het is inderdaad lastig, studeren en dan ook nog sporten om in conditie te blijvenquote:Op maandag 4 juni 2012 19:53 schreef EllaN het volgende:
[..]
Als ik tentamens heb en het regent, ga ik ook niet zo graag hardlopen.
en ziek. Alsof in de regen gaan hardlopen enige meerwaarde heeft.quote:
Maar je kunt toch bijv. 2 uur studeren en dan een uurtje gaan hardlopen?quote:Op maandag 4 juni 2012 19:56 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
het is inderdaad lastig, studeren en dan ook nog sporten om in conditie te blijven
Als vrouw/studente zijnde wil ik toch een beetje in vorm blijven in plaats van op mijn kamertje te zitten in Nijmegen.
Dat is idd voor mietjes. Een echte vent hoeft niet te sportenquote:
Ik vind regen echt een rot excuus om niet te gaan hardlopen...quote:Op maandag 4 juni 2012 19:56 schreef Esses het volgende:
[..]
en ziek. Alsof in de regen gaan hardlopen enige meerwaarde heeft.
Luister maar naar AchJa, die stuurt je wel op tijd naar buiten...quote:Op maandag 4 juni 2012 19:57 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik vind regen echt een rot excuus om niet te gaan hardlopen...
En ziek wordt je niet zomaar. Je wordt ziek van een virus. Kou en regen maken echter alleen je weerstand wat zwakker. Dus gewoon fruit eten.
Kan altijd, 't is een kwestie van wat je op dat moment belangrijker vindt.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:56 schreef Maitje het volgende:
[..]
Maar je kunt toch bijv. 2 uur studeren en dan een uurtje gaan hardlopen?
Doe ik normaal ook wel hoor, maar vandaag zat het weer echt niet mee. Dus stel ik het maar uit tot morgen. Ik wil gewoon bij Luchtmobiel. Dus ik moet gewoon een top conditie opbouwen.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:56 schreef Maitje het volgende:
[..]
Maar je kunt toch bijv. 2 uur studeren en dan een uurtje gaan hardlopen?
En fruit heeft ook een directe en hoogwaardige invloed op je weerstand he? Je gelooft alle propaganda op TV? Sorry hoor, maar als ik kan kiezen tussen morgen lopen of tot op het bot nat regenen. Kies ik echt voor morgen lopen.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:57 schreef Maitje het volgende:
[..]
En ziek wordt je niet zomaar. Je wordt ziek van een virus. Kou en regen maken echter alleen je weerstand wat zwakker. Dus gewoon fruit eten.
Maar je "wijf" moet nu wel 3x per week sportenquote:Op maandag 4 juni 2012 19:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is idd voor mietjes. Een echte vent hoeft niet te sporten
D'oh. Jij bent geen vent.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar je "wijf" moet nu wel 3x per week sporten
Jaquote:Op maandag 4 juni 2012 19:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar je "wijf" moet nu wel 3x per week sporten
Er is spontaan een blikopener langs geweest. Goede OP en het subforum word weer aantrekkelijk om te modden.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 19:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Luister maar naar AchJa, die stuurt je wel op tijd naar buiten...![]()
![]()
Kloptquote:Op maandag 4 juni 2012 19:58 schreef EllaN het volgende:
[..]
Kan altijd, 't is een kwestie van wat je op dat moment belangrijker vindt.
Luchtmobiel.. leuk. Heb je al gesolliciteerd?quote:Op maandag 4 juni 2012 19:59 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Doe ik normaal ook wel hoor, maar vandaag zat het weer echt niet mee. Dus stel ik het maar uit tot morgen. Ik wil gewoon bij Luchtmobiel. Dus ik moet gewoon een top conditie opbouwen.
Mag.. keuze staat vrij voor iederquote:Op maandag 4 juni 2012 19:59 schreef Esses het volgende:
[..]
En fruit heeft ook een directe en hoogwaardige invloed op je weerstand he? Je gelooft alle propaganda op TV? Sorry hoor, maar als ik kan kiezen tussen morgen lopen of tot op het bot nat regenen. Kies ik echt voor morgen lopen.
Zolang het maar gedaan word. Overigens ga ik weer aan het werk. Dus ik ga even niet bijdragen aan hoge postaantallen vanavond.quote:
Gewoon chips en hamburgers!quote:Op maandag 4 juni 2012 19:57 schreef Maitje het volgende:
[..]
Werksequote:Op maandag 4 juni 2012 20:01 schreef Esses het volgende:
[..]
Zolang het maar gedaan word. Overigens ga ik weer aan het werk. Dus ik ga even niet bijdragen aan hoge postaantallen vanavond.
Nachtvoerquote:
Ga je gewoon perfect op hoor!quote:
Nee Maitje, ik heb nog niet gesolliciteerd, ben momenteel erg druk bezig met mijn studie Medicijnen.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:00 schreef Maitje het volgende:
[..]
[..]
Klopt
[..]
Luchtmobiel.. leuk. Heb je al gesolliciteerd?
[..]
Mag.. keuze staat vrij voor ieder
Welk clustertje?quote:Op maandag 4 juni 2012 20:03 schreef AchJa het volgende:
Dat herinnert mij er weer aan dat ik as maandag de FIT heb... mag wel eens beginnen met spullen bijelkaar zoeken...![]()
Oh ja, een persoonlijk wapen heb ik ook weer niet, zal wel weer uitdraaien op een houten sportbuks...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |