SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaat
Wat?quote:Op zondag 3 juni 2012 14:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Welke van de tien SC topics is dit? [ afbeelding ]
Ja, in R&P volg ik dat niet zo. Daar zijn zoveel SC's.quote:
De middelste.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Welke van de tien SC topics is dit? [ afbeelding ]
Ik ook niet. Ik volg alleen dezequote:Op zondag 3 juni 2012 14:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, in R&P volg ik dat niet zo. Daar zijn zoveel SC's.
Whaddup met die ridder emoticon?quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Das toch geen echte emoticon?
Whud? Neequote:Op zondag 3 juni 2012 14:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nog geen bezoek gehad van de dol-fijn emoticon dan?
Heel onzin staat er vol mee.quote:
Sterkte morgen op je werkquote:
Ach soo. Daar komt ik nooitquote:
Ja thx,quote:Op zondag 3 juni 2012 14:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sterkte morgen op je werk
Hoe is het met je musical projectje?
Groepje meiden nog welquote:Op zondag 3 juni 2012 14:31 schreef kree het volgende:
[..]
Ja thx,
Ja musical projectje is in volle gang qua organiseren dan, uitvoering toch pas volgend jaar.
Tering betaalde dat nou maar, dan wist ik het wel en kon die baas van me diep in de stront zakken
En natuurlijk van de week met groepje meiden naar soldaat van oranje
Nouja er zit 1 jongen bij, maar die een soort van het standaard gay musical typequote:Op zondag 3 juni 2012 14:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Groepje meiden nog welPlayer Kree
Of zijn ze niet single? Behalve die ene dan.
Haha, goed bezig. Veel plezier iig.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:35 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja er zit 1 jongen bij, maar die een soort van het standaard gay musical type
En die meid die ik ophaal heeft een vriendje voor zover ik kon vinden op facebook.
Dan ken ik er nog 1 die is vrijgezel.
De rest ken ik volgens mij niet(nouja misschien van gezicht als ik ze weer zie) dus zijn er nog 2 of 3 over
Ja musicaltje gaat wel gezellig worden.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha, goed bezig. Veel plezier iig.
Succes met je werk. Het is een klote tijd voor dit soort dingen.
En hoe ga je dat brengen dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 14:42 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb trouwens een briljant ideevoor een versier poging. Ja jullie mogen mij uitlachen
![]()
Ik heb die Bavaria dress en die gaan ik aandoen als Nederland het EK wint. Althans dat wil ik gaan wedden met een meisje als tegenprestatie moet zij op date met mij als Nederland het EK niet wint.
Nu nog een slachtoffer zoeken
1 stap/probleem te gelijk. Eerst maar eens een slachtoffer zien te vinden.quote:
Klinkt een beetje vergezocht Tijn.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:42 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb trouwens een briljant ideevoor een versier poging. Ja jullie mogen mij uitlachen
![]()
Ik heb die Bavaria dress en die gaan ik aandoen als Nederland het EK wint. Althans dat wil ik gaan wedden met een meisje als tegenprestatie moet zij op date met mij als Nederland het EK niet wint.
Lekker simpel aangezien Nederland nooit gaat winnenquote:Op zondag 3 juni 2012 14:42 schreef tijnbrein het volgende:
![]()
Waarschijnlijk is het slachtoffer vinden nog het moeilijkst?quote:Op zondag 3 juni 2012 14:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
1 stap/probleem te gelijk. Eerst maar eens een slachtoffer zien te vinden.
Ik geloof er niet zo in om dat soort dingen van te voren te bedenken, komt het te gemaakt over. Het moet spontaan gebeurenquote:Op zondag 3 juni 2012 14:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
1 stap/probleem te gelijk. Eerst maar eens een slachtoffer zien te vinden.
Inderdaad, dan trek ik die dress maar gewoon aanquote:Op zondag 3 juni 2012 14:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik geloof er niet zo in om dat soort dingen van te voren te bedenken, komt het te gemaakt over. Het moet spontaan gebeuren
Ik heb niemand op het oog momenteel en laatste tijd ben ik ook niet meer actief op datingsites.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:45 schreef kree het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het slachtoffer vinden nog het moeilijkst?
Je kunt doen alsof het spontaan is.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik geloof er niet zo in om dat soort dingen van te voren te bedenken, komt het te gemaakt over. Het moet spontaan gebeuren
Dan moet je dat wel kunnen hequote:Op zondag 3 juni 2012 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt doen alsof het spontaan is.
Ik zou het doenquote:Op zondag 3 juni 2012 14:47 schreef kree het volgende:
Tijn brengt me wel op een idee, mocht er nu een leuke vrijgezelle musical meid tussen zitten.
Dan kan ik altijd nog wedden op een tijdsduur wanneer het nummer helemaal goed gaat
Win altijd, want ik moet het begeleiden hehe
Eerst kijken of er een leuke tussen zit, maar ik hou dit in gedachtequote:
Voor zoiets is dat wel een beetje to muchquote:
Geen idee wat jij leuk vindtquote:Op zondag 3 juni 2012 14:49 schreef kree het volgende:
[..]
Eerst kijken of er een leuke tussen zit, maar ik hou dit in gedachte
Ach heel kritisch ben ik niet, als het maar een aardige en lieve meid isquote:
told you soquote:Op zondag 3 juni 2012 14:51 schreef -Miauw- het volgende:
ik weet niet of dat honing-olie-ei masker nou zo'n goed idee was.
Het druipt over mijn wangen en nek naar beneden
Ik las alleen "Het druipt over mijn wangen en nek naar benedenquote:Op zondag 3 juni 2012 14:51 schreef -Miauw- het volgende:
ik weet niet of dat honing-olie-ei masker nou zo'n goed idee was.
Het druipt over mijn wangen en nek naar beneden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |