SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaat
Wat?quote:Op zondag 3 juni 2012 14:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Welke van de tien SC topics is dit? [ afbeelding ]
Ja, in R&P volg ik dat niet zo. Daar zijn zoveel SC's.quote:
De middelste.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Welke van de tien SC topics is dit? [ afbeelding ]
Ik ook niet. Ik volg alleen dezequote:Op zondag 3 juni 2012 14:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, in R&P volg ik dat niet zo. Daar zijn zoveel SC's.
Whaddup met die ridder emoticon?quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Das toch geen echte emoticon?
Whud? Neequote:Op zondag 3 juni 2012 14:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nog geen bezoek gehad van de dol-fijn emoticon dan?
Heel onzin staat er vol mee.quote:
Sterkte morgen op je werkquote:
Ach soo. Daar komt ik nooitquote:
Ja thx,quote:Op zondag 3 juni 2012 14:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sterkte morgen op je werk
Hoe is het met je musical projectje?
Groepje meiden nog welquote:Op zondag 3 juni 2012 14:31 schreef kree het volgende:
[..]
Ja thx,
Ja musical projectje is in volle gang qua organiseren dan, uitvoering toch pas volgend jaar.
Tering betaalde dat nou maar, dan wist ik het wel en kon die baas van me diep in de stront zakken
En natuurlijk van de week met groepje meiden naar soldaat van oranje
Nouja er zit 1 jongen bij, maar die een soort van het standaard gay musical typequote:Op zondag 3 juni 2012 14:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Groepje meiden nog welPlayer Kree
Of zijn ze niet single? Behalve die ene dan.
Haha, goed bezig. Veel plezier iig.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:35 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja er zit 1 jongen bij, maar die een soort van het standaard gay musical type
En die meid die ik ophaal heeft een vriendje voor zover ik kon vinden op facebook.
Dan ken ik er nog 1 die is vrijgezel.
De rest ken ik volgens mij niet(nouja misschien van gezicht als ik ze weer zie) dus zijn er nog 2 of 3 over
Ja musicaltje gaat wel gezellig worden.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha, goed bezig. Veel plezier iig.
Succes met je werk. Het is een klote tijd voor dit soort dingen.
En hoe ga je dat brengen dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 14:42 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb trouwens een briljant ideevoor een versier poging. Ja jullie mogen mij uitlachen
![]()
Ik heb die Bavaria dress en die gaan ik aandoen als Nederland het EK wint. Althans dat wil ik gaan wedden met een meisje als tegenprestatie moet zij op date met mij als Nederland het EK niet wint.
Nu nog een slachtoffer zoeken
1 stap/probleem te gelijk. Eerst maar eens een slachtoffer zien te vinden.quote:
Klinkt een beetje vergezocht Tijn.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:42 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb trouwens een briljant ideevoor een versier poging. Ja jullie mogen mij uitlachen
![]()
Ik heb die Bavaria dress en die gaan ik aandoen als Nederland het EK wint. Althans dat wil ik gaan wedden met een meisje als tegenprestatie moet zij op date met mij als Nederland het EK niet wint.
Lekker simpel aangezien Nederland nooit gaat winnenquote:Op zondag 3 juni 2012 14:42 schreef tijnbrein het volgende:
![]()
Waarschijnlijk is het slachtoffer vinden nog het moeilijkst?quote:Op zondag 3 juni 2012 14:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
1 stap/probleem te gelijk. Eerst maar eens een slachtoffer zien te vinden.
Ik geloof er niet zo in om dat soort dingen van te voren te bedenken, komt het te gemaakt over. Het moet spontaan gebeurenquote:Op zondag 3 juni 2012 14:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
1 stap/probleem te gelijk. Eerst maar eens een slachtoffer zien te vinden.
Inderdaad, dan trek ik die dress maar gewoon aanquote:Op zondag 3 juni 2012 14:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik geloof er niet zo in om dat soort dingen van te voren te bedenken, komt het te gemaakt over. Het moet spontaan gebeuren
Ik heb niemand op het oog momenteel en laatste tijd ben ik ook niet meer actief op datingsites.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:45 schreef kree het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het slachtoffer vinden nog het moeilijkst?
Je kunt doen alsof het spontaan is.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik geloof er niet zo in om dat soort dingen van te voren te bedenken, komt het te gemaakt over. Het moet spontaan gebeuren
Dan moet je dat wel kunnen hequote:Op zondag 3 juni 2012 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt doen alsof het spontaan is.
Ik zou het doenquote:Op zondag 3 juni 2012 14:47 schreef kree het volgende:
Tijn brengt me wel op een idee, mocht er nu een leuke vrijgezelle musical meid tussen zitten.
Dan kan ik altijd nog wedden op een tijdsduur wanneer het nummer helemaal goed gaat
Win altijd, want ik moet het begeleiden hehe
Eerst kijken of er een leuke tussen zit, maar ik hou dit in gedachtequote:
Voor zoiets is dat wel een beetje to muchquote:
Geen idee wat jij leuk vindtquote:Op zondag 3 juni 2012 14:49 schreef kree het volgende:
[..]
Eerst kijken of er een leuke tussen zit, maar ik hou dit in gedachte
Ach heel kritisch ben ik niet, als het maar een aardige en lieve meid isquote:
told you soquote:Op zondag 3 juni 2012 14:51 schreef -Miauw- het volgende:
ik weet niet of dat honing-olie-ei masker nou zo'n goed idee was.
Het druipt over mijn wangen en nek naar beneden
Ik las alleen "Het druipt over mijn wangen en nek naar benedenquote:Op zondag 3 juni 2012 14:51 schreef -Miauw- het volgende:
ik weet niet of dat honing-olie-ei masker nou zo'n goed idee was.
Het druipt over mijn wangen en nek naar beneden
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las alleen "Het druipt over mijn wangen en nek naar beneden"
Mijn gulp ging vanzelf open.
Ik zou ook niet luisteren naar Kreequote:
mmmmm dat klinkt goedquote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las alleen "Het druipt over mijn wangen en nek naar beneden"
Mijn gulp ging vanzelf open.
Nog niet zo lang neequote:Op zondag 3 juni 2012 14:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ] Nooit geweten dat jij hier zat?
In mijn haar vanzelfsprekend, maar ik had niet verwacht dat het zo vloeibaar zou zijn. Heb er nu folie en een handdoek omgewikkeldquote:Op zondag 3 juni 2012 14:57 schreef kree het volgende:
[..]
Ho ho ik voorspelde vanmorgen al een plakkerige rotzooi
Nouja als je haar maar glanst daarnaquote:Op zondag 3 juni 2012 15:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In mijn haar vanzelfsprekend, maar ik had niet verwacht dat het zo vloeibaar zou zijn. Heb er nu folie en een handdoek omgewikkeld
Dus wat hebben we hier van geleerd?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In mijn haar vanzelfsprekend, maar ik had niet verwacht dat het zo vloeibaar zou zijn. Heb er nu folie en een handdoek omgewikkeld
Wie mooi is moet vies wordenquote:
Volgende keer alleen het eiwit gebruiken en opkloppenquote:Op zondag 3 juni 2012 15:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet
[..]
Het masker moet minder vloeibaar zijn
Vies kan ook lekker zijn hoorquote:
Jij wil wel helpen met kloppen zekerquote:Op zondag 3 juni 2012 15:05 schreef kree het volgende:
[..]
Volgende keer alleen het eiwit gebruiken en opkloppen
(ja ik kijk naar topchef)
Game of Thrones, briljante seriequote:Op zondag 3 juni 2012 15:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, het zijn die series maar dan in de eh riddertijd?
Dan smeren je dat in je haar het eiwit opgeklopt op je gezicht. Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar juist het eigeel is zo goed voor haar
Ik heb trouwens de kant en klare oplossing voor je:quote:Op zondag 3 juni 2012 15:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar juist het eigeel is zo goed voor haar
Oeps, laat dat topic eens zien?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eventjes allemaal statistieken bekeken. Ik post te veel. Sta 112de in de jaarcijfers tot mei.
En ik post maar in 1 topic.
Oh bahquote:Op zondag 3 juni 2012 15:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan smeren je dat in je haar het eiwit opgeklopt op je gezicht. Zo moeilijk is het toch niet?
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eventjes allemaal statistieken bekeken. Ik post te veel. Sta 112de in de jaarcijfers tot mei.
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:10 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb trouwens de kant en klare oplossing voor je:
[ afbeelding ]
Welke statistieken waar?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers 2011 (en Totals Top 5.000) #6quote:
FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers 2011 (en Totals Top 5.000) #6quote:
FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers 2011 (en Totals Top 5.000) #6quote:Op zondag 3 juni 2012 15:11 schreef twi het volgende:
[..]
Welke statistieken waar?
Ik hou van statistieken.
Ik wil statistieken.
Klik klik statistieken
Voor mij zal het wel niet veel beter zijn. Alhoewel ik post in meer topicsquote:Op zondag 3 juni 2012 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben Intronic niet.quote:
Je wil best onder rokje staanquote:Op zondag 3 juni 2012 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben Intronic niet.![]()
Laatste post moet je kijken. Je staat 182ste. Vlak onder Rokje. Ik ben jaloers.
Ja, de maandcijfers van mei! Ik sta op de 113e plaats en ik ben pas sinds een week, anderhalve week weer actief op FOK!quote:
Whutquote:Op zondag 3 juni 2012 15:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, de maandcijfers van mei! Ik sta op de 113e plaats en ik ben pas sinds een week, anderhalve week weer actief op FOK!
Liever liggen, maar ik ben al dolgelukkig als ik daar mag staan.quote:
Vanavond de laatste aflevering van seizoen 2 alweerquote:Op zondag 3 juni 2012 15:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh maar die staat nog op mijn to-do-list
Dat mag ook van mijquote:Op zondag 3 juni 2012 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Liever liggen, maar ik ben al dolgelukkig als ik daar mag staan.
Helaas. Ik zat mijn huiswerk te maken. Nu weer.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat mag ook van mij![]()
Hey je had gister naar de meet van het 2535 topic moeten komenwezen bowlen was gezellig
Niet zo heel goed. 60 punten ofzo.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas. Ik zat mijn huiswerk te maken. Nu weer.
Moet nog van 4 thema's opschrijven wat ik geleerd heb van het observeren en wat ik zou willen veranderen aan mezelf. Dan is deze opdracht klaar en ga ik me klaar maken voor mijn fieldtrip.
Ik wil niet 3 uur lang autorijden.![]()
Maar wat heb je gegooid?
Kijk, dat is nou het voordeel. Ik boek een weekend en ik kan gelijk een marathon houdenquote:Op zondag 3 juni 2012 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vanavond de laatste aflevering van seizoen 2 alweer
In november en december stond ik iedere keer hoog in de dagcijfers. 150 posts per dag enzulks.quote:
Samen gaan afkicken? Dat gaat makkelijker kunnen wij elkaar steunen om niet te veel te fokkenquote:
Sinds ik SC topics zit. Oa singles, versier SC, Sex sc heb ik heel vaak 100 posts per dagquote:Op zondag 3 juni 2012 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In november en december stond ik iedere keer hoog in de dagcijfers. 150 posts per dag enzulks.
Ben ik ook maar wat gaan minderen.
In de 4 jaar dat ik op FOK! zat, had ik 250 posts. En in november 2011 had ik er 2300 ofzo.
#177 dacht ik, maar ik weet niet welke maand het wasquote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In november en december stond ik iedere keer hoog in de dagcijfers. 150 posts per dag enzulks.
Ben ik ook maar wat gaan minderen.
In de 4 jaar dat ik op FOK! zat, had ik 250 posts. En in november 2011 had ik er 2300 ofzo.
Jaarcijfers 2012 t/m mei (tussen haakjes stand t/m april)quote:Op zondag 3 juni 2012 15:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
#177 dacht ik, maar ik weet niet welke maand het was
Dat valt nog best mee. Ik iets van 7800quote:Op zondag 3 juni 2012 15:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaarcijfers 2012 t/m mei (tussen haakjes stand t/m april)
221 (257) 05504 Barbusse
Vrouwen die zeuren over mannen die eens wat moeilijk doen over winkelen.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
Als nog 1 man zegt wat zijn vrouwen moeilijk met winkelen, dan krijgen ze een klap en als straf mogen ze winkelen met mijn broertje!
Wat zijn vrouwen toch moeilijk met winkelenquote:Op zondag 3 juni 2012 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
Als nog 1 man zegt wat zijn vrouwen moeilijk met winkelen, dan krijgen ze een klap en als straf mogen ze winkelen met mijn broertje!
je maakt het hem gewoon moeilijkquote:Op zondag 3 juni 2012 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
Daar gaat mijn claim een leven te hebbenquote:Op zondag 3 juni 2012 15:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaarcijfers 2012 t/m mei (tussen haakjes stand t/m april)
221 (257) 05504 Barbusse
Moet je eens met mij parfum gaan kopen; kan je lachen.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
Je bent een goede multi-taskerquote:Op zondag 3 juni 2012 15:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar gaat mijn claim een leven te hebben
Nietquote:
Laatste afleveringquote:Op zondag 3 juni 2012 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vanavond de laatste aflevering van seizoen 2 alweer
Hihihiquote:Op zondag 3 juni 2012 15:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet
Ik loop winkel binnen en koop jasje, ik heb nu al 13 mannenwinkels gezien
Ik shop overigens liever online
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:45 schreef -Miauw- het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)eerste-kerstdag.html
Zodadelijk maar even het terras op dusquote:
Maar seizoen 3 komt eraanquote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:45 schreef -Miauw- het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)eerste-kerstdag.html
Ach ik weet gelukkig altijd waar ik wil zijnquote:Op zondag 3 juni 2012 15:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet
Ik loop winkel binnen en koop jasje, ik heb nu al 13 mannenwinkels gezien
Ik shop overigens liever online
Als ik de weerberichten in NL lees, wordt het met de dag permanenterquote:Op zondag 3 juni 2012 15:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou geniet er van![]()
Ben je daar tijdelijk of permanent?
Wat zocht je dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:48 schreef ook_gek het volgende:
Shoppen is kut! Net centrum in geweest en niks helemaal nika leuka te vinden pffff
Begrijpelijkquote:Op zondag 3 juni 2012 15:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik de weerberichten in NL lees, wordt het met de dag permanenter
True.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zodadelijk maar even het terras op dus
[..]
Maar seizoen 3 komt eraan
Vest, t-shirt, polo en overhemd.quote:
Sterktequote:Op zondag 3 juni 2012 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, nog maar 2 thema's bespreken.
Pffft, ik ben redelijk gaar. Het is pas 5 pagina's lang, het voelt als 20.
Zodadelijk na werk hier even een biertje doen.quote:
Online shoppen! Scheelt pashokjes, verkoper, rijen en struinenquote:Op zondag 3 juni 2012 15:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vest, t-shirt, polo en overhemd.
maar niks leuks te vinden. Alle merken afgeweest maar niks te vinden.
En dan kom je ook nog een verkoper tegen die opeens met roze kleding komt aanlopen. Dat was 2 jaar geleden leuk... Nu niet meer. Doe dan gewoon niks als je het niet kan. Of je zegt dat je niet en merk groot op je polo wilt. Komen ze aan met een polo waar het paard zo groot op staat dat je nog net niet naar een hoefsmoet moet voor je polo pfffd
hoeveel moet je nog?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, nog maar 2 thema's bespreken.
Pffft, ik ben redelijk gaar. Het is pas 5 pagina's lang, het voelt als 20.
2, dat staat er tochquote:
Bedankt. Het gaat wel, maar het is zo geestdodend.quote:
Geen idee, staat geen minimum bij.quote:
Ik zag lange tijd alleen die roze muur en vroeg me af of je daar nou zo blij van wordt. Maar nu zie ik ook de rest en heb ik een ticket geboektquote:Op zondag 3 juni 2012 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zodadelijk na werk hier even een biertje doen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zag lange tijd alleen die roze muur en vroeg me af of je daar nou zo blij van wordt. Maar nu zie ik ook de rest en heb ik een ticket geboekt
Ja maar zit je weer met de maat enz. En wat ik wil kom ik zelden tegen op internet.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Online shoppen! Scheelt pashokjes, verkoper, rijen en struinen
Oh ja dan houdt het opquote:Op zondag 3 juni 2012 16:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar zit je weer met de maat enz. En wat ik wil kom ik zelden tegen op internet.
Er moet wel veel in staan. Alleen is totaal niet duidelijk wat je nou precies moet doen. Zoals bij iedere opdracht van hen.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan maak je het toch zo compact mogelijk
wat heb ik fout gedaan schatje?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:04 schreef Samzz het volgende:
Ik ben nog steeds van slag omdat de H&M mij teleur heeft gesteld.
Faxie, ouwe hosselbaas.quote:
Heb je wel even grondig lopen stampvoeten bij ze?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:04 schreef Samzz het volgende:
Nou succes ermee danquote:Op zondag 3 juni 2012 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er moet wel veel in staan. Alleen is totaal niet duidelijk wat je nou precies moet doen. Zoals bij iedere opdracht van hen.
Ik doe maar wat en hoop dat het goed is.
Krijg er wel een cijfer voor, dus ik maak het niet te compact.
Nee, ik kan me er niet meer voor motiveren...quote:Op zondag 3 juni 2012 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie, ouwe hosselbaas.
Al een nieuw slachtoffer op het oog?
Begrijpelijk, komt wel weer.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, ik kan me er niet meer voor motiveren...
Ik ben van slag omdat ik niks heb kunnen vinden qua kleding of schoenen en slechte verkopers ben tegen gekomenquote:Op zondag 3 juni 2012 16:04 schreef Samzz het volgende:
Een smerig lange leveringstijdquote:
Klachtenmail gestuurdquote:Op zondag 3 juni 2012 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je wel even grondig lopen stampvoeten bij ze?
Ga je wel eens een drankje doen met wat vrienden in een kroeg eigenlijk?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, ik kan me er niet meer voor motiveren...
Wat staat er dan over levertijd in de kleine lettertjes?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een smerig lange leveringstijd. Twee volle maanden is NIET oke
!
[..]
Klachtenmail gestuurd. Je moet geen dingen op de site zetten als je dat niet binnen twee weken kan leveren. Maar goed, dat ben ik.
Ik ga poolen met m'n vrienden.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je wel eens een drankje doen met wat vrienden in een kroeg eigenlijk?
Geen flauw idee. Dat interesseert me ook weinig, een levertijd van 2 maanden op basisartikelen is gewoon idioot.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat staat er dan over levertijd in de kleine lettertjes?
Dat is ook idioot. Nadeel van webwinkelenquote:Op zondag 3 juni 2012 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Dat interesseert me ook weinig, een levertijd van 2 maanden op basisartikelen is gewoon idioot.
Owja, dat klopt.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga poolen met m'n vrienden.
In een kroeg zitten drinken is niet bepaald m'n favoriete bezigheid voor een hele avond... Fok meets uitgezonderd.
Ciao bellezzaquote:Op zondag 3 juni 2012 16:33 schreef Samzz het volgende:
Ik ga m'n kledingkast doorzoeken op zoek naar kleding dat ik kan dragen.
Tschüss.
Die is blauwquote:
Volgende week komt het hele voetbalteam van een van de barmeisjes, 20 dames van rond de 20 jaar.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, dat klopt.
En daar is ook niemand te vinden?
Straks met het EK zijn er in ieder geval voldoende vrouwen te vinden in de stad die een drankje aan het doen zijn.
Waarom komen die hier niet?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgende week komt het hele voetbalteam van een van de barmeisjes, 20 dames van rond de 20 jaar.
Zit er eerlijk gezegd niet zo op te wachten....
Pff dat gaat toch een kippenhok met oppervlakkige sletjes worden, let maar opquote:Op zondag 3 juni 2012 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom komen die hier niet?
Ik zit weer opgescheept met een lading Spanjaarden met snorren.
Overal een kusje dan?quote:
Oe op magische wijze is alle pijn opeens weg joh!quote:
Dat werkt echtquote:Op zondag 3 juni 2012 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe op magische wijze is alle pijn opeens weg joh!
Andere kroeg geen optie?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom komen die hier niet?
Ik zit weer opgescheept met een lading Spanjaarden met snorren.
Beter 100 keer kleine kans dan 0 keer geen kans.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pff dat gaat toch een kippenhok met oppervlakkige sletjes worden, let maar op
Maar andere kroegen hebben niet 8 schermen en cider van tap.quote:
andere kroeg zoeken lijkt wel noodzaak te worden.. een vinden waar ze geen voetbal op schermen hebbenquote:
Doe maar geen kans dan. Weet je tenminste waar je aan toe bent.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter 100 keer kleine kans dan 0 keer geen kans.
[..]
Maar andere kroegen hebben niet 8 schermen en cider van tap.
Succes ermeequote:Op zondag 3 juni 2012 16:43 schreef clevy het volgende:
[..]
andere kroeg zoeken lijkt wel noodzaak te worden.. een vinden waar ze geen voetbal op schermen hebben
Ik moest gewoon douchenquote:Op zondag 3 juni 2012 16:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weer lekker fris?
En shine je nu zo hard als een supernova?
Toch wel Strongbow?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar andere kroegen hebben niet 8 schermen en cider van tap.
thanx.. had stille hoop dat tattoo bar stamkroeg maken zou helpen maar volgens de berichten doen ze ook mee in de gektequote:
Neen, Eerste Kerstdagquote:Op zondag 3 juni 2012 16:46 schreef screwloose het volgende:
wat is er aan de hand joh? Het lijkt wel herfst hier
Het geeft zekerheid ja. Niet het soort zekerheid wat ik zou kiezen, maar goed.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doe maar geen kans dan. Weet je tenminste waar je aan toe bent.
Natuurlijk jonge, wat denk je dan?quote:
quote:
Why not?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar even serieus.
Tijdens de seks een rib kneuzen kan toch niet?
Overigens lijkt me het wel eens leuk om een ei op iemands hoofd kapot te slaan en dan zo uit te kwakken over de haren. Volgende keer dat je zo'n actie doet---graag even melden!quote:Op zondag 3 juni 2012 16:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moest gewoon douchen![]()
Het is nog nat dus ik weet nog niet hoe het glanst maar het voelt wel lekker zacht![]()
Ik check net de verwachtingen, beetje engels klimaatje ofzo.quote:
Omdat ik dan bang wordt voor een volgende keerquote:
Dan mag jij dat doenquote:Op zondag 3 juni 2012 16:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Overigens lijkt me het wel eens leuk om een ei op iemands hoofd kapot te slaan en dan zo uit te kwakken over de haren. Volgende keer dat je zo'n actie doet---graag even melden!
Autofellatio valt niet onder seks.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar even serieus.
Als hij met zijn ellebogen erin loopt te raggen lijkt het me wel kunnen hoor.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar even serieus.
Mochten wij doen bij de opleidingsintroductiequote:Op zondag 3 juni 2012 16:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Overigens lijkt me het wel eens leuk om een ei op iemands hoofd kapot te slaan en dan zo uit te kwakken over de haren. Volgende keer dat je zo'n actie doet---graag even melden!
Ik hebt toch heel geen piemeltjequote:
Oh was dat het probleem !!quote:Op zondag 3 juni 2012 16:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als hij met zijn ellebogen erin loopt te raggen lijkt het me wel kunnen hoor.
Mensen sterven zelfs tijdens de seks.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar even serieus.
Mjah op zich kan mij dat ook wel overkomen denk ik zoquote:
Had je het nog over natuurkunde?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mochten wij doen bij de opleidingsintroductie
Nek ook?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tevens schijn ik een begenadigd hoofdmasseur te zijn.
Ik heb gekkere dingen meegemaakt.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar even serieus.
quote:
Hoeveel heb je er al vermoord?quote:
Do tell!!quote:Op zondag 3 juni 2012 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb gekkere dingen meegemaakt.
[..]
[..]
Hoeveel heb je er al vermoord?
Ja wist ik veel dat je bij bondage bijv eerder de armen vast zet dan een kussen aan d'r hoofd vastbindquote:
Onmogelijkquote:
De frustratiemeter is door het plafond geschoten ondertussenquote:Op zondag 3 juni 2012 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het geeft zekerheid ja. Niet het soort zekerheid wat ik zou kiezen, maar goed.
Ik zou echter wel een meisje willen waarmee ik ook af en toe voetbal kan kijken.
Nek doe ik eigenlijk nooit. Wel de algehele rug. Met mijn zogenaamde pianovingers.quote:
Ik ben best wel lenigquote:Op zondag 3 juni 2012 16:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geloof d'r niks van als ik zie hoe lenig sommige vrouwen zijn
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:53 schreef Watertornado het volgende:
First Rebirth hier zomaar door de speakertjes
Begrijpelijk en herkenbaar.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
De frustratiemeter is door het plafond geschoten ondertussen
Nek gaat nog wel, ik moet lachen van massages. Niet vanwege nerveusiteit maar wel door de zenuwenquote:Op zondag 3 juni 2012 16:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nek doe ik eigenlijk nooit. Wel de algehele rug. Met mijn zogenaamde pianovingers.
Pff je hoeft mij maar over mn rug te wrijven en ik ben al als was in je handen.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nek gaat nog wel, ik moet lachen van massages. Niet vanwege nerveusiteit maar wel door de zenuwenhet is echt irritant
Laat eens lezen?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk en herkenbaar.
Overigens in mijn opdracht nu af.![]()
6 pagina's aan puur goud heb ik weer afgeleverd.
Wat is het verschil (serieuze vraag)?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet vanwege nerveusiteit maar wel door de zenuwen
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pff je hoeft mij maar over mn rug te wrijven en ik ben al als was in je handen.
Rugmassage en ik doe zo goed als alles voor je
Het was een flauw grapjequote:Op zondag 3 juni 2012 16:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is het verschil (serieuze vraag)?
Oh dat is naarquote:Op zondag 3 juni 2012 16:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Het was een flauw grapjezenuwen als in zenuwbanen.
Ik moest een keer naar de fysio en ik kon niet stoppen met lachen, zo genant
Mjah is op zich best erg hoor. Vooral het moment dat dates/partners dat ontdekken is "lullig"quote:Op zondag 3 juni 2012 16:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Het was een flauw grapjezenuwen als in zenuwbanen.
Ik moest een keer naar de fysio en ik kon niet stoppen met lachen, zo genant
Vooraf vertellen is ook zo raarquote:Op zondag 3 juni 2012 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah is op zich best erg hoor. Vooral het moment dat dates/partners dat ontdekken is "lullig"
Hij deed er gelukkig heel luchtig over:"Oh gebeurt wel vaker hoor!"quote:
Oh ik begin er niet eens aanquote:Op zondag 3 juni 2012 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah is op zich best erg hoor. Vooral het moment dat dates/partners dat ontdekken is "lullig"
Lijkt mij toch wel vervelendquote:Op zondag 3 juni 2012 17:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij deed er gelukkig heel luchtig over:"Oh gebeurt wel vaker hoor!"
[..]
Oh ik begin er niet eens aanMijn nek gaat nog wel maar verder...
Waar gaat het over?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:09 schreef screwloose het volgende:
Zometeen maar een eventje "The Raid" bekijken. Iemand al gezien? Schijnt echt een meesterwerkje te zijn.
Ja, vind ik zelf ook wel. Het staat ook zo suf, alsof ik heel erg zenuwachtig ben ofzoquote:
Gisteren pas gedownload, je gaat te hard man.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:09 schreef screwloose het volgende:
Zometeen maar een eventje "The Raid" bekijken. Iemand al gezien? Schijnt echt een meesterwerkje te zijn.
Maar hoe kan dat dan? Dat het met je zenuwen te maken snap ik.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, vind ik zelf ook wel. Het staat ook zo suf, alsof ik heel erg zenuwachtig ben ofzo
Tis een Japanse actiefilm. Gaat over een swat team dat tegenover eoa jakuza bende komt te staan. Actionpacked met scenes zoals alleen de jappen ze kunnen makenquote:
8,2 op imdbquote:In the Jakarta slums, a derelict apartment building has become a no-go area - even the police are unwilling to enter. It has become a safe-house for the most dangerous killers and gangsters. A SWAT team infiltrate the building, under the cover of darkness, to remove its owner - a notorious drug lord named Tama
Ik weet het niet meer precies, het had iets met pijnpunten te maken, te gevoelig o.i.d.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar hoe kan dat dan? Dat het met je zenuwen te maken snap ik.
Doe je dus weinig aan. Helaasquote:Op zondag 3 juni 2012 17:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer precies, het had iets met pijnpunten te maken, te gevoelig o.i.d.
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb gisteren intouchables gezien!
Was mooi
meest zeker.. heb 'm dinsdag in de bios gekeken..quote:Op zondag 3 juni 2012 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Was mooi
Ik ben er bang voorquote:
Jaaaa, die vond ik ook gaafquote:Op zondag 3 juni 2012 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Was mooi
Ja inderdaad!!quote:
surfplank mee en gaan danquote:Op zondag 3 juni 2012 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja inderdaad!!
En er komt een golf animaties in de bioscoop![]()
Ice age 4, madagascar 3, nog een paar
Bravequote:Op zondag 3 juni 2012 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja inderdaad!!
En er komt een golf animaties in de bioscoop![]()
Ice age 4, madagascar 3, nog een paar
Gezien!!quote:
Intouchables niet?quote:
Ik die anderquote:
Concept boeit me niks.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:17 schreef screwloose het volgende:
[..]
Intouchables niet?
Ik heb gejankt van geluk bij die filem
Dark Shadows!quote:
Ik heb veel gelachen en op het eind toch snel een traantje weg geveegd zonder dat dateding dat door hadquote:Op zondag 3 juni 2012 17:17 schreef screwloose het volgende:
[..]
Intouchables niet?
Ik dacht dat het een comedy-drama was dus ik zat de hele tijd in spanningquote:Op zondag 3 juni 2012 17:17 schreef screwloose het volgende:
[..]
Intouchables niet?
Geen idee in hoeveel films speelt Johnny eigenlijk?quote:
Ja idd. Die negert is geweldigquote:Op zondag 3 juni 2012 17:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een comedy-drama was dus ik zat de hele tijd in spanning![]()
Maar man wat heb ik gelachen!
Ik heb em gewoon alleen gekeken en de traantjes lekker over mn wangen laten biggelen met een hele dikke smile op mn kopquote:Op zondag 3 juni 2012 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb veel gelachen en op het eind toch snel een traantje weg geveegd zonder dat dateding dat door had
Goede film iddquote:
Ik ga gewoon ordinair aan het bier denk ikquote:
Die dansscenequote:Op zondag 3 juni 2012 17:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een comedy-drama was dus ik zat de hele tijd in spanning![]()
Maar man wat heb ik gelachen!
Awww how cute!!quote:Op zondag 3 juni 2012 17:21 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik heb em gewoon alleen gekeken en de traantjes lekker over mn wangen laten biggelen met een hele dikke smile op mn kop
Pfff, geen ideequote:Op zondag 3 juni 2012 17:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee in hoeveel films speelt Johnny eigenlijk?
Gaan!!quote:
Enjoyquote:Op zondag 3 juni 2012 17:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga gewoon ordinair aan het bier denk ik
Hahaha ja, zo grappig!quote:
die rooie kon prima sjachie kijken jaquote:Op zondag 3 juni 2012 17:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Enjoy
[..]
Hahaha ja, zo grappig!![]()
Maar ook gewoon de opening, het muziekje erbij en alles![]()
En dat gedoetje wat hij steeds had met die assistente
Haha dat bedoel ikquote:
Helaas duurt het hier altijd wat langer voordat dergelijke films hier te zien zijn, dus ik moet wat geduld hebbenquote:
Prometheusquote:Op zondag 3 juni 2012 17:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha dat bedoel ik
Mijn zusje was gister naar Prometheus geweest ook een gave film
Oh die ken ik nog niet, even opzoeken.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha dat bedoel ik
Mijn zusje was gister naar Prometheus geweest ook een gave film
Wat een baasquote:
Oja, dat oorbelletjequote:
quote:
Nog niet gezienquote:Op zondag 3 juni 2012 17:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
PrometheusDie lijkt me wel zo geweldig he? Scott is een baas
Bwooaaah ziet er vet uit hoorquote:
Sci-Fi met hersens EN ballen, een zeldzaamheid tegenwoordigquote:
Oi, dat heb ik met mijn poezelige voetjes.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer precies, het had iets met pijnpunten te maken, te gevoelig o.i.d.
Dus vannacht mag ik weer in je holletje? Vuige homoslet van mequote:Op zondag 3 juni 2012 17:17 schreef screwloose het volgende:
[..]
Intouchables niet?
Mweeh sci-fiquote:Op zondag 3 juni 2012 17:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sci-Fi met hersens EN ballen, een zeldzaamheid tegenwoordig
Oh daar heb ik het ookquote:Op zondag 3 juni 2012 17:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oi, dat heb ik met mijn poezelige voetjes.
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dus vannacht mag ik weer in je holletje? Vuige homoslet van me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |