quote:Op zondag 3 juni 2012 21:42 schreef superkokje het volgende:
krijgen jullie ook spontaan de behoefte om te gaan s;apen a;s je naar de tv kijkt![]()
![]()
Wat een drama
Daarom heb ik maar een filmp opgezetquote:
Ik moet wel, heb deze al drie weken liggen, en krijg van de week weer een paar series binnenquote:
moet alles bijhouden jaquote:Op zondag 3 juni 2012 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet wel, heb deze al drie weken liggen, en krijg van de week weer een paar series binnen
Nah, hadden het over oude series, die ik maar gedeeltelijk gezien heb. Dus maar besteldquote:
welke heb je besteld?quote:Op zondag 3 juni 2012 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, hadden het over oude series, die ik maar gedeeltelijk gezien heb. Dus maar besteld
Upstairs Downstairsquote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Upstairs Downstairs
Downton Abbey
House of Cards trilogy
Monarch of the Glen
Noop, zijn alle vier Britse seriesquote:Op zondag 3 juni 2012 21:59 schreef superkokje het volgende:
[..]zegt me allemaal niks
zeker uit je USA tijd
Die droge Britse humor kan ik wel waarderenquote:
die eerste en tweede zeggen me wel watquote:Op zondag 3 juni 2012 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Upstairs Downstairs
Downton Abbey
House of Cards trilogy
Monarch of the Glen
de humor wel ja.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die droge Britse humor kan ik wel waarderen
quote:Op zondag 3 juni 2012 22:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
die eerste en tweede zeggen me wel wat
quote:Op zondag 3 juni 2012 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]de eerste is uit 1971, die heb ik zelfs nooit gezien. Kreeg alleen de tip dat als je downton abbey goed vind ik ook deze moest zien
Maar eerlijk gezegd denk ik dat jij bij deze series in slaap zou vallenquote:
dat zou me niks verbazenquote:Op zondag 3 juni 2012 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar eerlijk gezegd denk ik dat jij bij deze series in slaap zou vallen
quote:Op zondag 3 juni 2012 22:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ] Hey hoe gaat het D_K?
[ afbeelding ] bla..bla.. blaa...
[ afbeelding ] Hoe toch je mond vrouwmens!
[ afbeelding ] Goed, broeder!
whut?quote:Op zondag 3 juni 2012 22:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ] Hey hoe gaat het D_K?
[ afbeelding ] bla..bla.. blaa...
[ afbeelding ] Hoe toch je mond vrouwmens!
[ afbeelding ] Goed, broeder!
Het wordt gewoon weer tijd voor American Footballquote:Op zondag 3 juni 2012 22:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat zou me niks verbazendaarom kijk ik ook niet naar die Britse detectives
quote:Op zondag 3 juni 2012 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het wordt gewoon weer tijd voor American Football
Goed, met u meneer broeder bowie?quote:
Anders heb ik die nog wel voor jequote:Op zondag 3 juni 2012 22:17 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
als ik tegen die tijd nog een linkje kan vinden
quote:Op zondag 3 juni 2012 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Anders heb ik die nog wel voor je
Nog steeds geen ESPN in het basispakket van UPC
Ow, ja, daarom had ik ook het sport pakketquote:Op zondag 3 juni 2012 22:21 schreef superkokje het volgende:
[..]heeft er in gezeten,zit al twee jaar in sport 1 pakket
kan ik me voorstellen jaquote:Op zondag 3 juni 2012 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ja, daarom had ik ook het sport pakket![]()
blij met KPN
Helaas ESPN zit nog niet in het 'online' pakketquote:
Goedquote:
quote:
smakelijk buitenpostquote:Op zondag 3 juni 2012 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
Ik probeer een zelf made (tenminste ik heb zelf ui gesneden) cheesburger te verorberen maar op de 1 of ander manier lukt dat nooit normaal.........
Broodje breekt \ scheurt, er zit altijd teveel op en het past nooit in mn mond...
Ik reageer straks pas weer als t op is.Mijn handen zijn na nu te goor om te typen.
quote:
Goed, moet morgen weer werken, maar nu eerst even wachten tot mijn brood uit de oven kanquote:Op zondag 3 juni 2012 22:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx!Het smaakte heerlijk (ondanks de kilo's kallorie spul)
[..]Muisje
Hoest kanjer?
Gelukkig!quote:Op zondag 3 juni 2012 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goed, moet morgen weer werken, maar nu eerst even wachten tot mijn brood uit de oven kan
Ik mag eigenlijk niet klagen, heb nog arbeid. En daardoor een belegde boterhamquote:Op zondag 3 juni 2012 22:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig!
Ik mag morgen ook weer aan den arbeid.
Ik heb ook een goed belegde boterham.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik mag eigenlijk niet klagen, heb nog arbeid. En daardoor een belegde boterham
Ken je deze trouwens al?
http://video.google.com/videoplay?docid=-695007947442659762
quote:Op zondag 3 juni 2012 22:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb ook een goed belegde boterham.Mij zal je ook niet horen klagen. Al is t soms wat schipperen.
Ik lees mee in t abo topic.
![]()
Ik vind t alleen fijn om hier relatief prive te kunnen praten aangezien t hier niet zo druk is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Het hoeft voor mij niet totaal prive anders deed ik t wel in dm en is t geen chat meer.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]relatief prive is correct. Dit wordt wél geindexeerd door Google
Ik zie er tegenop om morgen weer aan het werk te moeten
quote:Op zondag 3 juni 2012 22:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ow, ja, die tip had ik eerder gekregen, maar dan omtrend foto's. Moet vaker spoilers gebruiken dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zondag 3 juni 2012 22:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Das toch kut..... Iedere keer die spoilers openen om te zien wat er gezegd is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En als je niet ingelogd bent kan je de spoilers níet eens lezenquote:Op zondag 3 juni 2012 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das toch kut..... Iedere keer die spoilers openen om te zien wat er gezegd is.
Ehm mijn pc is 24\7 ingelogd dus dat probleem ken ik niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En als je niet ingelogd bent kan je de spoilers níet eens lezen![]()
Ow, wacht daarom kan Google ze dus niet indexeren
Ik log op mijn pc altijd uit. Online níet, want als ik via een G3 connectie probeer in te loggen krijg ik een foutmeldingquote:Op zondag 3 juni 2012 23:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm mijn pc is 24\7 ingelogd dus dat probleem ken ik niet.
Hij staat altijd aan en is dus online. G3 gebruik ik niet. Als ik weg ben dan ben ik weg. Ik hoef niet 24 \ 7 op internet te kunnen.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik log op mijn pc altijd uit. Online níet, want als ik via een G3 connectie probeer in te loggen krijg ik een foutmelding
quote:Op zondag 3 juni 2012 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
Zo, brood is weer goed uit de oven gekomen. Morgenochtend lekker verse bammetjes mee naar het werk
Laptop sluit ik altijd af. Als ik weg ben twitter ik wel, FOK! weinig via G3, is te langzaam, zeker als je in een topic zit waar Bart foto's in heeft gepostquote:Op zondag 3 juni 2012 23:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij staat altijd aan en is dus online. G3 gebruik ik niet. Als ik weg ben dan ben ik weg. Ik hoef niet 24 \ 7 op internet te kunnen.
Had gisteravond al mille-feuille gemaakt, dus had vanochtend lekker verse croisantjesquote:Op zondag 3 juni 2012 23:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom doe je dat niet eerder op de dag? Heerlijk verse bammetjes op zondag als brunch oid en dan nog wat mee naar je werk morgen is toch lekkerder?
Je mot hem even resizen!quote:
quote:
Maar welke instellingen gebruik jij dan voor het resizen? [img=??,??]quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 23:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
30,30 dus een kwart ui. Niet te veel in de ui snijden anders moet je wenen.
quote:
Goed zo! Het is alleen nog een werk om dat per post te doen.quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 23:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Goed zo! Het is alleen nog een werk om dat per post te doen.
quote:
Heb ze zelfs niet meer zien reageren op de RLS-FB. Ik denk dat ze een leven gekregen hebbenquote:Op maandag 4 juni 2012 00:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je zou er bijna eentje echt gaan maken om te zien of die twee nog leven. Modereren die hier nog dan?
quote:Op maandag 4 juni 2012 00:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je zet nu de klok op 22.20 dan heb je nog even.
Maar toch niet in die mate dat het voor het Tonja topic nodig wasquote:
Dezelfde trailerthrashquote:Op maandag 4 juni 2012 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar toch niet in die mate dat het voor het Tonja topic nodig was
Moet ik toch opaatje maar eens gaan volgenquote:
Dank jequote:
Slaap lekker muisje!quote:Op maandag 4 juni 2012 00:31 schreef MaryMouse het volgende:
Laysa & D_K ik ga mijn meurbaal in, morgen weer werken
Avond kokje. Je kon de weg nog vinden zie ikquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
avond muis![]()
hoe is ie?
lekker gewerkt deze week
tuurlijk. verdwaal niet zo snelquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Avond kokje. Je kon de weg nog vinden zie ik
Met mij is 't goed hoor
werk
Maar hoe is het met jou? Ik heb je bijna vijf dagen niet gezienquote:
steeds laat thuis, moe en niet helemaal top fit, dus maar gelijk slapenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar hoe is het met jou? Ik heb je bijna vijf dagen niet gezien
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
steeds laat thuis, moe en niet helemaal top fit, dus maar gelijk slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |