Logica is mijn tweede naam.quote:
jij wou serieus 40 posts volbaggerenquote:Op zondag 3 juni 2012 19:40 schreef Rafeiro het volgende:
Verdorienu is de lol er eigenlijk wel vanaf
U zegt ?quote:
Is er zoveel verwijderd?quote:Op zondag 3 juni 2012 19:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij wou serieus 40 posts volbaggeren
Laat mij je kamelenteen eens zien dan.quote:
die heb ik heul nietquote:Op zondag 3 juni 2012 19:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Laat mij je kamelenteen eens zien dan.
quote:Op zondag 3 juni 2012 19:46 schreef Tchock het volgende:
Dat stemmetje dat zegt 'KIJK HET ROCKNIJNTJE, DOE HET' als je weet dat het filmpje het ranzigste is wat je ooit gaat zien![]()
Welk filmpje?quote:Op zondag 3 juni 2012 19:46 schreef Tchock het volgende:
Dat stemmetje dat zegt 'KIJK HET TCHOCK, DOE HET' als je weet dat het filmpje het ranzigste is wat je ooit gaat zien![]()
Geen idee. Nu even niet in de mood om shocksites te bekijken.quote:
1 lunatic 1 icepick. De moordvideo die je misschien in het nieuws hebt gezien als:quote:
Is dat die die het hart van zo'n Chinees had opgegeten?quote:Op zondag 3 juni 2012 19:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
1 lunatic 1 icepick. De moordvideo die je misschien in het nieuws hebt gezien als:
http://www.nu.nl/buitenla(...)s-gesignaleerd-.html
Nee, deze man hakt het lichaam in stukken en verkracht het dan anaal.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Is dat die die het hart van zo'n Chinees had opgegeten?
Hmm ja dat zou ik ook willen kijkenquote:Op zondag 3 juni 2012 19:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, deze man hakt het lichaam in stukken en verkracht het dan anaal.
Vertel details als je het gezien hebtquote:Op zondag 3 juni 2012 19:50 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben nu van plan het te gaan kijken. Nieuwsgierigheid is een slechte eigenschap.
A serbian film is in elk geval nog nepquote:Op zondag 3 juni 2012 19:51 schreef wietparkiet het volgende:
Nadat je "a serbian film" en de meeste van die shockzooi gezien hebt kijk je nergens meer van op![]()
297 hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 19:51 schreef Rafeiro het volgende:
Post # hoeveel gaat de laatste zijn, we zitten nu al rond 340
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |