abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112369128
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:
4 juli frummeltje86 (12-2010)
6 juni aurum (08-2011)
6 juni Logician (05-2012)
16 juni Fieder (01-2012)

Users:
Aemelia (01-2012)
Ashina
Aurum (08-2011)
Bellelena (03-2012)
Chanty (09-2011)
Designed
Frummeltje86 (12-2010)
Happyme28
Kekaa
Ladyblack (08-2010)
Lijnloos
Lindala (10-2011)
Logician (05-2012)
L0t.. (02-2012)
Marijevdh
Poppejans
Sethiwe (08-2011)
Shandaly
.Sparkling. (09-2011)
Spewey
-TukTuk- (02-2012)
Winka (01-2011)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sethiwe op 04-06-2012 00:23:50 ]
pi_112369336
Logician hoe is het nu?

Sparkling en bellelena begrijp dat het voor jullie nu een heel dubbel gevoel is. Hopelijk is dit de laatste voor maanden :*

Bedankt voor de adviezen mbt tempen. Op de eerste dag starten gaat al niet lukken, zit van de week in de nachtdienst, dus dan schiet het ook niet op. Maar misschien daarna is starten zodat ik een beetje een globaal beeld krijg en kan ik gelijk zien of het iets is voor mij.

Zijn er verder nog wijzigingen nodig?
  zondag 3 juni 2012 @ 01:21:45 #3
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112369946
Goed denk ik wacht het af.. heb het gevoel ongesteld te zijn, licht roze afscheiding is weg had vanavond alleen soort wit doorzichtig slijm met bruinig rood prut maar dat is nu ook weg :') eet smakelijk! Maar mijn tepels doen enorm pijn van het ontringen (vooral bij kou, zelfs bij de koeling van de ah) :+ ik hoop wel dat dit gauw minder wordt..

Succes met het tempen volgende wk :)
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_112374787
Logician, je maakt het spannend! Nog een paar dagen en dan weet je het! :*

Oh jongens, ik ben zo erg ongesteld! Zoveel bloed verloor ik bij de miskraam nog niet, behalve dan toen ik het vruchtje verloor. Het stroomt letterlijk mijn lichaam uit, ik heb het gehad!
E.
pi_112375615
.Sparkling. dat klinkt niet prettig! Heb je bij je miskraam ook veel bloed verloren? Ik hoop heel erg dat het rap wat minder zal worden. :*

Gisterennacht/ochtend heb ik ook voor mijn gevoel iets meer bloed dan normaal gehad, maar dat duurde maar kort gelukkig. Tot nu toe verloopt mijn menstruatie verder zoals normaal.

Sethiwe: Ik hoop zo mee dat het temperaturen iets voor je kan betekenen, als ik in de lijst zie dat je alweer een paar maanden bezig bent, dan wordt het gewoon ook echt tijd voor een mooi tweede streepje voor jou!

Logician: Jij houdt de spanning er goed in! Het kan nog steeds alle kanten op!
pi_112376026
Dat is niet fijn Sparkling!

Ik had het begin van dit jaar ook zo erg, nog nooit gehad. Huisarts gebeld, verteld die assistente doodleuk dat het heel normaal is. En ik lag ondertussen op bed met hevige krampen van de pijn.
Ibuprofen ingenomen tegen de pijn, maar daar werd ik heel erg misselijk van. Zo erg, dat ik een tijdje naast de wcpot heb gezeten.

Soms denk ik wel eens dat het misschien een miskraam is geweest.
  zondag 3 juni 2012 @ 12:15:51 #7
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_112376481
Sterkte met de bloedingen, meiden... :* hopelijk voelen jullie je snel een stuk beter. Ik gebruik altijd 1, hooguit 2 van die aleve feminax pillen. Werken erg goed bij mij, ik heb ook altijd de eerste dagen het gevoel alsof mijn baarmoeder ontploft... :')
  zondag 3 juni 2012 @ 12:20:53 #8
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112376608
Bah dat klinkt niet fijn -O-

Sterkte Belle & Spark :*
pi_112376750
Jeetje Sparkling wat rot zeg. Ik had mn 1e menstruatie ook het idee dat ik leeg liep, het gutste gewoon letterlijk. Duurde maar 3 dagen gelukkig, hoop dat je er snel vanaf bent, en dan ook voor maaaaanden. Laat je maar lekker verwennen. :*

Frummel die Aleve werken bij mij ook goed. Vroeger gebruikte ik Femerital maar dat is nergens meer te krijgen?

Kekaa dat zou goed kunnen, dat het een vroege miskraam was.

Sethiwe succes met tempen!

Logician ik hoop het nog steeds voor je! Heel even geduld nog. (Of toch 2,50 verspillen, das de moeite niet :+ )

Mag mijn NOD op 16 juni?
pi_112378420
Fieder, de wachtweken gaan weer in! Hopelijk ben je stiekem al aan het broeden O+
pi_112379501
Even tussendoor, mag ik erop wijzen dat er 3 linkjes uit de linkjes in de OP niet meer werken?
I had a signature once. It was awful.
pi_112389132
Vervelend Sparkling! ;( :*

Hier sinds gisteren ineens weer veel bruinverlies en daarnet ook helder bloedverlies. Heb ook last van m'n buik dus het lijkt erop dat ik nu op dag 20 al weer ongesteld ga worden. Huilen staat me even nader dan het lachen ;(.
  zondag 3 juni 2012 @ 19:05:40 #13
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112392320
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 17:42 schreef L0t.. het volgende:

Hier sinds gisteren ineens weer veel bruinverlies en daarnet ook helder bloedverlies. Heb ook last van m'n buik dus het lijkt erop dat ik nu op dag 20 al weer ongesteld ga worden. Huilen staat me even nader dan het lachen ;(.
Hopen dat het niet doorzet en iets heel anders is :* sterkte
  zondag 3 juni 2012 @ 19:32:14 #14
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_112393236
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 17:42 schreef L0t.. het volgende:

Was jij nou degene met te laag progesteron?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 3 juni 2012 @ 19:33:29 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_112393275
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:48 schreef zoeperzazke het volgende:
Even tussendoor, mag ik erop wijzen dat er 3 linkjes uit de linkjes in de OP niet meer werken?
Als je Er nou bij vertelt welke...
  zondag 3 juni 2012 @ 20:12:21 #16
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112395231
Heeft iemand hier ervaring mee? ivm zwakke magen en details even spoiler :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Net weer naar de wc geweest, omdat ik dacht dat ik echt vet ongesteld was geworden had al in mijn hoofd, nou jammer dan op naar de volgende ronde. En ditmaal helemaal niks.. schoon bij het afvegen. Ik heb echt het idee dat mijn lichaam een loopje met mij neemt :?

[ Bericht 10% gewijzigd door Logician78 op 03-06-2012 20:49:39 ]
pi_112398183
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:32 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Was jij nou degene met te laag progesteron?
Nee dat is aurum. Zou er bij mezelf ook niet van staan te kijken hoor :').

Logician ik heb geen idee, heb dat nog nooit gehad, klinkt vies :P
pi_112410085
Sparkling sterkte klinkt niet fijn zo erg ongesteld.

Logician je maakt het erg spannend. Klinkt voor mij in ieder geval niet bekend over dat slijmverlies :Y).

Lot wat balen dat het nu op dag 20 al lijkt te beginnen.

Fieder wijziging in op is gedaan. Succes met wachten.

Dank voor alle succes wensen. Niet op eerste dag gestart, omdat ik al te laat was en nu nachtdiensten, dus ga ik nu maar een weekje te laat van start en dan maar kijken of ik er iets van kan maken.
  maandag 4 juni 2012 @ 08:55:57 #19
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112413601
Nog 2 dagen voor nod, pfff vind het wel spannend hoor.

Voel me wat misselijk vanmorgen maar dat kan natuurlijk ook gewoon tussen mijn oren zitten. Het gevoel dat ik ongesteld ben blijft, maar het bruin/paarsachtige slijm is nu verdwenen.
Mijn borsten zijn sinds vanmorgen ook gaan jeuken :') erg charmant haha

Ik ga er nog steeds vanuit dat het allemaal ontringen is, maar heb gister avond wel even een huilbui gehad omdat het wel heel dichtbij komt allemaal en ik al 2jr zo graag wil en het gewoon onrealistisch voelt om er nu echt mee bezig te zijn..
pi_112413613
Kekaa, je hebt vandaag een afspraak met je HA toch? Succes! :*
  maandag 4 juni 2012 @ 08:57:37 #21
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112413615
Lot Hoe staat het er nu voor?

Kekaa succes :)
pi_112413642
Net geweest. Toen ik het ging vertellen, ergens middenin het verhaal gaan huilen... bah!
Had mn cyclus vanaf eind 2010 bijgehouden en mee op papier. Was inderdaad erg onregelmatig zei ze.
We worden doorverwezen naar de fertiliteitskliniek. Krijg vanzelf een brief thuis.
Dus nu wachten.
pi_112413953
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 09:00 schreef Kekaa het volgende:
Net geweest. Toen ik het ging vertellen, ergens middenin het verhaal gaan huilen... bah!
Had mn cyclus vanaf eind 2010 bijgehouden en mee op papier. Was inderdaad erg onregelmatig zei ze.
We worden doorverwezen naar de fertiliteitskliniek. Krijg vanzelf een brief thuis.
Dus nu wachten.
Hopelijk brengt het snel een oplossing! ^O^ En ik snap helemaal waarom je moet huilen hoor, als je wens voor een kindje gewoon erg sterk is en het lukt maar niet.. -O- :*
  maandag 4 juni 2012 @ 09:30:39 #24
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112414008
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 09:26 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Hopelijk brengt het snel een oplossing! ^O^ En ik snap helemaal waarom je moet huilen hoor, als je wens voor een kindje gewoon erg sterk is en het lukt maar niet.. -O- :*
Dat idd, :*
pi_112415718
Kekaa, die huilbui is helemaal niet erg, kan me zo voorstellen als je zo echt hardop uitspreekt dat het niet lukt maar de wens zo groot is. Hopelijk snel een afspraak bij de fertiliteitskliniek :* Eerst nu maar even rustig bijkomen van dit gesprek.

Logician: Pffff ik hou het al bijna niet meer uit hier, met al je dingetjes die echt beide kanten opkunnen! Ben hier plaatsvervangend aan het meehypochonderen :D Al besloten wanneer je een test gaat durven?

L0t: Jemig, dat zou wel heel snel zijn als je nu alweer ongesteld wordt. Is het doorgezet of was het maar een klein beetje helder rood? :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')