Volgens mij is dat bluf. Ik ken iemand die nooit naar zo'n taakstraf is gegaan en die heeft d'r nooooit wat van gehoord.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:46 schreef Ongedierte het volgende:
Ik ben me papieren kwijt, en ik heb al een waarschuwing, het moet morgen af en zo niet dan moet ik naar Justitie
Denk je nu echt dat een FOK!ker 123 wat papieren voor je optrommeltquote:Op zondag 3 juni 2012 17:46 schreef Ongedierte het volgende:
Ik ben me papieren kwijt, en ik heb al een waarschuwing, het moet morgen af en zo niet dan moet ik naar Justitie
Nee, niet echt. Ook account aangemaakt op scholieren.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:46 schreef Prof_Hoax het volgende:
2e keer..
Bureau Halt
Hier niet genoeg antwoord?
Ik HOOP het.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:47 schreef Swomp het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat een FOK!ker 123 wat papieren voor je optrommelt?
Succes bij Justitie
DAAR BEN IK TOCH MEE BEZIG! IK VIND NIKS OP INTERNET!quote:Op zondag 3 juni 2012 17:47 schreef Leandra het volgende:
Dan kun je ze beter gaan zoeken ipv op FOK! gaan zitten posten.
In je oud-papierbak of op je tafel!quote:Op zondag 3 juni 2012 17:47 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
DAAR BEN IK TOCH MEE BEZIG! IK VIND NIKS OP INTERNET!
Nee, een interview.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:48 schreef Prof_Hoax het volgende:
Oh, volgens mij moet TS een werkstuk over winkeldiefstal maken voor HALT ?
Droefneus, had je maar eerder moeten beginnen
Had je je papieren op internet gezet dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:47 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
DAAR BEN IK TOCH MEE BEZIG! IK VIND NIKS OP INTERNET!
Nee, maar mischien staat er wel iets van andere.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had je je papieren op internet gezet dan?
Met mezelf, ik moet doen of ik winkelier ben, me inleven, maar de eerste keer was het niet goed genoeg omdat ik geen ''bronnen'' van internet gebruikte, ER IS GEEN ENKELE BRON TE VINDEN EN DAN KRIJG IK EEN MOEDERNEUKING WAARSCHUWING!quote:
Jawel, maar was niet goed genoeg, dus moet opnieuw en een waarschuwing gehad.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |