SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaat
Wat?quote:Op zondag 3 juni 2012 14:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Welke van de tien SC topics is dit? [ afbeelding ]
Ja, in R&P volg ik dat niet zo. Daar zijn zoveel SC's.quote:
De middelste.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Welke van de tien SC topics is dit? [ afbeelding ]
Ik ook niet. Ik volg alleen dezequote:Op zondag 3 juni 2012 14:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, in R&P volg ik dat niet zo. Daar zijn zoveel SC's.
Whaddup met die ridder emoticon?quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Das toch geen echte emoticon?
Whud? Neequote:Op zondag 3 juni 2012 14:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nog geen bezoek gehad van de dol-fijn emoticon dan?
Heel onzin staat er vol mee.quote:
Sterkte morgen op je werkquote:
Ach soo. Daar komt ik nooitquote:
Ja thx,quote:Op zondag 3 juni 2012 14:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sterkte morgen op je werk
Hoe is het met je musical projectje?
Groepje meiden nog welquote:Op zondag 3 juni 2012 14:31 schreef kree het volgende:
[..]
Ja thx,
Ja musical projectje is in volle gang qua organiseren dan, uitvoering toch pas volgend jaar.
Tering betaalde dat nou maar, dan wist ik het wel en kon die baas van me diep in de stront zakken
En natuurlijk van de week met groepje meiden naar soldaat van oranje
Nouja er zit 1 jongen bij, maar die een soort van het standaard gay musical typequote:Op zondag 3 juni 2012 14:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Groepje meiden nog welPlayer Kree
Of zijn ze niet single? Behalve die ene dan.
Haha, goed bezig. Veel plezier iig.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:35 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja er zit 1 jongen bij, maar die een soort van het standaard gay musical type
En die meid die ik ophaal heeft een vriendje voor zover ik kon vinden op facebook.
Dan ken ik er nog 1 die is vrijgezel.
De rest ken ik volgens mij niet(nouja misschien van gezicht als ik ze weer zie) dus zijn er nog 2 of 3 over
Ja musicaltje gaat wel gezellig worden.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha, goed bezig. Veel plezier iig.
Succes met je werk. Het is een klote tijd voor dit soort dingen.
En hoe ga je dat brengen dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 14:42 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb trouwens een briljant ideevoor een versier poging. Ja jullie mogen mij uitlachen
![]()
Ik heb die Bavaria dress en die gaan ik aandoen als Nederland het EK wint. Althans dat wil ik gaan wedden met een meisje als tegenprestatie moet zij op date met mij als Nederland het EK niet wint.
Nu nog een slachtoffer zoeken
1 stap/probleem te gelijk. Eerst maar eens een slachtoffer zien te vinden.quote:
Klinkt een beetje vergezocht Tijn.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:42 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb trouwens een briljant ideevoor een versier poging. Ja jullie mogen mij uitlachen
![]()
Ik heb die Bavaria dress en die gaan ik aandoen als Nederland het EK wint. Althans dat wil ik gaan wedden met een meisje als tegenprestatie moet zij op date met mij als Nederland het EK niet wint.
Lekker simpel aangezien Nederland nooit gaat winnenquote:Op zondag 3 juni 2012 14:42 schreef tijnbrein het volgende:
![]()
Waarschijnlijk is het slachtoffer vinden nog het moeilijkst?quote:Op zondag 3 juni 2012 14:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
1 stap/probleem te gelijk. Eerst maar eens een slachtoffer zien te vinden.
Ik geloof er niet zo in om dat soort dingen van te voren te bedenken, komt het te gemaakt over. Het moet spontaan gebeurenquote:Op zondag 3 juni 2012 14:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
1 stap/probleem te gelijk. Eerst maar eens een slachtoffer zien te vinden.
Inderdaad, dan trek ik die dress maar gewoon aanquote:Op zondag 3 juni 2012 14:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik geloof er niet zo in om dat soort dingen van te voren te bedenken, komt het te gemaakt over. Het moet spontaan gebeuren
Ik heb niemand op het oog momenteel en laatste tijd ben ik ook niet meer actief op datingsites.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:45 schreef kree het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het slachtoffer vinden nog het moeilijkst?
Je kunt doen alsof het spontaan is.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik geloof er niet zo in om dat soort dingen van te voren te bedenken, komt het te gemaakt over. Het moet spontaan gebeuren
Dan moet je dat wel kunnen hequote:Op zondag 3 juni 2012 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt doen alsof het spontaan is.
Ik zou het doenquote:Op zondag 3 juni 2012 14:47 schreef kree het volgende:
Tijn brengt me wel op een idee, mocht er nu een leuke vrijgezelle musical meid tussen zitten.
Dan kan ik altijd nog wedden op een tijdsduur wanneer het nummer helemaal goed gaat
Win altijd, want ik moet het begeleiden hehe
Eerst kijken of er een leuke tussen zit, maar ik hou dit in gedachtequote:
Voor zoiets is dat wel een beetje to muchquote:
Geen idee wat jij leuk vindtquote:Op zondag 3 juni 2012 14:49 schreef kree het volgende:
[..]
Eerst kijken of er een leuke tussen zit, maar ik hou dit in gedachte
Ach heel kritisch ben ik niet, als het maar een aardige en lieve meid isquote:
told you soquote:Op zondag 3 juni 2012 14:51 schreef -Miauw- het volgende:
ik weet niet of dat honing-olie-ei masker nou zo'n goed idee was.
Het druipt over mijn wangen en nek naar beneden
Ik las alleen "Het druipt over mijn wangen en nek naar benedenquote:Op zondag 3 juni 2012 14:51 schreef -Miauw- het volgende:
ik weet niet of dat honing-olie-ei masker nou zo'n goed idee was.
Het druipt over mijn wangen en nek naar beneden
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las alleen "Het druipt over mijn wangen en nek naar beneden"
Mijn gulp ging vanzelf open.
Ik zou ook niet luisteren naar Kreequote:
mmmmm dat klinkt goedquote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las alleen "Het druipt over mijn wangen en nek naar beneden"
Mijn gulp ging vanzelf open.
Nog niet zo lang neequote:Op zondag 3 juni 2012 14:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ] Nooit geweten dat jij hier zat?
In mijn haar vanzelfsprekend, maar ik had niet verwacht dat het zo vloeibaar zou zijn. Heb er nu folie en een handdoek omgewikkeldquote:Op zondag 3 juni 2012 14:57 schreef kree het volgende:
[..]
Ho ho ik voorspelde vanmorgen al een plakkerige rotzooi
Nouja als je haar maar glanst daarnaquote:Op zondag 3 juni 2012 15:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In mijn haar vanzelfsprekend, maar ik had niet verwacht dat het zo vloeibaar zou zijn. Heb er nu folie en een handdoek omgewikkeld
Dus wat hebben we hier van geleerd?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In mijn haar vanzelfsprekend, maar ik had niet verwacht dat het zo vloeibaar zou zijn. Heb er nu folie en een handdoek omgewikkeld
Wie mooi is moet vies wordenquote:
Volgende keer alleen het eiwit gebruiken en opkloppenquote:Op zondag 3 juni 2012 15:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet
[..]
Het masker moet minder vloeibaar zijn
Vies kan ook lekker zijn hoorquote:
Jij wil wel helpen met kloppen zekerquote:Op zondag 3 juni 2012 15:05 schreef kree het volgende:
[..]
Volgende keer alleen het eiwit gebruiken en opkloppen
(ja ik kijk naar topchef)
Game of Thrones, briljante seriequote:Op zondag 3 juni 2012 15:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, het zijn die series maar dan in de eh riddertijd?
Dan smeren je dat in je haar het eiwit opgeklopt op je gezicht. Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar juist het eigeel is zo goed voor haar
Ik heb trouwens de kant en klare oplossing voor je:quote:Op zondag 3 juni 2012 15:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar juist het eigeel is zo goed voor haar
Oeps, laat dat topic eens zien?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eventjes allemaal statistieken bekeken. Ik post te veel. Sta 112de in de jaarcijfers tot mei.
En ik post maar in 1 topic.
Oh bahquote:Op zondag 3 juni 2012 15:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan smeren je dat in je haar het eiwit opgeklopt op je gezicht. Zo moeilijk is het toch niet?
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eventjes allemaal statistieken bekeken. Ik post te veel. Sta 112de in de jaarcijfers tot mei.
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:10 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb trouwens de kant en klare oplossing voor je:
[ afbeelding ]
Welke statistieken waar?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers 2011 (en Totals Top 5.000) #6quote:
FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers 2011 (en Totals Top 5.000) #6quote:
FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers 2011 (en Totals Top 5.000) #6quote:Op zondag 3 juni 2012 15:11 schreef twi het volgende:
[..]
Welke statistieken waar?
Ik hou van statistieken.
Ik wil statistieken.
Klik klik statistieken
Voor mij zal het wel niet veel beter zijn. Alhoewel ik post in meer topicsquote:Op zondag 3 juni 2012 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben Intronic niet.quote:
Je wil best onder rokje staanquote:Op zondag 3 juni 2012 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben Intronic niet.![]()
Laatste post moet je kijken. Je staat 182ste. Vlak onder Rokje. Ik ben jaloers.
Ja, de maandcijfers van mei! Ik sta op de 113e plaats en ik ben pas sinds een week, anderhalve week weer actief op FOK!quote:
Whutquote:Op zondag 3 juni 2012 15:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, de maandcijfers van mei! Ik sta op de 113e plaats en ik ben pas sinds een week, anderhalve week weer actief op FOK!
Liever liggen, maar ik ben al dolgelukkig als ik daar mag staan.quote:
Vanavond de laatste aflevering van seizoen 2 alweerquote:Op zondag 3 juni 2012 15:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh maar die staat nog op mijn to-do-list
Dat mag ook van mijquote:Op zondag 3 juni 2012 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Liever liggen, maar ik ben al dolgelukkig als ik daar mag staan.
Helaas. Ik zat mijn huiswerk te maken. Nu weer.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat mag ook van mij![]()
Hey je had gister naar de meet van het 2535 topic moeten komenwezen bowlen was gezellig
Niet zo heel goed. 60 punten ofzo.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas. Ik zat mijn huiswerk te maken. Nu weer.
Moet nog van 4 thema's opschrijven wat ik geleerd heb van het observeren en wat ik zou willen veranderen aan mezelf. Dan is deze opdracht klaar en ga ik me klaar maken voor mijn fieldtrip.
Ik wil niet 3 uur lang autorijden.![]()
Maar wat heb je gegooid?
Kijk, dat is nou het voordeel. Ik boek een weekend en ik kan gelijk een marathon houdenquote:Op zondag 3 juni 2012 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vanavond de laatste aflevering van seizoen 2 alweer
In november en december stond ik iedere keer hoog in de dagcijfers. 150 posts per dag enzulks.quote:
Samen gaan afkicken? Dat gaat makkelijker kunnen wij elkaar steunen om niet te veel te fokkenquote:
Sinds ik SC topics zit. Oa singles, versier SC, Sex sc heb ik heel vaak 100 posts per dagquote:Op zondag 3 juni 2012 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In november en december stond ik iedere keer hoog in de dagcijfers. 150 posts per dag enzulks.
Ben ik ook maar wat gaan minderen.
In de 4 jaar dat ik op FOK! zat, had ik 250 posts. En in november 2011 had ik er 2300 ofzo.
#177 dacht ik, maar ik weet niet welke maand het wasquote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In november en december stond ik iedere keer hoog in de dagcijfers. 150 posts per dag enzulks.
Ben ik ook maar wat gaan minderen.
In de 4 jaar dat ik op FOK! zat, had ik 250 posts. En in november 2011 had ik er 2300 ofzo.
Jaarcijfers 2012 t/m mei (tussen haakjes stand t/m april)quote:Op zondag 3 juni 2012 15:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
#177 dacht ik, maar ik weet niet welke maand het was
Dat valt nog best mee. Ik iets van 7800quote:Op zondag 3 juni 2012 15:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaarcijfers 2012 t/m mei (tussen haakjes stand t/m april)
221 (257) 05504 Barbusse
Vrouwen die zeuren over mannen die eens wat moeilijk doen over winkelen.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
Als nog 1 man zegt wat zijn vrouwen moeilijk met winkelen, dan krijgen ze een klap en als straf mogen ze winkelen met mijn broertje!
Wat zijn vrouwen toch moeilijk met winkelenquote:Op zondag 3 juni 2012 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
Als nog 1 man zegt wat zijn vrouwen moeilijk met winkelen, dan krijgen ze een klap en als straf mogen ze winkelen met mijn broertje!
je maakt het hem gewoon moeilijkquote:Op zondag 3 juni 2012 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
Daar gaat mijn claim een leven te hebbenquote:Op zondag 3 juni 2012 15:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaarcijfers 2012 t/m mei (tussen haakjes stand t/m april)
221 (257) 05504 Barbusse
Moet je eens met mij parfum gaan kopen; kan je lachen.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
Je bent een goede multi-taskerquote:Op zondag 3 juni 2012 15:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar gaat mijn claim een leven te hebben
Nietquote:
Laatste afleveringquote:Op zondag 3 juni 2012 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vanavond de laatste aflevering van seizoen 2 alweer
Hihihiquote:Op zondag 3 juni 2012 15:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet
Ik loop winkel binnen en koop jasje, ik heb nu al 13 mannenwinkels gezien
Ik shop overigens liever online
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:45 schreef -Miauw- het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)eerste-kerstdag.html
Zodadelijk maar even het terras op dusquote:
Maar seizoen 3 komt eraanquote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:45 schreef -Miauw- het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)eerste-kerstdag.html
Ach ik weet gelukkig altijd waar ik wil zijnquote:Op zondag 3 juni 2012 15:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet
Ik loop winkel binnen en koop jasje, ik heb nu al 13 mannenwinkels gezien
Ik shop overigens liever online
Als ik de weerberichten in NL lees, wordt het met de dag permanenterquote:Op zondag 3 juni 2012 15:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou geniet er van![]()
Ben je daar tijdelijk of permanent?
Wat zocht je dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:48 schreef ook_gek het volgende:
Shoppen is kut! Net centrum in geweest en niks helemaal nika leuka te vinden pffff
Begrijpelijkquote:Op zondag 3 juni 2012 15:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik de weerberichten in NL lees, wordt het met de dag permanenter
True.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zodadelijk maar even het terras op dus
[..]
Maar seizoen 3 komt eraan
Vest, t-shirt, polo en overhemd.quote:
Sterktequote:Op zondag 3 juni 2012 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, nog maar 2 thema's bespreken.
Pffft, ik ben redelijk gaar. Het is pas 5 pagina's lang, het voelt als 20.
Zodadelijk na werk hier even een biertje doen.quote:
Online shoppen! Scheelt pashokjes, verkoper, rijen en struinenquote:Op zondag 3 juni 2012 15:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vest, t-shirt, polo en overhemd.
maar niks leuks te vinden. Alle merken afgeweest maar niks te vinden.
En dan kom je ook nog een verkoper tegen die opeens met roze kleding komt aanlopen. Dat was 2 jaar geleden leuk... Nu niet meer. Doe dan gewoon niks als je het niet kan. Of je zegt dat je niet en merk groot op je polo wilt. Komen ze aan met een polo waar het paard zo groot op staat dat je nog net niet naar een hoefsmoet moet voor je polo pfffd
hoeveel moet je nog?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, nog maar 2 thema's bespreken.
Pffft, ik ben redelijk gaar. Het is pas 5 pagina's lang, het voelt als 20.
2, dat staat er tochquote:
Bedankt. Het gaat wel, maar het is zo geestdodend.quote:
Geen idee, staat geen minimum bij.quote:
Ik zag lange tijd alleen die roze muur en vroeg me af of je daar nou zo blij van wordt. Maar nu zie ik ook de rest en heb ik een ticket geboektquote:Op zondag 3 juni 2012 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zodadelijk na werk hier even een biertje doen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zag lange tijd alleen die roze muur en vroeg me af of je daar nou zo blij van wordt. Maar nu zie ik ook de rest en heb ik een ticket geboekt
Ja maar zit je weer met de maat enz. En wat ik wil kom ik zelden tegen op internet.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Online shoppen! Scheelt pashokjes, verkoper, rijen en struinen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |