Hou de FOK! Knokploeg achter de handquote:Op zondag 24 juni 2012 21:32 schreef julia22 het volgende:
Nee joh ik ga toch niet zomaar afspreken. Dadelijk ben je wel een enge serieverkrachter.
Bij mij is het juist andersom.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:32 schreef Godshand het volgende:
Deze staat er nog niet in:
-als ze je echt leuk vindt, verandert het meisje met de grootste bek in een muurbloempje, en degene die al beetje verlegen zijn, klappen helemaal dicht... :p
Ja preciesquote:Op zondag 24 juni 2012 21:34 schreef julia22 het volgende:
[..]
Ja haha, want ik wil dan juist met hem praten en alles over hem weten.
Echte bazen wel.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:38 schreef julia22 het volgende:
Maar als man stap je misschien ook niet snel af op een vrouw die geen oogcontact maakt/signalen geeft, dus wie neemt dan eigenlijk het initiatief: de vrouw.
He kut, weer ontmaskerdquote:Op zondag 24 juni 2012 21:32 schreef julia22 het volgende:
Nee joh ik ga toch niet zomaar afspreken. Dadelijk ben je wel een enge serieverkrachter.
Niet als ie opeens met zijn betoverende blik je aankijkt en je helemaal week voelt worden.quote:
Grappig ik lees wat je typt en ik heb een enorme grijns op mijn gezicht haha.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Niet als ie opeens met zijn betoverende blik je aankijkt en je helemaal week voelt worden.
Blijkbaar heb je dat nog niet meegemaakt
Het is geen grap ja!quote:Op zondag 24 juni 2012 21:51 schreef julia22 het volgende:
[..]
Grappig ik lees wat je typt en ik heb een enorme grijns op mijn gezicht haha.
Je noemt jezelf naïef?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:52 schreef julia22 het volgende:
[..]
Ja ja ik heb je wel door! Even misbruik proberen te maken van naïeve meisjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |