Dat je nog geen conclusies trekt op basis van je uitkomsten maar alleen de uitkomsten bespreekt?quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:04 schreef Guidetti het volgende:
Ik heb net via de mail even een korte feedback gehad op mijn stuk dat ik ingeleverd had. De feedback is dat ze het nog niet echt een onderzoek vind maar meer een uitkomst van interviews en een enquete. Morgen wordt de feedback besproken in een gesprek.
Ik weet niet wat ik nou van de korte feedback via de mail moet denken. Wat komt er in jullie op als je hoort dat het meer een uitkomst van een enquete en interviews is?
Ik heb wel conclusies getrokken maar als feedback geeft mijn assessor dat die nergens op gebasseerd zijn. De conclusies trek ik uit de uitkomsten van de enquete en interviews. De assessor geeft aan dat er geen onderzoek gedaan is. Zeer vreemd. Het brengt mij momenteel erg in verwarring. Daarom ook mijn vraag hier. Misschien moet ik mezelf maar even rustig houden en wachten wat mijn mentor morgen te vertellen heeft.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:11 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat je nog geen conclusies trekt op basis van je uitkomsten maar alleen de uitkomsten bespreekt?
De assessor vraagt zich af waar het onderzoek is. Mijn idee is dat interviews en een enquete ook een onderzoek is waar je conclusies uit kunt trekken. Daar denkt de assessor blijkbaar anders over.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:22 schreef AMDB het volgende:
Trek je wellicht verkeerde conclusies die niet per se uit je onderzoek te halen zijn? Zulke fouten zijn namelijk vaak snel gemaakt.
Je dient onderzoek natuurlijk wel met een literatuurbasis te doen? In ieder geval lastig te beoordelen voor mij en anderen hier omdat we je scriptie niet kennenquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:34 schreef Guidetti het volgende:
[..]
De assessor vraagt zich af waar het onderzoek is. Mijn idee is dat interviews en een enquete ook een onderzoek is waar je conclusies uit kunt trekken. Daar denkt de assessor blijkbaar anders over.
Bedrijven willen altijd heel veel. Wel belangrijk om goed af te bakenen, anders word je onderzoek onmogelijk!quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:45 schreef Skv het volgende:
Vragenlijst opstellen. Net overleg gehad met mn stagebegeleider vanuit het bedrijf, volgens mij denkt hij dat ik ga promoveren ofzo. Jaaaa, dat kan je dit nog wel vragen en dat meenemen en dit tegen elkaar afzetten en zus en zo. Mijn god.
Dat is idd lastig. Ik wacht de feedback van morgen af, dat lijkt me beter.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:43 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je dient onderzoek natuurlijk wel met een literatuurbasis te doen? In ieder geval lastig te beoordelen voor mij en anderen hier omdat we je scriptie niet kennen
Dit is ook mijn vermoeden, maar het is niet meer dan een vermoeden aangezien we inderdaad je spul niet hebben gezienquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:22 schreef AMDB het volgende:
Trek je wellicht verkeerde conclusies die niet per se uit je onderzoek te halen zijn? Zulke fouten zijn namelijk vaak snel gemaakt.
Idd. Voor mij kan het niet snel genoeg morgen zijn. Ik zit nu echt met het idee dat echt alles anders moet... En dat in 4 weken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit is ook mijn vermoeden, maar het is niet meer dan een vermoeden aangezien we inderdaad je spul niet hebben gezien![]()
hoop dat er morgen meer duidelijkheid is
Ja. Ik heb nu een kwartier genomen om alles wat ik net heb gehoord weer te vergeten en daarna door te gaan zoals ik wilde.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:48 schreef AMDB het volgende:
[..]
Bedrijven willen altijd heel veel. Wel belangrijk om goed af te bakenen, anders word je onderzoek onmogelijk!
Staat zo in de stagehandleiding (het is nog geen scriptie dusquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:45 schreef automatic_ het volgende:
Waarom heb je überhaupt deze verdeling als ik vragen mag? I.p.v. gewoon op alfabet? Of is dit gebruikelijk bij jullie?
Persoonlijk zou ik een apart kopje maken voor de Beleidsplannen denk ik
Hmm ook apart kopje denk ik.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:54 schreef automatic_ het volgende:
Ooo oke![]()
En waar zet je dan de artikelen?
Misschien Boeken / Artikelen samen?
Nee, bij ons staan de bronnen gewoon op alfabetquote:
Oke dan doe ik dat ookquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:35 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nee, bij ons staan de bronnen gewoon op alfabet
Wat Tink idd zegt. Wij moeten een bepaald format volgenquote:
Ja, dat is de medische stijl volgens mij.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:46 schreef Luco het volgende:
Ik heb ze gewoon genummerd, op volgorde van voorkomen in m'n verslag.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:08 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Kreeg net een mailtje van mijn begeleider (nadat ik haar gevraagd was hoe het ervoor stond met mijn beoordeling, aangezien ik mn scriptie 2.5 weken geleden ingeleverd heb). Mijn voorlopige cijfer is een 7, ik hoef er hoogstwaarschijnlijk niets meer aan te veranderen en maandag krijg ik de definitieve beoordeling.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:08 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Kreeg net een mailtje van mijn begeleider (nadat ik haar gevraagd was hoe het ervoor stond met mijn beoordeling, aangezien ik mn scriptie 2.5 weken geleden ingeleverd heb). Mijn voorlopige cijfer is een 7, ik hoef er hoogstwaarschijnlijk niets meer aan te veranderen en maandag krijg ik de definitieve beoordeling.
quote:Op zondag 10 juni 2012 16:34 schreef thenxero het volgende:
Je moet niet bij de resultaten aankomen met nieuwe theorie, maar je kan natuurlijk wel zeggen we krijgen .... wat wel of niet te verklaren is met .... (uit de theorie). Succes..
Ik heb net een 8 binnen voor mijn scriptie(sorry, dat klinkt wel lullig zo in één post)
Inderdaad, als dat alles is lijkt het me sterk dat je in één klap naar een voldoende gaat. Of je begeleider wil jou nog even flink laten zweten, zodat je alles uit de kast haalt, om je vervolgens lachend een 8 te gevenquote:Op zondag 10 juni 2012 16:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]Gefeliciteerd!!!!
Misschien dat we idd meer koppelingen moeten maken naar het literatuurgedeelte, dan zijn we vrij snel klaar denk ik though als dat het zou zijn...
Als ze bedoelt dat er meer theorie bij moet komen dan zijn we sowieso fucked en vind ik het ook niet eerlijk daar zij geen feedback hierop heeft gegeven op een eerder moment.
Hebben nu overal literatuur bij geknald, en irrelevante informatie verwijderdquote:Op zondag 10 juni 2012 17:18 schreef thenxero het volgende:
[..]
Inderdaad, als dat alles is lijkt het me sterk dat je in één klap naar een voldoende gaat. Of je begeleider wil jou nog even flink laten zweten, zodat je alles uit de kast haalt, om je vervolgens lachend een 8 te geven.
Precies. Een baan vinden moet ik toch, dan kan ik beter een goed cv hebben.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:30 schreef xminator het volgende:
Over je obstakel van baan vinden e.d., je bent al zo ver met je studie. Kun je net zo goed je scriptie afmaken en je diploma behalen.
Ik ga zo mijn definitieve versie inleveren. Scriptie is goedgekeurd en ik mag presenteren/verdedigen, dwz. dat ik minstens een 5.5 heb behaald
![]()
Ik ga uiteindelijk ook wel contact met ze opnemen. Sowieso om ze mijn scriptie toe te sturen want dat heb ik beloofd. Ik hoop alleen dat ik geen extra vragen meer voor ze heb als ik mijn data ga analyserenquote:Op maandag 11 juni 2012 12:06 schreef Luco het volgende:
Lijkt me dat als je gewoon uitlegt waarom je van de aardbodem bent verdwenen en weer terug bent gekeerd (Je heet toch niet Jezus he?), ze daar gewoon begrip voor zullen opbrengen.
quote:Op maandag 11 juni 2012 15:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Omg, ik heb een interview gehouden in een pub. Het is echt nauwelijks verstaanbaarVooral ook omdat er om de haverklap een stel dronken voetbalfans doorheen lullen
Super dat je hem iig gehaald hebt. Toch een fijn idee.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:51 schreef Tink89 het volgende:
Voorlopig een 6! M'n begeleidster zegt "with a bit of work it could get a considerably higher grade". Dus ga 'm wel nog aanpassen, maar ben hoe dan ook verzekerd van een voldoende
Nice!quote:Op zondag 10 juni 2012 16:34 schreef thenxero het volgende:
Ik heb net een 8 binnen voor mijn scriptie(sorry, dat klinkt wel lullig zo in één post)
Nice!quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:15 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
En.. klaar!! 7 voor mijn scriptie, kan nu afstuderen.
Wow, erg goed cijfer! Waar heb je 'm over geschreven?quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:09 schreef takkfyrir het volgende:
Ik heb hier dan wel niet zoveel gepost (ben ook nog nieuw op FOK!), maar ik wil toch even juichen voor mijn 9 voor m´n bachelorscriptie.En iedereen die nog bezig is met zijn/haar scriptie wens ik heel veel succes!
Dank je wel!quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:10 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wow, erg goed cijfer! Waar heb je 'm over geschreven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:07 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Dank je wel!Ik heb mijn (geschiedenis-)scriptie geschreven over de zogenaamde mythe van het Noorden.
Interessant onderwerpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met zo'n cijfer wordt het natuurlijk altijd stukken leuker (ik merk zelf altijd dat ik afknap op een onderwerp als ik een slecht cijfer scoor voor een paper erover
).
Haha, ja. En andersom ook, denk ik. Want alhoewel ik in principe altijd gemotiveerd ben om een goed essay te schrijven, merk ik ook wel dat mijn essays (en in dit geval dus mijn scriptie) beter zijn als ik het onderwerp écht interessant vind, wat dan ook weer voor een hoger cijfer zorgt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:10 schreef AMDB het volgende:
[..]
Interessant onderwerpMet zo'n cijfer wordt het natuurlijk altijd stukken leuker (ik merk zelf altijd dat ik afknap op een onderwerp als ik een slecht cijfer scoor voor een paper erover
).
TNR?quote:Op zondag 17 juni 2012 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ehm, de meeste documentatiestijlen verwachten TNR van je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |