Nope, ik doe het. Ben er niet zuur om. Vind het leuk, hart voor de samenleving. Inzet voor de goede zaak.quote:
Dan had je maar profvoetballer moeten wordenquote:Op maandag 4 juni 2012 20:14 schreef Maitje het volgende:
Maar soms wil ik ook nog genieten van mijn vrije tijd
Als ik je moet geloven en je echt geneeskunde studeert (dan zit je aan de andere kant van de straat..) dan is voor een manschap functie gaan echt idioot na een studie van ten minste 6 jaar..quote:Op maandag 4 juni 2012 20:10 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
In principe wil ik eerst gewoon kennismaken. Dus ook gewoon als vrouw een infanteriefunctie vervullen. Maar daarna, na ervaring opgedaan te hebben de KMA gaan doen. Maar dat is een droom, en ik weet ook niet welke stappen ik dan moet gaan doen.
Kak! Ik ben en vrouw en ik ken niet voetballen!!quote:Op maandag 4 juni 2012 20:17 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dan had je maar profvoetballer moeten worden
Wij lopen m ook met de mlv wapens, anders moeten er mensen met minimi's enzo gaan sjouwen en dat willen ze weer niet bij de sportquote:Op maandag 4 juni 2012 20:03 schreef AchJa het volgende:
Dat herinnert mij er weer aan dat ik as maandag de FIT heb... mag wel eens beginnen met spullen bijelkaar zoeken...![]()
Oh ja, een persoonlijk wapen heb ik ook weer niet, zal wel weer uitdraaien op een houten sportbuks...
Sammie. Onschuld zelfe.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als ik je moet geloven en je echt geneeskunde studeert (dan zit je aan de andere kant van de straat..) dan is voor een manschap functie gaan echt idioot na een studie van ten minste 6 jaar...
Van wie is dit de kloon? Esses?
Ik wil gewoon ook het echte "mannenleven" ervaren. Dan kan ik daarna, na 2 en een half jaar meer feeling hebben met gewone soldaten.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als ik je moet geloven en je echt geneeskunde studeert (dan zit je aan de andere kant van de straat..) dan is voor een manschap functie gaan echt idioot na een studie van ten minste 6 jaar...
Ja, ze zitten ook zomaar op soldaten te wachten op de KMA.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:20 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik wil gewoon ook het echte "mannenleven" ervaren. Dan kan ik daarna, na 2 en een half jaar meer feeling hebben met gewone soldaten.
Natuurlijk, ik kan gelijk kiezen om de keuze te maken om naar de KMA te gaan, maar ik wil toch eerst ervaring opdoen.
Hoop alleen dat ik toegelaten ga worden.
Doorstromen is zo gepieptquote:Op maandag 4 juni 2012 20:21 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja, ze zitten ook zomaar op soldaten te wachten op de KMA.
Ik weet ook geeneens of ze je wel nemen voor een manschap functie. Overkwalificatiequote:Op maandag 4 juni 2012 20:20 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik wil gewoon ook het echte "mannenleven" ervaren. Dan kan ik daarna, na 2 en een half jaar meer feeling hebben met gewone soldaten.
Natuurlijk, ik kan gelijk kiezen om de keuze te maken om naar de KMA te gaan, maar ik wil toch eerst ervaring opdoen.
Hoe lang duurt je studie nog?quote:Op maandag 4 juni 2012 20:20 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ze studeert medicijnen, zei ze. Farmacie is iets anders dan geneeskunde.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En dan solliciteren bij de baas als officier, ontslag... Liegen over je verleden.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Gewoon verzwijgen dat diploma dus
Medicijnen is een synoniem voor geneeskundequote:Op maandag 4 juni 2012 20:23 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ze studeert medicijnen, zei ze. Farmacie is iets anders dan geneeskunde.
?!quote:Op maandag 4 juni 2012 20:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Medicijnen is een synoniem voor geneeskunde.
Net als hij zegt.quote:
Tegenwoordig gebruikt (in ieder geval in Nijmegen) bijna niemand meer de term ''medicijnen''. Is iets van vroeger. Geneeskunde is de moderne term.quote:
Ah okee, maar met mijn geluk zal het wel weer uitdraaien op een vergeten Lee Enfield uit de donkerste krochten van het sportbureau...quote:Op maandag 4 juni 2012 20:18 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Wij lopen m ook met de mlv wapens, anders moeten er mensen met minimi's enzo gaan sjouwen en dat willen ze weer niet bij de sport
Overigens krijg je een bruine Diemaco C7 replica, die net zo zwaar zou moeten zijn als de echte.... Ik heb mn twijfels
De nieuwe tijd, net wat u zegt.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tegenwoordig gebruikt (in ieder geval in Nijmegen) bijna niemand meer de term ''medicijnen''. Is iets van vroeger. Geneeskunde is de moderne term.
Zeg, hoeveelste jaars ben je meis?quote:Op maandag 4 juni 2012 20:20 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik zit nu in het vijfde jaar en en doet co-schappen in een ziekenhuis in mijn stad.quote:
Kut alphaquote:Op maandag 4 juni 2012 20:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tegenwoordig gebruikt (in ieder geval in Nijmegen) bijna niemand meer de term ''medicijnen''. Is iets van vroeger. Geneeskunde is de moderne term.
Tjah, meerwaarde heeft het niet. Dat scheelt.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:25 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik zit nu in het vijfde jaar en en doet co-schappen in een ziekenhuis in mijn stad.
De wil is er gewoon om als soldaat in te treden, bij liefst luchtmobiel, om de echte werkvloer te beleven. Als men daar moeilijk overdoet, ivm. mijn studie, dan is dat zeer jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |