Ah, ik kreeg net een foutmelding dat er al een topic met een soortgelijke titel wasquote:Op maandag 4 juni 2012 00:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waar iedereen welkom is want controleren lukt toch niet.
Hoe oud is dat eigenlijk in jouw geval?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:15 schreef Lienekien het volgende:
En waar iedereen zich moet gedragen naar zijn leeftijd!
12.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe oud is dat eigenlijk in jouw geval?
Daar heb ik ook regelmatig moeite mee.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:15 schreef Lienekien het volgende:
En waar iedereen zich moet gedragen naar zijn leeftijd!
Ik vroeg niet naar je geestelijke niveau, maar naar je lichamelijke leeftijd.quote:
94.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vroeg niet naar je geestelijke niveau, maar naar je lichamelijke leeftijd.
Neem je dan je springtouw en je Blackberry rollator mee naar de bbq?quote:
Kinds dus alweer.quote:
Posten door een slotje, foei.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:16 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, ik kreeg net een foutmelding dat er al een topic met een soortgelijke titel was
Hoezo? APK lijkt me wel prettig gezelschap?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:16 schreef golfer het volgende:
Jammer dat je niet kunt, PP.
APK kan ik als kiespijn missen op de BBQ.
Nee, dat is er zo eentje die je vleesjes van je bord jat en dan net doet alsof ie ze zelf gebraaien heeft.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hoezo? APK lijkt me wel prettig gezelschap?
Zou zonde zijn van die special kippendijtjes van jequote:Op maandag 4 juni 2012 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dat is er zo eentje die je vleesjes van je bord jat en dan net doet alsof ie ze zelf gebraaien heeft.
Ah gate dusquote:Op maandag 4 juni 2012 00:23 schreef svann het volgende:
[..]
Als er date had gestaan was ik niet komen lurken.
Ha, ik vond bovenstaande over die leeftijden anders ook een prima staaltje kinderdiscussiequote:Op maandag 4 juni 2012 00:24 schreef Lienekien het volgende:
Golfer denkt: laat ik in godsnaam knipogen als ik een grapje maak, want voor je het weet, ontketen ik weer zo'n kinderachtige discussie.
Doe je goed, Golfer.
Dat vond je kinderachtig? Nou moe!quote:Op maandag 4 juni 2012 00:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ha, ik vond bovenstaande over die leeftijden anders ook een prima staaltje kinderdiscussie
Anti-rel knip oog voor de zekerheid
Jij hebt dequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |