Ha! Hij is vol voor maandag!quote:
Boekarest. Maar daar gaat het na morgen ook weer weg.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:58 schreef -Engel- het volgende:
Ik verenig niks. En waar is het mooie weer heen?
Naja, er moet toch gewerkt worden.....quote:Op zondag 3 juni 2012 22:01 schreef Watertornado het volgende:
Boekarest. Maar daar gaat het na morgen ook weer weg.
Het ligt achter jequote:Op zondag 3 juni 2012 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Naja, er moet toch gewerkt worden.....
En hello daar!
Het is alweer 22u geweest.... waar gaat mijn weekend toch heen?
Best rustig, niet eens wezen stappen! Vrijdag concertje gedaan in Tivoli, zaterdag naar Dag vd Bouw en s avonds BBQen, redelijk op tijd naar bed, tot 3:30 niet kunnen slapen door een asociaal feest twee verdiepingen lager en daarna de zondag helemaal gaar zijn door het opgefokte ritme.quote:Op maandag 4 juni 2012 08:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yeah man!
Hoe was de vorige dan? Op het slaaptekort na?
Dag vd Bouw? Wat moet ik mij daarbij voorstellen?quote:Op maandag 4 juni 2012 08:54 schreef Q. het volgende:
Best rustig, niet eens wezen stappen! Vrijdag concertje gedaan in Tivoli, zaterdag naar Dag vd Bouw en s avonds BBQen, redelijk op tijd naar bed, tot 3:30 niet kunnen slapen door een asociaal feest twee verdiepingen lager en daarna de zondag helemaal gaar zijn door het opgefokte ritme..
Bouwplaatsen bezoeken. In Utrecht in het in aanbouw zijnde Muziekpaleis en Stadskantoor geweest, erg tof.quote:Op maandag 4 juni 2012 08:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dag vd Bouw? Wat moet ik mij daarbij voorstellen?
Had t gelezen van t feest idd. Wel irritant dat het tot zo laat duurde
quote:Op maandag 4 juni 2012 09:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Bouwplaatsen bezoeken. In Utrecht in het in aanbouw zijnde Muziekpaleis en Stadskantoor geweest, erg tof.
Ah oke. Gelukkig had je beetje goed weerquote:Op maandag 4 juni 2012 09:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Bouwplaatsen bezoeken. In Utrecht in het in aanbouw zijnde Muziekpaleis en Stadskantoor geweest, erg tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |