Leuk verhaaltje. Ga je nu weer met je barbies spelen? Dan kunnen de grote mensen even praten.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:57 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ehm, eigenlijk had ik eerst een eigen topic geopend om een meeting te organiseren. Die werd toen niet serieus genomen helaas. Maar Ihaveamnesia heeft mij toen vriendelijk uitgenodigd, om eens hier te komen kijken. Ik ben van plan om bij een meeting in Augustus aanwezig te zijn, als die er dan komt. Samen met Ihaveamnesia. Lijkt me leuk om mensen via internet te leren kennen, heb het nog nooit eerder op zo een manier gedaan.
En ik zuig niet, ik lik en bijt Ome joe.
Nou,quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:59 schreef Weissman het volgende:
IHaveAmnesia die denkt dat dit haar persoonlijke pyama party topic is
Er is een reden dat er een leeftijdsgrens staat op deze reeks. En ja, dat betekent dat je niet welkom bent. En sinds wanneer mag jij verder dan de keuken komen van je vriend ?
Nou ja, ik zie er wel volwassener dan jou uit. Ga jij maar met je kat spelen. Gemenerik boohoooquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Leuk verhaaltje. Ga je nu weer met je barbies spelen? Dan kunnen de grote mensen even praten.
Ik heb liever dat je me pijpt, serieus; dat kan ik meer waarderen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:07 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Nou,Jammer. Lijkt me ook wel leuk om jou te ontmoeten tijdens de meet. Ik ben 20, maar ik gedraag me 25 .
Ik breng Lahmacun voor je mee, dan kan je kookkunsten beoordelen.
*bekijkt FoBoquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:08 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie er wel volwassener dan jou uit. Ga jij maar met je kat spelen. Gemenerik boohooo
Hayir! Ik breng Lahmacun voor iedereen mee! En voor Amnesia breng ik ijsjes mee, had ik beloofd.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je me pijpt, serieus; dat kan ik meer waarderen.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je me pijpt, serieus; dat kan ik meer waarderen.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:08 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik hoor Lahmacun, kom maar bij ome Kper zuigen en bijten dan
Ik ben 20 en werk full time. Ik heb een huis gekocht. Ik ben meer volwassener dan je denkt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
*bekijkt FoBo
Hey kijk nou! Het standaard type 16-jarig sletje.... Bijzonder volwassen inderdaad
Wow, wat dat zijn nou juist de dingen die je volwassen makenquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:11 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik ben 20 en werk full time. Ik heb een huis gekocht. Ik ben meer volwassener dan je denkt.
Gaan we dus niet naar efteling dan? jammer.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ah. JoaquinPhoenix is gewoon een vervelend klein trolletje dus. Thought so.
Kun je weer terug kruipen in die toverlamp waar IHA over gewreven heeft? Solderen we hem wel weer dicht.
Leuke fobo!quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:10 schreef MsMessy het volgende:
Wat is er met deze SC in dit topic
[..]
[..]
quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wow, wat dat zijn nou juist de dingen die je volwassen maken
Jawel. Ik ga je een warm thuis geven.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:12 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Gaan we dus niet naar efteling dan? jammer.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
*bekijkt FoBo
Hey kijk nou! Het standaard type 16-jarig sletje.... Bijzonder volwassen inderdaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zullen wij gaan? Ik hou alleen niet zo van pretparken, maar wel van Lahmacunquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:12 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Gaan we dus niet naar efteling dan? jammer.
Ik denk niet dat ik met jou mee ga. Je noemt me een vervelend klein trolletje.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jawel. Ik ga je een warm thuis geven.
En van zuigen... toch?quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:14 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zullen wij gaan? Ik hou alleen niet zo van pretparken, maar wel van Lahmacun
Jij komt ook 30 juni?quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:14 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik met jou mee ga. Je noemt me een vervelend klein trolletje.Ik zie je wel tijdens de meet!
Is goed! Ik hou eigenlijk ook niet zo van pretparken. We kunnen naar Meram gaan!quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:14 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zullen wij gaan? Ik hou alleen niet zo van pretparken, maar wel van Lahmacun
Welke meet?quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:14 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik met jou mee ga. Je noemt me een vervelend klein trolletje.Ik zie je wel tijdens de meet!
Nee in Juni kan ik niet. Ben ik op vakantie. Ik wil in Augustus gaan, als er een meet is.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij komt ook 30 juni?![]()
Ik verwacht leegloop
Hoeveel mensen moeten jou voor augustus gaan vertellen dat je niet welkom bent?quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:15 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Nee in Juni kan ik niet. Ben ik op vakantie. Ik wil in Augustus gaan, als er een meet is.
Ik dacht dat je het zelf ging klaarmakenquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:15 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Is goed! Ik hou eigenlijk ook niet zo van pretparken. We kunnen naar Meram gaan!
Oh zo! Ja ik kan het ook zelf maken. Wat jij wil.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:16 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het zelf ging klaarmaken![]()
Maar daar is ook goed hoor
Ik ga samen met Ihaveamnesia.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen moeten jou voor augustus gaan vertellen dat je niet welkom bent?
Samen maken, dan kan ik het daarna ook. Ik ben niet zo'n ster in de keukenquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:17 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Oh zo! Ja ik kan het ook zelf maken. Wat jij wil.
Deal! Je krijgt een Turkse kookles van mijquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Samen maken, dan kan ik het daarna ook. Ik ben niet zo'n ster in de keuken
Rlxd, Turks eten is kwaai lekker.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:19 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Deal! Je krijgt een Turkse kookles van mij
quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:21 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Rlxd, Turks eten is kwaai lekker.
Ik zet je er bij in de Wikiquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:56 schreef Daalder82 het volgende:
Ik heb redelijk wat gelurkt (in dit topicreeks) maar ik zou graag 30 juni van de partij zijn op de meet. Moet ik daarvoor nog iemand DMen of is deze msg genoeg?
Dit zou genoeg moeten zijn lijkt me, maar vertel bijvoorbeeld eens wat over jezelf.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:56 schreef Daalder82 het volgende:
Ik heb redelijk wat gelurkt (in dit topicreeks) maar ik zou graag 30 juni van de partij zijn op de meet. Moet ik daarvoor nog iemand DMen of is deze msg genoeg?
Yep, ik ben zeker van plan om te komenquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zet je er bij in de WikiWil je in het 'zeker' rijtje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |