SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We doen ook af en toe meeten:
quote:Wanneer?
Zaterdag 30 juni om 15:00. We maken er een gedenkwaardige dag van.
Waar?
Utrecht. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Hungry_Joe
automatic_
Pien85
LaPeach
Skull-splitter
Solique
sylvesterrr
Blind_Guardian
Onder voorbehoud:
Comp_Lex
Softlegend
DeHovenier
whosvegas
filatelistfetisjist
Magnetronkoffie
MissionPhailed
henrivo
quote:Op maandag 4 juni 2012 00:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mit, nach, bei, seit, von, zu, aus was toch +derde naamval?
Ja, ik ook.. alleen was het nou dan die, der, den, die?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:33 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
brengt weer terug naar school![]()
tot in den treuren deze regel gehoord
Naamvallen, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op maandag 4 juni 2012 00:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mit, nach, bei, seit, von, zu, aus was toch +derde naamval?
Leuk liedje?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:19 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Initialen overeenkomen. YK
Leuk liedje over hosselen op facebook.
Doei
Zuiden van het land toch?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:07 schreef Waaghals het volgende:
hier is nog geen spat gevallen vandaag
beetje zonnnig zelfs
Ben jij de leukste thuis?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:06 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Het kan altijd erger, het sneeuwt nog niet
Wat is het?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:10 schreef automatic_ het volgende:
Ha! Ik heb een internetkabel gevonden, dus ik kan lekker blijven zitten waar ik zit
Ik heb een presentje bij voor mij stagebegeleider, maar hij heeft het superrrr druk met vergaderingen etc.Hopelijk kan ik hem straks even aan z'n blouse trekken, haha.
Neu, niet de leukste. Probeer het nog een beetje positief in te zienquote:Op maandag 4 juni 2012 10:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben jij de leukste thuis?
Ik ga, serieus, huilen als het gaat sneeuwen
Bonbons en een deurstopper, haha. Zijn deur "valt" telkens dicht, dus dan doen we daar papier onder, maar de schoonmaakster gooit dat vaak wegquote:
Hoi!quote:
Hmm... Haha. Dat is natuurlijk weer wel goedquote:Op maandag 4 juni 2012 10:11 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Neu, niet de leukste. Probeer het nog een beetje positief in te zien
Ik heb schoonmakers hier ook complete radio's weg zien gooien, dus pas maar op met die deurstopperquote:Op maandag 4 juni 2012 10:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bonbons en een deurstopper, haha. Zijn deur "valt" telkens dicht, dus dan doen we daar papier onder, maar de schoonmaakster gooit dat vaak weg
Ik wilde eerst zo'n "zak" kopen om ervoor te zetten, maar dat heb ik expres niet gedaan. Ik vond dat namelijk ook "weggooi-gevoelig"quote:Op maandag 4 juni 2012 10:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb schoonmakers hier ook complete radio's weg zien gooien, dus pas maar op met die deurstopper
Autoquote:
Ik heb liever sneeuw dan regen hoor!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben jij de leukste thuis?
Ik ga, serieus, huilen als het gaat sneeuwen
Rust? Wat is dat?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Auto
Nog een beetje tot rust kunnen komen gisteren?
Van sneeuw wordt je in principe niet nat, en in sneeuw kan je lekker slippen.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:24 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat valt me nou echt weer zo van je tegen
Geen idee, je leek het nodig te hebben zaterdag.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Rust? Wat is dat?
Haha, jawel hoorIk ging alleen weer veeeeeeeel te laat slapen, dus dat is een beetje jammer
van sneeuw wordt je niet nat?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Van sneeuw wordt je in principe niet nat, en in sneeuw kan je lekker slippen.
Ik ben gek op slippen
Dat doe je dan wel weer goed op je vrije dagquote:Op maandag 4 juni 2012 10:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, je leek het nodig te hebben zaterdag.
Ik heb vandaag maar vrij genomen om tot rust te komen, dus was om 8 uur wakker
Gaat hier dus ook al weer lekker.![]()
Ja, is ook wel zoquote:Op maandag 4 juni 2012 10:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, je leek het nodig te hebben zaterdag.
Ik heb vandaag maar vrij genomen om tot rust te komen, dus was om 8 uur wakker
Gaat hier dus ook al weer lekker.![]()
Ja, te gezellig gehad gister, toch iets missen, geen idee.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:29 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dat doe je dan wel weer goed op je vrije dag
Klinkt bekendquote:Op maandag 4 juni 2012 10:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, is ook wel zo
Weet je wat op dit moment gewoon mijn probleem is? Ik weet niet wat ik wilMaar aan de andere kant weet ik het ook weer wel. Kortom, ik ben lekker aan het twijfelen.
quote:Op maandag 4 juni 2012 10:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik was net op een normale basisschool (lekker rustig) en ik merk meteen dat ik terug ben op de mijne
quote:Op maandag 4 juni 2012 10:58 schreef automatic_ het volgende:
Ja, bizar he?
Ik heb het trouwens gegeven! Hij moest lachen en snapte het meteen
Nog nooit?quote:
Serieus...? Oeps... Dat heeft hij niet goed gedaan dan!!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:12 schreef JK1982 het volgende:
Lol.. Er is hier vanmorgen een flexmedewerker op staande voet ontslagen, omdat hij fraude heeft gepleegd in ons systeem. As in: dingen in dossiers zetten die hij helemaal niet heeft gedaan etc. En langer op het werk blijven zitten na vijven, dat doorbetaald krijgen, terwijl hij ondertussen gewoon zijn huiswerk ging zitten maken
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:12 schreef JK1982 het volgende:
Lol.. Er is hier vanmorgen een flexmedewerker op staande voet ontslagen, omdat hij fraude heeft gepleegd in ons systeem. As in: dingen in dossiers zetten die hij helemaal niet heeft gedaan etc. En langer op het werk blijven zitten na vijven, dat doorbetaald krijgen, terwijl hij ondertussen gewoon zijn huiswerk ging zitten maken
Zeggen dat je mensen hebt gebeld of een voicemail ingesproken hebt, terwijl uit de telefoonlogs blijkt dat het hele gesprek 3 seconden heeft geduurd ofzo.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Serieus...? Oeps... Dat heeft hij niet goed gedaan dan!!
Maar wat kan je dan in het systeem zetten wat je niet hebt gedaan? Een telefoongesprek ofzo?
Oke, duidelijk. Dat is wel heel slecht!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeggen dat je mensen hebt gebeld of een voicemail ingesproken hebt, terwijl uit de telefoonlogs blijkt dat het hele gesprek 3 seconden heeft geduurd ofzo.
Ooit had ik de droom om net zo goed als Dr. Carter (E.R.) te worden. Helaas hebben enkele eikels op school die droom verpest.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:12 schreef automatic_ het volgende:
Dokter Syl
En idd, bij een deeltijdopleiding hoef je geen stage te lopen
Laat me raden, hij heeft in de dossiers aangegeven dat ie allerlei dingen heeft uitgevoerd die hij eigenlijk niet heeft gedaan.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:12 schreef JK1982 het volgende:
Klinkt als een telefoonfabriek (call center). Dat soort zaken controleer ik op het werk ook weleens, altijd leuk.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeggen dat je mensen hebt gebeld of een voicemail ingesproken hebt, terwijl uit de telefoonlogs blijkt dat het hele gesprek 3 seconden heeft geduurd ofzo.
Ja, da's makkelijk raden zo natuurlijk..quote:Op maandag 4 juni 2012 11:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ooit had ik de droom om net zo goed als Dr. Carter (E.R.) te worden. Helaas hebben enkele eikels op school die droom verpest.
[..]
Laat me raden, hij heeft in de dossiers aangegeven dat ie allerlei dingen heeft uitgevoerd die hij eigenlijk niet heeft gedaan.
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
Vanmiddag weer lekker tetten in mijn nek!De kapster komt en die heeft nogal een flinke boezem
Ik was dat al aan het typen zonder je bericht gelezen te hebben. Dat soort figuren heb ik vaak genoeg gezien.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, da's makkelijk raden zo natuurlijk..
Pics, or it didn't happen!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
Vanmiddag weer lekker tetten in mijn nek!De kapster komt en die heeft nogal een flinke boezem
Ik denk dat het voor haar zwaarder is, zij moet er heel de dag mee lopenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:20 schreef LaPeach het volgende:
[..]wordt het niet wat te zwaar voor je nek/schouders dan??
Oelalala!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
vraag of je voor een paar minuten haar last mag dragenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:21 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor haar zwaarder is, zij moet er heel de dag mee lopen
Hmm... Dat klinkt niet goedquote:Op maandag 4 juni 2012 11:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Ooit had ik de droom om net zo goed als Dr. Carter (E.R.) te worden. Helaas hebben enkele eikels op school die droom verpest.
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:22 schreef Waaghals het volgende:
[..]
vraag of je voor een paar minuten haar last mag dragen
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Dat klinkt niet goed
Ik heb trouwens aan E.R. één van mijn toekomstige meisjes namen te dankenOf twee!
En ja, ik ben iemand die al namen heeft voor eventuele kinderen
Anders kwam je vanmiddag ook even naar Kper zijn kapster?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:23 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 heeft toevallig net z'n haar laten knippen. Jammer..
Ja toch?! Gewoon bijhouden in een word-documentjequote:
Wel handig, scheelt verzinnen.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb trouwens aan E.R. één van mijn toekomstige meisjes namen te dankenOf twee!
Volgens mij is het typisch iets vrouwelijksquote:Op maandag 4 juni 2012 11:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Wel handig, scheelt verzinnen.
Ik denk er liever nog niet over na
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja toch?! Gewoon bijhouden in een word-documentje
Ik zal het eens voorstellen, alleen is ze net 5 weken getrouwd, maarja, d'r vent is er niet bijquote:Op maandag 4 juni 2012 11:22 schreef Waaghals het volgende:
[..]
vraag of je voor een paar minuten haar last mag dragen
Dat zal best wel weerquote:Op maandag 4 juni 2012 11:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij is het typisch iets vrouwelijks
Ik zeg dan straks;quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zeg dan straks;
Zeg... Date... Wat vind je van deze namen? Niets...? Tot ziens!
Ik kom vaak niet tot date 3quote:Op maandag 4 juni 2012 11:31 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind dat je dat best op date 3 bespreekbaar kunt makenWat jullie?
Ojee... Vertelquote:Op maandag 4 juni 2012 11:31 schreef MsMessy het volgende:
WTF deja-vu gevoel bij het lezen van de laatste 20 berichten hier
quote:
Ik denk dat hij blij is als zijn armen ff rust krijgenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:26 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik zal het eens voorstellen, alleen is ze net 5 weken getrouwd, maarja, d'r vent is er niet bij
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:31 schreef MsMessy het volgende:
WTF deja-vu gevoel bij het lezen van de laatste 20 berichten hier
Ik had het op het eind vrij zwaar op een überblanke school: Gymnasium met +/- 1300 leerlingen waarvan hooguit 15 leerlingen van niet-Westerse afkomst. Het was een soort van elite-school (succesvolle artsen, therapeuten, architecten, advocaten als ouders)... Daar had ik allemaal geen probleem mee, maar er zaten een paar kakkers tussen die van mening waren dat ze mij konden pesten...quote:Op maandag 4 juni 2012 11:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat je partner het met je eens is.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij is het typisch iets vrouwelijks
Nee hoor, alleen ik denk dat Kper_Norci misschien het al eens ergens anders over z'n kapster heeft gehad en dat ik daardoor een deja-vu gevoel kreegquote:
Ja bij dat stukje moet ik ook zeggen dat ik dacht dit al eens eerder gelezen te hebben maar ik dacht dat dat aan mij lagquote:Op maandag 4 juni 2012 11:37 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen ik denk dat Kper_Norci misschien het al eens ergens anders over z'n kapster heeft gehad en dat ik daardoor een deja-vu gevoel kreeg
Misschien ben je wel zijn kapster?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:37 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen ik denk dat Kper_Norci misschien het al eens ergens anders over z'n kapster heeft gehad en dat ik daardoor een deja-vu gevoel kreeg
Ja, die heeft het regelmatig over haarquote:Op maandag 4 juni 2012 11:37 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar ik heb zelf ook wel eens deja-vu's en ik denk dat het op onderstaande manier verklaard kan worden:quote:Op maandag 4 juni 2012 11:37 schreef MsMessy het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/D%C3%A9j%C3%A0_vuquote:Een mogelijke verklaring stamt uit de neurologie. Wat bij een déjà vu gebeurt, kan ook worden omschreven als een "kortsluiting" van de hersenen. Normaal gesproken wordt een beeld vanuit de ogen naar een plek in de hersenen gebracht waar de mens er zich bewust van wordt, daarna wordt dit beeld opgeslagen in de hersenen. Bij een déjà vu ontstaat er een kortsluiting, waardoor het beeld zich eerst in de hersenen opslaat, voordat de hersenen (de mens) zich bewust worden van het beeld. Omdat het een kortsluiting betreft kan men zich dus ook niet herinneren wanneer en hoe men het eerder heeft meegemaakt, want al die informatie is niet opgeslagen. Hoe ontstaat nu zo'n kortsluiting? Hierover bestaan verschillende speculaties. De Franse psychiater Pierre Janet schreef déjà vu toe aan een stoornis in de visuele perceptie, waarbij een waargenomen prikkel via twee informatiestromen, of kanalen (A en B, bovenste paneel in figuur) de hersenen bereikt. Hierbij treedt er echter een uitsplitsing op tussen beeld A, dat de hersenen het eerst bereikt, en beeld B. De hersenen zullen nu beeld B, dat een fractie van een seconde later arriveert, als bekend categoriseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |