Stond er veel schokkends?quote:Op zondag 3 juni 2012 18:58 schreef Lienekien het volgende:
Dan heeft hij er niks aan. Maar namens TS bedankt voor je moeite.
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:56 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Zeker niet, die zoek ik niet.
Naja, aan de andere kant, toch bedankt van de moeite, het feit dat je iets doet voor je medemens is iets waar andere van kunnen leren. (Kuch 90 procent van het topic kuch)
Als dat je inzet is in je eerste poging dan is die 600 euro en 20 uur zwaar over tijd.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:05 schreef Ongedierte het volgende:
De reden dat het niet goed was is omdat ik op vraag 3 dit had geantwoord: Goh, dat herinner ik me niet, ik heb als winkelier wel meer aan me hoofd.
Ik hou het op: "Wie was de eerste vrouw van Willem van Oranje?" of "Wanneer was de Slag bij Vlissingen"?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:47 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Vraag 3 : Herrinert u zich nog of de dief zich opvallend gedroeg?
Ja, want Hollandse jochies zijn allemaal braaf?quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:54 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik hou het op: "Wie was de eerste vrouw van Willem van Oranje?" of "Wanneer was de Slag bij Vlissingen"?
AUSWEIS UND SCHNELL!quote:
Ik stel alles uit. Alles.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:40 schreef Maanvis het volgende:
kun je ze niet gewoon bellen dat je een nieuwe vragenlijst wilt?
of moet het morgen al af zijn?
dan ben je wel stom geweest dat je past zo laat begon
Je hebt gestolen in een winkel, bent dus een dief én derhalve een crimineel.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:24 schreef Ongedierte het volgende:
Ik ben geen mocro, en dus ook geen crimineel. Einde discussie, het is gelukt met Halt, niks aan de hand.
En je moest naar Halt wegens zweetvoeten zeker....quote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:24 schreef Ongedierte het volgende:
Ik ben geen mocro, en dus ook geen crimineel. Einde discussie, het is gelukt met Halt, niks aan de hand.
je bent geen mocro dus geen crimineel?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:24 schreef Ongedierte het volgende:
1. je bent wel een crimineel aangezien je hebt gestolen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:24 schreef Ongedierte het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:24 schreef Ongedierte het volgende:
Ik ben geen mocro, en dus ook geen crimineel.
Voor je volgende opstel is het onderwerp: het syllogisme.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:24 schreef Ongedierte het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |