SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We doen ook af en toe meeten:
quote:Wanneer?
Zaterdag 30 juni om 15:00. We maken er een gedenkwaardige dag van.
Waar?
Utrecht. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Hungry_Joe
automatic_
Pien85
LaPeach
Skull-splitter
Solique
sylvesterrr
Blind_Guardian
Onder voorbehoud:
Comp_Lex
Softlegend
DeHovenier
whosvegas
filatelistfetisjist
Magnetronkoffie
MissionPhailed
henrivo
quote:Op maandag 4 juni 2012 00:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mit, nach, bei, seit, von, zu, aus was toch +derde naamval?
Ja, ik ook.. alleen was het nou dan die, der, den, die?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:33 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
brengt weer terug naar school![]()
tot in den treuren deze regel gehoord
Naamvallen, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op maandag 4 juni 2012 00:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mit, nach, bei, seit, von, zu, aus was toch +derde naamval?
Leuk liedje?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:19 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Initialen overeenkomen. YK
Leuk liedje over hosselen op facebook.
Doei
Zuiden van het land toch?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:07 schreef Waaghals het volgende:
hier is nog geen spat gevallen vandaag
beetje zonnnig zelfs
Ben jij de leukste thuis?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:06 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Het kan altijd erger, het sneeuwt nog niet
Wat is het?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:10 schreef automatic_ het volgende:
Ha! Ik heb een internetkabel gevonden, dus ik kan lekker blijven zitten waar ik zit
Ik heb een presentje bij voor mij stagebegeleider, maar hij heeft het superrrr druk met vergaderingen etc.Hopelijk kan ik hem straks even aan z'n blouse trekken, haha.
Neu, niet de leukste. Probeer het nog een beetje positief in te zienquote:Op maandag 4 juni 2012 10:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben jij de leukste thuis?
Ik ga, serieus, huilen als het gaat sneeuwen
Bonbons en een deurstopper, haha. Zijn deur "valt" telkens dicht, dus dan doen we daar papier onder, maar de schoonmaakster gooit dat vaak wegquote:
Hoi!quote:
Hmm... Haha. Dat is natuurlijk weer wel goedquote:Op maandag 4 juni 2012 10:11 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Neu, niet de leukste. Probeer het nog een beetje positief in te zien
Ik heb schoonmakers hier ook complete radio's weg zien gooien, dus pas maar op met die deurstopperquote:Op maandag 4 juni 2012 10:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bonbons en een deurstopper, haha. Zijn deur "valt" telkens dicht, dus dan doen we daar papier onder, maar de schoonmaakster gooit dat vaak weg
Ik wilde eerst zo'n "zak" kopen om ervoor te zetten, maar dat heb ik expres niet gedaan. Ik vond dat namelijk ook "weggooi-gevoelig"quote:Op maandag 4 juni 2012 10:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb schoonmakers hier ook complete radio's weg zien gooien, dus pas maar op met die deurstopper
Autoquote:
Ik heb liever sneeuw dan regen hoor!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben jij de leukste thuis?
Ik ga, serieus, huilen als het gaat sneeuwen
Rust? Wat is dat?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Auto
Nog een beetje tot rust kunnen komen gisteren?
Van sneeuw wordt je in principe niet nat, en in sneeuw kan je lekker slippen.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:24 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat valt me nou echt weer zo van je tegen
Geen idee, je leek het nodig te hebben zaterdag.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Rust? Wat is dat?
Haha, jawel hoorIk ging alleen weer veeeeeeeel te laat slapen, dus dat is een beetje jammer
van sneeuw wordt je niet nat?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Van sneeuw wordt je in principe niet nat, en in sneeuw kan je lekker slippen.
Ik ben gek op slippen
Dat doe je dan wel weer goed op je vrije dagquote:Op maandag 4 juni 2012 10:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, je leek het nodig te hebben zaterdag.
Ik heb vandaag maar vrij genomen om tot rust te komen, dus was om 8 uur wakker
Gaat hier dus ook al weer lekker.![]()
Ja, is ook wel zoquote:Op maandag 4 juni 2012 10:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, je leek het nodig te hebben zaterdag.
Ik heb vandaag maar vrij genomen om tot rust te komen, dus was om 8 uur wakker
Gaat hier dus ook al weer lekker.![]()
Ja, te gezellig gehad gister, toch iets missen, geen idee.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:29 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dat doe je dan wel weer goed op je vrije dag
Klinkt bekendquote:Op maandag 4 juni 2012 10:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, is ook wel zo
Weet je wat op dit moment gewoon mijn probleem is? Ik weet niet wat ik wilMaar aan de andere kant weet ik het ook weer wel. Kortom, ik ben lekker aan het twijfelen.
quote:Op maandag 4 juni 2012 10:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik was net op een normale basisschool (lekker rustig) en ik merk meteen dat ik terug ben op de mijne
quote:Op maandag 4 juni 2012 10:58 schreef automatic_ het volgende:
Ja, bizar he?
Ik heb het trouwens gegeven! Hij moest lachen en snapte het meteen
Nog nooit?quote:
Serieus...? Oeps... Dat heeft hij niet goed gedaan dan!!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:12 schreef JK1982 het volgende:
Lol.. Er is hier vanmorgen een flexmedewerker op staande voet ontslagen, omdat hij fraude heeft gepleegd in ons systeem. As in: dingen in dossiers zetten die hij helemaal niet heeft gedaan etc. En langer op het werk blijven zitten na vijven, dat doorbetaald krijgen, terwijl hij ondertussen gewoon zijn huiswerk ging zitten maken
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:12 schreef JK1982 het volgende:
Lol.. Er is hier vanmorgen een flexmedewerker op staande voet ontslagen, omdat hij fraude heeft gepleegd in ons systeem. As in: dingen in dossiers zetten die hij helemaal niet heeft gedaan etc. En langer op het werk blijven zitten na vijven, dat doorbetaald krijgen, terwijl hij ondertussen gewoon zijn huiswerk ging zitten maken
Zeggen dat je mensen hebt gebeld of een voicemail ingesproken hebt, terwijl uit de telefoonlogs blijkt dat het hele gesprek 3 seconden heeft geduurd ofzo.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Serieus...? Oeps... Dat heeft hij niet goed gedaan dan!!
Maar wat kan je dan in het systeem zetten wat je niet hebt gedaan? Een telefoongesprek ofzo?
Oke, duidelijk. Dat is wel heel slecht!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeggen dat je mensen hebt gebeld of een voicemail ingesproken hebt, terwijl uit de telefoonlogs blijkt dat het hele gesprek 3 seconden heeft geduurd ofzo.
Ooit had ik de droom om net zo goed als Dr. Carter (E.R.) te worden. Helaas hebben enkele eikels op school die droom verpest.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:12 schreef automatic_ het volgende:
Dokter Syl
En idd, bij een deeltijdopleiding hoef je geen stage te lopen
Laat me raden, hij heeft in de dossiers aangegeven dat ie allerlei dingen heeft uitgevoerd die hij eigenlijk niet heeft gedaan.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:12 schreef JK1982 het volgende:
Klinkt als een telefoonfabriek (call center). Dat soort zaken controleer ik op het werk ook weleens, altijd leuk.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeggen dat je mensen hebt gebeld of een voicemail ingesproken hebt, terwijl uit de telefoonlogs blijkt dat het hele gesprek 3 seconden heeft geduurd ofzo.
Ja, da's makkelijk raden zo natuurlijk..quote:Op maandag 4 juni 2012 11:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ooit had ik de droom om net zo goed als Dr. Carter (E.R.) te worden. Helaas hebben enkele eikels op school die droom verpest.
[..]
Laat me raden, hij heeft in de dossiers aangegeven dat ie allerlei dingen heeft uitgevoerd die hij eigenlijk niet heeft gedaan.
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
Vanmiddag weer lekker tetten in mijn nek!De kapster komt en die heeft nogal een flinke boezem
Ik was dat al aan het typen zonder je bericht gelezen te hebben. Dat soort figuren heb ik vaak genoeg gezien.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, da's makkelijk raden zo natuurlijk..
Pics, or it didn't happen!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
Vanmiddag weer lekker tetten in mijn nek!De kapster komt en die heeft nogal een flinke boezem
Ik denk dat het voor haar zwaarder is, zij moet er heel de dag mee lopenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:20 schreef LaPeach het volgende:
[..]wordt het niet wat te zwaar voor je nek/schouders dan??
Oelalala!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
vraag of je voor een paar minuten haar last mag dragenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:21 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor haar zwaarder is, zij moet er heel de dag mee lopen
Hmm... Dat klinkt niet goedquote:Op maandag 4 juni 2012 11:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Ooit had ik de droom om net zo goed als Dr. Carter (E.R.) te worden. Helaas hebben enkele eikels op school die droom verpest.
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:22 schreef Waaghals het volgende:
[..]
vraag of je voor een paar minuten haar last mag dragen
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Dat klinkt niet goed
Ik heb trouwens aan E.R. één van mijn toekomstige meisjes namen te dankenOf twee!
En ja, ik ben iemand die al namen heeft voor eventuele kinderen
Anders kwam je vanmiddag ook even naar Kper zijn kapster?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:23 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 heeft toevallig net z'n haar laten knippen. Jammer..
Ja toch?! Gewoon bijhouden in een word-documentjequote:
Wel handig, scheelt verzinnen.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb trouwens aan E.R. één van mijn toekomstige meisjes namen te dankenOf twee!
Volgens mij is het typisch iets vrouwelijksquote:Op maandag 4 juni 2012 11:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Wel handig, scheelt verzinnen.
Ik denk er liever nog niet over na
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja toch?! Gewoon bijhouden in een word-documentje
Ik zal het eens voorstellen, alleen is ze net 5 weken getrouwd, maarja, d'r vent is er niet bijquote:Op maandag 4 juni 2012 11:22 schreef Waaghals het volgende:
[..]
vraag of je voor een paar minuten haar last mag dragen
Dat zal best wel weerquote:Op maandag 4 juni 2012 11:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij is het typisch iets vrouwelijks
Ik zeg dan straks;quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zeg dan straks;
Zeg... Date... Wat vind je van deze namen? Niets...? Tot ziens!
Ik kom vaak niet tot date 3quote:Op maandag 4 juni 2012 11:31 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind dat je dat best op date 3 bespreekbaar kunt makenWat jullie?
Ojee... Vertelquote:Op maandag 4 juni 2012 11:31 schreef MsMessy het volgende:
WTF deja-vu gevoel bij het lezen van de laatste 20 berichten hier
quote:
Ik denk dat hij blij is als zijn armen ff rust krijgenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:26 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik zal het eens voorstellen, alleen is ze net 5 weken getrouwd, maarja, d'r vent is er niet bij
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:31 schreef MsMessy het volgende:
WTF deja-vu gevoel bij het lezen van de laatste 20 berichten hier
Ik had het op het eind vrij zwaar op een überblanke school: Gymnasium met +/- 1300 leerlingen waarvan hooguit 15 leerlingen van niet-Westerse afkomst. Het was een soort van elite-school (succesvolle artsen, therapeuten, architecten, advocaten als ouders)... Daar had ik allemaal geen probleem mee, maar er zaten een paar kakkers tussen die van mening waren dat ze mij konden pesten...quote:Op maandag 4 juni 2012 11:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat je partner het met je eens is.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij is het typisch iets vrouwelijks
Nee hoor, alleen ik denk dat Kper_Norci misschien het al eens ergens anders over z'n kapster heeft gehad en dat ik daardoor een deja-vu gevoel kreegquote:
Ja bij dat stukje moet ik ook zeggen dat ik dacht dit al eens eerder gelezen te hebben maar ik dacht dat dat aan mij lagquote:Op maandag 4 juni 2012 11:37 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen ik denk dat Kper_Norci misschien het al eens ergens anders over z'n kapster heeft gehad en dat ik daardoor een deja-vu gevoel kreeg
Misschien ben je wel zijn kapster?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:37 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen ik denk dat Kper_Norci misschien het al eens ergens anders over z'n kapster heeft gehad en dat ik daardoor een deja-vu gevoel kreeg
Ja, die heeft het regelmatig over haarquote:Op maandag 4 juni 2012 11:37 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar ik heb zelf ook wel eens deja-vu's en ik denk dat het op onderstaande manier verklaard kan worden:quote:Op maandag 4 juni 2012 11:37 schreef MsMessy het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/D%C3%A9j%C3%A0_vuquote:Een mogelijke verklaring stamt uit de neurologie. Wat bij een déjà vu gebeurt, kan ook worden omschreven als een "kortsluiting" van de hersenen. Normaal gesproken wordt een beeld vanuit de ogen naar een plek in de hersenen gebracht waar de mens er zich bewust van wordt, daarna wordt dit beeld opgeslagen in de hersenen. Bij een déjà vu ontstaat er een kortsluiting, waardoor het beeld zich eerst in de hersenen opslaat, voordat de hersenen (de mens) zich bewust worden van het beeld. Omdat het een kortsluiting betreft kan men zich dus ook niet herinneren wanneer en hoe men het eerder heeft meegemaakt, want al die informatie is niet opgeslagen. Hoe ontstaat nu zo'n kortsluiting? Hierover bestaan verschillende speculaties. De Franse psychiater Pierre Janet schreef déjà vu toe aan een stoornis in de visuele perceptie, waarbij een waargenomen prikkel via twee informatiestromen, of kanalen (A en B, bovenste paneel in figuur) de hersenen bereikt. Hierbij treedt er echter een uitsplitsing op tussen beeld A, dat de hersenen het eerst bereikt, en beeld B. De hersenen zullen nu beeld B, dat een fractie van een seconde later arriveert, als bekend categoriseren
Oeps... Wie?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:40 schreef Mystikvm het volgende:
Niets is overigens vervelender dan mensen die ontdekken dat je op Fok zit en wie je bent.
jeetjequote:Op maandag 4 juni 2012 11:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik had het op het eind vrij zwaar op een überblanke school: Gymnasium met +/- 1300 leerlingen waarvan hooguit 15 leerlingen van niet-Westerse afkomst. Het was een soort van elite-school (succesvolle artsen, therapeuten, architecten, advocaten als ouders)... Daar had ik allemaal geen probleem mee, maar er zaten een paar kakkers tussen die van mening waren dat ze mij konden pesten...
De een deed dat gewoon in de klas of op de gang, de ander deed dat op een internetforum (waar ik geen toegang toe had). Ik wist toch toegang te krijgen tot dat forum (tsja, je bent nerd of je bent het niet hè) en wat ik daar allemaal las... mijn vrienden waren blijkbaar toch niet mijn vrienden.
Na 5VWO had ik geen zin meer in school.Hoe zou dat toch komen?
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Anders kwam je vanmiddag ook even naar Kper zijn kapster?
Dan was je kei dicht bij mij in de buurtquote:
Een kennis van mij is er toevallig achter gekomen dat ik op Fok zit. Ik had geklaagd over dat mijn telefoon kapot was, met een heel specifiek probleem. Op Fok...En op Facebook. Hij kon die optelsom wel maken.quote:
Dat is best erg jaquote:Op maandag 4 juni 2012 11:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een kennis van mij is er toevallig achter gekomen dat ik op Fok zit. Ik had geklaagd over dat mijn telefoon kapot was, met een heel specifiek probleem. Op Fok...En op Facebook. Hij kon die optelsom wel maken.
Nu moet ik oppassen met wat ik post. "Haha, ik lees op Fok dat je hebt geneukt!" Heel vervelend.
Ik heb er jaren over gedaan om dit te verwerken. Pas sinds vorig jaar kan ik hierover praten met anderen, ik gaf mezelf de schuld.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:37 schreef automatic_ het volgende:
Jemie Syl... Wat een verhaal
Ik ben er een beetje stil van eigenlijk
Je moet m'n fobo checken daarvoorquote:Op maandag 4 juni 2012 11:42 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
* Kper_Norci Checkt fobo
Desondanks mag je best mijn haar een keer doen hoor
Oh ja hoor geen probleemquote:Op maandag 4 juni 2012 11:43 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Je moet m'n fobo checken daarvoor
Je wil mijn last ook wel een paar minuutjes voor me dragen
Aha, dat dacht ik al.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:44 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Oh ja hoor geen probleemLeg ze maar op mijn schouders
Ik kwam pas jaren later erachter dat mijn directe collega moderator is op het tweakers-forum (GoT)...quote:Op maandag 4 juni 2012 11:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een kennis van mij is er toevallig achter gekomen dat ik op Fok zit. Ik had geklaagd over dat mijn telefoon kapot was, met een heel specifiek probleem. Op Fok...En op Facebook. Hij kon die optelsom wel maken.
Nu moet ik oppassen met wat ik post. "Haha, ik lees op Fok dat je hebt geneukt!" Heel vervelend.
Mja, begrijpelijk... Ik vind dat altijd erg bijzonder dat mensen dat zo op zichzelf betrkeken en zichzelf als schuldige zien.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb er jaren over gedaan om dit te verwerken. Pas sinds vorig jaar kan ik hierover praten met anderen, ik gaf mezelf de schuld.
Mijn ouders maar zich afvragen waarom hun zoon steeds spijbelde... Ik durf(de) het hen ook niet te vertellen.
Luiwammes!!!!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:48 schreef Kper_Norci het volgende:
Ff douchen, nog niet zo heel lang uit bed
Ik hoop voor je dat je niet teveel postte tijdens werktijdquote:Op maandag 4 juni 2012 11:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kwam pas jaren later erachter dat mijn directe collega moderator is op het tweakers-forum (GoT)...En ik me maar afvragen hoe hij wist wat ik in het weekend had gedaan.
Tsja, helaasch..quote:Op maandag 4 juni 2012 11:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan was je kei dicht bij mij in de buurt
Jawel.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je niet teveel postte tijdens werktijd
Volgende keer beter!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tsja, helaasch..
Kan trouwens niet zoveel posten hoor, ik zit gewoon op m'n werk.
Jullie gaan effe hard nu
Tegen die tijd moet ik misschien wel weer naar de kapperquote:Op maandag 4 juni 2012 11:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgende keer beter!
Ik kan nog ongeveer 20minuten praten, haha.
Ja, daarom! Gewoon even samen plannen, hahaquote:Op maandag 4 juni 2012 11:55 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tegen die tijd moet ik misschien wel weer naar de kapper
Overigens zou ik, over nek gesproken, best eens een flinke massage kunnen gebruiken..quote:Op maandag 4 juni 2012 11:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, daarom! Gewoon even samen plannen, haha
Toch eens bellen danquote:Op maandag 4 juni 2012 11:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Overigens zou ik, over nek gesproken, best eens een flinke massage kunnen gebruiken..
Maar ik vergeet steeds daar echt eens achteraan te gaan.. Volgens mij zit de boel aardig vast allemaal..
JK echtquote:Op maandag 4 juni 2012 11:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Overigens zou ik, over nek gesproken, best eens een flinke massage kunnen gebruiken..
Maar ik vergeet steeds daar echt eens achteraan te gaan.. Volgens mij zit de boel aardig vast allemaal..
Ja, misschien welquote:Op maandag 4 juni 2012 12:03 schreef sylvesterrr het volgende:
Massage? Heerlijk.Kan je dat niet op vakantie regelen, lijkt mij leuker.
Ik vind het achteraf gezien ook vreemd, maar goed.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, begrijpelijk... Ik vind dat altijd erg bijzonder dat mensen dat zo op zichzelf betrkeken en zichzelf als schuldige zien.
Ik heb het ook wel gedaan in het verleden hoor.
Dit geld voor velen hier op Fok! Er zijn heel veel Fok!ers met een pestverleden. Zo ook ik en dan is vrienden maken niet vanzelfsprekend.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vind het achteraf gezien ook vreemd, maar goed.
Dit hele gebeuren is trouwens wel een van de redenen waarom ik minder snel geneigd ben om vrienden te maken. De angst om weer een mes in de rug te krijgen... Gelukkig besef ik tegenwoordig wel dat het destijds gewoon het puberale gedrag van die rotjochies was.
Ik ging ook jarenlang naar dezelfde kapper, was bang dat een ander mijn haar zou verpesten. Sinds een jaar of twee loop ik gewoon binnen bij de Brainwash en laat ik het gewoon over aan een van de dames daar, het komt altijd goed.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, misschien wel
Maar ik weet dat degene waar ik heen wil het heeeerlijk goed
Ja, dat denk ik ookquote:Op maandag 4 juni 2012 12:09 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dit geld voor velen hier op Fok! Er zijn heel veel Fok!ers met een pestverleden. Zo ook ik en dan is vrienden maken niet vanzelfsprekend.
Achterdochtig maar ook bang om weer gekwetst te worden.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook
Je blijft altijd wel een beetje achterdochtig..
Ik ga altijd naar een vriendinnetje van de basisschool. Zij is nu bevallen, dus ben/was een tijdje niet geweest, maar dat is puur laks zijnquote:Op maandag 4 juni 2012 12:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ging ook jarenlang naar dezelfde kapper, was bang dat een ander mijn haar zou verpesten. Sinds een jaar of twee loop ik gewoon binnen bij de Brainwash en laat ik het gewoon over aan een van de dames daar, het komt altijd goed.
Mja.. Ik moet zeggen dat ik niet echt (gelukkig) gepest ben. Heb weleens een k*t opmerking naar mijn hoofd gekregen, maar dat heeft niet zo'n erge invloed gehad.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:10 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Achterdochtig maar ook bang om weer gekwetst te worden.
Dat klopt, heb er genoeg topics over gelezen.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:09 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dit geld voor velen hier op Fok! Er zijn heel veel Fok!ers met een pestverleden. Zo ook ik en dan is vrienden maken niet vanzelfsprekend.
Herkenbaarquote:Op maandag 4 juni 2012 12:10 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Achterdochtig maar ook bang om weer gekwetst te worden.
Ik begrijp het volkomenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat klopt, heb er genoeg topics over gelezen.
Naast mijn pestverleden groeide ik ook nog eens op tussen twee culturen in, dat is een zeer slechte combinatie kan ik je vertellen. Niet dat dat mijn situatie erger maakt dan de anderen...
Ik ben geschopt, geslagen, genegeerd, getreiterd tot ik ontplofte en dat was nog maar mijn basisschool tijd.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja.. Ik moet zeggen dat ik niet echt (gelukkig) gepest ben. Heb weleens een k*t opmerking naar mijn hoofd gekregen, maar dat heeft niet zo'n erge invloed gehad.
Er werd regelmatig naar huis gebeld door een paar van die jochies om zogenaamd "shoarma te bestellen", uiteraard met een zwaar accent.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja.. Ik moet zeggen dat ik niet echt (gelukkig) gepest ben. Heb weleens een k*t opmerking naar mijn hoofd gekregen, maar dat heeft niet zo'n erge invloed gehad.
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik ben geschopt, geslagen, genegeerd, getreiterd tot ik ontplofte en dat was nog maar mijn basisschool tijd.
Kan me ook echt voorstellen dat zoiets een hele grote impact heeft op iemand.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:15 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben ook wel angstig geweest m.b.t. vriendschappen, maar dat kwam meer omdat ik onwijs bang was (/ben...) om mensen kwijt te raken. Vroeger was dat vooral dat ik bang was dat mensen zouden overlijden etc. Komt door de plotselinge dood van mijn vader toen.
Ik heb daarom een vrij kleine vriendengroep, omdat ik niet graag mensen toe liet.
Op de basisschool ben ik ook gepest, maar niet zo erg.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik ben geschopt, geslagen, genegeerd, getreiterd tot ik ontplofte en dat was nog maar mijn basisschool tijd.
Ik ben vroeger ook enorm gepest, maar nooit geschopt en geslagen gelukkigquote:Op maandag 4 juni 2012 12:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 4 juni 2012 12:16 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Kan me ook echt voorstellen dat zoiets een hele grote impact heeft op iemand.
Op de middelbare school begon het weer met treiteren en toen heb ik gelijk geslagen. Eerste jaar er geen last meer van gehad. Volgende jaren was het afwisselend getreiter of negeren. Maar in die jaren ook veel goeie momenten gehad, alleen niet echte hechte vrienden, meer mensen waar ik op school nog wel aardig mee om kon gaan.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op de basisschool ben ik ook gepest, maar niet zo erg.
Ja, dat kan ik wel raden, maar ik had het er op dat moment ook gewoon voor over.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb een keer iemand teruggeslagen op de basisschool. Drie keer raden wie straf kreeg...
Succes vandaagquote:
quote:
Ik loop rijd zo even naar de Appie om wat boodschappen te doen. Dan kan ik ook een maaltijdsalade kopen, als lunch.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:24 schreef MsMessy het volgende:
Blegh, moet nog boodschappen gaan doen maar heb geen zin met deze regen
Ook dit is best een heftig verhaalquote:Op maandag 4 juni 2012 12:37 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Hii
Mijn beste vriendin had borderline en dat wist ik niet. Niet dat het vast is gesteld, maar mijn hoofd nu snapte het
Een intense relatie die plots in oorlog eindigde. En dan kwam het gied. Vervolgens begon het weer. Ik was er heel gevoelig voor. Vooral roddels die ze de hele wereld ging verspreiden. Als jong meisje zijnde is het echt klote.
Tweede bom waren mijn nichtjes die me teleurstelden. Ene moest altijd mijn exen daten. Bij de jongen waar ik nog gevoelens had wachtte ze totdat ik op vakantie was. En de andere moest me zwart maken tegenover mijn neef om zo heiliger te lijken.
Daarna heb ik geen logee parties etc meer gehad. Kleding ruil. Echt zo gehecht waren we.
In de Turkse cultuur lullen mensen nog grager over je. Wat betreft mannen, daten en maagdelijkheid.
Op een gegeven moment schopte ik iedereen eruit. Alleen de verkaaste Turken en enkele Nederlanders bleven.
Los van dit heb ik door me warrige school situaties niets kunnen opouwen. Had sowieso wat te verwerken en wou eigenlijk niemand meer ontmoeten. Diepgamg vermeed ik eindeloos.
Daarom en het kan een mens soms zo goed doen een beetje huggenquote:
So truequote:Op maandag 4 juni 2012 12:46 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Daarom en het kan een mens soms zo goed doen een beetje huggen
En de drie lammetjes, jij, LaPeach en ik?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:51 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Wie is hier de grote schaap? Weissman?
Weet ik tochquote:Op maandag 4 juni 2012 12:53 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik bedoelde niets verkeerdsWeiss weet dat ik hem lief vind
Ben benieuwd...quote:Op maandag 4 juni 2012 12:59 schreef MsMessy het volgende:
Zal ik eens de foute opmerking die zojuist door mijn hoofd zweefde neerzetten. Hoop niet dat ik er iemand mee voor de schenen schop
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:01 schreef MsMessy het volgende:
"The wiseman and his three bitches" Echt te fout maar
Geen probleem hoor. Maar "Charlie's angels" was leukerquote:Op maandag 4 juni 2012 13:01 schreef MsMessy het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:01 schreef MsMessy het volgende:
Ik ben trots op mezelf dat ik het allemaal weer kan. Dacht dat ik Forever alone zou blijvenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
@IHA: ook een heftig verhaal, een deel kende ik al en een deel komt me erg bekend voor.
Leuke materie om de week mee te beginnen trouwens.
Hahahahahahahahaquote:Op maandag 4 juni 2012 13:09 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moet weer aan die antiliaan denken![]()
ik vind de schaapjes wel lief.. weissman als wollig zacht grote schaap
Ik vind het ook knap van je, en trots mag je zeker zijn.. same feeling, maar ben ook weer hard op weg naar betere tijdenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:11 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ik ben trots op mezelf dat ik het allemaal weer kan. Dacht dat ik Forever alone zou blijvenTerwijl ik geen loner ben eigenlijk
bij die meid die hij bij zich had was dat wel nodig volgens mijquote:Op maandag 4 juni 2012 13:12 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha
En ik hem Supradyn aanraden voor meer uithoudingsvermogen hahahha
Ik ben een en al mooi weerquote:Op maandag 4 juni 2012 13:14 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Gaat wel goed komen
Iedereen heeft wel een rugzak. Velen spelen gewoon mooi weer
Ja. Die liep er zo stijf bijquote:Op maandag 4 juni 2012 13:13 schreef LaPeach het volgende:
[..]
bij die meid die hij bij zich had was dat wel nodig volgens mij
die zag er niet uit alsof ze snel genoeg zou hebben
Zei toch dat het echt fout wasquote:Op maandag 4 juni 2012 13:09 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Geen probleem hoor. Maar "Charlie's angels" was leuker
Die antiliaan blijft grappigquote:Op maandag 4 juni 2012 13:09 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moet weer aan die antiliaan denken![]()
ik vind de schaapjes wel lief.. weissman als wollig zacht grote schaap
Ik geloof dat ik een beetje lek vandaagquote:Op maandag 4 juni 2012 13:16 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Kom deze kant op dan. Het regent hier
Ach moet kunnenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:16 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zei toch dat het echt fout was![]()
[..]
Die antiliaan blijft grappig
Succes!quote:Op maandag 4 juni 2012 13:21 schreef MsMessy het volgende:
Ja en ik ga nu maar eens boodschappen doen, want zin krijg ik er toch niet in. Tot later
Wanneer je volwassen bent en het eea kunt linken en daarna accepteren (loslaten) zal het je niet langer kwellenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:22 schreef sylvesterrr het volgende:
Eigenlijk wel leuk om te zien dat het uiteindelijk toch goed kan komen met iemand die is gepest.
Ik ben ook nooit heel erg gepest. Was wel even het pispaaltje omdat ik hoge cijfers haaldequote:
Weet je zeker dat je geen psycholoog wil worden?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:30 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Wanneer je volwassen bent en het eea kunt linken en daarna accepteren (loslaten) zal het je niet langer kwellenVergeten zal je het nooit. Maar als je dat accepteert en richt op het leven heb je er geen last meer van.
Ah, dat ken ik ook. "Stuudje!"quote:Op maandag 4 juni 2012 13:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben ook nooit heel erg gepest. Was wel even het pispaaltje omdat ik hoge cijfers haaldeToen ging ik naar een andere school en toen was ik populair.
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen psycholoog wil worden?
als ik later hier maar geen trauma's van krijgquote:
dan ben je hier aan het juiste adresquote:Op maandag 4 juni 2012 13:33 schreef Waaghals het volgende:
[..]
als ik later hier maar geen trauma's van krijg
Wow, wat een heftig verhaal... *stil is*quote:Op maandag 4 juni 2012 13:35 schreef Waaghals het volgende:
Mensen sinds ik gepest ben heb ik het gevoel dat ik geen vertrouwensbanden met mensen kan opbouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja haha ik had laatst ook al dat ideequote:Op maandag 4 juni 2012 13:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze praat al als een psycholoog, ze heeft nog enkel het papiertje nodig.
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wow, wat een heftig verhaal... *stil is*Eens met je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is nothing permanent except change.
Hell no! Ik ga een gezondheidswetenschapper wordenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze praat al als een psycholoog, ze heeft nog enkel het papiertje nodig.
Wat is dat voor een vaag beroep?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:44 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Hell no! Ik ga een gezondheidswetenschapper worden
Ik wil later consultant/adviseur worden, ik denk dat enige kennis van psychologie goed van pas kan komen.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:56 schreef Weissman het volgende:
Ik ga hier stuk om die reacties van de dames
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:56 schreef Weissman het volgende:
We missen je man. Kom terug!quote:Op maandag 4 juni 2012 13:56 schreef Weissman het volgende:
He bahquote:Op maandag 4 juni 2012 14:03 schreef sylvesterrr het volgende:
Tijd voor de tweede pijnstiller... De vierde verstandskies komt door.
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:12 schreef MsMessy het volgende:
Bontkraagje begint nu best hard in mijn oor te spinnen
Oehhh o jeetjequote:Op maandag 4 juni 2012 14:22 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Alles is wederzijds mijn zomerse Nectarine vrucht
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:27 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Slaap zacht schone slaapster
a.k.a.
Nu, naar bed!
ja een spokerige nacht gehadquote:Op maandag 4 juni 2012 14:28 schreef sylvesterrr het volgende:
Nu al naar bed? Je biologische klok loopt niet meer al te goed volgens mij...
* sylvesterrr heeft nu een conference call en gaat even weg...
/edit: ow, ze heeft het tegen haar bovenbuurvrouw?
Nadat ik de arm van de grootste pester tijdens een vechtpartij heb gebroken was het heel snel klaar met pesten. Ik was 7, en had de week ervoor een paar judo en jui-jitsu grepen van mijn opa geleerd, die was daar vroeger heel goed in (lees zwarte band).quote:Op maandag 4 juni 2012 12:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb een keer iemand teruggeslagen op de basisschool. Drie keer raden wie straf kreeg...
Bij mij wel. Vanaf mijn vierde was het fysiek tot aan de tweede van de middelbare.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:17 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik ben vroeger ook enorm gepest, maar nooit geschopt en geslagen gelukkig
quote:Op maandag 4 juni 2012 15:04 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nadat ik de arm van de grootste pester tijdens een vechtpartij heb gebroken was het heel snel klaar met pesten. Ik was 7, en had de week ervoor een paar judo en jui-jitsu grepen van mijn opa geleerd, die was daar vroeger heel goed in (lees zwarte band).
Weet ik niet eigenlijk, het was ook niet zo'n grote pestkop als wat ik hier soms lees hoor, maar het was wel zo'n populair type waar iedereen achteraan liep. Hij had zelf een hoofd vol eczeem, maar omdat hij er wel gelijk bovenop klapte als je daar wat van zei durfde niemand dat. Totdat ik het beu was dat hij mij ging pesten.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]![]()
Hebben papa en mama van die pester nog ooit gehoord dat hun kind een pestkop is/was?
Had je mij maar destijds geholpenquote:Op maandag 4 juni 2012 15:15 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk, het was ook niet zo'n grote pestkop als wat ik hier soms lees hoor, maar het was wel zo'n populair type waar iedereen achteraan liep. Hij had zelf een hoofd vol eczeem, maar omdat hij er wel gelijk bovenop klapte als je daar wat van zei durfde niemand dat. Totdat ik het beu was dat hij mij ging pesten.
Ik weet ook nog dat toen ik in groep 7 zat ofzo, de eerste Nike Air Maxen uitkwamen (wat nu die classics zijn dus). Als je die niet had dan hoorde je er niet bij. Dat zei hij dus ook tegen mij, want ik had ze niet. Het was aardig stil toen ik zei of ik nog een keer zijn arm moest breken![]()
Ik begrijp dat het niet voor iedereen de oplossing is, maar als ik een kind heb die gepest wordt, zal ik hem toch zeker leren om voor zich op te komen, of van zich af te bijten, bij mij heeft dat altijd wel geholpen.
Beetje uit de richting helaas, en ik denk dat ik vanavond maar weer es lekker ga bankhangen, desnoods met een leuke filmquote:Op maandag 4 juni 2012 15:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Iemand zin om vanavond in Den Haag naar de film te gaan?
quote:Op maandag 4 juni 2012 15:15 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het was aardig stil toen ik zei of ik nog een keer zijn arm moest breken![]()
Nee, had je niks aan gehad, je moet het zelf doen. En bij voorkeur met een groep van zijn meelopers eromheen. Heel leuk als jij met een paar grote broers of vrienden de pester in elkaar slaat, maar komt die zelfde pester jou een week later alleen op straat tegen, dan heb je een probleem. Maar sla jij, in plaats van je grote broer, hem op zijn smoel waar iedereen bij staat, dan is het heel anders.quote:
Voor *()*@#$ 7-8 weken. Zoveel vakantiedagen heb ik niet eens per jaar.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:15 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ben broke. Ik ga volgend week met vakantie
Een mobiele geldautomaat lijkt mij trouwens geweldig.quote:
Ik heb mezelf toen geholpen, het pesten was in no-time afgelopenquote:
Klopt als een bus!quote:Op maandag 4 juni 2012 15:23 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee, had je niks aan gehad, je moet het zelf doen. En bij voorkeur met een groep van zijn meelopers eromheen. Heel leuk als jij met een paar grote broers of vrienden de pester in elkaar slaat, maar komt die zelfde pester jou een week later alleen op straat tegen, dan heb je een probleem. Maar sla jij, in plaats van je grote broer, hem op zijn smoel waar iedereen bij staat, dan is het heel anders.
Zo herkenbaarquote:Op maandag 4 juni 2012 15:45 schreef Pien85 het volgende:
Mijn kat wil steeds in de kast... mijn kat is nu al 10 keer uit de kast gekomen
Genoeg einde 20 jarigers in de eerste jaar hoor. Mijn verloofde is 28 en studeert voor een lerarenfunctie in de branche was hij al 10 jaar werktquote:Op maandag 4 juni 2012 15:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Voor *()*@#$ 7-8 weken. Zoveel vakantiedagen heb ik niet eens per jaar.
Ik heb weleens overwogen om fulltime te studeren, maar het leeftijdsverschil (met bijbehorend niveauverschil) heb ik er toch maar van afgezien. Of zal ik toch maar leraar ofzo worden?
Ik wil meer vakantiedagen!!!!
[..]
Een mobiele geldautomaat lijkt mij trouwens geweldig.
Fulltime in de klas zitten lijkt mij niks. Verder ben ik gewend aan mijn maandelijks inkomen, het lijkt mij lastig om van de stufi + bijbaan te leven.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:01 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Genoeg einde 20 jarigers in de eerste jaar hoor. Mijn verloofde is 28 en studeert voor een lerarenfunctie in de branche was hij al 10 jaar werkt
quote:
Wat is er zo grappig aan de reacties?quote:
Je zou je auto moeten inruilen voor een scooter. Dat welquote:Op maandag 4 juni 2012 16:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Fulltime in de klas zitten lijkt mij niks. Verder ben ik gewend aan mijn maandelijks inkomen, het lijkt mij lastig om van de stufi + bijbaan te leven.
Misschien dat ik ooit voor een tweedegraads bevoegdheid ga, wie weet.
Had je die reacties nog niet gelezen dan?quote:Op maandag 4 juni 2012 16:20 schreef automatic_ het volgende:
Nee! Dan zouden jullie mij missen
Toch...?
Nou, over die schapen etc.
Ik heb mijn scooter nog niet verkocht (dat ding staat al een jaar of 3 stil).quote:Op maandag 4 juni 2012 16:20 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Je zou je auto moeten inruilen voor een scooter. Dat wel
Oh echt? Hahaquote:Op maandag 4 juni 2012 16:21 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Hahahaha, Weiss ging ook helemaal stuk (via DM gemeld)
Nee, ik had mijzelf ff afgmeldquote:Op maandag 4 juni 2012 16:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Had je die reacties nog niet gelezen?
Heb je tijn ook even een DM gestuurd? Wellicht dat Weissman met een beetje knutsellijm te repareren is...quote:Op maandag 4 juni 2012 16:21 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Hahahaha, Weiss ging ook helemaal stuk (via DM gemeld)
"mevrouw" - je begint je al oud te voelen merk ik...quote:Op maandag 4 juni 2012 16:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik had mijzelf ff afgmeld
Ik mocht even mevrouw de psycholoog uithangen
Mijne is sexy hequote:Op maandag 4 juni 2012 16:22 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb mijn scooter nog niet verkocht (dat ding staat al een jaar of 3 stil).
Met kids?quote:Op maandag 4 juni 2012 16:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik had mijzelf ff afgmeld
Ik mocht even mevrouw de psycholoog uithangen
quote:Op maandag 4 juni 2012 16:28 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Mijne is sexy heNja, hij is niet officieel van mij, maar ik rijd er wel op haha
Ik had een peugeot Vivacityquote:
Hoe ging het afgelopen donderdag trouwens met dat kind dat eerder vorige week niet meewerkte?quote:Op maandag 4 juni 2012 16:30 schreef automatic_ het volgende:
Nee, vergaderingEven bespreken hoe het met iedereen ging en waar ze vorig jaar naar toe gaan (welke klas etc.)
Morgen nog even een IQ test doen bij een kindje
Ah, een Peugeot-liefhebber dus!quote:
Ooo leuk dat je het vraagt!quote:Op maandag 4 juni 2012 16:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoe ging het afgelopen donderdag trouwens met dat kind dat eerder vorige week niet meewerkte?
Met een knutseldoosquote:Op maandag 4 juni 2012 16:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoe wil je Weissman repareren zonder knutsellijm?
Denk dat ik de oldtimer voor de deur leuker vindquote:
Hoe oud zijn die kids eigenlijk?quote:Op maandag 4 juni 2012 16:30 schreef automatic_ het volgende:
Nee, vergaderingEven bespreken hoe het met iedereen ging en waar ze vorig jaar naar toe gaan (welke klas etc.)
Morgen nog even een IQ test doen bij een kindje
Cool.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo leuk dat je het vraagt!
Hij had op z'n flikker gehad dus hij was boooooooos!
Maaaar hij heeft lief meegedaan
Hoe oud zijn die kids eigenlijk?quote:
Weissman is net als de T-1000 uit Terminator 2. Die vloeit vanzelf weer aan elkaar.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoe wil je Weissman repareren zonder knutsellijm?
Self healing power? Wow!quote:Op maandag 4 juni 2012 16:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Weissman is net als de T-1000 uit Terminator 2. Die vloeit vanzelf weer aan elkaar.
Baas.
Hahaha,quote:Op maandag 4 juni 2012 16:37 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Weiss heeft gewoon veel vrouwelijke aandacht nodig![]()
Btw, ik zei namens ons - ik, Messy en Peach (ik weet niet of Automaat van hem houdt)- dat we heel veel van hem houden. Hij houdt ook van ons
Vraag ik me toch af wat jij nu aan het doen bent...quote:Op maandag 4 juni 2012 16:39 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa-haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (hijg, puf, ff ademhalen) aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
TMI!quote:Op maandag 4 juni 2012 16:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Vraag ik me toch af wat jij nu aan het doen bent...
quote:Op maandag 4 juni 2012 16:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Vraag ik me toch af wat jij nu aan het doen bent...
Wat? Mijn geest is meer puur dan dan die van de meesten hier.quote:
Heb je nu al erwtensoep op?quote:
Dat beschouw ik dan maar als iets subjectiefsquote:Op maandag 4 juni 2012 16:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat? Mijn geest is meer puur dan dan die van de meesten hier.
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |