Die is ook wel baas hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 18:43 schreef Tchock het volgende:
Al is die wel minder lelijk dan dat tijgerkleurige monster waar hij normaal op speelt
Watsermis met een fatsoenlijk Gretsch.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Die is ook wel baas hoor
Ik vind dat vintage wel tof
Mijn droomgitaren zijnquote:Op zondag 3 juni 2012 18:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Die is ook wel baas hoor
Ik vind dat vintage wel tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 18:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn droomgitaren zijnAah, die zijn zo ontzettend hipster.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op zondag 3 juni 2012 18:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn droomgitaren zijnGaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Zeg het hem spikequote:
soberso kale rakkert.quote:
Waaromquote:Op zondag 3 juni 2012 18:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aah, die zijn zo ontzettend hipster.
Alles wat meer finesse dan een schredmonster heeft gay noemenquote:
Maakt niet uit op wat voor model ik speel, het lukt toch welquote:Op zondag 3 juni 2012 18:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom
[..]
Alles wat meer finesse dan een schredmonster heeft gay noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 juni 2012 18:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet deze gitaar hebbenDat is een mooie gitaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik speel serieus op mijn tele veel soepeler en sneller dan op mijn les paulquote:Op zondag 3 juni 2012 18:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maakt niet uit op wat voor model ik speel, het lukt toch wel
Alleen ik vind hipster gitaren gewoon niet mooi man
Een eckte Fendert? Hipster.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ohja, dit was ik hé?
Ja![]()
Nu met deze
[ afbeelding ]
Trouwens wel heel erg hipster, ook
Mensen die niet deze gitaar hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Nichterig dit.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ohja, dit was ik hé?
Ja![]()
Nu met deze
[ afbeelding ]
Trouwens wel heel erg hipster, ook
Mensen die niet deze gitaar hebbenGeil ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Muah op een double cut gitaar speel ik solo's wel wat soepeler. Maar op mijn goldtop lukt het ook gewoon, is alleen iets krapper.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik speel serieus op mijn tele veel soepeler en sneller dan op mijn les paulHeb jij geen verschil?
Mensen die niet deze gitaar hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Hi I'm Berta. And this is my hipster guitar.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ekte. Jaren '60-replica. Hij is zelfs op MTV geweest
Jij bent echt de enige persoon in de hele wereld die me ooit berta heeft genoemd.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hi I'm Berta. And this is my hipster guitar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |