Ga huilen.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:25 schreef Marnixos het volgende:
Ik koop nooit meer een indiegame voor de volle mep. Had Amnesia: The Dark Descent en LIMBO voor de prijs gekocht toen ze net uitkwamen (tot: 30 EUR) terwijl ik ze nu voor $1 had kunnen kopen![]()
![]()
Gekregen biaaatchquote:Op zondag 3 juni 2012 22:17 schreef cherrycoke het volgende:
CS:GO beta? HOE komen jullie daaraan dan
gekregenquote:
Met huilen krijg je niks hé.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:21 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
gekregen![]()
![]()
fanatiek cs speler, speelde het al toen het nog een HL mod wasik heb niks gekregen
Trieeeeest ik heb hem gewoon aan een andere Fok!ker gegeven.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Met huilen krijg je niks hé.
Ik ga mijn gift eventjes verkopen
ttssskkk pppffftttt ik speelde het al sinds beta 5!quote:Op zondag 3 juni 2012 22:21 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
gekregen![]()
![]()
fanatiek cs speler, speelde het al toen het nog een HL mod wasik heb niks gekregen
Beta 2.0... niks gekregen.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
ttssskkk pppffftttt ik speelde het al sinds beta 5!
Precies, het geldt voor elke game. Bij de release is ie 60 euro, na een half jaar ligt ie voor een tientje in de budgetbak, dat is altijd zo geweest.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ga huilen.
IK HEB VROEGER TRANSPORT TYCOON VOOR 100 GULDEN GEKOCHT EN NU ISTIE GRATIS!
/care.
30 euro is een prima prijs voor die spellen (heb van beide heel erg genoten) dus niet zo miepen.
dat gaat tegenwoordig veel sneller t.o.v. vroegerquote:Op maandag 4 juni 2012 11:14 schreef bigbass het volgende:
[..]
Precies, het geldt voor elke game. Bij de release is ie 60 euro, na een half jaar ligt ie voor een tientje in de budgetbak, dat is altijd zo geweest.
Daar heb ik tot nu toe minder last van dan bij bijvoorbeeld Dead Island. Het is volgens mij gewoon een probleem met games die geport worden van de consoles of iig simultaan worden gemaakt. Maargoed, kan best zijn dat ik me daar nog aan ga ergerenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:17 schreef Ame_thyst het volgende:
Alleen jammer van die FOV. Echt veel te klein. Zijn wel mods voor maar ze hadden er ook wel even een optie voor in het menu kunnen zetten.
Behalve COD-games en first party nintendo gamesquote:Op maandag 4 juni 2012 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
dat gaat tegenwoordig veel sneller t.o.v. vroeger
vroeger lag eem spel gerust 1,5jaar voor full price in de winkel, nu is dat idd om en nabij het half jaar
CoD4 was 2,5 jaar later tweedehands nog 30 euro bij sommige ketensquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:50 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Behalve COD-games en first party nintendo games
MarioKart voor de DS koste een heule lange tijd 45 euro.
En ik weet nog dat dat cod 4 een prijsverhoging kreeg (waar ik woon tenminste) omdat het zo populair werd.
Zeker voor zo'n topgame! Een van de beste van de vorige generatie en nog steeds awesome om te doen!quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:25 schreef mschol het volgende:
psychonauts uit die laatste HB deal is best tof eigenlijk, camera en controls zijn een klein beetje aanmodderen maar er is overheen te komen...
Inderdaad, het is zo verleidelijkquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:42 schreef FerryNL het volgende:
Ik ga ook niks kopen deze Sale. Als ik nog terug denk aan vorig jaar met die kerst sale.
OMG![]()
![]()
![]()
![]()
kut, CC gekoppeld aan steam, tot ¤1500 aan aankopen kunnen doen zonder geld te hebbenquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:31 schreef Skull-splitter het volgende:
Nee, geen summersale! Mijn bankrekening, mijn HD-ruimte!
t.b.h. heb ik nergens last van gelukkig (performance wise gezien, de controls ben ik minder over te spreken)*O*quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:16 schreef Marnixos het volgende:
Heb 'm ook gekocht voor Psychonauts, maar ik heb last van lag tijdens het spelen!?!??
bah, gewoon bah..quote:Pre-Purchase Quantum Conundrum Season Pass
Includes the full game, Soundtrack, and two upcoming DLC's!
Grim Dawn heeft ook al een expansion aangekondigd en de game komt pas over een jaar. /carequote:
Iemand?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:48 schreef rubbels het volgende:
Far Cry Complete als daily deal.
Ik heb beide games los, niet op Steam.
Is het voor de DLC van deel 2 het geld waard om dit te kopen?
als ik het goed begrijp heb je 2 dus al maar niet de DLC?quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:56 schreef rubbels het volgende:
[..]
Iemand?
Sorry voor de haast, maar ben het grootste deel van de dag niet in staat om het evt te kopen. Alleen vanmiddag een paar uurtjes :p
Als ik het me goed herinner is het zelfs multiplayer DLC dus ik zou er niet voor gaanquote:Op donderdag 7 juni 2012 09:56 schreef rubbels het volgende:
[..]
Iemand?
Sorry voor de haast, maar ben het grootste deel van de dag niet in staat om het evt te kopen. Alleen vanmiddag een paar uurtjes :p
Ja klopt, ik heb alleen de dlc niet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:01 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik het goed begrijp heb je 2 dus al maar niet de DLC?
de DLC vind ik in dit spel niet heel bijster veel toevoegen..
Dat idd, en een backlog waar je U tegen zegt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:39 schreef mschol het volgende:
[..]
kut, CC gekoppeld aan steam, tot ¤1500 aan aankopen kunnen doen zonder geld te hebben
hdd ruimte is niet een issue
dat ook jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:08 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat idd, en een backlog waar je U tegen zegt.
Volgens mij staat de matchmaking los van Steam, en zelfs al zou het zo zijn: het spel is oud en waarschijnlijk dood online, dus ik zou er geen extra geld aan uitgevenquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:03 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb alleen de dlc niet.
De matchmaking is op Steam zeker ook niet beter ofzo?
far cry begon gewoon als een degelijk spel met veel open landschappen, beetje jammer dat er later aliens/monsters bij kwamen en het gedaan was met de open landschappen..quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:43 schreef Morthill het volgende:
sowieso, Far Cryzeker 2 was overrated crap
Doen ze wel slim, een paar weken geleden boden ze C5 voor 10 euro aan en nu komen ze met de uitbreiding (die 30 euro kost). Even inspelen en over een week wil iedereen die uitbreiding hebben.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:57 schreef Green1 het volgende:
De nieuwe uitbreiding voor Civilization V is te koop. Maar je mag hem pas over een week spelen.Als je hem nu koop krijg je 10% korting.
In deze uitbreiding is er eindelijk religie in het spel! En een aantal verbeteringen met spionage en diplomatie. Dus ik ga hem zeker kopen.
http://store.steampowered.com/app/16870/
Dat is tegenwoordig altijd met die kut dlc en uitbreidingen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Doen ze wel slim, een paar weken geleden boden ze C5 voor 10 euro aan en nu komen ze met de uitbreiding (die 30 euro kost). Even inspelen en over een week wil iedereen die uitbreiding hebben.
dat ligt wellicht meer aan de prijs van het spel?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:30 schreef Green1 het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig altijd met die kut dlc en uitbreidingen.Die kosten onderhand net zo veel als een spel zelf..
30 euro vind ik wel erg veel.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:57 schreef Green1 het volgende:
De nieuwe uitbreiding voor Civilization V is te koop. Maar je mag hem pas over een week spelen.Als je hem nu koop krijg je 10% korting.
In deze uitbreiding is er eindelijk religie in het spel! En een aantal verbeteringen met spionage en diplomatie. Dus ik ga hem zeker kopen.
http://store.steampowered.com/app/16870/
Moet je ook Warband hebben, maar die is ook in de aanbieding zie ik.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:58 schreef 2Happy4U het volgende:
Misschien maar Napoleonic Wars kopen, maar 5 euro nu.
quote:This pass only gives you access to the full version of this game for a limited time period.
Red Orchestra 2 - 3 Day Pass
Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad, the leading tactical multiplayer WWII shooter on the PC, will take the award winning Red Orchestra franchise into the next generation of gaming.
Die heb ik al, geweldig spel.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:38 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Moet je ook Warband hebben, maar die is ook in de aanbieding zie ik.
voor 16 euro besteld op Amazon. Zoek een vriend die er ook één wil en je hebt geen verzendkostenquote:
Geniale gamequote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:30 schreef mschol het volgende:
Psychonauts, dat ik dat spel niet eerder ontdekt heb
Vorige keer was het de 24ste oid.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:17 schreef Eenskijken het volgende:
is nu al bekend wat de datum is van de summer sale?
Godver, ik ken niemand die het ook wil hebben. Nu komt er 6 pond verzendkosten bij.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:06 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
voor 16 euro besteld op Amazon. Zoek een vriend die er ook één wil en je hebt geen verzendkosten
http://www.steampowered.com/steamworks/FAQ.php ?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:00 schreef 2Happy4U het volgende:
http://store.steampowered.com/app/207080/?snr=1_4_4__106_1
Hoe komt dit op Steam?
Het is een film.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:09 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.steampowered.com/steamworks/FAQ.php ?
Civ 5 was ooit 50 euro, Uitbreidingen kostten altijd al rond de 15-30 euro.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:30 schreef Green1 het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig altijd met die kut dlc en uitbreidingen.Die kosten onderhand net zo veel als een spel zelf..
Wat in deze uitbreiding komt zat al normaal gezien in het spel.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:06 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Civ 5 was ooit 50 euro, Uitbreidingen kostten altijd al rond de 15-30 euro.
DLC is iets van de laaste jaren maar dan nog.
Dus dit is vrij normaal hoor.
Client wel ja, afgelopen week steeds meer. Als ik dan via mijn browser doet werkt het wel.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat in deze uitbreiding komt zat al normaal gezien in het spel.
Iemand anders problemen met steampowered? Bij mij is hij vaak ge404'd.
1 week? dat is wel heel erg kort, dat is vast niet DE summersalequote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:55 schreef Eenskijken het volgende:
Datum voor de steam sale staat nu vrijwel zeker op 28 Juni t/m 4 Juli. Nog niet officieel tho.
De grotere sale periodes vaak langerquote:
Is een TF2 Mini-ARG inderdaad. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Valve is weer bezig met een ARG, iets met monkeynauts en bananen
http://valvearg.com/tfhunt/Main_Page
Volgende week? Over een paar dagen alquote:
Gaming PC's zijn hendigquote:Op zondag 24 juni 2012 15:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Volgende week? Over een paar dagen alIk ben hier niet klaar voor. Wou een gaming PC kopen maar meh
Mijn budget is op het moment 900-ish euro, dus als ik nog spellen wil kopen moet ik nu geen PC halenquote:Op zondag 24 juni 2012 16:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Gaming PC's zijn hendigen voor 800 euro (all incl.) ben je wel weer even klaar
Voor 100 euro kan je een crapload aan summer sale steam games kopen hoor. Meer dan je in een jaar kan spelen wssquote:Op zondag 24 juni 2012 17:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mijn budget is op het moment 900-ish euro, dus als ik nog spellen wil kopen moet ik nu geen PC halen
Waarschijnlijk wel maar wat ik wil kopen is 900 euroquote:Op zondag 24 juni 2012 17:02 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Voor 100 euro kan je een crapload aan summer sale steam games kopen hoor. Meer dan je in een jaar kan spelen wss
een goed toetsenbord kost je 15 euroquote:Op zondag 24 juni 2012 17:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel maar wat ik wil kopen is 900 euroen ik moet nog een fatsoenlijk toetsenbord + monitor halen, zit nu op een laptop.
Toch nog 1070quote:Op zondag 24 juni 2012 17:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
een goed toetsenbord kost je 15 eurodaar krijg je echt niet veel meer voor meer geld. Een goede 23" monitor kost je 170 euro.
en SSD is wel een beetje overratedquote:Op zondag 24 juni 2012 18:07 schreef Morthill het volgende:
Basis gamesysteem (wat echt prima is) heb je al voor kleine 700 euro, SSD erin en je bent 800 kwijt
De boel start er wel heerlijk snel mee opquote:Op zondag 24 juni 2012 18:56 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
en SSD is wel een beetje overratedleuk die snelheid, maar het is maar een paar seconden. En je kan er beter niet aan beginnen, want anders kan je ook niet meer zonder omdat normale HDD dan zo extreem traag lijkt
Ik vind een SSD echt niet overrated. Sinds ik een SSD heb start alles echt megasnel op, en bij spellen merk je ook gewoon dat alles sneller is.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:56 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
en SSD is wel een beetje overratedleuk die snelheid, maar het is maar een paar seconden. En je kan er beter niet aan beginnen, want anders kan je ook niet meer zonder omdat normale HDD dan zo extreem traag lijkt
Als je constant door deuren heen loopt, lijkt het me een groot verschil hebbenquote:Op zondag 24 juni 2012 19:27 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ik vind een SSD echt niet overrated. Sinds ik een SSD heb start alles echt megasnel op, en bij spellen merk je ook gewoon dat alles sneller is.
Voorbeeld bij Skyrim als je door deuren gaat: HDD 5 a 10 sec, SSD 1 a 3 sec. Ok voor veel mensen zijn die paar seconden niks, maar ik merk echt wel dat het veel fijner is.
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:07 schreef Morthill het volgende:
Opstarten pc scheelt veel tijd, beetje pc is na half jaar al duidelijk trager, hier start Windows nog altijd sneller op dan bij een gloednieuwe pc zonder SSD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]Met mijn laptop doe ik dat ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Alles zo'n 25-50% korting en dagelijks aanbiedingen tot 80% van bepaalde spellenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:40 schreef Frutsel het volgende:
Dit wordt pas mijn eerste echte sale. Kijken of ik wat kan scoren.
Wat kan ik zoal verwachten? Kortingen op alles? of worden 'oude' spellen voor een prikkie aangeboden?
niet op álles, maar wel op heel veel. Vaak 10-25% sowieso, de hele sale door. En dan per dag worden er een aantal games uitgepakt die een extra korting krijgen, de daily aanbiedingen. Soms tot 80 of 90%. Dat kunnen idd oude of nieuwe games zijn, maar meestal niet de allernieuwste. Het is gewoon een goed moment om goedkoop wat titels te scoren die je eerder vergeten was of wat in prijs gedaald zijn.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:40 schreef Frutsel het volgende:
Wat kan ik zoal verwachten? Kortingen op alles? of worden 'oude' spellen voor een prikkie aangeboden?
Yup. Echt altijd alleen gaan voor de dagdeals en overige games die misschien niet in de dagdeal zijn gekomen pas kopen op de laatste dag, anders loop je korting mis.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:50 schreef Frutsel het volgende:
Goeie tip.. zou idd lullig zijn als ik een spel scoor met 20% korting om vier dagen later te zien dat het spel met 75% korting wordt aangeboden.
Zoiets gebeurd dus ook?
Het is digitaal.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:55 schreef Frutsel het volgende:
Maar tis niet zo dat de games ineens "sold out" zijn op de laatste dag dan?
Mijn Redbull, wat doe je.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:55 schreef Frutsel het volgende:
Maar tis niet zo dat de games ineens "sold out" zijn op de laatste dag dan?
Lol ik dacht dat ik met mijn 180 euro de gekste was. DAMN!quote:Op zondag 24 juni 2012 22:11 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Mijn Redbull, wat doe je.
Overigens vorig jaar gruwelijk op mijn bek gegaan met Steam, massive buyingspree (+-300,-) gedaan toen ik mijn nieuwe PC kreeg. 3 dagen later begonnen de sales.![]()
Heel even dacht ik nog dat de gamecodes ook een keer oprakenquote:
Lijkt me meer een vraag voor het Black Ops topic? Die zullen het vast wel weten?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:12 schreef FerryNL het volgende:
Misschien weet iemand dit hier.
Maar kan je ook op de pc samen met een vriend Black Ops Zombies spelen? Want ik kom nergens die optie tegen als je beide controllers aan heb. Op de Xbox 360 werd dat meteen herkend en kon je samen zombies spelen.
Kan dit soms niet op de pc.
Sowieso, alsof je voor 300 euro aan games tegelijk speeltquote:Op zondag 24 juni 2012 22:11 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Mijn Redbull, wat doe je.
Overigens vorig jaar gruwelijk op mijn bek gegaan met Steam, massive buyingspree (+-300,-) gedaan toen ik mijn nieuwe PC kreeg. 3 dagen later begonnen de sales.![]()
Veel nieuwe dingen kunnen al vrij vroeg op sale gaan. In de kerst was Skyrim 33% off.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:40 schreef Frutsel het volgende:
Bedoel je splitscreen? Hoeveel PC spellen supporten dat eigenlijk?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:12 schreef FerryNL het volgende:
Misschien weet iemand dit hier.
Maar kan je ook op de pc samen met een vriend Black Ops Zombies spelen? Want ik kom nergens die optie tegen als je beide controllers aan heb. Op de Xbox 360 werd dat meteen herkend en kon je samen zombies spelen.
Kan dit soms niet op de pc.
Ja! Volgens mij ondersteund de pc versie dat helemaal niet nee. Pffffff jammer zeg.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bedoel je splitscreen? Hoeveel PC spellen supporten dat eigenlijk?
Denk niet dat dat wordt ondersteund nee. Je vriend zal toch echt zelf BO moeten halen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:28 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ja! Volgens mij ondersteund de pc versie dat helemaal niet nee. Pffffff jammer zeg.![]()
Keertje potje spelen?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lijkt me meer een vraag voor het Black Ops topic? Die zullen het vast wel weten?
zombieschieten is trouwens cool
Hmm jammer hoor. In ieder geval bedankt.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Denk niet dat dat wordt ondersteund nee. Je vriend zal toch echt zelf BO moeten halen.
Dat je games niet tegelijkertijd speelt dat snap ik ook wel Bart, het gaat hier om games die max. 2 jaar ervoor waren uitgekomen, veel van gelezen en gezien maar nooit heb kunnen spelen (ben geen consoleboy), dus toen mijn PC binnenkwam heb ik alles in 1x gekocht. En in tegenstelling tot veel andere mensen die in dit topic hebben gepost heb ik wel al mijn games gespeeld.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Sowieso, alsof je voor 300 euro aan games tegelijk speelt. Had er dan twee gekocht ofzo.
En games op steam kopen die niet in de bonus zijn is natuurlijk niet handig, tenzij je iets bij de release al wil hebben.
Ik heb alleen die oude. Cod world of war ofzo met dat zombie. Black ops heb ik niet. Wel eens op de xbox gedaan trouwensquote:
hmmm jammerquote:Op zondag 24 juni 2012 23:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb alleen die oude. Cod world of war ofzo met dat zombie. Black ops heb ik niet. Wel eens op de xbox gedaan trouwens
lol? laatst was men of war nog in de sale, 75% off van GOTY editiequote:Op zondag 24 juni 2012 23:43 schreef Frutsel het volgende:
Ik hoop op men of war in de sale. Maar ja daar komt nog een ultimate Edition van. Na de sale
Verder misschien black ops, battlefield 3, civ 5 expansion etc etc
Idd, ik heb het ook gemist anders had ik die ook gehaald.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:55 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
lol? laatst was men of war nog in de sale, 75% off van GOTY editie
Als ik me niet vergis, is dit een keer gebeurd met Unreal Tournament 3.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heel even dacht ik nog dat de gamecodes ook een keer opraken
Volgens mij is een game nooit eraf gehaald, het is wel voorgekomen dat games even onspeelbaar waren omdat de keys op waren of veel mensen dezelfde key hebben gekregen, maar dit is altijd netjes opgelost.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:20 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis, is dit een keer gebeurd met Unreal Tournament 3.
Edit: kan het via de search engine niet vinden, maar ik weet wel dat UT3 een aantal dagen van Steam eraf werd gehaald vanwege een tekort aan keys oid.
Kopen om het kopen?quote:Op maandag 25 juni 2012 01:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Volgens mij is een game nooit eraf gehaald, het is wel voorgekomen dat games even onspeelbaar waren omdat de keys op waren of veel mensen dezelfde key hebben gekregen, maar dit is altijd netjes opgelost.
Wat overigens ook een goede tip is: als er opeens een game tussen zit met 85% eraf of nog meer en je denkt "dat is gek!", snel kopen want grote kans dat het een té mooie aanbieding is en ze hem daarna veranderen naar "gewoon" 75%.
BEL DAN!!!quote:Op zondag 24 juni 2012 23:55 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
lol? laatst was men of war nog in de sale, 75% off van GOTY editie
Dat soberzo, maar meer als je geïnteresseerd bent in de game hem snel kopen, anders loop je wellicht korting misquote:
zou ik toch vermijden..quote:
Kopenquote:Op maandag 25 juni 2012 10:45 schreef mschol het volgende:
[..]
zou ik toch vermijden..
maar idd als er zo'n aanbieding is dan is een kleine intresse vaak al genoeg om overstag te gaan
ik vind simulator/managment games best geinig, en zie Hotel giant 2 voor 1,69 staan.. maar dat ding heeft een 58 op metacritic
als ik dat bij elke deal zou vinden van zo'n prijs zou ik platzak zijnquote:Op maandag 25 juni 2012 11:35 schreef Eenskijken het volgende:
Precies, wat is 1.60 nou? Een driekwart pilsje!
Heb liever twee flesjes pils thuis staan dan een schijtgame op mijn pc die ik toch nooit speelquote:Op maandag 25 juni 2012 11:35 schreef Eenskijken het volgende:
Precies, wat is 1.60 nou? Een driekwart pilsje!
Nee.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:07 schreef shaderon het volgende:
Dan kijk je of kapitijn haak van de piraten bende nog wat voor je kan regelen
Toch eventjes snel aangeschaft nog en vanavond even proberen.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:45 schreef mschol het volgende:
[..]
en zie Hotel giant 2 voor 1,69 staan.. maar dat ding heeft een 58 op metacritic
ik heb de demo uitgeprobeerd en geconcludeerd dat het echt niks voor mij is..quote:Op maandag 25 juni 2012 17:22 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Toch eventjes snel aangeschaft nog en vanavond even proberen.
Hoeveel moet je er voor hebben?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Iemand baat bij Nuclear Dawn? Heb hem al en net als gift gekregen...
3 red orchestra 2 guest passes en 40 TF2 itemsquote:
Is wel eens gebeurd hoor. Komt wel eens voor met oudere games of games waarvan de distributeur over de kop is gegaan enzo. Heb het gehad met Flatout toen die in de sale was.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heel even dacht ik nog dat de gamecodes ook een keer opraken
PMquote:Op maandag 25 juni 2012 19:46 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
3 red orchestra 2 guest passes en 40 TF2 itemskan je wel een vergelijkbaar spelletje kopen ?
Waarvan "krijg" je dat?quote:Op maandag 25 juni 2012 20:28 schreef Tain het volgende:
Hmm ik heb ook een Nuclear Dawn exemplaar gekregen...
Iemand interesse in 1 van deze spellen?
Nuclear Dawn
NyxQuest
Serious Sam HD: The First Encounter
Serious Sam HD: The Second Encounter
Dead Horde
Renegade Ops
Torchlight
Vraag ik me ook af. Serious Sam is vetquote:
Nuclear dawn voor Edge?quote:Op maandag 25 juni 2012 20:28 schreef Tain het volgende:
Nuclear Dawn
NyxQuest
Dead Horde
Renegade Ops
Torchlight
Hoe krijg je al die shit. Ik zit al jaren op steam, heb bijna 100 spellen, doe wel eens mee aan bèta'squote:Op maandag 25 juni 2012 20:28 schreef Tain het volgende:
Nuclear Dawn
NyxQuest
Dead Horde
Renegade Ops
Torchlight
'in de aanbieding'quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:04 schreef Eenskijken het volgende:
Ik heb wel interesse in nuclear dawnik heb alleen half life 2 episode 2 in de aanbieding
hoax, ik kreeg alleen kortingsbonnenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:09 schreef Eenskijken het volgende:
ik bedoel dat ik 'm als copy extra heb en als gift kan verzenden
je kan in je inventory kijken welke spellen (en items) je hebt, die kan je ruilen met andere members
edit: die shizzle heb ik vorige sale 'gespaard', toen met die coals verzamelen, kon je 7 coal items inruilen voor een gift, dan kreeg je een random game gratis.
Wat is er mis met de ambitie om beter te zijn dan Steam, die ambitie juich ik enorm toe. Zolang ze die ambitie maar proberen waar te maken door goede service aan de klanten te leveren.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 04:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
EA Origin: 'Our aim is to be a better version of Steam'
EA zuigt!
Ik wacht wel met Steam for Linux.
Heb het vannacht ook even geprobeerd, vind het maar een vaag spel, kreeg niet eens inkomsten ook al had ik gasten in het hotel.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb de demo uitgeprobeerd en geconcludeerd dat het echt niks voor mij is..
Omdat het EA is, als ze niet ten onder zouden gaan hadden ze dat niet gedaan en waren ze verder gegaan met ons uit te melken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat is er mis met de ambitie om beter te zijn dan Steam, die ambitie juich ik enorm toe. Zolang ze die ambitie maar proberen waar te maken door goede service aan de klanten te leveren.
Het begin met stevige kortingen is er al
Indie packs, extra copies, foutje van Steam, etcquote:
De grote vraag is natuurlijk: nu kopen of kijken of ie tijdens de summersale met 85% in de aanbieding ligt, maar misschien ligt ie er wel helemaal niet in!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:23 schreef Eenskijken het volgende:
LA Noir is wel een aparte ervaring. Zeker waard om te spelen. Maar verwacht geen GTA achtige toestanden
Same herequote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:56 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Lol tijdens de kerst sale gekocht, en nog steeds niet gespeeld.![]()
Kopen tijdens de summersale. En als ie niet langskomt gewoon de laatste dag kopen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
De grote vraag is natuurlijk: nu kopen of kijken of ie tijdens de summersale met 85% in de aanbieding ligt, maar misschien ligt ie er wel helemaal niet in!!
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:48 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nuclear Dawn voor ¤7,50 te koop mensenIemand interesse?
Ik ga m laten lopen, heb me bedacht dat ik toch niet écht geïnteresseerd ben in de game...quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:19 schreef Morthill het volgende:
LA Noire met 75% korting, prima, dat wordt vast niet goedkoper tijdens de summer sale
Dat is alleen aan het begin zo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:14 schreef Morthill het volgende:
Game heeft echt wat kansloze aspecten. Je kunt op drie manieren reageren, maar twee van de drie betekenen dat je faalt en opnieuw moet beginnenwaarom dan de keuze geven
Goeie grapquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:48 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nuclear Dawn voor ¤7,50 te koop mensenIemand interesse?
die facial animation is wel oke, en je kan vrij door de stad rijden wanneer je wil. Alleen die ondervragingen zijn erg matig omdat je soms gewoon niet kan zien of iemand liegt en je hebt idd maar 3 keuzes. Als ze dat beter hadden aangepakt was het echt een klassieker geweest. Nu is het een 'gewone goede game.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
L.A. Noire is gewoon te primitief. Je hebt de vrijheid niet omdat alles voorgeprogrammeerd moet zijn. Point-and-click spellen hebben dit ook vaak. Je kan een kamer hebben met duizenden voorwerpen maar alles kan niet voorgeprogrammeerd zijn.
Zou me niets verbazen als het pas volgende week is hoor.. we hebben geen enkele aanwijzing dat het morgen echt begint.quote:
Ik heb het overgrote deel niet gespeeld. En maar blijven kopenquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:43 schreef bijdehand het volgende:
Zou wel tof zijn. Heb vorig jaar zoveel games gekocht dat ik nu pas met de laatste bezig ben
Tribes Ascend is awesome idd!quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:43 schreef 2Happy4U het volgende:
http://store.steampowered.com/app/17095/
Tribes is echt awesome, ben benieuwd hoe de integratie is speel al tijden via normale client.quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:43 schreef 2Happy4U het volgende:
http://store.steampowered.com/app/17095/
18.00 toch?quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:18 schreef borisz het volgende:
Do. 19u NLtijd begint altijd de weekendsale.
19.00 want dan is het 10.00 AM in de pacificquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:02 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
18.00 toch?
Ik hoop echt dat het vandaag is
quote:
Heb ik inderdaad ook alquote:Op donderdag 28 juni 2012 08:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Tribes is echt awesome, ben benieuwd hoe de integratie is speel al tijden via normale client.
Moet ik net werkenquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:04 schreef mschol het volgende:
[..]
19.00 want dan is het 10.00 AM in de pacific
ach, je hebt tot de volgende dag dan voor de deals,tijd zat dusquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Heb ik inderdaad ook alWist gewoon niet dat ze gingen samenwerken met Steam
[..]
Moet ik net werken![]()
Wtf heb je alles gekocht wat er uitkwam ofzo?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:42 schreef FerryNL het volgende:
Ik kan toch niks kopen want heb geen geld. Maarja dat is maar goed ook als ik nog terug denk aan de kerst sale.
Bijna 200 euro uitgegeven tijdens die kerst sale.![]()
Ik wist wel dat ze er mee bezig waren, ze gingen uit van juli.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:25 schreef 2Happy4U het volgende:
Heb ik inderdaad ook alWist gewoon niet dat ze gingen samenwerken met Steam
Bijna wel ja. Het was mijn eerste Steam sale ooit, en ik gamede net op de pc. Dus voor mij waren het standaard al super aanbiedingen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wtf heb je alles gekocht wat er uitkwam ofzo?
200, lolwutquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:42 schreef FerryNL het volgende:
Ik kan toch niks kopen want heb geen geld. Maarja dat is maar goed ook als ik nog terug denk aan de kerst sale.
Bijna 200 euro uitgegeven tijdens die kerst sale.![]()
Heb er ook veel spijt van, want heb meer dan de helft ofzo nog steeds niet gespeeld.quote:
Dat zeg je nu wel.maar ik geloof er niets.van.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:30 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Heb er ook veel spijt van, want heb meer dan de helft ofzo nog steeds niet gespeeld.Dus voor mij word het echt niks dit jaar.
![]()
Hey jij daar.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel.maar ik geloof er niets.van.
Daarom, merken het vanzelf.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:52 schreef FerryNL het volgende:
Ik lees nu ook dat de Steam sale misschien helemaal niet vanavond begint, maar pas op 12 juli. Iemand die werkt voor de game Cubeman heeft gezegd: ''Steam summer sale is July 12th -> July 23rd''
Dus het kan ook zomaar zijn dat we vanavond helemaal niet beginnen met de Summer sale
http://forums.steampowere(...)1268454#post31268454
Ik was het vanmorgen al tegengekomen ja, maar dan kun jij nog even lekker sparenquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:52 schreef FerryNL het volgende:
Ik lees nu ook dat de Steam sale misschien helemaal niet vanavond begint, maar pas op 12 juli. Iemand die werkt voor de game Cubeman heeft gezegd: ''Steam summer sale is July 12th -> July 23rd''
Dus het kan ook zomaar zijn dat we vanavond helemaal niet beginnen met de Summer sale
http://forums.steampowere(...)1268454#post31268454
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik was het vanmorgen al tegengekomen ja, maar dan kun jij nog even lekker sparen
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:49 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ik gift je wel een toffe game onder de 10 euro.
FerryNL
Dit.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:49 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ik gift je wel een toffe game onder de 10 euro.
FerryNL
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:49 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ik gift je wel een toffe game onder de 1 euro.
FerryNL
http://store.steampowered.com/app/45400/quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:21 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Is er weleens een game voor onder de 1 euro gegaan op Steam? DLC's e.d buitengelaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ooit eens The Adventures of P. B. Winterbottom voor ¤ 0.20 gekocht.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
http://store.steampowered.com/app/45400/
Ik kocht hem voor ¤3,99. Doe ik toch iets verkeerd.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:40 schreef pagadder het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens The Adventures of P. B. Winterbottom voor ¤ 0.20 gekocht.
Motten ze werken voor hun geld.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:10 schreef Eenskijken het volgende:
Kopen en nooit spelen... kinderen in afrika, die kunnen helemaal niets kopen!
SMS me maar of de sale er is of nietquote:
Op nummer 0623245644 toch?quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
SMS me maar of de sale er is of niet
Hey wat is dat voor hack verdomme, haal zsm weg aubquote:
Heb je mijn smsje ontvangen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:25 schreef Griebus het volgende:
[..]
Hey wat is dat voor hack verdomme, haal zsm weg aub
ja, de eerste viespeuk op sms, velen zullen volgen als je niet snel weghaalt zubquote:
Zal zijn baas blij mee zijn als hij uitgebreid de Steam Sales gaat doorploegenquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:39 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt toch wel mobiel met internet
Neequote:Op donderdag 28 juni 2012 18:39 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt toch wel mobiel met internet
afhankelijk van et werk kan je prima even snel url intikken en even snel kijken alssie klaar is met ladenquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zal zijn baas blij mee zijn als hij uitgebreid de Steam Sales gaat doorploegen
quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee
Ben aan het sparen voor een gaming PC jeweets
Ligt nu in de winkelmand.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Call of Duty MW3 voor 80% korting!
Bij de Bartsmit kreeg ik geld toequote:Op donderdag 28 juni 2012 18:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
waar?quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
quote:
Opzuipen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ja leuk wat moet ik met m'n geld doen dan
Ja het is ook echt interessant of je vandaag of over een week je geld uitgeeft.quote:
Eindredactie games.quote:
Zijn ook weer mensen die zeggen dat het volgende week dinsdag begint. Ach ik zie het vanzelf wel hoor.quote:
Die lui die claimen verstand van games te hebbenquote:
Wessiejquote:
Proef ik daar een stukje verzuurde ex-crew?quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Die lui die claimen verstand van games te hebben
Ja, en ik zou het erg waarderen als je je tanden uit mijn vlees haaldequote:Op donderdag 28 juni 2012 19:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Proef ik daar een stukje verzuurde ex-crew?
Sorryquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, en ik zou het erg waarderen als je je tanden uit mijn vlees haalde
quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:05 schreef Frutsel het volgende:
Geen sale en straks zeker ook geen onweer... en dan gaan de italianen zeker ook nog winnen
kutavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |