abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 september 2012 @ 10:58:20 #226
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116413854
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 10:54 schreef Resonancer het volgende:

Dat vind je niet beledigend voor de nabestaanden van de slachtoffers ?
Ik denk niet dat die er 1 cent van zien.
Ze worden in ieder geval niet in hun bestaan ontkend. Die ontkenning vind ik de ultieme belediging.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_116414076
quote:
7s.gif Op woensdag 5 september 2012 10:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ze worden in ieder geval niet in hun bestaan ontkend. Die ontkenning vind ik de ultieme belediging.
Daar doet de US govt ook aan mee;

http://rense.com/general68/911h.htm

http://letsrollforums.com(...)-flights-t20496.html
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_116415746
http://www.septemberclues.info/vicsims_photo-analyses.htm

Maar vind je het niet 'n klein beetje vreemd dat voor zo 'n mooie jonge meid er zijn zo weinig fotos van? En de fotos die zijn er wel,zijn ook duidelijk geshopped.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_116416231
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 08:53 schreef BertV het volgende:

[..]

Toch wel tragisch dat het niet bij die 2700 dode papa's en mamma's bleef.
Stelletje wereldoverheersende cowboys en hun schoothondjes.

Honderdduizenden Irakezen en Afghanen lieten het leven.
Allemaal verantwoordelijk voor die ene aanslag natuurlijk.
Echt..
  woensdag 5 september 2012 @ 12:22:50 #230
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116416300
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:04 schreef Tingo het volgende:
http://www.septemberclues.info/vicsims_photo-analyses.htm

Maar vind je het niet 'n klein beetje vreemd dat voor zo 'n mooie jonge meid er zijn zo weinig fotos van? En de fotos die zijn er wel,zijn ook duidelijk geshopped.
ben ff door pagina aan beladeren.
vooral persoon bovenaan... beetje raar meisje heeft wel famillie.. en beetje vaag verhaal omheen..

debielste vond ik dit..

“ONE-EXPRESSION-LIZ”
For a pretty girl of 27 years of age, Liz seems to have been most oddly shunned by photographers. As we scour the internet for every available pictures of her smiling face, only a bare handful can be found. Elizabeth's family seems to possess a very limited amount of portraits of the young lady - all in remarkably similar poses/ moods/ expressions...

gaarne verzoek ik de maker van die website zich te begeven naar de famillie van die personen en dan, mag hij die famillie vertellen uw zoon, dochter, man, vrouw, opa , oma bestaat niet! :(
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_116416363
quote:
13s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Echt..
begrijpend lezen?

edit: ow, als je het zo leest dan ligt dat niet aan mij.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_116423853
quote:
Ik weet niet wat je hiermee wil zeggen?
  woensdag 5 september 2012 @ 16:07:48 #233
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116424142
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:00 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je hiermee wil zeggen?
allemaal slachtoffers bekende en onbekende.
vooral die bovenste .. ik zie net dat de link niet helemaal lekker is was een glazen wasser van wtc .. was precies een jaar er voor een documantaire over geweest op RTL.

maar jij gaat me nu vertellen dat die gast of al die andere nooit bestaan hebben? :{
pi_116424753
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 08:53 schreef BertV het volgende:

[..]

Toch wel tragisch dat het niet bij die 2700 dode papa's en mamma's bleef.
Stelletje wereldoverheersende cowboys en hun schoothondjes.

Honderdduizenden Irakezen en Afghanen lieten het leven.
Allemaal verantwoordelijk voor die ene aanslag natuurlijk.
Daar ging het mij niet om. Het idee dat iemand zulke overduidelijkheden als denkbeeldig of vals tracht af te doen is mijns inziens zeer triest.

Verder zijn de verhoudingen niet erg relevant, het verschil ontstond door tal van componenten; het gaat niet om een vergeldingsactie; 'wij moesten 2700 kisten bouwen, jullie 500.000.' Wat wel relevant is, is dat er ongeloofelijk veel actie ontstond na de aanval, in de vorm van aanval, wetswijzigingen, geld spenderen, et cetera, waar er in de VS miljoenen p.j. sterven door b.v. drugsgebruik, ziekte en uiteindelijk veel minder aan gespendeerd wordt. In andere woorden; het aantal doden is nooit van belang geweest; de angst van de burgers is handig gebruikt om 'bepaalde' doelen te realiseren.
pi_116426830
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

vooral die bovenste .. ik zie net dat de link niet helemaal lekker is was een glazen wasser van wtc .. was precies een jaar er voor een documantaire over geweest op RTL.

maar jij gaat me nu vertellen dat die gast of al die andere nooit bestaan hebben? :{
Nee, dat zeg ik niet. Ik vertrouw de cijfers alleen niet, omdat zelfs nu nog de aantallen slachtoffers veranderen. Plus dat veel zogenaamde slachtoffers een twijfelachtige achtergrond hebben. Misschien is het verdraaid door de conspiracy peeps, maar er zijn veel opmerkelijke details omtrent het officiele verhaal om het voor waar aan te nemen. Van kapers tot slachtoffers, van de instortingen en de onderzoeken daarnaar tot wie verantwoordelijk worden gehouden; overal zitten haken en ogen aan. Dat is wat ik zeg. ;)
pi_116427267
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2012 17:14 schreef Gray het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik niet. Ik vertrouw de cijfers alleen niet, omdat zelfs nu nog de aantallen slachtoffers veranderen. Plus dat veel zogenaamde slachtoffers een twijfelachtige achtergrond hebben. Misschien is het verdraaid door de conspiracy peeps, maar er zijn veel opmerkelijke details omtrent het officiele verhaal om het voor waar aan te nemen. Van kapers tot slachtoffers, van de instortingen en de onderzoeken daarnaar tot wie verantwoordelijk worden gehouden; overal zitten haken en ogen aan. Dat is wat ik zeg. ;)
Dat ja. Lijkt wel alsof de perps opzettelijk desinfo en vreemde zaken aangaande deze aanslagen verspreiden om zo het water te vertroebelen. Het is zo'n bizar verhaal.
pi_116427741
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

Als 'n vriend of familielid van mij gaat dood en ik wilde 'n memorial pagina maken of 'n foto naar 'n krant sturen enz. - ik zou zeker uitzoeken het beste en leukste image van hun.

Hier vind je verschrikkelijk slecht kwaliteit fotos van 911 'slachttoffers'.

http://www.septemberclues.info/vicsimripiculous.htm

Veel van deze 'identities' zijn niet onaantrekkelijk dus waarom heeft hun families niet beter fotos van hun?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_116427806
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 17:25 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat ja. Lijkt wel alsof de perps opzettelijk desinfo en vreemde zaken aangaande deze aanslagen verspreiden om zo het water te vertroebelen. Het is zo'n bizar verhaal.
Every single tiny aspect of the whole horrible official story does not make sense.
pi_116428061
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:22 schreef theguyver het volgende:

[..]

ben ff door pagina aan beladeren.
vooral persoon bovenaan... beetje raar meisje heeft wel famillie.. en beetje vaag verhaal omheen..

En heel erg raar en vaag dat er zijn vier verschillende pictures gemaakt van 1.
Hoe weet je dat 'zij' heeft familie?
Waarom hebben ze die fotos geshopped?
  woensdag 5 september 2012 @ 19:41:46 #240
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_116432089
Er is toch ook een Nederlandse vrouw waar veel foto's redelijk verdacht van zijn? Ben even haar naam kwijt..
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
  woensdag 5 september 2012 @ 19:44:56 #241
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_116432210
Ingeborg Lariby dus.
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
  woensdag 5 september 2012 @ 20:27:48 #242
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116434092
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 17:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

En heel erg raar en vaag dat er zijn vier verschillende pictures gemaakt van 1.
Hoe weet je dat 'zij' heeft familie?
Waarom hebben ze die fotos geshopped?
omdat het kan?
hoeft geneens famillie te zijn geweest? maakt ook weinig uit er zijn wel meer mensen die photoshop gebruiken, tuurlijk ik ben eens dat kan zijn dat de regering er een aantal mensen bij opgeteld heeft maar wat ik raar vind is dat ... het hierbij een persoon betreft, dat meisje is superbekend zoals je zelf al aan geeft dus als die persoon nog leeft had ze vast die pagina wel gevonden. ieder persoon heeft wel wat vrienden de hele planeet heeft gehoord van dit drama in new york als het om een ander persoon zou kunnen gaan waarom is dat nooit gemeld dan?

maja even voor de duidelijkheid...
dit is dus volgens sommige niet gebeurt?

beelden kunnen schokkend zijn :{

[ Bericht 1% gewijzigd door theguyver op 05-09-2012 20:39:53 ]
pi_116446880

[ Bericht 27% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 06-09-2012 01:24:45 ]
  donderdag 6 september 2012 @ 08:33:34 #244
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116449101
quote:
die 2e deed me beetje denken aan philips gebouw afgelopen week. :{
pi_116450066
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:27 schreef theguyver het volgende:

[..]

maja even voor de duidelijkheid...
dit is dus volgens sommige niet gebeurt?

beelden kunnen schokkend zijn :{

Schokkend maar fake.
Hier is het uitgelegd hoe het is gedaan....

http://www.cluesforum.inf(...)86d176d666525545f03f

Toen ik heb het voor t eerst van gehoord had ik m'n twijfels maar dit is heel duidelijk uitgelegd....die schockkend,trieste beelden zijn fake (en die phonecalls van die courageous Flight 93 zijn ook fake)
Allemaal ontwerpen voor maximaal emotioneel 'impact'.
  donderdag 6 september 2012 @ 09:31:09 #246
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116450280
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 09:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

Schokkend maar fake.
Hier is het uitgelegd hoe het is gedaan....

http://www.cluesforum.inf(...)86d176d666525545f03f

Toen ik heb het voor t eerst van gehoord had ik m'n twijfels maar dit is heel duidelijk uitgelegd....die schockkend,trieste beelden zijn fake (en die phonecalls van die courageous Flight 93 zijn ook fake)
Allemaal ontwerpen voor maximaal emotioneel 'impact'.
oke dus... ??? de gebouwen waren leeg? :?

het staat me namelijk nog op mijn netvlies gebrand heb vanaf moment dat het uitgezonden werd live bekeken ook op meerdere zenders, je zag live mensen uit de gebouwen springen/vallen en je gaat mij vertellen dat het allemaal nep was.

dus het enige wat ik hier uit begrijp is jij gaat mij vertellen dat het allemaal nep was.
dus de gebouwen waren leeg, dan moeten het poppen zijn geweest die via meganimse het raam uit geduwd zijn, of ter plekke in een tientalle camera's die er toen op de gebouwen gericht waren er in zijn gephotoshopped...

come on! }:|

[ Bericht 12% gewijzigd door theguyver op 06-09-2012 09:38:56 ]
pi_116451237
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 09:31 schreef theguyver het volgende:

[..]

oke dus... ??? de gebouwen waren leeg? :?

het staat me namelijk nog op mijn netvlies gebrand heb vanaf moment dat het uitgezonden werd live bekeken ook op meerdere zenders, je zag live mensen uit de gebouwen springen/vallen en je gaat mij vertellen dat het allemaal nep was.

dus het enige wat ik hier uit begrijp is jij gaat mij vertellen dat het allemaal nep was.
dus de gebouwen waren leeg, dan moeten het poppen zijn geweest die via meganimse het raam uit geduwd zijn, of ter plekke in een tientalle camera's die er toen op de gebouwen gericht waren er in zijn gephotoshopped...

come on! }:|
Live?
  donderdag 6 september 2012 @ 10:37:08 #248
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116451798
quote:
12s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:12 schreef Gray het volgende:

[..]

Live?
BBC en CNN SKY NEWS nieuws zenders vast wel van gehoord! ;)
pi_116453068
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:37 schreef theguyver het volgende:
Jaja we kennen ze allemaal wel hoor
Maar waren ze "live live" of "delayed live" ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_116453221
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:37 schreef theguyver het volgende:

[..]

quote:
ABC News chief David Westin told the New York Times just days after the Sept. 11 attack. Explaining why his network decided not to show any pictures of people leaping to their deaths at the World Trade Center, he said, "Our responsibility is to inform the American public of what's going on, and, in going the next step, is it necessary to show people plunging to their death?"
http://eddriscoll.com/archives/007696.php
quote:
News organisations decided not to use footage of the people falling to their deaths. No one wanted to talk about the jumpers.
http://www.telegraph.co.u(...)assioned-debate.html
quote:
A similar situation occurred with the videos of falling and jumping victims. CNN, for instance, initially aired video in which the bodies were too blurry to be recognized, but quickly decided that they would not run that footage at all, and NBC broadcast an image of a jumper one time but then not again.
http://www.nomadikon.net/ContentItem.aspx?ci=208
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')