Vind ik nietquote:
Dat kan de MIVD echt geen kont boeienquote:Op zondag 3 juni 2012 21:56 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Nee, door de MIVD die mij over 3 jaar gaat screenen en dan deze shit tegenkomt
Heeeeeeel misschien heb ik sommige dingen wat overdreven in DM's....quote:Op zondag 3 juni 2012 21:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
Dat kan de MIVD echt geen kont boeien.
quote:Op zondag 3 juni 2012 21:58 schreef Royyy het volgende:
[..]
Heeeeeeel misschien erg heb ik sommige dingen wat overdreven in DM's....
Hij werkt bij de MIVDquote:Op zondag 3 juni 2012 21:59 schreef SkeereKip het volgende:
Ja verdomme Esses zegt ookal dat ik door dit ga failen
quote:
Jij denkt dat Esses grappen maakt?quote:Op zondag 3 juni 2012 22:01 schreef SkeereKip het volgende:
Nee maar seriously, gaat MIVD hier serieus op in?
Rubje, waar ben je?! Tijd voor een nieuwe digitale heksenjacht!quote:Op zondag 3 juni 2012 22:00 schreef SkeereKip het volgende:
Ik ben commandant der strijdkrachten jonguh
jeweet de popo houd je in de gatonquote:Op zondag 3 juni 2012 22:01 schreef SkeereKip het volgende:
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:01 schreef SkeereKip het volgende:
quote:
Afschaffing dienstfiets?quote:Op zondag 3 juni 2012 22:06 schreef Erasmo het volgende:
Trouwens meer mensen post gekregen van het szvk mtb de brillen ed?
Toen was Skeerekip 9 jaar oudquote:Op zondag 3 juni 2012 21:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Topics op FOK! met gevolgen? Het zou niet de eerste keer zijn. Zoek maar eens op een tas in een station.
Zie ook 2e zin.quote:
en toen al hardcore FOK!erquote:Op zondag 3 juni 2012 22:09 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Toen was Skeerekip 9 jaar oud____!
quote:Op zondag 3 juni 2012 22:10 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ja klopt, dus kan vanaf nu mijn halfjaarlijks bezoekje aan de opticien voor nieuwe lenzen niet meer declarerenquote:Op zondag 3 juni 2012 22:06 schreef Erasmo het volgende:
Trouwens meer mensen post gekregen van het szvk mtb de brillen ed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |