ErwinRommel en ik gaan nog even met je overleggen denk ik...quote:Op zondag 3 juni 2012 18:33 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, ik zet hem in elkaar voor elk aannemelijk bod, onderdelen moet je zelf betalen.
quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 18:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ErwinRommel en ik gaan nog even met je overleggen denk ik...
quote:Op zondag 3 juni 2012 18:35 schreef Esses het volgende:
Oh kzal jou nog even toevoegen aan de OP.
Overigens, even een update van de spoiler bij actieve gasten geplaatst.
Een keer op oefening en je bent verdwenen...quote:2 SC's niet posten en je verdwijnt eruit
En net zo makkelijk kom je er weer in als je actief mee doetquote:Op zondag 3 juni 2012 18:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Een keer op oefening en je bent verdwenen...
DEF SC gaat professioneel!quote:Er word een script gemaakt wat de OP maakt, dat zal zsm volgen. 2 SC's niet posten en je verdwijnt eruit
Na 360 delen heeft het dat bestaansrecht wel verkregen toch?quote:
Alleen (ex)KL personeel beneden de rang van SM. Maar dan om 0700.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:52 schreef Sloggi het volgende:
Moeten we ook elke ochtend om 0830 aantreden?
Goed plan!quote:Op zondag 3 juni 2012 18:52 schreef Sloggi het volgende:
Moeten we ook elke ochtend om 0830 aantreden?
Hoeveel SC's zitten er in 4 á 5 maanden tijd? Dat is de duur van mijn gemiddelde uitzending, tegenwoordig.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:54 schreef Esses het volgende:
[..]
Goed plan!
Mnee, alhoewel dat wel een goed plan zou zijn. Hoeveel SC's is een beter idee dan?
Hey, ik zie foto's van marinepersoneel op FB (niet admeur). Dus dan kan je ook ff op fok posten ;Pquote:Op zondag 3 juni 2012 18:58 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Hoeveel SC's zitten er in 4 á 5 maanden tijd? Dat is de duur van mijn gemiddelde uitzending, tegenwoordig.
quote:Op zondag 3 juni 2012 18:59 schreef Esses het volgende:
[..]
Hey, ik zie foto's van marinepersoneel op FB (niet admeur). Dus dan kan je ook ff op fok posten ;P
Ahh, een TVP maar dan anders.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:59 schreef Esses het volgende:
[..]
Hey, ik zie foto's van marinepersoneel op FB (niet admeur). Dus dan kan je ook ff op fok posten ;P
Ik ken er nog 1...quote:Op zondag 3 juni 2012 19:06 schreef Remco026 het volgende:
Zometeen mn tas maar eens in gaan pakken en maar weer rustig richting costa del peel te vertrekken...
Casa die peela, here I come.quote:
Niet aanstellen je kan gewoon fokken via de satcomquote:Op zondag 3 juni 2012 18:58 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Hoeveel SC's zitten er in 4 á 5 maanden tijd? Dat is de duur van mijn gemiddelde uitzending, tegenwoordig.
Neuh, blijf maar gewoon melden dat je ergens op deze aardkloot klaar bent met werken en een borrel gaat drinken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |