abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112464264
quote:
Bij dezen ontvangt u mijn bezwaarschrift dat opgesteld is op |DATUM INVULLEN|. Ik maak bezwaar aan tegen deze omzetting, omdat het mij onmogelijk gemaakt werd aan de verplichting te voldoen door derden. Dit komt, omdat ik in het verleden al slechte ervaringen heb gehad met een bepaalde bedrijf/instelling waar ik de mij toen opgelegde taakstraf moest verrichten. De taakstraf die mij nu is opgelegd zou ik moet verrichten in hetzelfde bedrijf. Ik heb hierover mijn bezwaar gedaan bij |naam invullen| en het verhaal toegelicht. Hierop werd mij medegedeeld dat ik mijn taakstraf elders kon verrichten. Mij is echter niet duidelijk gemaakt hoe, wat, waar en wanneer. Door deze communicatiefout heb ik niet voldaan aan de mij opgedragen plicht. Dit is niet te wijten aan het niet willen doen van de verplichting, maar niet aan het kunnen doen van de verplichting. Gaarne zou ik daarom alsnog graag aan de eerste opgelegde verplichting willen voldoen.

Tenslotte, vind ik de nu opgestelde verplichting onbillijk van aard. Hierbij valt de oorspronkelijke eis in het niet en staat ook niet in verhouding met de overtreding. Mij werd verweten onvoldoende op school aanwezig te zijn, maar door de nu opgelegde hechtenis zal de achterstand die ik heb opgelopen nog groter worden dan deze reeds is. Het lijkt mij dat de straf gericht is om mij dit in te doen zien in plaats van dat de straf gericht is op louter het voldoen aan de strafmaat. Een corrigerende tik kan ik begrijpen, een verlammende mokerslag niet.

Hoogachtend,
Onbillijkheid zou ik weglaten als er van te voren is vastgesteld wat de duur van de vervangende hechtenis zal zijn. Er is blijkbaar al een vonnis gewezen, dus de belangenafweging is al gemaakt door de rechter. Het is egocentrisch om te denken dat de straf louter gericht is op het je doen laten inzien dat je niet goed bezig bent - naast dit doel is er ook nog de generale preventie en vergelding.

Verder zou ik veel dieper ingaan op de 'slechte ervaringen' die je gehad hebt bij het bedrijf waar je geweest bent. Zonder nadere specificering zou je kunnen denken aan futiliteiten als een keertje ruzie over te laat komen of een te korte pauze; je moet laten zien dat je daar echt onmogelijk terug zou kunnen keren.

Ten slotte denk ik dat je advocaat het klaagschrift moet schrijven, er zitten in de (mooie) brief hierboven een aantal formuleringen die net niet lekker lopen en juridisch is het onvoldoende gemotiveerd om tot heroverweging te leiden.
pi_112469953
40 dagen zitten voor spijbelen, nee echt heel nuttig ook, dat zal ze leren, blijven ze meteen zitten dat jaar :')

Gewoon sociale dienstplicht invoeren zou ik zeggen. 8 uur in de week tegen een zakgeld loontje meehelpen in zorginstellingen, hoeft niet ten koste te gaan van school/studie ^O^
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:14:42 #93
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_112487657
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
:')

Sowieso ben je het haasje want ze blijven je zoeken, ook thuis en overal waar ze maar enig idee hebben dat je kan zitten
Je komt in een Opsporings Register (OPS) van de politie te staan.
De vraag is hoeveel prioriteit de politie geeft aan de detentie, ontlopen lukt niet maar je bent niet direct de spreekwoordelijke klos. Hier kunnen enkele dagen tot maanden overheen gaan
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:16:41 #94
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_112487753
Daarnaast ga je met een detentie verleden zeer veel problemen ondervinden. Alles op alles zetten om die taakstraf alsnog te kunnen voldoen
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_112489158
quote:
14s.gif Op maandag 4 juni 2012 02:28 schreef gameboypapier het volgende:

[..]

wow echt, ik weet niet hoe ik je moet bedanken ^O^ *O*
Als dit werkt heb jij je lesje in ieder geval wel geleerd. Als ik het zelf verneuk, dan nog eens, ga ik gewoon naar FOK! voor juridisch advies :Y
You can trust me, trust nobody...
pi_112489296
quote:
10s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Tja, wie zich brandt..
pi_112489340
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:16 schreef eQuaL het volgende:
40 dagen zitten voor spijbelen, nee echt heel nuttig ook, dat zal ze leren, blijven ze meteen zitten dat jaar :')

Gewoon sociale dienstplicht invoeren zou ik zeggen. 8 uur in de week tegen een zakgeld loontje meehelpen in zorginstellingen, hoeft niet ten koste te gaan van school/studie ^O^
De meeste van die mensen hebben 1 hersencel en doe je oudere geen plezier mee. :')
  dinsdag 5 juni 2012 @ 20:03:09 #98
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_112490115
Weglopen is (geloof ik) een misdrijf, dus dan maak je 't alleen maar erger.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 20:09:22 #99
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_112490420
Ok iedereen! In September allemaal op Geert stemmen! Die gaat voor jeugd-strafkampen zorgen, dan zullen we mensen als TS wel even een lesje leren!
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_112494789
ja man schrijf je in in België.
Conscience do cost.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 21:42:46 #101
244933 trovey
Nachtoele
pi_112495729
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:08 schreef gameboypapier het volgende:
dus het aanvechten is het best?
desnoods verstop ik me in het buitenland tot het verjaard is
_O_ :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_112496272
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 21:42 schreef trovey het volgende:

[..]

_O_ :')
:') :') :') :')
  † In Memoriam † dinsdag 5 juni 2012 @ 22:38:49 #103
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_112499119
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:25 schreef breapbreap het volgende:

[..]

Onbillijkheid zou ik weglaten als er van te voren is vastgesteld wat de duur van de vervangende hechtenis zal zijn. Er is blijkbaar al een vonnis gewezen, dus de belangenafweging is al gemaakt door de rechter. Het is egocentrisch om te denken dat de straf louter gericht is op het je doen laten inzien dat je niet goed bezig bent - naast dit doel is er ook nog de generale preventie en vergelding.

Verder zou ik veel dieper ingaan op de 'slechte ervaringen' die je gehad hebt bij het bedrijf waar je geweest bent. Zonder nadere specificering zou je kunnen denken aan futiliteiten als een keertje ruzie over te laat komen of een te korte pauze; je moet laten zien dat je daar echt onmogelijk terug zou kunnen keren.

Ten slotte denk ik dat je advocaat het klaagschrift moet schrijven, er zitten in de (mooie) brief hierboven een aantal formuleringen die net niet lekker lopen en juridisch is het onvoldoende gemotiveerd om tot heroverweging te leiden.
Dat mag de TS aanpassen :P
pi_112505143
Hmm.. Mijn advocaat zegt dat het hem onwaarschijnlijk lijkt dat ik die 40 dagen moet zitten, verder weet ik nog niks nieuws. -duimen-
Ik zal het wel weer posten als ik meer weet.
pi_112505241
quote:
12s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:47 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

De meeste van die mensen hebben 1 hersencel en doe je oudere geen plezier mee. :')
Dan zetten ze toch fijn het vuilnis buiten? Er is genoeg werk voor iedereen hoor, je hebt alleen bekwame mensen nodig die deze kids opvangen en 'drillen'. Lijkt me een prima baan voor een hoop drillsergeanten uit het leger, hebben we toch nergens voor nodig ^O^
  woensdag 6 juni 2012 @ 01:23:36 #106
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_112506066
Wat is dit voor onzin, 40 dagen zitten omdat je niet naar school bent geweest? :') Ben blij dat toen ik jong was dit idd niet aan de orde was. Succes ermee, TS.
Hallon!
pi_112874034
Nou.. ik loop nog steeds op vrije voeten. Me advocaat zegt dat het een fout van hun was... het moet niet veel gekker worden. Met andere woorden, als ik geen actie ondernomen had zat ik 40 dagen voor niks.. Maar ik heb verder nog geen brief ofzo gehad hier over, dus 100% zekerheid heb ik niet. Thanks iedereen voor jullie posts jullie hebben me echt geholpen *O* (vooral De_Kardinaal!!) Thaaaankksss ^O^
pi_112906255
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 07:42 schreef gameboypapier het volgende:
Nou.. ik loop nog steeds op vrije voeten. Me advocaat zegt dat het een fout van hun was... het moet niet veel gekker worden. Met andere woorden, als ik geen actie ondernomen had zat ik 40 dagen voor niks.. Maar ik heb verder nog geen brief ofzo gehad hier over, dus 100% zekerheid heb ik niet. Thanks iedereen voor jullie posts jullie hebben me echt geholpen *O* (vooral De_Kardinaal!!) Thaaaankksss ^O^
Ik ben blij voor je .. maar ga toch gewoon je school afmaken man .. komop zonder diploma komt je nergens .. je wilt toch wel een leven na ja 20 jaren?
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
  donderdag 14 juni 2012 @ 22:07:16 #109
244933 trovey
Nachtoele
pi_112906415
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 22:04 schreef AndreaW het volgende:

[..]

Ik ben blij voor je .. maar ga toch gewoon je school afmaken man .. komop zonder diploma komt je nergens .. je wilt toch wel een leven na ja 20 jaren?
Die dus, laat het hele gebeuren je ogen laten opengaan TS. ;) Je hebt nou eenmaal een diploma nodig wil je maar een beetje wat doen in je leven dus schouders eronder en doorbijten.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_112906592
40 dagen omdat je een paar keer hebt gespijbelt :')
Maar maak je geen zorgen TS de gevangenis in Nederland stelt niks voor. Lekker pingpongen en playstationen met je je cellmates.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_112906694
oh wacht TS hoeft niet meer naar jilla?
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_112916512
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 22:07 schreef trovey het volgende:

[..]

Die dus, laat het hele gebeuren je ogen laten opengaan TS. ;) Je hebt nou eenmaal een diploma nodig wil je maar een beetje wat doen in je leven dus schouders eronder en doorbijten.
@ TS

En dit kan ik beamen als ervaringsdeskundige...ik zou inderdaad maar even doorbijten ! Ik wou dat er vroeger mensen tegen mij zeiden wat er anders allemaal zou gebeuren, of eigenlijk niet zou gebeuren.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_112917156
Ik ben van mening dat TS gewoon die 40 dagen jeugddetentie moet gaan uitzitten en wel om de volgende reden.
Je hebt je kans gehad met de taakstraf en omdat je niet bent op komen dagen en het niet de eerste keer is geweest dat je een taakstraf aan je broek hebt gekregen ben je imo gewoon dom bezig geweest.
Je krijgt in Nederland niet zomaar taakstraffen/jeugddetentie en heb je het blijkbaar gewoon verdiend.
Tevens ben je ook zo stoer/ bijdehand geweest om niet naar school te gaan. Kom niet met lulverhalen dat je school 2 uur van je vandaan zit want er zijn genoeg scholen in Nederland dus er zit er vast een dichter bij je in de buurt zodat je met de fiets naar school kan.
Wie zijn billen verbrandt moet op de blaren zitten. En volgens mij zijn die jeugdgevangenissen lang zo slecht niet.
pi_112917444
quote:
En volgens mij zijn die jeugdgevangenissen lang zo slecht niet.
Ik denk niet dat ts daar van zou opknappen, ik denk dat daar helemaal niemand van zal opknappen beter gezegd.

Daar zitten nu niet de meest voorbeeldige jeugdigen, dus ik neem maar even voor het gemak aan dat ze elkaar daar niet het goede voorbeeld zullen geven ?

Om die redenen denk ik dat jeugddetentie dus zijn doel voorbij schiet.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_112928200
Wild mannetje die TS.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 15:15:33 #116
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_112930324
Hoeveel uur had je wel niet gemist dan?
  vrijdag 15 juni 2012 @ 17:35:39 #117
360493 LifeonEarth
LiveLifeMaximum
pi_112936752
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:01 schreef bambino het volgende:

[..]

Dus 80 UUR is omgezet in 40 DAGEN?
Dat zou ik persoonlijk aanvechten.

40 uur detentie is namelijk makkelijk te doen. 40 dagen een ander verhaal.
daarom. dit is troll!
  vrijdag 15 juni 2012 @ 18:21:05 #118
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_112938861
quote:
9s.gif Op zondag 3 juni 2012 23:59 schreef gameboypapier het volgende:
Viel best mee hoeveel schoolverzuim het was, ik kreeg 80 uur omdat het me 4x ofso is dat ik teveel absenties open heb staan aan het eind van het jaar :S

gaan ze me huis niet doorzoeken ofso?
Ja.

Drugs en electronisze aparatun znel ff bij je mattie zette
  vrijdag 15 juni 2012 @ 18:27:29 #119
206322 Seam
Pillz-E
pi_112939198
Eigen schuld. Ik hoop dat je de detentie moet uitdienen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_112946319
Kansloos figuur
Suikoden heerst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')