Volgens mij is dat bluf. Ik ken iemand die nooit naar zo'n taakstraf is gegaan en die heeft d'r nooooit wat van gehoord.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:46 schreef Ongedierte het volgende:
Ik ben me papieren kwijt, en ik heb al een waarschuwing, het moet morgen af en zo niet dan moet ik naar Justitie
Denk je nu echt dat een FOK!ker 123 wat papieren voor je optrommeltquote:Op zondag 3 juni 2012 17:46 schreef Ongedierte het volgende:
Ik ben me papieren kwijt, en ik heb al een waarschuwing, het moet morgen af en zo niet dan moet ik naar Justitie
Nee, niet echt. Ook account aangemaakt op scholieren.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:46 schreef Prof_Hoax het volgende:
2e keer..
Bureau Halt
Hier niet genoeg antwoord?
Ik HOOP het.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:47 schreef Swomp het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat een FOK!ker 123 wat papieren voor je optrommelt?
Succes bij Justitie
DAAR BEN IK TOCH MEE BEZIG! IK VIND NIKS OP INTERNET!quote:Op zondag 3 juni 2012 17:47 schreef Leandra het volgende:
Dan kun je ze beter gaan zoeken ipv op FOK! gaan zitten posten.
In je oud-papierbak of op je tafel!quote:Op zondag 3 juni 2012 17:47 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
DAAR BEN IK TOCH MEE BEZIG! IK VIND NIKS OP INTERNET!
Nee, een interview.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:48 schreef Prof_Hoax het volgende:
Oh, volgens mij moet TS een werkstuk over winkeldiefstal maken voor HALT ?
Droefneus, had je maar eerder moeten beginnen
Had je je papieren op internet gezet dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:47 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
DAAR BEN IK TOCH MEE BEZIG! IK VIND NIKS OP INTERNET!
Nee, maar mischien staat er wel iets van andere.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had je je papieren op internet gezet dan?
Met mezelf, ik moet doen of ik winkelier ben, me inleven, maar de eerste keer was het niet goed genoeg omdat ik geen ''bronnen'' van internet gebruikte, ER IS GEEN ENKELE BRON TE VINDEN EN DAN KRIJG IK EEN MOEDERNEUKING WAARSCHUWING!quote:
Jawel, maar was niet goed genoeg, dus moet opnieuw en een waarschuwing gehad.quote:
Jij kunt geen bronnen vinden van winkeliers die ooit bestolen zijn? Dat is wel heel vreemd!quote:Op zondag 3 juni 2012 17:50 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Met mezelf, ik moet doen of ik winkelier ben, me inleven, maar de eerste keer was het niet goed genoeg omdat ik geen ''bronnen'' van internet gebruikte, ER IS GEEN ENKELE BRON TE VINDEN EN DAN KRIJG IK EEN MOEDERNEUKING WAARSCHUWING!
Probeer jij maar eens.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij kunt geen bronnen vinden van winkeliers die ooit bestolen zijn? Dat is wel heel vreemd!
Wat zoek je nou, je Halt-papieren of interviews met slachtoffers?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:49 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Nee, maar mischien staat er wel iets van andere.
Moet realistisch, dus uit onze ogen, dus de winkelier waar ik mee te maken had.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:52 schreef egeltje1985 het volgende:
En als bron, misschien zo'n interview met een overvallen juwelier, dat moet wel te vinden zijn.
HALT PAPIERENquote:Op zondag 3 juni 2012 17:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat zoek je nou, je Halt-papieren of interviews met slachtoffers?
Dat is bullshit.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:53 schreef Wokkel het volgende:
Wat een land, mensen die hardwerkende middenstanders bestelen laten we een werkstuk doen.
http://www.scholieren.com/werkstukken/4743quote:
Wat, iets in je zak stoppen?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:54 schreef Leandra het volgende:
En WTF trouwens, een Halt-straf voor een winkeloverval?
Het moet verdomme niet gekker worden
Dus je moet wel gewoon de winkelier interviewen? Ga dat doen dan, faalhaas.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:53 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Moet realistisch, dus uit onze ogen, dus de winkelier waar ik mee te maken had.
Zeker niet, die zoek ik niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:54 schreef Peter het volgende:
Bron 1: https://overlastdonatie.nl/
Bron 2: http://www.hbd.nl/pages/4(...)/Winkeldiefstal.html
Geen dank
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:54 schreef Leandra het volgende:
En WTF trouwens, een Halt-straf voor een winkeloverval?
Ga zoeken dan, en ruim gelijk je kamer op, je papieren zijn persoonlijk en niet uitwisselbaar met die van een ander.quote:
Interesseert hem geen ruk, maar dat zou ik niet opschrijven.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:53 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Moet realistisch, dus uit onze ogen, dus de winkelier waar ik mee te maken had.
Het is net alsofquote:Op zondag 3 juni 2012 17:55 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dus je moet wel gewoon de winkelier interviewen? Ga dat doen dan, faalhaas.
Het is allemaal geprint, dus wel uitwisselbaar. Daarnaast heb ik dat nu al 18 keer gedaan!quote:Op zondag 3 juni 2012 17:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ga zoeken dan, en ruim gelijk je kamer op, je papieren zijn persoonlijk en niet uitwisselbaar met die van een ander.
Met je poten van andermans spullen afblijven bijvoorbeeld.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:56 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Zeker niet, die zoek ik niet.
Naja, aan de andere kant, toch bedankt van de moeite, het feit dat je iets doet voor je medemens is iets waar andere van kunnen leren. (Kuch 90 procent van het topic kuch)
Wat zeur je nou? Je bent zelf helemaal niet duidelijk over wat je zoekt, hoor!quote:Op zondag 3 juni 2012 17:56 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Zeker niet, die zoek ik niet.
Naja, aan de andere kant, toch bedankt van de moeite, het feit dat je iets doet voor je medemens is iets waar andere van kunnen leren. (Kuch 90 procent van het topic kuch)
Ja, als het net alsof is dan heb je toch wel wat aan bronnen van andere slachtoffers van diefstal en overvallen? Een bron waarin jouw winkeleigenaar vertelt hoe klote 'ie het allemaal vindt ga je niet vinden natuurlijk.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:57 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Het is net alsof
[..]
Het is allemaal geprint, dus wel uitwisselbaar. Daarnaast heb ik dat nu al 18 keer gedaan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |