 2012
Dirk Kuyt beseft dat hij met zijn transfer van Liverpool naar Fenerbahçe heel wat supporters van Feyenoord heeft teleurgesteld, zo laat hij weten in De Telegraaf. Maar hoopt het ooit goed te maken. "Het is nog steeds mijn ambitie bij Feyenoord terug te keren. Ik heb met Feyenoord gekeken wat er nu al mogelijk was, maar we kwamen tot de conclusie dat de tijd nog niet rijp is. Het liefst keer ik als speler terug en anders in een andere rol", aldus de Katwijker. Indien Kuyt zijn contract in Istanbul uitdient, is hij 34. Bij Fenerbahce gaat hij in drie jaar bijna 10 miljoen euro verdienen
"In het programma Studio Voetbal liet Dirk Kuyt zondagavond blijken Feyenoord heel graag te willen ontlopen in de voorronde van de Champions League. Er is een behoorlijke kans dat Feyenoord en Fenerbahce elkaar in de derde of vierde voorronde treffen. "Ik hoop dat we elkaar vermijden in de voorronde", zei Kuyt tegenover de NOS. "Want dan haal ik met Fener zeker niet de Champions League én ik ben bang om uitgefloten te worden in De Kuip."quote:Kuyt hoopt Feyenoord te ontlopen in voorronde CL
4 juni 2012
In het programma Studio Voetbal liet Dirk Kuyt zondagavond blijken Feyenoord heel graag te willen ontlopen in de voorronde van de Champions League. Er is een behoorlijke kans dat Feyenoord en Fenerbahce elkaar in de derde of vierde voorronde treffen. "Ik hoop dat we elkaar vermijden in de voorronde", zei Kuyt tegenover de NOS. "Want ik hoop echt dat Feyenoord én Fenerbahçe het hoofdtoernooi halen. Misschien komen we elkaar dan wel tegen."
quote:'Fenerbahçe is na FC Utrecht, Feyenoord en Liverpool weer een volksclub'
Met zijn keuze voor Fenerbahçe heeft Dirk Kuyt Hamburger SV bijzonder teleurgesteld. Technisch directeur Frank Arnesen dacht de beste papieren te hebben om de aanvaller van Liverpool over te nemen, maar zondag zette Kuyt zijn handtekening onder een driejarig contract in Turkije. Volgens De Telegraaf gaat de international in drie seizoenen tijd tien miljoen euro verdienen.
HSV kon een stuk minder bieden, maar volgens zaakwaarnemer Rob Jansen was het salaris niet doorslaggevend. "Dirk wilde heel graag Europees spelen en het liefst Champions League", zegt hij in De Telegraaf. "Fenerbahçe is een club waar je elk seizoen om de titel strijdt.
Waarschijnlijk te horen gekregen dat hij gratis weg mocht.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:14 schreef Sejt het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de transfersom dan? Hij had nog een 1-jaar contract bij Liverpool - daar hoor je helemaal niks over.
Zou me niks verbazen als hij die zelf heeft betaald zodat het lekker snel rond wasquote:Op maandag 4 juni 2012 11:14 schreef Sejt het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de transfersom dan? Hij had nog een 1-jaar contract bij Liverpool - daar hoor je helemaal niks over.
quote:Op maandag 4 juni 2012 08:45 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
Juist loten en ze eruit knikkeren. Karma.
Gelukkig is hij over 3 jaar pas 34.quote:'Alleen terug naar Feyenoord als ik kampioen kan worden'
4 juni 2011
Dirk Kuyt (30) houdt een terugkeer bij Feyenoord in gedachten. De aanvaller annex middenvelder van Liverpool en Oranje verliet Rotterdam in 2006 voor een contract in Engeland: hij staat daar nog tot medio 2013 onder contract. “Over twee jaar, dat zou een moment kunnen zijn”, laat Kuyt zaterdag weten in een interview met het Algemeen Dagblad.
“Op mijn 33ste moet het, kom je later dan ben je alweer op de terugweg. Ik wil iets neerzetten, net als toen ik er speelde. Feyenoord moet weer prijzen pakken, dat kan best, daar ligt de basis al voor”, aldus Kuyt. De Katwijker debuteerde in de Eredivisie bij FC Utrecht en verkaste na vijf seizoenen naar De Kuip. Vervolgens speelde hij drie jaar voor Feyenoord. “Ik heb het gevoel dat ik bij een topclub in Europa zit, het streven is om nog kampioen te worden en bekers te winnen. Maar ik wil dus ook graag terug naar Feyenoord.”
“Echter, alleen als ik met Feyenoord kampioen kan worden”, benadrukt Kuyt in het gesprek. “Ik meen dat serieus wat ik nu zeg: als Feyenoord zijn spelers als Wijnaldum, Fer en De Vrij bij elkaar houden, dan is de stap naar succes niet zo groot. Ik wil ook niet terug op 35-jarige leeftijd. Dan heb je een heel andere Kuyt dan die wegging uit de Kuip. Over twee jaar, dat zou een moment kunnen zijn.”
Ja want daarom gaat ie Feyenoorders meenemen, zodat ze even ervaring op kunnen doenquote:Op maandag 4 juni 2012 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat Clasie er niet bij is begrijpen maar weinig mensen.
Ook niet Feyenoorders... maar Bertje is gewoon de weg kwijt., Luuk de Jong met longontsteking de voorkeur boven Dost.. Strootmaninplaats van Clasie., Die Bouma terwijl je de De Vrij of Viergever ervaring kan laten opdoen als derde keus. Na de Uefa cup winst heet hij natuurlijk ook niet veel goeds meer gedaan.
Dat was inderdaad de reden om bijvoorbeeld Maher mee te nemen ja. Jij zal het wel niet willen zien, maar Clasie is een stuk beter dan een boel spelers die in de 1e selectieronde zaten.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja want daarom gaat ie Feyenoorders meenemen, zodat ze even ervaring op kunnen doen
Ja de eerste selectieronde, niet de uiteindelijke selectie. Je kan niet je hele team volzetten met 18-20 jarige die "ervaring op moeten doen"quote:Op maandag 4 juni 2012 11:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat was inderdaad de reden om bijvoorbeeld Maher mee te nemen ja. Jij zal het wel niet willen zien, maar Clasie is een stuk beter dan een boel spelers die in de 1e selectieronde zaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |