SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We doen ook af en toe meeten:
quote:Wanneer?
Zaterdag 30 juni om 15:00. We maken er een gedenkwaardige dag van.
Waar?
Utrecht. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Hungry_Joe
automatic_
Pien85
LaPeach
Skull-splitter
Solique
sylvesterrr
Blind_Guardian
Onder voorbehoud:
Comp_Lex
Softlegend
DeHovenier
whosvegas
filatelistfetisjist
Magnetronkoffie
MissionPhailed
henrivo
quote:Op maandag 4 juni 2012 00:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mit, nach, bei, seit, von, zu, aus was toch +derde naamval?
Ja, ik ook.. alleen was het nou dan die, der, den, die?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:33 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
brengt weer terug naar school![]()
tot in den treuren deze regel gehoord
Naamvallen, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op maandag 4 juni 2012 00:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mit, nach, bei, seit, von, zu, aus was toch +derde naamval?
Leuk liedje?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:19 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Initialen overeenkomen. YK
Leuk liedje over hosselen op facebook.
Doei
Zuiden van het land toch?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:07 schreef Waaghals het volgende:
hier is nog geen spat gevallen vandaag
beetje zonnnig zelfs
Ben jij de leukste thuis?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:06 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Het kan altijd erger, het sneeuwt nog niet
Wat is het?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:10 schreef automatic_ het volgende:
Ha! Ik heb een internetkabel gevonden, dus ik kan lekker blijven zitten waar ik zit
Ik heb een presentje bij voor mij stagebegeleider, maar hij heeft het superrrr druk met vergaderingen etc.Hopelijk kan ik hem straks even aan z'n blouse trekken, haha.
Neu, niet de leukste. Probeer het nog een beetje positief in te zienquote:Op maandag 4 juni 2012 10:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben jij de leukste thuis?
Ik ga, serieus, huilen als het gaat sneeuwen
Bonbons en een deurstopper, haha. Zijn deur "valt" telkens dicht, dus dan doen we daar papier onder, maar de schoonmaakster gooit dat vaak wegquote:
Hoi!quote:
Hmm... Haha. Dat is natuurlijk weer wel goedquote:Op maandag 4 juni 2012 10:11 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Neu, niet de leukste. Probeer het nog een beetje positief in te zien
Ik heb schoonmakers hier ook complete radio's weg zien gooien, dus pas maar op met die deurstopperquote:Op maandag 4 juni 2012 10:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bonbons en een deurstopper, haha. Zijn deur "valt" telkens dicht, dus dan doen we daar papier onder, maar de schoonmaakster gooit dat vaak weg
Ik wilde eerst zo'n "zak" kopen om ervoor te zetten, maar dat heb ik expres niet gedaan. Ik vond dat namelijk ook "weggooi-gevoelig"quote:Op maandag 4 juni 2012 10:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb schoonmakers hier ook complete radio's weg zien gooien, dus pas maar op met die deurstopper
Autoquote:
Ik heb liever sneeuw dan regen hoor!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben jij de leukste thuis?
Ik ga, serieus, huilen als het gaat sneeuwen
Rust? Wat is dat?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Auto
Nog een beetje tot rust kunnen komen gisteren?
Van sneeuw wordt je in principe niet nat, en in sneeuw kan je lekker slippen.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:24 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat valt me nou echt weer zo van je tegen
Geen idee, je leek het nodig te hebben zaterdag.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Rust? Wat is dat?
Haha, jawel hoorIk ging alleen weer veeeeeeeel te laat slapen, dus dat is een beetje jammer
van sneeuw wordt je niet nat?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Van sneeuw wordt je in principe niet nat, en in sneeuw kan je lekker slippen.
Ik ben gek op slippen
Dat doe je dan wel weer goed op je vrije dagquote:Op maandag 4 juni 2012 10:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, je leek het nodig te hebben zaterdag.
Ik heb vandaag maar vrij genomen om tot rust te komen, dus was om 8 uur wakker
Gaat hier dus ook al weer lekker.![]()
Ja, is ook wel zoquote:Op maandag 4 juni 2012 10:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, je leek het nodig te hebben zaterdag.
Ik heb vandaag maar vrij genomen om tot rust te komen, dus was om 8 uur wakker
Gaat hier dus ook al weer lekker.![]()
Ja, te gezellig gehad gister, toch iets missen, geen idee.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:29 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dat doe je dan wel weer goed op je vrije dag
Klinkt bekendquote:Op maandag 4 juni 2012 10:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, is ook wel zo
Weet je wat op dit moment gewoon mijn probleem is? Ik weet niet wat ik wilMaar aan de andere kant weet ik het ook weer wel. Kortom, ik ben lekker aan het twijfelen.
quote:Op maandag 4 juni 2012 10:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik was net op een normale basisschool (lekker rustig) en ik merk meteen dat ik terug ben op de mijne
quote:Op maandag 4 juni 2012 10:58 schreef automatic_ het volgende:
Ja, bizar he?
Ik heb het trouwens gegeven! Hij moest lachen en snapte het meteen
Nog nooit?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |