Ik ook niet, viel me gewoon opquote:Op zondag 3 juni 2012 00:21 schreef Nallie het volgende:
Dank voor t advies V1zik vind het zelf niet lelijk ofzo. Ga me gewoon voorlopig richten op de schuine spieren!
Morgenochtend weer KT, dan pak ik weer de andere spiergroepen. Kan wel toch als ik ze gewoon blijf afwisselen? T schema is voor 2x per week maar dit is dan de 3e keer...
Ik zal er op lettenquote:Op zondag 3 juni 2012 00:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ook niet, viel me gewoon opWel teken dat je buik goed strak is, dus
Mja, ik doe zelf geen buikspieroefeningen meer. Composites (deadlift en squatten) die zorgen wel dat ze in vorm blijven.
Kunt trouwens veel kracht bij andere oefeningen uitoefenen door je midden goed strak te zetten.je hebt een andere onder-dinges!
Aw, minder. Heb je ook last van hooikoorts of ben je alleen verkouden?quote:Op zondag 3 juni 2012 10:08 schreef loveli het volgende:
Mogguh. Verkouden, paar keer wakker worden omdat je geen lucht krijgt is minder fijn.
Creepy, als je naar de fysio wilt heb je geen doorverwijzing van de HA nodig hè? Je kan gewoon bellen voor een afspraak.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:23 schreef creepycookie het volgende:
Lijstje gisteren:
O: magere yoghurt met kiwi, zomerfruit, all-bran cornflakes
S: uur fitness
L: roomboter croissaint, volkoren bagel met humus, capuchino
T: bakje aardbeien, meloen, kiwi, klein beetje all-bran
D: volkoren penne met spinazie en 2 groenteburgers
T: glas witte droge wijn
T: cola light
B: uur fietsen
Ben tevreden over het eten de laatste tijd, heb alleen erg last van mijn gewrichten met sporten. Wilde dus vanochtend ook gaan, maar ik heb vannacht echt heel erg last gehad van mijn rug/nek weer...nu met een kussen eronder geslapen zodat ik in ieder geval door kon slapen. Dus morgen eerst maar eens de huisarts bellen, want ik wil nu toch echt wel graag naar de fysio
Je mag zonder verwijzing naar de fysio.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:23 schreef creepycookie het volgende:
Lijstje gisteren:
O: magere yoghurt met kiwi, zomerfruit, all-bran cornflakes
S: uur fitness
L: roomboter croissaint, volkoren bagel met humus, capuchino
T: bakje aardbeien, meloen, kiwi, klein beetje all-bran
D: volkoren penne met spinazie en 2 groenteburgers
T: glas witte droge wijn
T: cola light
B: uur fietsen
Ben tevreden over het eten de laatste tijd, heb alleen erg last van mijn gewrichten met sporten. Wilde dus vanochtend ook gaan, maar ik heb vannacht echt heel erg last gehad van mijn rug/nek weer...nu met een kussen eronder geslapen zodat ik in ieder geval door kon slapen. Dus morgen eerst maar eens de huisarts bellen, want ik wil nu toch echt wel graag naar de fysio
Valt in Amsterdam reuze mee volgens mij. Vriendje belde op maandag en kon een dag later terecht. Genoeg praktijken ook te vinden!quote:Op zondag 3 juni 2012 10:31 schreef Viking84 het volgende:
Er zijn wel vaak wachtlijsten, geloof ik. Als je het OK vindt om naar DH te gaan: ik weet een fysio die je binnen 3 dagen probeert te plaatsen.
Geen hooikoorts gelukkig, te vaak gewisseld tussen een ruimte met klimaatbeheersing en een zonder terwijl ik toch al niet 100% fit was.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:26 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Aw, minder. Heb je ook last van hooikoorts of ben je alleen verkouden?
Ik ben jaloers op jouw vermogen tot makkelijk afvallen. Ik had wel in de gaten dat je de afgelopen weken minder at dan je normaal doet, maar het waren nog steeds prima vol te houden lijstjes zo te zien. Ik zou daar niet makkelijk mee afvallen in ieder geval.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:27 schreef Tinkepink het volgende:
Goedemorgen. Vandaag voor het eerst sinds weken weer onder de 60 kg (woog al tijden 62. zomaar ineens). Nu mijn rug nog strakker en het bovenste stukje van mijn bovenbenen, dan ben ik weer in vorm.
Nu nog 10 jaar jonger worden
Okéquote:Op zondag 3 juni 2012 10:33 schreef anna82 het volgende:
[..]
Valt in Amsterdam reuze mee volgens mij. Vriendje belde op maandag en kon een dag later terecht. Genoeg praktijken ook te vinden!
Hier ook geen wachttijd. Denk dat ik morgen ook even bel.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:33 schreef anna82 het volgende:
[..]
Valt in Amsterdam reuze mee volgens mij. Vriendje belde op maandag en kon een dag later terecht. Genoeg praktijken ook te vinden!
quote:Op zondag 3 juni 2012 10:31 schreef anna82 het volgende:
Ik heb ontbeten met appeltaarten woog 68.2 vanochtend, nog nooit onder de 68 geweest (muv buikgriep) dus het hardlopen werpt vruchtjes af.
Ik word inderdaad wel op een fijne manier ouder, maar zit volgens mij in dezelfde fase als waar jij in zat een paar jaar geleden. Ach, komt alles wel goed ofzo.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:33 schreef conleche het volgende:
10 jaar jonger. ja? Nou ja, ik zou het ook niet erg vinden, maar eigenlijk ben ik vooral blij met hoe ik ouder word, het had, als ik om me heen kijk naar generatiegenoten, zoveel erger gekund zeg maar.En volgens mij geldt dat voor jou ook, ook al is het een tijdje geleden dat we elkaar zagen. Maar indien je niet veel veranderd bent dan heb je niks te klagen.
Die 200 zijn de koolhydraten? Of ben je aangekomen? Kan het geen zout en dus vocht zijn?quote:Op zondag 3 juni 2012 10:44 schreef conleche het volgende:
Gisteren:
O: gekookt eitje, 2 plakjes ham, likje mayo
L: salade met ijsbergsla, preiringetjes, spekjes, in het spekvet gegaarde paprika, tomaat, ui en geitenkaas en dressing
T: baconknabbels met filet A.
S: hardlopen of wandelen
T: wodka, baconknabbels met boursin osseworst
D: haaskarbo, chamignonsaus met platte peterselie en gegrilde courgette
T: volle kwark, citroensap en zoetstof 2 theelepels Philadelphia
1500 +200(2)
Het enige wat ik anders heb gegeten is de osseworst en de Philadelphia........ik zou stemmen op de osseworst als boosdoener. Vandaag maar weglaten.
Vandaag:
O: gekookt eitje, 2 plakjes ham
L: tonijnsalade op ijsbergsla
T: baconknabbels met gekookt ei erover verdeeld
T: wodka
D: gestoofde kippenpoot, snijboontjes met beetje boter
T: volle kwark met citroensap en zoetstof
Hihi die kunnen ze in hun zak steken!quote:Op zondag 3 juni 2012 10:49 schreef Goodbye het volgende:
Ach, Co en Tink, ik kan wel bijna met zekerheid zeggen dat jullie ondanks jullie leeftijd een strakker lijf hebben dan deze vierentwintigjarige.
Die fase ja.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:54 schreef conleche het volgende:
En welke fase zat ik dan een aantal jaar geleden? De: Help, gaat het zo mijn verdere leven door vraag fase? Want dat was wel zo ja. En de rigoureuze stappen die ik toen heb ondernomen ben ik nog altijd blij om, maar ja, ik zat wel in een andere situatie dan jij.
Nice!quote:Op zondag 3 juni 2012 10:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hihi die kunnen ze in hun zak steken!Ook dan deze 25-jarige baaidewee
![]()
Was vanmorgen wel even content met het aangezicht van mijn taille in mijn nieuwe linnen broekVan voren en als ik sta dan
Geen muffins, gewoon vrij brede glooiende afloop
![]()
En niet vergeten een maatje kleiner te kopen. Bij mij lopen ze altijd zo erg uit dat ze 's morgens mooi zitten, en 's avonds van mijn kont af glijden.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nice!En goed dat je het zegt, ik moet ook nog even een linnen broek kopen binnenkort!
Oh dat dacht ikquote:Op zondag 3 juni 2012 10:29 schreef anna82 het volgende:
[..]
Creepy, als je naar de fysio wilt heb je geen doorverwijzing van de HA nodig hè? Je kan gewoon bellen voor een afspraak.
Oh! Dat is een lastige ja. Dat weet ik nog maar al te goed. Mocht je het erover willen hebben: PM box is niet vol, last time I checked.quote:
Champignonsaus uit een zakje of eigen fabrikaat?quote:Op zondag 3 juni 2012 10:54 schreef conleche het volgende:
200 gram aangekomen en ja het is vast iets van vocht en het is ook niet erg hoor, maar ik vind het wel leuk om te kijken wat dan van invloed zou kunnen zijn. En ik heb gisteren wel vrij zout gegeten inderdaad.
^^quote:Op zondag 3 juni 2012 10:49 schreef Goodbye het volgende:
Ach, Co en Tink, ik kan wel bijna met zekerheid zeggen dat jullie ondanks jullie leeftijd een strakker lijf hebben dan deze vierentwintigjarige.
Dat zou cool zijn, maar Amsterdam-Den Haag vind ik daarvoor toch net iets te verquote:Op zondag 3 juni 2012 10:31 schreef Viking84 het volgende:
Er zijn wel vaak wachtlijsten, geloof ik. Als je het OK vindt om naar DH te gaan: ik weet een fysio die je binnen 3 dagen probeert te plaatsen.
Eigen fabrikaat!!! Ik heb echt nog nooit saus uit een pakje gekookt. Ben offended!!quote:Op zondag 3 juni 2012 10:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Champignonsaus uit een zakje of eigen fabrikaat?
True, daarom zijn ze ook altijd erg goed voor m'n egoquote:Op zondag 3 juni 2012 10:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En niet vergeten een maatje kleiner te kopen. Bij mij lopen ze altijd zo erg uit dat ze 's morgens mooi zitten, en 's avonds van mijn kont af glijden.
Goede genen en jarenlang feesten en ongezond leven gevolgd door een zeeeeeer brave periode doen wonderen voor een strak lijfquote:Op zondag 3 juni 2012 10:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
^^
Doen ze netjes. Zeker Tink die toch 2 kinderen heeft en ik 0.
quote:Op zondag 3 juni 2012 11:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Eigen fabrikaat!!! Ik heb echt nog nooit saus uit een pakje gekookt. Ben offended!!
ui fruiten, champignons erbij, jus van het vlees, en creme fraiche of slagroom en veul peper. Easy als wat.
Mea maxima culpa. Saus uitgesloten als boosdoener.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Eigen fabrikaat!!! Ik heb echt nog nooit saus uit een pakje gekookt. Ben offended!!
ui fruiten, champignons erbij, jus van het vlees, en creme fraiche of slagroom en veul peper. Easy als wat.
Haha, ik heb een heel andere beleving van wat 'ver' is dan jullie, geloof ik.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:00 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Dat zou cool zijn, maar Amsterdam-Den Haag vind ik daarvoor toch net iets te ver
Doe mij zulke sprongen!quote:Op zondag 3 juni 2012 11:02 schreef An24 het volgende:
[..]En zo hoort het ook
![]()
Hier ook vochtproblemen. Gisteren was ik 62 kilo en vanmorgen 60
Ik ben ook behoorlijk verwend op dat gebied, want ik heb gewoon altijd in de randstad gewoond. Al is Den Haag maar 45 min en niet echt ver, ik vind dat voor een fysio gewoon niet handig. Voor werk oid zou dat anders zijn.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, ik heb een heel andere beleving van wat 'ver' is dan jullie, geloof ik.
Ik vind zelfs Den Haag - Heerenveen (zo'n 2,5 uur) nog niet echt ver. Pas als ik dan nog in een bus moet, begin ik het zat te worden
.
Wanneer ga je op vakantie?quote:Op zondag 3 juni 2012 11:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Doe mij zulke sprongen!
Ik wil voor ik op vakantie ga nog 1,5 kilo kwijt, hoop dat dat lukt! Meer mag natuurlijk altijd, maar ik probeer een realistisch doel te stellen.
Ik probeer ook altijd realistische doelen te bedenken, maar als ik dat doe, gebeurt er dus niets, vanwege laksheidquote:Op zondag 3 juni 2012 11:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Doe mij zulke sprongen!
Ik wil voor ik op vakantie ga nog 1,5 kilo kwijt, hoop dat dat lukt! Meer mag natuurlijk altijd, maar ik probeer een realistisch doel te stellen.
7 juliquote:Op zondag 3 juni 2012 11:08 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Wanneer ga je op vakantie?
Ik ga 21 juli naar Italie, en dan wil ik weer op mijn oude gewicht zitten. Nog 3 kilo dus. Lijkt me nog wel te doen!
Voor een fysio is dat in mijn beleving wel vrij ver. En duur.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, ik heb een heel andere beleving van wat 'ver' is dan jullie, geloof ik.
Ik vind zelfs Den Haag - Heerenveen (zo'n 2,5 uur) nog niet echt ver. Pas als ik dan nog in een bus moet, begin ik het zat te worden
.
True. Maar als er in de nabije omgeving geen plek zou zijn en hier in DH wel, dan zou ik het wel doen.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor een fysio is dat in mijn beleving wel vrij ver. En duur.
Wel als je goeie keuzes maaktquote:Op zondag 3 juni 2012 11:10 schreef LieLie het volgende:
Ik wil ook nog een beetje 'buffer' proberen te krijgen voor de vakantie. Een maand lang uit eten in Amerika gaat niet echt goed zijn voor de lijn
Ah joh je hebt ook nog een maandquote:Op zondag 3 juni 2012 11:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
7 juliEn meestal val ik ook nog wel af op mijn Azië-vakanties, dus ik heb goede hoop!
![]()
Valt wel mee hoor! Gaan jullie daar veel wandelen? Wij hadden zo'n piepschuim koelbox gekocht en bij elke 7/11 kon je dan ijs kopen. Dus ontbijt en lunch maakten we gewoon zelf. Je hebt daar Whole Food en dat is echt een fantastische biologische supermarkt.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:10 schreef LieLie het volgende:
Ik wil ook nog een beetje 'buffer' proberen te krijgen voor de vakantie. Een maand lang uit eten in Amerika gaat niet echt goed zijn voor de lijn
Ja, we lopen altijd wel vrij veel door stedenquote:Op zondag 3 juni 2012 11:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor! Gaan jullie daar veel wandelen? Wij hadden zo'n piepschuim koelbox gekocht en bij elke 7/11 kon je dan ijs kopen. Dus ontbijt en lunch maakten we gewoon zelf. Je hebt daar Whole Food en dat is echt een fantastische biologische supermarkt.
En als je 's avonds een beetje oplet met wat je besteld is er niks aan de hand. We probeerden trouwens ook af en toe of we een appartementje konden krijgen, zodat we zelf konden koken. Raar genoeg heb je na een tijdje geen zin meer om uit eten te gaan.
Nah, wat een rare opmerking!quote:Op zondag 3 juni 2012 11:32 schreef Perruche het volgende:
Ja hoi!
Kom ik net terug van de pump, beetje bla bla met mijn vader, zegt 'ie "ja, je hebt toch wel aanleg om dik te worden".
Say what
Lolwutquote:Op zondag 3 juni 2012 11:32 schreef Perruche het volgende:
Ja hoi!
Kom ik net terug van de pump, beetje bla bla met mijn vader, zegt 'ie "ja, je hebt toch wel aanleg om dik te worden".
Say what
quote:Op zondag 3 juni 2012 11:40 schreef Perruche het volgende:
Nee Maria, hij is zelf juist zo iemand die superslank is wat 'ie ook eet, net als mijn vriendje
Maar goed, whatevah en zulks, wij staan daar vet boven toch!
Je grote kont doet het vrij aardig in een roze jurk.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]that's the spirit!
Zo is de standaard op naailes "ja jij hebt nu eenmaal een grote kont"zou er spontaan een spiegel bij pakken.
quote:Op zondag 3 juni 2012 11:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Je grote kont doet het vrij aardig in een roze jurk.
Dik en vet inderdaadquote:Op zondag 3 juni 2012 11:40 schreef Perruche het volgende:
Nee Maria, hij is zelf juist zo iemand die superslank is wat 'ie ook eet, net als mijn vriendje
Maar goed, whatevah en zulks, wij staan daar vet boven toch!
Zo, weer een poging om onder de 1000 calorieen te blijven?quote:Op zondag 3 juni 2012 11:55 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:
O: half bakje kwark (250 gram)
T: colaatje (laatste weer)
T: banaan
L: twee bth met twee zachtgekookte eitjes, glas melk
T: halve ananas
D: aubergine Parmigiana
In welke wereld leef jij vandaag?quote:Op zondag 3 juni 2012 11:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Zo, weer een poging om onder de 1000 calorieen te blijven?
Ik doe maar geen lijstje vandaag. Ik begon met koffie met slagroom en met een magic cookie bar. En daarna (nouja, net dus) een ontbijtje met Lucky Charms en kwark met aardbeieen en slagroom. En er zijn nog meer magic cookie bars.
Magic-Lucky-aardbeien met slagroom wereld!quote:
Jouw lijstje is wel weer het andere uiterstequote:Op zondag 3 juni 2012 11:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Zo, weer een poging om onder de 1000 calorieen te blijven?
Ik doe maar geen lijstje vandaag. Ik begon met koffie met slagroom en met een magic cookie bar. En daarna (nouja, net dus) een ontbijtje met Lucky Charms en kwark met aardbeieen en slagroom. En er zijn nog meer magic cookie bars.
Dit is niet zoveel, vikkestein! Veel te weinig zelfs, zou ik zeggen.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:55 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:
O: half bakje kwark (250 gram)
T: colaatje (laatste weer)
L: twee bth met twee zachtgekookte eitjes, glas melk
T: halve ananas
D: aubergine Parmigiana
2 extra boterhammen, een lekkere salade ergens, wat gerookte vis, nog wat yoghurt met muesli...quote:Op zondag 3 juni 2012 12:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jouw lijstje is wel weer het andere uiterste.
Ik gooi er nog wel wat nootjes bij, anders kan ik ook niets bedenken.
De "relaxte zondag" wereld?quote:
Is hier ook een man bij betrokkenquote:Op zondag 3 juni 2012 12:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
De "relaxte zondag" wereld?
De "ik doe vandaag zo min mogelijk" wereld?
De "lekker lang in bed blijven liggen"wereld?
quote:
Goed punt! Ik ga straks wel een stuk wandelen. Even geen hardlopen vandaag.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:15 schreef conleche het volgende:
Henk!! Ik ga jou nu toch eens vermanend toespreken. Zo wordt het nooit wat met dat afvallen. Ik zag gisteren namelijk ook al taart voorbijkomen op FB. Probeer het lekkers nu eens te beperken tot eens per week of zo. Moet je zien hoe snel je afvalt.
Je sport zoooooo goed. Nu dat eten nog.
That's all?quote:Op zondag 3 juni 2012 12:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
[..]
Goed punt! Ik ga straks wel een stuk wandelen. Even geen hardlopen vandaag.![]()
Zal me de rest van de dag gedragen.Echt waar!
En vanavond heel veel groente eten.
En doordeweeks eet ik een stuk normaler. En heb ik geen magic cookie bars.quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 13:05 schreef _aurum_ het volgende:
Ola! Het is hier 0400, moest er ff uit en heb gelijk het thuisfront al geskypet
Werd wakker met hongeren het is hier 0400 dus mijn ontbijt is cashewnoten uit de minibar
Wij helpen niet met opruimen neequote:Op zondag 3 juni 2012 13:07 schreef kwakz0r het volgende:
hahaha hallo jetlagged aurum!
ik ben ook net uit bed, want in bed boek 3 van the hunger games uitgelezen (gisteren boek 2 gelezen). Voelt zo luxe!
er staat alleen om half drie een vriendin op de stoep, en ik moet nog heel veel opruimen/aankleden/douchen/brunchen, dus Fok! aanzetten was een minder handige zet misschien...
Damn.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:11 schreef _aurum_ het volgende:
Het is hier vooral warmwas gisteraaf om 1900 nog 39 graden
En mijn kamer is gigantisch
betekend niet dat je in het weekend te weinig moet eten.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik eet doordeweeks ook een stuk normaler.
En ik ga weer wat vaker carbs eten bij m'n avondeten. Hardlopers hebben immers koolhydraten nodig.
Sluipt er vanzelf in. In het weekend eet ik standaard te weinig en als ik wat eet, dan is het vaak troep. Op het werk heb ik veel meer structuur en beperkte keuze, bovendien.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
betekend niet dat je in het weekend te weinig moet eten.
Klinkt niet vervelendquote:Op zondag 3 juni 2012 13:15 schreef _aurum_ het volgende:
Las Vegas
Echt weird ook als je aan komt vliegen, alles is bijna laagbouw behalve "the Strip".
Kwark met pindakaasquote:Op zondag 3 juni 2012 13:59 schreef Siral het volgende:
Heb mn ritme met eten weer te pakken.
Moet zeggen dat het shake-loos eten me wel bevaltEn mijn huid is ook weer rustig.
O: havermout met sojamelk en banaan
T: mueslireepje
S: 10 min hardlopen, 45 min krachttraining, 10 min roeien, 10 min fietsen
L: boterham hummus, boterham rosbief, schaaltje komkommer/sla/tomaat, sojamelk
T: appel, magere kwark
D: gebakken aardappeltjes, vlees(ff kijken wat er is), witlof
T: magere kwark met lepel pindakaas
Blijf tussen de 48/49 kg schommelen. En de ene dag eet ik gewoon meer dan de ander. Heb geen zin meer om me er elke dag op te focussen of ik wel genoeg eet, morgen heb ik waarschijnlijk wel weer eetlust en eet ik meer. Wil meer op intuitie gaan eten.quote:
Ok, mooi!quote:Op zondag 3 juni 2012 14:21 schreef Siral het volgende:
[..]
Blijf tussen de 48/49 kg schommelen. En de ene dag eet ik gewoon meer dan de ander. Heb geen zin meer om me er elke dag op te focussen of ik wel genoeg eet, morgen heb ik waarschijnlijk wel weer eetlust en eet ik meer. Wil meer op intuitie gaan eten.
Hier is het ook koudquote:Op zondag 3 juni 2012 15:35 schreef Jagärtrut het volgende:
ai, wat is het stil hier. Lekker in bad geweest hiero, daar is het het weer wel naar.
Liefde goedquote:Op zondag 3 juni 2012 14:26 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ok, mooi!
En hoe is het met de liefde en met je werk/studie?
Goed bezig!quote:Op zondag 3 juni 2012 15:44 schreef Siral het volgende:
[..]
Liefde goed
Morgen sollicitatie gesprek, voor als pakketbezorger haha! Ben benieuwd.
En op school sta ik al ingeschreven mbo verpleegkundige deeltijd
Als je gewoon op de zak wilt meppen, moet je gewoon langs de Decathlon ofzo gaan voor goedkope zakhandschoenen. Die dingen zijn sowieso niet zo duur!quote:Op zondag 3 juni 2012 17:13 schreef Tinkepink het volgende:
Wie zit er hier ook alweer op boxen? Weet een van jullie wat goede betaalbare boxhandschoenen zijn?
Je hoeft elkaar toch niet in elkaar te meppen? Mag je ook niet trainen?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:44 schreef Viking84 het volgende:
Boxen lijkt me wel een gave sport, vooral kickboxen. Mag ik helaas niet
. Naja, hardlopen is ook leuk
.
Mja, risico dat ik op m'n hoofd geraakt word loop ik maar nietquote:Op zondag 3 juni 2012 17:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je hoeft elkaar toch niet in elkaar te meppen? Mag je ook niet trainen?
Ow dat valt nog mee hoor, meestal trainen we 7, 8 uur.. We hebben vandaag de buien afgewacht en een teamgenoot moest op tijd weg, dus was eigenlijk nog vrij kort.. En we hebben ook nog een half uur gelunched, dus effectief maar 5,5 uur. En toch spierpijnquote:
Ja! Het klinkt zo lang!quote:Op zondag 3 juni 2012 18:46 schreef Vlierbloesem het volgende:
LieLie wat goed! Ik vond het heel tof om een half uur achter elkaar te kunnen lopen.
En wow 85mc!
Heel goed!quote:Op zondag 3 juni 2012 18:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja! Het klinkt zo lang!We hebben in een rustig tempo gelopen en het bleef ook de hele weg wel 'comfortabel' eigenlijk, dus tof!
![]()
Het standaardrondje dat we nu doen is 4,5 kilometer ongeveer, dat hebben we nu niet helemaal uitgelopen, moet de volgende keer wel lukken. Dan dat eerst maar eens een tijdje doen, kijken of dat nog een beetje sneller gaat op den duur
Ja, precies. Als we dat rondje eerst een tijdje doen ben ik benieuwd of je dan ziet dat het sneller gaat, maar dat gaat denk ik automatisch wel een beetje.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:53 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Heel goed!
Snelheid komt vanzelf wel en vind ik in ieder geval absoluut niet het belangrijkste. Het is wel leuk om te merken dat je uiteindelijk sneller gaat natuurlijk, maar dat komt wel.
quote:Op zondag 3 juni 2012 19:12 schreef Tinkepink het volgende:
*klopt perruche op de schouders
Maarre.... Niet alleen meenemen he. Ook opeten.
Speaking of... Ik moet nog even iets weggooienquote:Op zondag 3 juni 2012 19:13 schreef Perruche het volgende:
[..]Ik dacht om hem pootjes te laten krijgen, maar zal hem netjes opeten
Woh lekker lijstjequote:Op zondag 3 juni 2012 19:15 schreef Vlierbloesem het volgende:
Lijstjestijd! Ook hier even een update/eindlijst (nog niets veranderd en er gaat ook bijna niets veranderen):
O: Yoghurt met een halve verse ananas, pompoenpitten-cracker met gerookte kip, muesli-cracker met biefstukworst
L: Twee geroosterde volkoren boterhammen met hütenkäse/gerookte kip, muesli-cracker met biefstukworst
T: Salade van veldsla, komkommer, dressing, frambozen en zachte geitenkaas
D: Couscous met sperziebonen, feta, zongedroogde tomaten en falafel
T: Bak optimel yoghurt met zomerfruit blauwe bessen/frambozen
Lijkt me inderdaad lastig om gewoon maar niet meer te doen, maar je kunt het allicht proberen. Ik denk sowieso dat het vanzelf wat zal afnemen. Je hebt inmiddels wel een beetje een 'basislijst' waarmee je varieert denk ik, waardoor je genoeg calorieën binnenkrijgt als je ze niet meer bewust telt? Ik denk dat jij vooral moet zorgen dat je niet te laag uit gaat komen.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:14 schreef Siral het volgende:
Hehe thanks everyone
Wil me echt minder gaan focussen op eten nu.. het heerst namelijk nog steeds te veel in mijn leven vind ik. Ik eet nu wel, en goed. Maar ben juist teveel bezig met dat ik wel gezond eet en genoeg calorieen. Voel me gewoon totaal niet vrij erin momenteel. Het liefste zou ik echt ACUUT stoppen met calorieen tellen en gewoon op gevoel willen gaan eten.... maar dat word een hele zware dobber
Dat mag een flinke D wordenquote:Op zondag 3 juni 2012 19:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Br: 4 mini-afbakbroodjes met rosbief, twee mini-croissantjes
T: plak cake en glas limo
T: glas limo tijdens klussen
T: rijstwafel met kaas
D: rotiiiii met kippenvleugeltjes en een boel kousebandHonger!
T: ?
Doe het nu al jaren, eerst om zwaar obsessief laag te blijven. En nu om te zorgen dat ik GENOEG eet zodat ik op gewicht blijf... wat vaak ook wel in eetbuien uitloopt als ik laag uitkom, en dat haat ik zo!! Ik krijg nu soms gewoon een schuldgevoel als ik "minder" gegeten heb en dus voor mijn gevoel moet gaan bijeten, terwijl dat bullshit is, als ik geen honger heb, heb ik geen honger. Dan eet ik de volgende dag wel meer..... Maar dat gaat helaas niet altijd op en dan zit ik om 2 uur snachts nog te eten ofzo.. Als ik basis eet kom ik meestal wel zeker aan de 1800..quote:Op zondag 3 juni 2012 19:21 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad lastig om gewoon maar niet meer te doen, maar je kunt het allicht proberen. Ik denk sowieso dat het vanzelf wat zal afnemen. Je hebt inmiddels wel een beetje een 'basislijst' waarmee je varieert denk ik, waardoor je genoeg calorieën binnenkrijgt als je ze niet meer bewust telt? Ik denk dat jij vooral moet zorgen dat je niet te laag uit gaat komen.
Halfvolle van een of ander Bio merk, Demeter ofzo?quote:Op zondag 3 juni 2012 19:22 schreef the85mc het volgende:
Wat voor kwark, perr? Volle, magere? er zit vaak veel smaakverschil tussen, ook tussen dezelfde soort.
Heb flinke trek, dus tijd voor mijn D: 2 kipfilets met sajoer groente (400 gram ) en wat mie.. En klein chocoijs bakje na. Lekker!
Is het een idee om een soort basislijstje(s) te hebben voor jezelf waarvan je weet hoeveel calorieën het bevat, zodat je weet dat je genoeg eet die dag. Dan lok je de eetbuien minder uit en hoef je niet meer zo na te denken over het eten. Uiteraard kun je dan wel dan variëren qua beleg/avondeten/soort fruit/etc, maar dat je een beetje een basis hebt?quote:Op zondag 3 juni 2012 19:24 schreef Siral het volgende:
[..]
Doe het nu al jaren, eerst om zwaar obsessief laag te blijven. En nu om te zorgen dat ik GENOEG eet zodat ik op gewicht blijf... wat vaak ook wel in eetbuien uitloopt als ik laag uitkom, en dat haat ik zo!! Ik krijg nu soms gewoon een schuldgevoel als ik "minder" gegeten heb en dus voor mijn gevoel moet gaan bijeten, terwijl dat bullshit is, als ik geen honger heb, heb ik geen honger. Dan eet ik de volgende dag wel meer..... Maar dat gaat helaas niet altijd op en dan zit ik om 2 uur snachts nog te eten ofzo.. Als ik basis eet kom ik meestal wel zeker aan de 1800..
Partymix broodjes van de AH?quote:Op zondag 3 juni 2012 19:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Br: 4 mini-afbakbroodjes met rosbief, twee mini-croissantjes
T: plak cake en glas limo
T: glas limo tijdens klussen
T: rijstwafel met kaas
D: rotiiiii met kippenvleugeltjes en een boel kousebandHonger!
Die basis heb ik dus wel, alleen vaak merk ik ook dat de basis mij de kop kost.. aangezien ik dan niet snel durf af te wijken. En dan na een week keurig gegeten te hebben naar de "muesli van mijn broertje met chocolade" grijp bij wijze van, ipv mijn eigen muesli. En dan tien bakken eet.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:27 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Is het een idee om een soort basislijstje(s) te hebben voor jezelf waarvan je weet hoeveel calorieën het bevat, zodat je weet dat je genoeg eet die dag. Dan lok je de eetbuien minder uit en hoef je niet meer zo na te denken over het eten. Uiteraard kun je dan wel dan variëren qua beleg/avondeten/soort fruit/etc, maar dat je een beetje een basis hebt?
Ja zou eigenlijk een ochtendtussendoortje moeten inlassen ofzo.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:28 schreef Vlierbloesem het volgende:
Ah ik zie nu pas je edit Siral. Maar je zegt het in principe zelf al, je moet je basislijst dus meer aanpassen aan jouw situatie.
Belangrijk is (merk ik bij mezelf) dat je jezelf niet extreem dingen gaat ontzeggen. Als jij een keer zin hebt in die muesli van je broertje met chocolade dan eet je die lekker een keertje. Dan lok je minder uit dat je er later tien bakken van wilt eten.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:28 schreef Siral het volgende:
[..]
Die basis heb ik dus wel, alleen vaak merk ik ook dat de basis mij de kop kost.. aangezien ik dan niet snel durf af te wijken. En dan na een week keurig gegeten te hebben naar de "muesli van mijn broertje met chocolade" grijp bij wijze van, ipv mijn eigen muesli. En dan tien bakken eet.
Ja precies, en dat zou ik dus gewoon eens moeten doen... Dan gaat die drang naar eetbuien ook weg. Kijk ieder normaal mens die een keer hagelslag op zijn brood wil doet dat..... Ik doe dat niet zo snel, en als ik het doe eet ik er meteen tien.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:30 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Belangrijk is (merk ik bij mezelf) dat je jezelf niet extreem dingen gaat ontzeggen. Als jij een keer zin hebt in die muesli van je broertje met chocolade dan eet je die lekker een keertje. Dan lok je minder uit dat je er later tien bakken van wilt eten.
Je kunt prima ontbijten met fruit/yoghurt én andere dingen (kijk maar naar mijn ontbijtquote:Op zondag 3 juni 2012 19:30 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja zou eigenlijk een ochtendtussendoortje moeten inlassen ofzo.Of groter ontbijten met andere dingen, zonder fruit, en fruit als ochtend tussendoortje nemen. (ik eet altijd fruit bij mijn ontbijt)
Halfvol is vaak wel prima. Sommige magere smaakt naar plastic bakje..quote:Op zondag 3 juni 2012 19:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
Halfvolle van een of ander Bio merk, Demeter ofzo?
Yoghurt-muesli-fruit of Sojamelk-havermout-fruit. Dat eet ik meestal voor ontbijt... Dan kan ik misschien beter meer havermout of muesli nemen... en het fruit om 10/11 uur...quote:Op zondag 3 juni 2012 19:31 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Je kunt prima ontbijten met fruit/yoghurt én andere dingen (kijk maar naar mijn ontbijt) en dan als tussendoortje bijvoorbeeld een extra boterham, een handje noten, extra bak kwark, een goede salade, etc.
Het is ook niet zo gek dat je daar dan eetbui-drang van krijgt (vind ikquote:Op zondag 3 juni 2012 19:31 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja precies, en dat zou ik dus gewoon eens moeten doen... Dan gaat die drang naar eetbuien ook weg. Kijk ieder normaal mens die een keer hagelslag op zijn brood wil doet dat..... Ik doe dat niet zo snel, en als ik het doe eet ik er meteen tien.![]()
Door het weer? door je schoonouders? Wij gaan over 3 week 2 dagen Valkenburg, vakantieveiling (44 e voor 2 nachten incl. ontbijtquote:Op zondag 3 juni 2012 17:03 schreef Novem het volgende:
Goed bezig siral!
Valkenburg zuigten 3 dagen schoonouders is wel weer genoeg geweest
Dat kan! Je kunt dat stuk fruit ook bij je ontbijt houden (en wat meer havermout/muesli nemen) en dan rond 10/11 uur een extra T nemen. Jij moet juist iets meer eten dan je huidige basislijst hadden we geconcludeerdquote:Op zondag 3 juni 2012 19:32 schreef Siral het volgende:
[..]
Yoghurt-muesli-fruit of Sojamelk-havermout-fruit. Dat eet ik meestal voor ontbijt... Dan kan ik misschien beter meer havermout of muesli nemen... en het fruit om 10/11 uur...
Ja precies en dat zou dan al het geval zijn als ik meer muesli neem. Ik heb een maatschepje waar precies 40/45 gram in kan en dat eet ik standaard.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:35 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Dat kan! Je kunt dat stuk fruit ook bij je ontbijt houden (en wat meer havermout/muesli nemen) en dan rond 10/11 uur een extra T nemen. Jij moet juist iets meer eten dan nu je basislijst hadden we geconcludeerd.
SPOILER: muesli 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: muesli 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: muesli van vriendjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Ik weeg alles afquote:Op zondag 3 juni 2012 19:36 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja precies en dat zou dan al het geval zijn als ik meer muesli neem. Ik heb een maatschepje waar precies 40/45 gram in kan en dat eet ik standaard.Ook zoiets. Doet niemand volgens mij.
. Maar ik ben ook een geval apart
. Mij geeft het houvast en ik doe het er heel goed op.
![]()
Ik heb net 5 kg macaroni gemaakt
Heb ik iig weer 7 bakken voor in de vriezer, de rest is al op
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 19:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb gisteren weer zelf muesli's gemixt op deze site. Gut, ik zou willen dat ik het zelf had verzonnen.
SPOILER: muesli 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: muesli 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om nom!!SPOILER: muesli van vriendjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weeg ook nog wel met regelmaat af... En dan weet ik dan precies hoeveel het is in een bepaald maatschepje, kommetje, of bakje, net wat. En pak dan àltijd hetzelfde..quote:Op zondag 3 juni 2012 19:38 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Ik weeg alles af. Maar ik ben ook een geval apart
. Mij geeft het houvast en ik doe het er heel goed op.
![]()
![]()
Dat wordt mijn standaardmuesli, denk ik. Maar eet het elke dag, dus een beetje afwisseling is wel lekker!quote:Op zondag 3 juni 2012 19:39 schreef Vlierbloesem het volgende:
Ohhh lekkere combi's GB. Vooral die eerste lijkt me lekker!
![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Lekker hoor! Afwisseling is wel fijn inderdaadquote:Op zondag 3 juni 2012 19:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat wordt mijn standaardmuesli, denk ik. Maar eet het elke dag, dus een beetje afwisseling is wel lekker!![]()
.
![]()
Ik weeg nooit af, doe gewoon een gok. Heb wel een veel beter beeld van hoeveel calorieën er nou ergens in zitten dan een gemiddelde vriendin van mij. Aan de ene kant goed, want dan weet ik wat ik beter kan laten staan. Maar als je het dan toch neemt is dat kleine stemmetje in je achterhoofd soms een beetje vervelend.
quote:Op zondag 3 juni 2012 19:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb gisteren weer zelf muesli's gemixt op deze site. Gut, ik zou willen dat ik het zelf had verzonnen.
SPOILER: muesli 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: muesli 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar wil ik ook nog steeds een keer bestellen!SPOILER: muesli van vriendjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het een aanrader. Op het eerste oog schrik je misschien een beetje van de prijzen, maar ik heb eind januari twee kokers besteld en daar ben ik nu bijna doorheen. Dus als je bedenkt hoe lang je er mee doet, valt het ook wel weer mee.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Daar wil ik ook nog steeds een keer bestellen!Stay with me, let's just breathe.
Hebben jillie die QI-welness al eerder gehad?quote:Op zondag 3 juni 2012 19:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind het een aanrader. Op het eerste oog schrik je misschien een beetje van de prijzen, maar ik heb eind januari twee kokers besteld en daar ben ik nu bijna doorheen. Dus als je bedenkt hoe lang je er mee doet, valt het ook wel weer mee.![]()
Nope, ik was wel nieuwsgierig!quote:Op zondag 3 juni 2012 19:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hebben jillie die QI-welness al eerder gehad?
Weeg wel eens wat af...
Vooral op het werk als ik alleen ben, die weegschaal staat er toch op de 0.001 gram aan te staan..
Een appel wordt vaak in eetmeters 135 gr aangehouden, die van mij zijn 250 gr
Maar ja, 1 stuks in 1 stuks
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
getverderrie, pasta uit de vriezer.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb net 5 kg macaroni gemaakt
Heb ik iig weer 7 bakken voor in de vriezer, de rest is al op
Siral, ik denk nog steeds dat het verstandig is om eens met een psycholoog over jouw verhouding met eten te praten. Want, hoewel de meesten hier inderdaad ook meer over hun eten nadenken, ben jij nog steeds obsessief bezig. Nu niet obsessief met weinig eten, maar obsessief met veel eten, en obsessief met niet obsessief zijn. Het klinkt mij niet helemaal goed in de oren...
gek woord trouwens, obsessief.![]()
Pasta uit de vriezer gaat juist heel goed?
Huppa op het werk in de magnetron... haske handig als nood aan de man is. Plannen FTW
Hmmmm net nog 2 eetlepels slagroom gehad, nog over van het toetje voor de jongens...Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Spuitelf over de bokszak:
In de les doen wij t op de zak ook gewoon met bokshandschoenen, ik heb inderdaad van Everlast.
Pas wel echt op voor blessures op de zak, met name elleboog en polsen.
Niet overstretchen van je elleboog en zorgen dat je pols recht blijft. Dat is echt heel erg belangrijk, want je kan je polsen echt naar de filestijnen helpen anders!Be someone that makes you happy![]()
Daar ben ik het inderdaad wel mee eens Siral. Je geeft zelf aan het als een probleem te ervaren en ik denk dat je veel baat zal hebben bij begeleiding van een psycholoog.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
getverderrie, pasta uit de vriezer.
Siral, ik denk nog steeds dat het verstandig is om eens met een psycholoog over jouw verhouding met eten te praten. Want, hoewel de meesten hier inderdaad ook meer over hun eten nadenken, ben jij nog steeds obsessief bezig. Nu niet obsessief met weinig eten, maar obsessief met veel eten, en obsessief met niet obsessief zijn. Het klinkt mij niet helemaal goed in de oren...
gek woord trouwens, obsessief.![]()
ja, ik heb van alles in de vriezer voor in dat soort gevallen. Maar vaak losse saus, en dan kook ik de pasta er nog bij. Dat duurt toch maar 8 minuten...quote:Op zondag 3 juni 2012 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Pasta uit de vriezer gaat juist heel goed?
Huppa op het werk in de magnetron... haske handig als nood aan de man is. Plannen FTW
Hmmmm net nog 2 eetlepels slagroom gehad, nog over van het toetje voor de jongens...![]()
Zo, en nu ga ik eens een stukje wandelen. Het is eindelijk gestopt met regenen en ik ben vandaag nog niet buiten geweest. Even een frisse neus halen!![]()
Ja maar dat wil niet op het werkquote:Op zondag 3 juni 2012 20:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, ik heb van alles in de vriezer voor in dat soort gevallen. Maar vaak losse saus, en dan kook ik de pasta er nog bij. Dat duurt toch maar 8 minuten...
Ach, het is toch eigenlijk alleen voor lief en die vreet alles
Wandel ze!Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:05 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja maar dat wil niet op het werk
Ach, het is toch eigenlijk alleen voor lief en die vreet alles
Wandel ze!
Be someone that makes you happy![]()
Yep!quote:Lekker wel he
Het was een flinke Dquote:Op zondag 3 juni 2012 19:22 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Dat mag een flinke D worden. Als T misschien wat fruit en kwark/yoghurt?
![]()
*burp*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
Die verhouding zit ook nog steeds scheef, maar momenteel leefbaar.. en het gaat met tijden heel goed. En met tijden heb ik weer "slip ups"... Dan over-eet ik en compenseer ik de volgende dag, maar pak het wel meteen weer op, de daar weer op volgende dag.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
getverderrie, pasta uit de vriezer.
gek woord trouwens, obsessief.
Ben bang dat het ook een stukje van mijn leven is nu en ik er nooit helemaal vanaf kom hoor...!Ja echt he, da's dus ook zoiets waar ik me aan stoor. Een fatsoenlijke appel is echt geen 80 kcal hoor!!quote:Op zondag 3 juni 2012 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Weeg wel eens wat af...
Vooral op het werk als ik alleen ben, die weegschaal staat er toch op de 0.001 gram aan te staan..
Een appel wordt vaak in eetmeters 135 gr aangehouden, die van mij zijn 250 gr
Maar ja, 1 stuks in 1 stuks![]()
![]()
gatverdarrie, t is pas 4 dagen, en ik mis J echt heel heel erg... gelukkig heb ik morgen weer "dingen" om te doen enzo, en daarna gewoon weer werken
Kwak![]()
Lijstje:
Pre-O: rijstwafel pindakaas
S: 45 min kracht, 15 min cardio
O: appel, kiwi, speltflakes, eiwitpoeder, yoghurt
L: 2 stukken turks brood met hummus, salade van linzen/tomaat/courgette, gekookt ei
T: koffie verkeerd
T: paar nootjes
D: zefgemaakte speltpizza met champignonnenprutje
T: denk wat yoghurt
Ik ben trouwens nu aan het internetdaten en ik vind het maar matig
Ah, daar moeten we het eens over hebben Nallie! Over dat daten dan.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL![]()
Goed zoquote:Op zondag 3 juni 2012 20:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Yep!Lekker wel he
[..]
Het was een flinke D![]()
*burp*
.
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:23 schreef kwakz0r het volgende:
gatverdarrie, t is pas 4 dagen, en ik mis J echt heel heel erg... gelukkig heb ik morgen weer "dingen" om te doen enzo, en daarna gewoon weer werken![]()
. Fijn dat je vanaf morgen weer wat meer afleiding hebt.
@ Siral, het is nu een deel van je leven wat je af en toe best storend vindt. Met psychologische begeleiding zou je dat kunnen verminderen.
Mooi lijstje Nallie! Oehh! Al een keer wat afgesproken?![]()
Misschien zijn de eerste paar dagen juist het ergst en wordt het daarna beter, Kwak.
Spannend Nallie! Wat vind je er matig aan?
Hoi allemaal trouwens... Even bijlezen...Know that while you sleep
Everything has changed![]()
Ik ben net begonnen, omdat iedereen zegt dat t zo leuk is, dus nee nog niks afgesproken... vind het ook beetje eng
Tell me more Henk!!
Mini heeft er anders (zo ik mag geloven) een leuke kerel mee gevonden.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Zie Facebook.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:44 schreef Nallie het volgende:
Ik ben net begonnen, omdat iedereen zegt dat t zo leuk is, dus nee nog niks afgesproken... vind het ook beetje eng
Tell me more Henk!!
Doe wat je niet durft.
Ja en met haar vele anderenmaar misschien moet ik maar ff het topic in R&P er over lezen in plaats van hier offtopic te zijn
Anders ikke!!!quote:Op zondag 3 juni 2012 20:44 schreef V1z0R het volgende:
Mini heeft er anders (zo ik mag geloven) een leuke kerel mee gevonden.![]()
![]()
![]()
![]()
Het is al zoveel verminderd en veranderd dat het nu redelijk leefbaar is, momenteel ben ik wel tevreden met hoe het gaat... als ik het vergelijk met voorheenquote:Op zondag 3 juni 2012 20:41 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Goed zo.
[..]. Fijn dat je vanaf morgen weer wat meer afleiding hebt.
@ Siral, het is nu een deel van je leven wat je af en toe best storend vindt. Met psychologische begeleiding zou je dat kunnen verminderen.
Mooi lijstje Nallie! Oehh! Al een keer wat afgesproken?![]()
![]()
Inderdaad!quote:Op zondag 3 juni 2012 20:44 schreef V1z0R het volgende:
Mini heeft er anders (zo ik mag geloven) een leuke kerel mee gevonden.Maar dat was pas mijn tweede date, dus erg veel ervaring heb ik er verder ook niet mee.
Know that while you sleep
Everything has changed![]()
het begin is altijd moeilijk vind ik. De eerste paar dagen zijn naar, en daarna wen je eraan! Ik mis de duutser dit weekend ook enorm, maar ik weet dat dat in de loop van de week weer wat verandert.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:23 schreef kwakz0r het volgende:
gatverdarrie, t is pas 4 dagen, en ik mis J echt heel heel erg... gelukkig heb ik morgen weer "dingen" om te doen enzo, en daarna gewoon weer werken![]()
![]()
Je bent ook goed op weg, heel knap, maar eerder op deze pagina gaf je aan dat het te veel van je leven beheerst. Je moet van mij niet naar een psycholoog, maar het is wel iets wat je kunt overwegenquote:Op zondag 3 juni 2012 20:46 schreef Siral het volgende:
[..]
Het is al zoveel verminderd en veranderd dat het nu redelijk leefbaar is, momenteel ben ik wel tevreden met hoe het gaat... als ik het vergelijk met voorheen.
![]()
En ik heb net m'n sociale daad weer gedaan, een vriendin die ik al een jaar niet gesproken had weer eens gebeld tijdens m'n wandeling. was leuk!![]()
Met momenten wel inderdaad.. Kan het nu ook steeds vaker loslaten en goed op gevoel eten, ondanks dat ik dan soms te weinig eet.. Maar dat voelt voor mij al zoveel beter dan dat geforceerde.. Ik wil eten wanneer ik er zin in heb, honger heb. Niet omdat het moet. En als ik eet zorg ik er gewoon voor dat het lekker is, ik eet tot ik vol zit, en ik er van geniet...quote:Op zondag 3 juni 2012 20:49 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Je bent ook goed op weg, heel knap, maar eerder op deze pagina gaf je aan dat het te veel van je leven beheerst. Je moet van mij niet naar een psycholoog, maar het is wel iets wat je kunt overwegen.
![]()
Dan heb je nog nooit mijn boterhammen bij de lunch gezien....wat voor zoveel mensen zo standaard is, maak ik een heel 'feest' van..
![]()
Uniek, het was een soort lloret/albufeira/scheveningen in de bergen zeg maar![]()
Vreselijke toeristenrestaurants, tacky reclameborden overal, stomme nepgrotten etc.
Zal misschien wel mooi zijn als je met de auto de heuvels ingaat, maar het stadje was niks.
Schoonouders klagen de hele dag door over vanalles, goh dat is duur, oh zo gaat dat bij ons niet, goh had toch wat meer verwacht, hmm dit is niet helemaal goed, ik had het liever zo gezien.
De hele dag door en over alles wat ze zien, dus ben een beetje moe nu
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free![]()
Ben vaak in Valkenburg geweest maar ik hou dan ook van ontzettende, vreselijke toeristische plaatsen... Komt waarschijnlijk omdat ik 21 jaar op een boerderij tussen heide en bos heb gewoond.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:05 schreef Novem het volgende:
Uniek, het was een soort lloret/albufeira/scheveningen in de bergen zeg maar![]()
Vreselijke toeristenrestaurants, tacky reclameborden overal, stomme nepgrotten etc.
Zal misschien wel mooi zijn als je met de auto de heuvels ingaat, maar het stadje was niks.
Dat rustige, mooie natuur e.d. dat heb ik wel gezien als ik weg ga
Klinkt verschrikkelijk Novem!
Lekker vroeg naar bed dan maar.
Doe wat je niet durft.
Dat word kiezen!!! De dure, de dure, de dure, of de durequote:Op zondag 3 juni 2012 21:34 schreef Perruche het volgende:
Ik heb 4 trenchcoats in mijn mandje van zalando zitten. Over de 700 euro. Ik doe iets fout
Of zit er een goedkopere bij en een heeeeeeeeeeeeele dure?![]()
![]()
Alleen als je ze afrekent.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:34 schreef Perruche het volgende:
Ik heb 4 trenchcoats in mijn mandje van zalando zitten. Over de 700 euro. Ik doe iets foutcrap in = crap out![]()
Weet niet eens wat een trenchcoat is
Nou ja, zal wel kleding zijn, ander google ik het wel.. nu eerst naar bedNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
ik zat te denken ze allemaal te bestellen er dan 1 te houden.quote:
Siral, de goedkoopste is 130, de duurste 260het alternatief is een heul mooie van Ted Baker die ik in de Bijenkorf zag, die was 335
![]()
![]()
Ik duikel er ook vroeg in denk ik... al 2 dagen minder energie!quote:Op zondag 3 juni 2012 21:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou ja, zal wel kleding zijn, ander google ik het wel.. nu eerst naar bed![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 21:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou ja, zal wel kleding zijn, ander google ik het wel.. nu eerst naar bedeen soort jas!!
![]()
Niet ziek worden he!quote:Op zondag 3 juni 2012 21:37 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik duikel er ook vroeg in denk ik... al 2 dagen minder energie!
Slaap lekekr![]()
![]()
130 is nog te doen toch?quote:Op zondag 3 juni 2012 21:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik zat te denken ze allemaal te bestellen er dan 1 te houden.
Siral, de goedkoopste is 130, de duurste 260het alternatief is een heul mooie van Ted Baker die ik in de Bijenkorf zag, die was 335
![]()
![]()
Ja daar ben ik dus wel bang voorquote:Vandaag al de hele dag koud ook en een snotneus. Ik kan niet tegen die veranderingen van temperatuur! Trusteee
![]()
![]()
thanksquote:Op zondag 3 juni 2012 20:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
het begin is altijd moeilijk vind ik. De eerste paar dagen zijn naar, en daarna wen je eraan! Ik mis de duutser dit weekend ook enorm, maar ik weet dat dat in de loop van de week weer wat verandert.fijn om van een ervaringsdeskundige te horen...
Kwak![]()
Wachten op de uitverkoop? Of vind je dat 'ie het waard is?quote:Op zondag 3 juni 2012 21:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik zat te denken ze allemaal te bestellen er dan 1 te houden.
* loveli koopt voor zichzelf vooral afgeprijsdcrap in = crap out![]()
Lijstjestijd!
T: glas chocomelk (ben er echt verslaafd aan geworden) met glutamine
O: 4x ei, 2x toast, 3x kipfilet
S: krachttraining
T: wheyshake met glutamine/dextrose/creatine
T: wat sap
L: bak (ongezoete) muesli, melk, chocopoeder, banaan, bessen
D: mixed grill kwartel van de Konak, met 2x thee (eentje met suiker). In de mixed gril, 5x lamsvlees, stukken kwartel, groente, brood, rijst, sausjes (knoflook, pittige en een .. blub sausje).
T: koffieIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ze zijn allemaal afgeprijsdquote:Op zondag 3 juni 2012 21:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Wachten op de uitverkoop? Of vind je dat 'ie het waard is?
* loveli koopt voor zichzelf vooral afgeprijsd
Anyway, kan ze gewoon bestellen en eventueel terugsturen. Gotta love zalando!
Nog even TV kijken en dan slapen!![]()
Daglijstje
O: 2 zachtgekookte eitjes, 2 croissantjes met jam
B: jillian lvl 2
L: dubbele boterham roomboter en rauwe ham, salade caprese
T: blokje boterkoek ong 2*3 cm
D: uit eten bij vaartsche rijn, het was erg goed
Brood met olie
Amuse van balletje granny smitgelei met haringkuit met preisoep
Voor: bulghur met eendenborst, rabarber en wortel
Tussen: salade van oa bietjes en geitenkaasballetjes met boekweit eromheen (die ga ik zeker onthouden!)
Hoofd: rode poon en krab met rijst, paksoi en erwtjes
Abrikoosframboosmilkshake
Na: aardbeien met saus en nootjes, roze schuim en karnemelksorbetijs en sprits
Koffie met chocoladecantuccini![]()
![]()
80% van de dag in bed gelegen, moet eigenlijk nog iets regelen, eens kijken of ik de puf kan vinden.crap in = crap out![]()
Oh man, wat heb ik nog een honger. En geen trek, echt honger. Flinke D gehad met bakje ijs na. Heb sinds mn D al een banaan op, dubbele boterham ham met smeerkaas en nu een halve bak kwark. Kijken of dat helpt. Tot nu toe redelijk goed en geen echte snacks (behalve ijsje dan)![]()
Haha o jee, heb 'ruzie' met mijn 'rebound' maar ik zie hem iedere dag dus dat is niet zo handigHij is iig geen rebound meer..
![]()
![]()
Daarnaast heb ik spontaan weer sms contact met m'n ex, wat heel erg leuk is en heel belangstellend etc. En ik vroeg om een drankje te drinken heel spontaan, en dat vond hij erg leuk of een feestje.. Dus ik zat echt zo van huh, leuk raar!
Heb hem net voor het eerst weer gebeld sinds bijna 2 maanden. Eng!! Maar heel leuk en een half uur gebeld.. Voelde heel vertrouwd maar ook heel erg spannend, hij klonk een stuk leuker en stabieler en ik ben ondertussen ook met van alles bezig dus het was echt een leuk gesprek.
Haha ik ben nu nog helemaal een beetje energiek en springerig
Maar wel qua emoties een chaotische dag/dagen
Worry is a misuse of imagination![]()
Dat vind ik dan wel lastig. Als het niet lekker is blijf je met zo'n bus zitten. Maar dat kan ook met spul uit de supermarkt natuurlijk.quote:![]()
Puff, zet Jillian zoden aan de dijk bij je?
Li, ben je ziek a/h worden?
Kwak, morgen zal 't vast beter zijn dan vandaag
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet![]()
Planning:
O: Yoghurt met appel, pompoenpitten-cracker met biefstukworst, muesli-cracker met hütenkäse (en komkommer)
L: Twee geroosterde volkoren boterhammen met hütenkäse/gerookte kip, muesli-cracker met gerookte kip (en komkommer)
T: Salade van veldsla, komkommer, dressing, zongedroogde tomaten, avocado en gerookte kip
D: Stamppot rauwe andijvie met hamblokjes (voor het eerst sinds héél lang weer stamppot, zin in).
T: Bak optimel yoghurt met blauwe bessen![]()
Mooie gevarieerde lijstjes Vlierbloesem!
Mijn planning :
o koffie verkeerd bak yoghurt met rabarber en muesli
t/l/t 2 volgranen bollen, een met kaas en een met avocado
d pond sperziebonen
t bak kwark
Zal zo eens kijken op hoeveel calorieen ik uit kom.
Doe wat je niet durft.
quote:Op maandag 4 juni 2012 07:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mooie gevarieerde lijstjes Vlierbloesem!
Mijn planning :
o koffie verkeerd bak yoghurt met rabarber en muesli
t/l/t 2 volgranen bollen, een met kaas en een met avocado
d pond sperziebonen
t bak kwark
Zal zo eens kijken op hoeveel calorieen ik uit kom.jij denkt ik trek mijn humorbroek aan?
Wat een baggerlijstjete weinig enzo!
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 07:52 schreef Perruche het volgende:
[..]jij denkt ik trek mijn humorbroek aan?
Wat een baggerlijstjete weinig enzo!
Dat komt omdat de hoeveelheden er niet bij staan.
Ga ik zo voor je fixen. De broodjes wegen iig 178 gram samen. Er zit 49 gram kaas op en 60 gram avocado.
De yoghurt is volle yoghurt en iets van 350 gram en het is 35 gram muesli.
Doe wat je niet durft.
Dan nog vind ik je D ernstig weinig! Wel gezond thoquote:Op maandag 4 juni 2012 07:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat komt omdat de hoeveelheden er niet bij staan.
Ga ik zo voor je fixen. De broodjes wegen iig 178 gram samen. Er zit 49 gram kaas op en 60 gram avocado.
De yoghurt is volle yoghurt en iets van 350 gram en het is 35 gram muesli.
En goedemorgen... Maandag
mogge!
Vanmorgen al een rondje hardgelopen, was fijn! Nu even snel m'n ontbijt naar binnen werken, en naar het werk!![]()
Planning:
s: half uur hardlopen, 4.5 km. ofzo
O: havermout met banaan en rabarber
T: appel
L: restje stoofpot met wat brood
D: courgette, paprika, sperziebonen, worst.
T: ?![]()
Echt slim om je hardloopschoenen via Groupon te kopen iddquote:Op maandag 4 juni 2012 08:18 schreef Nallie het volgende:
Voor de liefhebbers: Groupon heeft een deal met hardloopschoenen!.
Imho alleen doen als je zo'n type schoen al had en er een tweede paar bij wilt of je oude schoenen aan vervanging toe zijn.Niet meer actief op Fok!![]()
quote:inderdaad!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Die h kun je wel weg laten hoor Vik.quote:Op maandag 4 juni 2012 08:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Echt slim om je hardloopschoenen via Groupon te kopen idd.
Imho alleen doen als je zo'n type schoen al had en er een tweede paar bij wilt of je oude schoenen aan vervanging toe zijn.
Doe wat je niet durft.
quote:Op maandag 4 juni 2012 08:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Die h kun je wel weg laten hoor Vik..
Ben je het niet met me eens dan? Het is toch niet slim om hardloopschoenen te kopen zonder ze ooit gepast te hebben of zonder deskundig advies te hebben gehad?.
En verder heb ik een aversie tegen Groupon, maar dat is wel bekend, geloof ik.
Niet meer actief op Fok!![]()
Boaaaah spierpijn in mn knieholtesWas leuk om de trap van CS af te lopen vanochtend!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
Goedemorgen! Uitslapen doordeweeks is ook wel een keer lekker![]()
weird: heb weer gedroomd over zwanger zijn. Terwijl dat het laatste is waar ik nu behoefte aan heb
Het squatten gaat veel makkelijker dan eerst, een weegschaal of centimeter heb ik nog niet erbij gepakt, maar ik vrees dat het doel van in het jurkje passen niet gehaald wordt.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:18 schreef _aurum_ het volgende:
Puff, zet Jillian zoden aan de dijk bij je?![]()
Ik ben het wel met je eens hoor. Zulke schoenen zijn alleen leuk als je weet dat je een neutrale voet hebt en geen marathon ambities hebt, of wanneer je de schoenen eerder hebt gehad.quote:Op maandag 4 juni 2012 08:41 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ben je het niet met me eens dan? Het is toch niet slim om hardloopschoenen te kopen zonder ze ooit gepast te hebben of zonder deskundig advies te hebben gehad?.
En verder heb ik een aversie tegen Groupon, maar dat is wel bekend, geloof ik.
Ik ben ook ooit begonnen met hardlopen op schoenen bij de Sport2000 vandaan. Kostten destijds geloof ik 50 of 60 euro en heb ik helemaal geen problemen mee gehad.![]()
Hoe waren je ervaringen bij Starshoe trouwens?
Die broodjes van mij trouwens!523 calorieen voor 2 stuks!
En ik gooi nog een lading salade caprese bij mijn D. Die heb ik nog staan.Met
Buffelmozzarella
.
dan kom ik uit op zo'n 1900 calorieen. Lijkt me netjes.![]()
En bijna 100 gram eiwit.
Doe wat je niet durft.
Moggethuis aan het werk
![]()
Wat een pestweer trouwens
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....![]()
Ervaringen bij Starshoe waren goedquote:Op maandag 4 juni 2012 09:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens hoor. Zulke schoenen zijn alleen leuk als je weet dat je een neutrale voet hebt en geen marathon ambities hebt, of wanneer je de schoenen eerder hebt gehad.
Ik ben ook ooit begonnen met hardlopen op schoenen bij de Sport2000 vandaan. Kostten destijds geloof ik 50 of 60 euro en heb ik helemaal geen problemen mee gehad.![]()
Hoe waren je ervaringen bij Starshoe trouwens?
Die broodjes van mij trouwens!523 calorieen voor 2 stuks!
En ik gooi nog een lading salade caprese bij mijn D. Die heb ik nog staan.Met
Buffelmozzarella
.
dan kom ik uit op zo'n 1900 calorieen. Lijkt me netjes.![]()
En bijna 100 gram eiwit.. Ik vond de jongen die me hielp een beetje nukkig en niet zo enthousiast, maar ik geloof wel dat 'ie me een goede schoen heeft aangemeten en als ik niet tevreden ben, kan ik zo terugkomen.
Heb nu iig iets heel anders dan ik had: hij zag dat ik rechts overproneer (vandaar een gevoelig scheenbeen na 10 km) en ik heb nu dus een stevigere schoen. Met minder ruimte rond de middenvoet, dus geen wrijving = geen blaren. No more Nikes for me.
Ohai!
Dat klinkt al beter Henk!
Mijn planning:
O: 250 ml halfvolle melk met 6 e.l. muesli
T: gemengde noten (cashew, macadamia, pecan)
T: vast wel een koffie verkeerd, het is maandag!
L: 300 gr rauwkostsalade + 2 bruine bth kip of kaas
T: 200 gr kwark met banaan ofzo of kiwi of allebei
B: 2x20 minuten fietsen
S: Evy 28 (half uur lopen! ga voor precies 5 km, niet meer)
D: of uit eten, en anders heb ik nog paprika en tomaat waar ik een pasta'tje van kan maken. Of ik haal aardappels en ik maak andijvie!![]()
Iemand iets zinnigs te zeggen over mueslibollen btw?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!![]()
Maandag...Huisgenoot heeft gister mn fiets geleend. Is nu aan het werk en fiets staat op slot op CS. Niet handig want ik heb vandaag allerlei afspraken in de stad. Was ook niet de afspraak. Mooi kloten.. Ik kan met OV, maar duurt erg lang. Of met mtb, maar dan zit ik onder de spetters en risico op gejat worden..
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 09:51 schreef Viking84 het volgende:
Iemand iets zinnigs te zeggen over mueslibollen btw?.
Kan erger denk ik, al zijn de rozijntjes enzo natuurlijk niet puik. Mueslibollen lijken wel donker maar zijn geloof ik ook niet volkoren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
Oeh dat is vervelend! Kan je niet ergens zo'n toeristen of OV-fiets huren voor een dagje?quote:Op maandag 4 juni 2012 09:57 schreef the85mc het volgende:
Maandag...Huisgenoot heeft gister mn fiets geleend. Is nu aan het werk en fiets staat op slot op CS. Niet handig want ik heb vandaag allerlei afspraken in de stad. Was ook niet de afspraak. Mooi kloten.. Ik kan met OV, maar duurt erg lang. Of met mtb, maar dan zit ik onder de spetters en risico op gejat worden..
![]()
Wordt wel gemaakt van volkorenmeel dacht ikquote:Op maandag 4 juni 2012 10:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kan erger denk ik, al zijn de rozijntjes enzo natuurlijk niet puik. Mueslibollen lijken wel donker maar zijn geloof ik ook niet volkoren?
Mueslibol met kaas
Chill over de hardloopschoenen jongens...heb ze zelf ook laten aanmeten. Maar inderdaad, als je het merk al hebt, of als je eerst wil proberen of hardlopen iets is...
Verder begint mn dag veel te chaotisch en heb ik nu al stress
Sorry, wil je geen stress bezorgenquote:Op maandag 4 juni 2012 10:10 schreef Nallie het volgende:
Chill over de hardloopschoenen jongens...heb ze zelf ook laten aanmeten. Maar inderdaad, als je het merk al hebt, of als je eerst wil proberen of hardlopen iets is...
Verder begint mn dag veel te chaotisch en heb ik nu al stress![]()
![]()
.
* Viking84 mond dichthoudt over hardloopschoenen.
Haha dat kwam daar niet door hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sorry, wil je geen stress bezorgen![]()
.
* Viking84 mond dichthoudt over hardloopschoenen.
, allemaal ad hoc dingen die mn planning in de war schoppen (autist die ik ben
)
Ik heb trouwens +100 spierpijn van mn squats met dumbells
Goed idee! Niet aan gedacht! Fiets is echt onmisbaar merk ik nu. Moet echt in de binnenstad zijn en daar is OV ook geen optie.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:05 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oeh dat is vervelend! Kan je niet ergens zo'n toeristen of OV-fiets huren voor een dagje?![]()
Of koop er 1 op het stationquote:Op maandag 4 juni 2012 10:15 schreef the85mc het volgende:
[..]
Goed idee! Niet aan gedacht! Fiets is echt onmisbaar merk ik nu. Moet echt in de binnenstad zijn en daar is OV ook geen optie.
crap in = crap out![]()
Weet ik toch! Ik had alleen zin om mezelf even belangrijker te makenquote:Op maandag 4 juni 2012 10:14 schreef Nallie het volgende:
[..]
Haha dat kwam daar niet door hoor, allemaal ad hoc dingen die mn planning in de war schoppen (autist die ik ben
)
Ik heb trouwens +100 spierpijn van mn squats met dumbells.
W.b. mueslibol:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!![]()
Wat heeft een mueslibol met snoepen te maken?!Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Ik ontbijt weer met allerhande versgewokte groentes en ander Chinees voedsel. Best lekker. Merk alleen wel dat ik er veel minder van eet dan van brood, dus ik ben weer gewicht aan het verliezen. Conclusie: ik eet gezond, nu alleen nog genoeg eten
. Geloof dat er in de afgelopen 3 dagen iets van 20 kg groentes klaar zijn gemaakt in mijn keuken, voor 3-4 personen.
Komende week hele drukke week. Elke avond vergaderingen, afspraken etc. Ben benieuwd hoe ik dat ga trekken.Oh ik ookquote:Op maandag 4 juni 2012 08:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen! Uitslapen doordeweeks is ook wel een keer lekker![]()
weird: heb weer gedroomd over zwanger zijn. Terwijl dat het laatste is waar ik nu behoefte aan heb(en over heel veel andere dingen, was een van mijn bizarste dromen ooit. Die ik meteen aan mn huisgenootje verteld heb die ook even niet meer wist wat ie moest zeggen op zoveel bizarheid hihi).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)![]()
Mogge![]()
Meneer hele week op oefening, dus kan ook niet bellen/whatsappen/smsen.
Worden 5 zware dagen.....![]()
Is het al vrijdag..?
Planning voor vandaag:
O: yoghurt met haver/mueslivlokken en krentjes
T: appel
L: boterham kipfilet/tomaat, boterham hummus/komkommer, glas sojamelk
T: kwark, mueslireepje, wortels
D: sperzieboontjes, gebakken aardappeltjes, kipfilet, tomatenketchup
S: 60 min xco les, 15 min buikspieren
T: kwark met een banaan
Ohw.......... bijna een kilo zuivel weer...![]()
![]()
Niks, maar even om aan te geven waar de spoiler over gaatquote:Op maandag 4 juni 2012 10:22 schreef V1z0R het volgende:
Wat heeft een mueslibol met snoepen te maken?!.
Jillian was weer best pittig. En mn jurkje komt een stuk dichter bij wèl passen dan de vorige keer dat ik m probeerde. Er is dus nog hoop
Één mueslibol is waarschijnlijk weinig en zorgt daardoor voor snoepen?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niks, maar even om aan te geven waar de spoiler over gaat.
![]()
Planning:
O: overnight oats met een halve mango
T: koffie verkeerd, druiven
L: 2 speltbh geitenkaas, 1 met pindakaas
T: wat cherrytomaatjes
T: paar nootjes en van die grote gele rozijnen
D: bulghur met veel gegrilde groenten, pesto en feta
T: stukje pure choco bij de theeBe someone that makes you happy![]()
Over overnight oats he...quote:Op maandag 4 juni 2012 11:05 schreef Nallie het volgende:
Planning:
O: overnight oats met een halve mango
T: koffie verkeerd, druiven
L: 2 speltbh geitenkaas, 1 met pindakaas
T: wat cherrytomaatjes
T: paar nootjes en van die grote gele rozijnen
D: bulghur met veel gegrilde groenten, pesto en feta
T: stukje pure choco bij de thee
Je neemt dus gewoon een portie havermout (a 40 gram) en laat dit snachts weken in 250 ml vloeistof, of minder? Ik heb het een keer geprobeerd, maar de oats hadden amper iets opgenomen en je had echt een miniscuul beetje om te eten? Terwijl dat als je 40 gram kookt met 250 ml vloeistof, je echt een giga bak pap hebt!
Of doe ik iets verkeerd?![]()
![]()
*mikt onbestemde hvh melk in pan*
*mikt havermout erbij*
*roert*
*extra hvm*
Hm.. te dik..
*extra melk*
etc.
Geen idee hoeveel 40 gram is, maar dat kan aan mij liggen.crap in = crap out![]()
Zetmeel in havermout als je het met melk/water verhit => gaat zwellen en wordt dik, terwijl je dat effect neit hebt zonder koken. Dan heb je alleen vocht opnemen door havermout en niet het zwellen/verstijfselen van zetmeel.crap in = crap out![]()
Ja klopt. Maar dan kan je dus wel 150 gram havermout gebruiken voor overnight oats wil je een beetje een fatsoenlijke hoeveelheid hebben om te eten....quote:Op maandag 4 juni 2012 11:15 schreef loveli het volgende:
Zetmeel in havermout als je het met melk/water verhit => gaat zwellen en wordt dik, terwijl je dat effect neit hebt zonder koken. Dan heb je alleen vocht opnemen door havermout en niet het zwellen/verstijfselen van zetmeel.![]()
![]()
![]()
Of minder melk erdoor roeren? De hoeveelheid blijft gelijk, maar de consistentie is anders. Niks mis met een stevig havermoutontbijt, 150g lijkt me wel vrij zwaar. Je kunt het ook in kwark/yoghurt mikken, dan hoeft het niet dik te worden.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:16 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar dan kan je dus wel 150 gram havermout gebruiken voor overnight oats wil je een beetje een fatsoenlijke hoeveelheid hebben om te eten....![]()
crap in = crap out![]()
Fiets huren en de kosten bij hem declareren.quote:Op maandag 4 juni 2012 09:57 schreef the85mc het volgende:
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!![]()
250 ml melk en 40 gram havermout --> 4 min in de magnetron does the trick en gaat lekker snel.
Voor het douchen erin, na het douchen smullen maar.
S: lesje Jillian
O: 250 ml melk en 40 gram havermout met bevroren bosbessen en frambozen
T: kleine volk boterham met appelstroop
L: twee geroosterde volk boterhammen, 1 met rosbief, 1 met ei
S: evy les 29
D: pasta met tomaat, amandelen, ansjovis, basilicum, parm. kaas en erbij een rucola salade
T: stukje pure chocolade bij de thee![]()
Brinta = tarwe, havermout = haver.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:22 schreef the85mc het volgende:
euh waarom niet gewoon brinta? #kortdoordebochtcrap in = crap out
Forum Opties Forumhop: Hop naar: