abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112368335
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_112368394
Geregeld > 160kg tillen of een poos niet meer dan 80... Naja, dat werken we er straks weer lekker bij :) Plus dat ik nu toch wel beetje vet erbij kwijt ben. *O*

Vraag me soms af hoeveel ik zou kunnen tillen als ik volop zou eten :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_112368472
Dank voor t advies V1z :) ik vind het zelf niet lelijk ofzo. Ga me gewoon voorlopig richten op de schuine spieren!

Morgenochtend weer KT, dan pak ik weer de andere spiergroepen. Kan wel toch als ik ze gewoon blijf afwisselen? T schema is voor 2x per week maar dit is dan de 3e keer...
Be someone that makes you happy
pi_112368578
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 00:21 schreef Nallie het volgende:
Dank voor t advies V1z :) ik vind het zelf niet lelijk ofzo. Ga me gewoon voorlopig richten op de schuine spieren!

Morgenochtend weer KT, dan pak ik weer de andere spiergroepen. Kan wel toch als ik ze gewoon blijf afwisselen? T schema is voor 2x per week maar dit is dan de 3e keer...
Ik ook niet, viel me gewoon op :@ Wel teken dat je buik goed strak is, dus _O_

Mja, ik doe zelf geen buikspieroefeningen meer. Composites (deadlift en squatten) die zorgen wel dat ze in vorm blijven.
Kunt trouwens veel kracht bij andere oefeningen uitoefenen door je midden goed strak te zetten.

:o je hebt een andere onder-dinges!

[ Bericht 3% gewijzigd door V1z0R op 03-06-2012 00:34:07 ]
pi_112369362
Vino :9 lalalaaa
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_112372456
Lau, fok wordt blij van bol.com maar ik zou naar bookdepository.com gaan als ik jou was. Meer boeken voor minder geld.

Ik sliep heerlijk, tot ik wakker werd en nu lig ik voor de 10e nacht op rij 's nachts wakker. Doh. Het begint me wel op te breken om eerlijk te zijn, ik wil gewoon lang slapen en niet steeds 5 uur.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 3 juni 2012 @ 07:38:40 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112372764
Goeiemorgen :W.

Te veel drukte in je hoofd, chico? Hier is het ook wat onrustig 's nachts.

Oh, bij het juiste licht zie ik schuine buikspieren in de spiegel :9. Volgens mij zit ik atm redelijk strak in m'n vel, word ik wel blij van :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_112372850
Chico, rot is dat. Ik heb het de laatste dagen ook, moet ik rond vier uur naar t toilet, lig ik dan wakker tot een uur of zes en val dan toch weer in slaap waarna ik superduf opsta... Maar vannacht eindelijk weer wat beter geslapen *O*.

Ik had een krabpaal besteld bij Zooplus, maar niet goed op de maten gelet. Is 'ie maar 50 cm hoog ofzo, maar wel met 3 plateautjes :'). Voor superdwergkatten? Nou ja, hij is wel ok voor boven ergens, maar toch nog maar een andere kijken voor de huiskamer.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112372963
Niet bijgelezen, maar weekendje Texel is tof! Gistern op solexjes t hele eiland rondgekneurd. Langs bij de vuurtoren, juttersmuseum en bierbrouwerij. S avonds cabaretdiner (optredens tussen de gangen door. Bospaddenstoelensoep gegeten en kabeljauw, nom!

Ben wel verbrand gisteren xD Maf man, ik (en velen met mij) had t juist best koud op die solexjes.

Zo terug. Gaan misschien nog flitsbezoekje bij maria doen :D *O* Ligt aan hoe laat we er zouden zijn, maar zou wel tof zijn. Komen er toch praktisch langs!
pi_112372975
Klinkt tof Coco!! O+ Kijk je wel uit met verbranden? Je kan er lelijke pigmentvlekken aan overhouden nu (check trouwens, niet heel erg gelukkig, maar toch :().

Veel plezier nog en sterkte met de terugreis, wat een eind rijden is dat!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112372992
Klinkt tof Coco!

Weekendje Maastricht is ook leuk, maar het is nu zwaar kutweer, regent hard en we waren van plan wat te wandelen in en rond valkenburg, dus misschien moeten we wat anders bedenken.
pi_112373181
Mogge!
Vanavond lekker uit eten :)
pi_112373356
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 00:25 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik ook niet, viel me gewoon op :@ Wel teken dat je buik goed strak is, dus _O_

Mja, ik doe zelf geen buikspieroefeningen meer. Composites (deadlift en squatten) die zorgen wel dat ze in vorm blijven.
Kunt trouwens veel kracht bij andere oefeningen uitoefenen door je midden goed strak te zetten.

:o je hebt een andere onder-dinges!
Ik zal er op letten :) en die andere onderdinges had ik al een tijdje ;)

Echt balen dat het nou weer zulk weer is :'(
  zondag 3 juni 2012 @ 09:45:00 #14
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_112373433
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_112373434
Volgens Buienradar klaar het wel op later op de dag!
pi_112373614
Planning:
O: Yoghurt met een halve verse ananas, pompoenpitten-cracker met gerookte kip, muesli-cracker met biefstukworst
L: Twee geroosterde volkoren boterhammen met hütenkäse/gerookte kip, muesli-cracker met biefstukworst
T: Salade van veldsla, komkommer, dressing, frambozen en zachte geitenkaas
D: Couscous met sperziebonen, feta, zongedroogde tomaten en falafel
T: Bak optimel yoghurt met zomerfruit
  zondag 3 juni 2012 @ 10:08:00 #17
211002 Goodbye
Awesome!
pi_112373779
Poging tot een planning, maar in het weekend wijzigt dat nog wel eens hier en daar.

O: bakje rijstepap appel/kaneel met muesli
T: gekookt eitje
L: 2 kommen tomatensoep met balletjes en groente, salade met geitenkaas
T: meloen, chocolate chip cookie
D: 2 volkoren wraps met kip, champignons, guacamole en tacosaus
T: ?

Nouja, daar kan nog wel wat bij en zeker als ik zo mezelf ook nog eens naar de sportschool kan slepen. :+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? zondag 3 juni 2012 @ 10:08:05 #18
70532 loveli
N
pi_112373780
Mogguh. Verkouden, paar keer wakker worden omdat je geen lucht krijgt is minder fijn.
crap in = crap out
pi_112373973
Mogge!

Klinkt tof Coco!
Beterschap Li!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_112374027
Lijstje gisteren:

O: magere yoghurt met kiwi, zomerfruit, all-bran cornflakes
S: uur fitness
L: roomboter croissaint, volkoren bagel met humus, capuchino
T: bakje aardbeien, meloen, kiwi, klein beetje all-bran
D: volkoren penne met spinazie en 2 groenteburgers
T: glas witte droge wijn
T: cola light
B: uur fietsen

Ben tevreden over het eten de laatste tijd, heb alleen erg last van mijn gewrichten met sporten. Wilde dus vanochtend ook gaan, maar ik heb vannacht echt heel erg last gehad van mijn rug/nek weer...nu met een kussen eronder geslapen zodat ik in ieder geval door kon slapen. Dus morgen eerst maar eens de huisarts bellen, want ik wil nu toch echt wel graag naar de fysio :{
  zondag 3 juni 2012 @ 10:25:24 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112374062
Rot, CC :*. Hopelijk kan de fysio je er snel vanaf helpen! :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_112374073
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 10:08 schreef loveli het volgende:
Mogguh. Verkouden, paar keer wakker worden omdat je geen lucht krijgt is minder fijn.
Aw, minder. Heb je ook last van hooikoorts of ben je alleen verkouden?
  zondag 3 juni 2012 @ 10:26:25 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112374080
Ik wilde ook goeiemorgen zeggen, maar al gedaan, zie ik :+.

Mijn lijstje van gisteren was oké, tot de D :+. En verder ben ik geloof ik aan het afkicken van de cola, want ik heb er geen behoefte meer aan :? Komt ook doordat ik meer water drink, denk ik.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 3 juni 2012 @ 10:27:18 #24
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112374100
Goedemorgen. Vandaag voor het eerst sinds weken weer onder de 60 kg (woog al tijden 62. zomaar ineens). Nu mijn rug nog strakker en het bovenste stukje van mijn bovenbenen, dan ben ik weer in vorm.

Nu nog 10 jaar jonger worden :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_112374152
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 10:23 schreef creepycookie het volgende:
Lijstje gisteren:

Ben tevreden over het eten de laatste tijd, heb alleen erg last van mijn gewrichten met sporten. Wilde dus vanochtend ook gaan, maar ik heb vannacht echt heel erg last gehad van mijn rug/nek weer...nu met een kussen eronder geslapen zodat ik in ieder geval door kon slapen. Dus morgen eerst maar eens de huisarts bellen, want ik wil nu toch echt wel graag naar de fysio :{
Creepy, als je naar de fysio wilt heb je geen doorverwijzing van de HA nodig hè? Je kan gewoon bellen voor een afspraak.
  Vis een optie? zondag 3 juni 2012 @ 10:30:08 #26
70532 loveli
N
pi_112374166
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 10:23 schreef creepycookie het volgende:
Lijstje gisteren:

Je mag zonder verwijzing naar de fysio.
crap in = crap out
  zondag 3 juni 2012 @ 10:31:15 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112374193
Er zijn wel vaak wachtlijsten, geloof ik. Als je het OK vindt om naar DH te gaan: ik weet een fysio die je binnen 3 dagen probeert te plaatsen :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_112374199
Ik heb ontbeten met appeltaart :9 en woog 68.2 vanochtend, nog nooit onder de 68 geweest (muv buikgriep) dus het hardlopen werpt vruchtjes af.
pi_112374234
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 10:31 schreef Viking84 het volgende:
Er zijn wel vaak wachtlijsten, geloof ik. Als je het OK vindt om naar DH te gaan: ik weet een fysio die je binnen 3 dagen probeert te plaatsen :+.
Valt in Amsterdam reuze mee volgens mij. Vriendje belde op maandag en kon een dag later terecht. Genoeg praktijken ook te vinden!
  Vis een optie? zondag 3 juni 2012 @ 10:33:37 #30
70532 loveli
N
pi_112374238
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 10:26 schreef creepycookie het volgende:

[..]

Aw, minder. Heb je ook last van hooikoorts of ben je alleen verkouden?
Geen hooikoorts gelukkig, te vaak gewisseld tussen een ruimte met klimaatbeheersing en een zonder terwijl ik toch al niet 100% fit was.
crap in = crap out
pi_112374242
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 10:27 schreef Tinkepink het volgende:
Goedemorgen. Vandaag voor het eerst sinds weken weer onder de 60 kg (woog al tijden 62. zomaar ineens). Nu mijn rug nog strakker en het bovenste stukje van mijn bovenbenen, dan ben ik weer in vorm.

Nu nog 10 jaar jonger worden :')
Ik ben jaloers op jouw vermogen tot makkelijk afvallen. Ik had wel in de gaten dat je de afgelopen weken minder at dan je normaal doet, maar het waren nog steeds prima vol te houden lijstjes zo te zien. Ik zou daar niet makkelijk mee afvallen in ieder geval.

10 jaar jonger. ja? Nou ja, ik zou het ook niet erg vinden, maar eigenlijk ben ik vooral blij met hoe ik ouder word, het had, als ik om me heen kijk naar generatiegenoten, zoveel erger gekund zeg maar. :+ En volgens mij geldt dat voor jou ook, ook al is het een tijdje geleden dat we elkaar zagen. Maar indien je niet veel veranderd bent dan heb je niks te klagen. :P
  zondag 3 juni 2012 @ 10:34:51 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112374263
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 10:33 schreef anna82 het volgende:

[..]

Valt in Amsterdam reuze mee volgens mij. Vriendje belde op maandag en kon een dag later terecht. Genoeg praktijken ook te vinden!
Oké ^O^.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zondag 3 juni 2012 @ 10:36:40 #33
70532 loveli
N
pi_112374294
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 10:33 schreef anna82 het volgende:

[..]

Hier ook geen wachttijd. Denk dat ik morgen ook even bel.
crap in = crap out
pi_112374434
Gisteren:
O: gekookt eitje, 2 plakjes ham, likje mayo
L: salade met ijsbergsla, preiringetjes, spekjes, in het spekvet gegaarde paprika, tomaat, ui en geitenkaas en dressing
T: baconknabbels met filet A.
S: hardlopen of wandelen
T: wodka, baconknabbels met boursin osseworst
D: haaskarbo, chamignonsaus met platte peterselie en gegrilde courgette
T: volle kwark, citroensap en zoetstof 2 theelepels Philadelphia
1500 +200 :( (2)
Het enige wat ik anders heb gegeten is de osseworst en de Philadelphia........ik zou stemmen op de osseworst als boosdoener. Vandaag maar weglaten.

Vandaag:

O: gekookt eitje, 2 plakjes ham
L: tonijnsalade op ijsbergsla
T: baconknabbels met gekookt ei erover verdeeld
T: wodka
D: gestoofde kippenpoot, snijboontjes met beetje boter Oh nee, ik ging uit eten, dat was het.
T: volle kwark met citroensap en zoetstof

[ Bericht 2% gewijzigd door conleche op 03-06-2012 11:52:10 ]
  zondag 3 juni 2012 @ 10:46:52 #35
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112374469
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 10:31 schreef anna82 het volgende:
Ik heb ontbeten met appeltaart :9 en woog 68.2 vanochtend, nog nooit onder de 68 geweest (muv buikgriep) dus het hardlopen werpt vruchtjes af.
*O* Naais naais! Zal vast de combi van al dat gesport van de laatste tijd zijn!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 3 juni 2012 @ 10:47:54 #36
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112374489
quote:
14s.gif Op zondag 3 juni 2012 10:33 schreef conleche het volgende:
10 jaar jonger. ja? Nou ja, ik zou het ook niet erg vinden, maar eigenlijk ben ik vooral blij met hoe ik ouder word, het had, als ik om me heen kijk naar generatiegenoten, zoveel erger gekund zeg maar. :+ En volgens mij geldt dat voor jou ook, ook al is het een tijdje geleden dat we elkaar zagen. Maar indien je niet veel veranderd bent dan heb je niks te klagen. :P
Ik word inderdaad wel op een fijne manier ouder, maar zit volgens mij in dezelfde fase als waar jij in zat een paar jaar geleden. Ach, komt alles wel goed ofzo.
  zondag 3 juni 2012 @ 10:48:48 #37
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112374506
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 10:44 schreef conleche het volgende:
Gisteren:
O: gekookt eitje, 2 plakjes ham, likje mayo
L: salade met ijsbergsla, preiringetjes, spekjes, in het spekvet gegaarde paprika, tomaat, ui en geitenkaas en dressing
T: baconknabbels met filet A.
S: hardlopen of wandelen
T: wodka, baconknabbels met boursin osseworst
D: haaskarbo, chamignonsaus met platte peterselie en gegrilde courgette
T: volle kwark, citroensap en zoetstof 2 theelepels Philadelphia
1500 +200 :( (2)
Het enige wat ik anders heb gegeten is de osseworst en de Philadelphia........ik zou stemmen op de osseworst als boosdoener. Vandaag maar weglaten.

Vandaag:

O: gekookt eitje, 2 plakjes ham
L: tonijnsalade op ijsbergsla
T: baconknabbels met gekookt ei erover verdeeld
T: wodka
D: gestoofde kippenpoot, snijboontjes met beetje boter
T: volle kwark met citroensap en zoetstof

Die 200 zijn de koolhydraten? Of ben je aangekomen? Kan het geen zout en dus vocht zijn?
  zondag 3 juni 2012 @ 10:49:49 #38
211002 Goodbye
Awesome!
pi_112374526
Ach, Co en Tink, ik kan wel bijna met zekerheid zeggen dat jullie ondanks jullie leeftijd een strakker lijf hebben dan deze vierentwintigjarige. :+
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 3 juni 2012 @ 10:53:11 #39
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112374569
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 10:49 schreef Goodbye het volgende:
Ach, Co en Tink, ik kan wel bijna met zekerheid zeggen dat jullie ondanks jullie leeftijd een strakker lijf hebben dan deze vierentwintigjarige. :+
Hihi die kunnen ze in hun zak steken! :D Ook dan deze 25-jarige baaidewee :+

Was vanmorgen wel even content met het aangezicht van mijn taille in mijn nieuwe linnen broek *) Van voren en als ik sta dan :+ Geen muffins, gewoon vrij brede glooiende afloop *O*
pi_112374578
200 gram aangekomen en ja het is vast iets van vocht en het is ook niet erg hoor, maar ik vind het wel leuk om te kijken wat dan van invloed zou kunnen zijn. En ik heb gisteren wel vrij zout gegeten inderdaad.

En welke fase zat ik dan een aantal jaar geleden? De: Help, gaat het zo mijn verdere leven door vraag fase? Want dat was wel zo ja. En de rigoureuze stappen die ik toen heb ondernomen ben ik nog altijd blij om, maar ja, ik zat wel in een andere situatie dan jij.
  zondag 3 juni 2012 @ 10:56:20 #41
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112374604
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 10:54 schreef conleche het volgende:
En welke fase zat ik dan een aantal jaar geleden? De: Help, gaat het zo mijn verdere leven door vraag fase? Want dat was wel zo ja. En de rigoureuze stappen die ik toen heb ondernomen ben ik nog altijd blij om, maar ja, ik zat wel in een andere situatie dan jij.
Die fase ja. }:|
  zondag 3 juni 2012 @ 10:57:01 #42
211002 Goodbye
Awesome!
pi_112374619
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 10:53 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hihi die kunnen ze in hun zak steken! :D Ook dan deze 25-jarige baaidewee :+

Was vanmorgen wel even content met het aangezicht van mijn taille in mijn nieuwe linnen broek *) Van voren en als ik sta dan :+ Geen muffins, gewoon vrij brede glooiende afloop *O*
Nice! O+ En goed dat je het zegt, ik moet ook nog even een linnen broek kopen binnenkort!
pi_112374659
Hier -200 :)
Vandaag geen hele gekke dingen in de planning, volkoren, mager beleg, water, fruit, kipfilet, yoghurt, groente.
Vanavond nog iets bij de koffie en een paar Lays baked chippies, want visite.

En ik voel me echt alweer strakker, hoewel deels psychisch denk ik ;) maar weinig rommel eten en 2/3 keer sporten + naar het werk fietsen voelt gewoon instant beter lijkt het.
  zondag 3 juni 2012 @ 10:59:06 #44
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112374661
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 10:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nice! O+ En goed dat je het zegt, ik moet ook nog even een linnen broek kopen binnenkort!
En niet vergeten een maatje kleiner te kopen. Bij mij lopen ze altijd zo erg uit dat ze 's morgens mooi zitten, en 's avonds van mijn kont af glijden.
pi_112374670
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 10:29 schreef anna82 het volgende:

[..]

Creepy, als je naar de fysio wilt heb je geen doorverwijzing van de HA nodig hè? Je kan gewoon bellen voor een afspraak.
Oh dat dacht ik :)

Dan wordt het dus een belletje naar de fysio. Thanks!
pi_112374671
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 10:56 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Die fase ja. }:|
Oh! Dat is een lastige ja. Dat weet ik nog maar al te goed. Mocht je het erover willen hebben: PM box is niet vol, last time I checked. :*
  Vis een optie? zondag 3 juni 2012 @ 10:59:21 #47
70532 loveli
N
pi_112374672
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 10:54 schreef conleche het volgende:
200 gram aangekomen en ja het is vast iets van vocht en het is ook niet erg hoor, maar ik vind het wel leuk om te kijken wat dan van invloed zou kunnen zijn. En ik heb gisteren wel vrij zout gegeten inderdaad.
Champignonsaus uit een zakje of eigen fabrikaat?
crap in = crap out
  zondag 3 juni 2012 @ 10:59:44 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112374678
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 10:49 schreef Goodbye het volgende:
^^

Doen ze netjes. Zeker Tink die toch 2 kinderen heeft en ik 0 :'(.
Niet meer actief op Fok!
pi_112374693
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 10:31 schreef Viking84 het volgende:
Dat zou cool zijn, maar Amsterdam-Den Haag vind ik daarvoor toch net iets te ver :P
pi_112374705
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 10:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Champignonsaus uit een zakje of eigen fabrikaat?
Eigen fabrikaat!!! Ik heb echt nog nooit saus uit een pakje gekookt. Ben offended!! :+

ui fruiten, champignons erbij, jus van het vlees, en creme fraiche of slagroom en veul peper. Easy als wat.
  zondag 3 juni 2012 @ 11:01:42 #51
211002 Goodbye
Awesome!
pi_112374715
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 10:59 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

En niet vergeten een maatje kleiner te kopen. Bij mij lopen ze altijd zo erg uit dat ze 's morgens mooi zitten, en 's avonds van mijn kont af glijden.
True, daarom zijn ze ook altijd erg goed voor m'n ego :') :D .
  zondag 3 juni 2012 @ 11:01:45 #52
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112374716
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 10:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

^^

Doen ze netjes. Zeker Tink die toch 2 kinderen heeft en ik 0 :'(.
Goede genen en jarenlang feesten en ongezond leven gevolgd door een zeeeeeer brave periode doen wonderen voor een strak lijf :Y :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Tinkepink op 03-06-2012 11:15:11 ]
pi_112374726
quote:
11s.gif Op zondag 3 juni 2012 11:01 schreef conleche het volgende:

[..]

Eigen fabrikaat!!! Ik heb echt nog nooit saus uit een pakje gekookt. Ben offended!! :+

ui fruiten, champignons erbij, jus van het vlees, en creme fraiche of slagroom en veul peper. Easy als wat.
^O^ En zo hoort het ook :@

Hier ook vochtproblemen. Gisteren was ik 62 kilo en vanmorgen 60 :+
  Vis een optie? zondag 3 juni 2012 @ 11:03:08 #54
70532 loveli
N
pi_112374745
quote:
11s.gif Op zondag 3 juni 2012 11:01 schreef conleche het volgende:

[..]

Mea maxima culpa. Saus uitgesloten als boosdoener.
crap in = crap out
  zondag 3 juni 2012 @ 11:03:57 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112374759
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 11:00 schreef creepycookie het volgende:

[..]

Dat zou cool zijn, maar Amsterdam-Den Haag vind ik daarvoor toch net iets te ver :P
Haha, ik heb een heel andere beleving van wat 'ver' is dan jullie, geloof ik.
Ik vind zelfs Den Haag - Heerenveen (zo'n 2,5 uur) nog niet echt ver _O-. Pas als ik dan nog in een bus moet, begin ik het zat te worden :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_112374760
Fijn Anna en Maria! :)
  zondag 3 juni 2012 @ 11:04:24 #57
211002 Goodbye
Awesome!
pi_112374778
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 11:02 schreef An24 het volgende:

[..]

^O^ En zo hoort het ook :@

Hier ook vochtproblemen. Gisteren was ik 62 kilo en vanmorgen 60 :+
Doe mij zulke sprongen! :+

Ik wil voor ik op vakantie ga nog 1,5 kilo kwijt, hoop dat dat lukt! Meer mag natuurlijk altijd, maar ik probeer een realistisch doel te stellen. :D
pi_112374817
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 11:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vind zelfs Den Haag - Heerenveen (zo'n 2,5 uur) nog niet echt ver _O-. Pas als ik dan nog in een bus moet, begin ik het zat te worden :+.
Ik ben ook behoorlijk verwend op dat gebied, want ik heb gewoon altijd in de randstad gewoond. Al is Den Haag maar 45 min en niet echt ver, ik vind dat voor een fysio gewoon niet handig. Voor werk oid zou dat anders zijn.
pi_112374849
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 11:04 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik wil voor ik op vakantie ga nog 1,5 kilo kwijt, hoop dat dat lukt! Meer mag natuurlijk altijd, maar ik probeer een realistisch doel te stellen. :D
Wanneer ga je op vakantie?

Ik ga 21 juli naar Italie, en dan wil ik weer op mijn oude gewicht zitten. Nog 3 kilo dus. Lijkt me nog wel te doen!
pi_112374865
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 11:04 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik probeer ook altijd realistische doelen te bedenken, maar als ik dat doe, gebeurt er dus niets, vanwege laksheid :+

Hier gaan ook even de schouders er onder, ik voel me gewoon beter als ik net iets onder de 60 zit :Y
  zondag 3 juni 2012 @ 11:09:19 #61
211002 Goodbye
Awesome!
pi_112374866
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 11:08 schreef creepycookie het volgende:

[..]

Wanneer ga je op vakantie?

Ik ga 21 juli naar Italie, en dan wil ik weer op mijn oude gewicht zitten. Nog 3 kilo dus. Lijkt me nog wel te doen!
7 juli *O* En meestal val ik ook nog wel af op mijn Azië-vakanties, dus ik heb goede hoop! :P
  Vis een optie? zondag 3 juni 2012 @ 11:09:21 #62
70532 loveli
N
pi_112374867
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 11:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Voor een fysio is dat in mijn beleving wel vrij ver. En duur.
crap in = crap out
  zondag 3 juni 2012 @ 11:10:33 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112374894
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 11:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Voor een fysio is dat in mijn beleving wel vrij ver. En duur.
True. Maar als er in de nabije omgeving geen plek zou zijn en hier in DH wel, dan zou ik het wel doen.
Niet meer actief op Fok!
pi_112374905
Ik wil ook nog een beetje 'buffer' proberen te krijgen voor de vakantie. Een maand lang uit eten in Amerika gaat niet echt goed zijn voor de lijn :')
pi_112375040
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 11:10 schreef LieLie het volgende:
Ik wil ook nog een beetje 'buffer' proberen te krijgen voor de vakantie. Een maand lang uit eten in Amerika gaat niet echt goed zijn voor de lijn :')
Wel als je goeie keuzes maakt :P
  Vis een optie? zondag 3 juni 2012 @ 11:17:58 #66
70532 loveli
N
pi_112375041
"Door in te loggen word uw door gewezen naar een veiligheidspagina van Paypal hier kunt u nog eens goed door nemen waarom uw beveiliging van strikt belang is. "

Aan alle docenten: voor als jullie leerlingen niet begrijpen waarom je foutloos zou willen spellen.
crap in = crap out
pi_112375052
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 11:09 schreef Goodbye het volgende:

[..]

7 juli *O* En meestal val ik ook nog wel af op mijn Azië-vakanties, dus ik heb goede hoop! :P
Ah joh je hebt ook nog een maand :)
pi_112375089
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 11:10 schreef LieLie het volgende:
Valt wel mee hoor! Gaan jullie daar veel wandelen? Wij hadden zo'n piepschuim koelbox gekocht en bij elke 7/11 kon je dan ijs kopen. Dus ontbijt en lunch maakten we gewoon zelf. Je hebt daar Whole Food en dat is echt een fantastische biologische supermarkt.

En als je 's avonds een beetje oplet met wat je besteld is er niks aan de hand. We probeerden trouwens ook af en toe of we een appartementje konden krijgen, zodat we zelf konden koken. Raar genoeg heb je na een tijdje geen zin meer om uit eten te gaan.
pi_112375300
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 11:20 schreef conleche het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor! Gaan jullie daar veel wandelen? Wij hadden zo'n piepschuim koelbox gekocht en bij elke 7/11 kon je dan ijs kopen. Dus ontbijt en lunch maakten we gewoon zelf. Je hebt daar Whole Food en dat is echt een fantastische biologische supermarkt.

En als je 's avonds een beetje oplet met wat je besteld is er niks aan de hand. We probeerden trouwens ook af en toe of we een appartementje konden krijgen, zodat we zelf konden koken. Raar genoeg heb je na een tijdje geen zin meer om uit eten te gaan.
Ja, we lopen altijd wel vrij veel door steden :Y of het zelf ontbijt en lunch maken wat wordt weet ik niet, maar kunnen we wel proberen. We zijn alleen steeds een dag of hooguit twee op een plek. Ah well, we zien het wel. Ik wil ook een paar keer een bigbadburger eten, een beetje vakantieschade neem ik voor lief ;)
pi_112375333
Wij zijn ook wel van plan om zelf ontbijt en lunch te maken/mee te nemen. We zullen alleen twee keer een koelbox moeten kopen, denk ik.

Ik kan de sportknop absoluut niet vinden, trouwens. :'). Ik vind het allemaal wel even best.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? zondag 3 juni 2012 @ 11:32:20 #71
70532 loveli
N
pi_112375361
*uit bed kruipt*
crap in = crap out
pi_112375364
Ja hoi!

Kom ik net terug van de pump, beetje bla bla met mijn vader, zegt 'ie "ja, je hebt toch wel aanleg om dik te worden".

Say what :D
  zondag 3 juni 2012 @ 11:33:46 #73
211002 Goodbye
Awesome!
pi_112375398
quote:
13s.gif Op zondag 3 juni 2012 11:32 schreef Perruche het volgende:
Ja hoi!

Kom ik net terug van de pump, beetje bla bla met mijn vader, zegt 'ie "ja, je hebt toch wel aanleg om dik te worden".

Nah, wat een rare opmerking!
pi_112375446
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 11:33 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nah, wat een rare opmerking!
En als het nu nog zo was :').
  zondag 3 juni 2012 @ 11:36:11 #75
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112375457
quote:
13s.gif Op zondag 3 juni 2012 11:32 schreef Perruche het volgende:
Ja hoi!

Lolwut :') Verwees ie naar zichzelf ofzo, dat hij spekkig is en jij dus aanleg meegekregen hebt oids? Achja zal wel mannelijke obliviousness zijn waarschijnlijk :P

Rare opmerkingen-week hier dus! Anna ook al, en ik gisteren, en volgens mij waren er nog een paar _O-
pi_112375562
Nee Maria, hij is zelf juist zo iemand die superslank is wat 'ie ook eet, net als mijn vriendje :')

Maar goed, whatevah en zulks, wij staan daar vet boven toch!
pi_112375567
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 11:32 schreef loveli het volgende:
*uit bed kruipt*
^^
pi_112375596
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 11:40 schreef Perruche het volgende:
Nee Maria, hij is zelf juist zo iemand die superslank is wat 'ie ook eet, net als mijn vriendje :')

:D that's the spirit!

Zo is de standaard op naailes "ja jij hebt nu eenmaal een grote kont" :{w zou er spontaan een spiegel bij pakken.
  Vis een optie? zondag 3 juni 2012 @ 11:42:38 #79
70532 loveli
N
pi_112375620
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 11:41 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:D that's the spirit!

Zo is de standaard op naailes "ja jij hebt nu eenmaal een grote kont" :{w zou er spontaan een spiegel bij pakken.
Je grote kont doet het vrij aardig in een roze jurk.
crap in = crap out
pi_112375644
Ik zal de aardappels even in de slowcooker stoppen. Het gaat immers sloooow ;)
pi_112375687
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 11:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Je grote kont doet het vrij aardig in een roze jurk.
_O- *knorgeluidjes in gedachten hoort langs komen

Zit als een malle mijn FB op te ruimen. Collega aangemeld *van standpunt gevallen.
Gelukkig kan ik me altijd weer bedenken!
  zondag 3 juni 2012 @ 11:55:20 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112375927
Lijstje:

O: half bakje kwark (250 gram)
T: colaatje (laatste weer)
T: banaan
L: twee bth met twee zachtgekookte eitjes :9~, glas melk
T: halve ananas
D: aubergine Parmigiana
Niet meer actief op Fok!
pi_112375942
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 11:40 schreef Perruche het volgende:

Dik en vet inderdaad ;) ik heb ook zo'n vader hoor. Alleen kan ie t nu niet meer zeggen. Maar ik kwam op mn 18e een keer thuis (en toen was ik een stuk dikker) en toen zei hij: goh, je bent best dik geworden he... :'( :X }:|
  zondag 3 juni 2012 @ 11:56:10 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112375948
Bah, ik ben sinds gisteren weer duizelig. Ik ga er toch maar eens mee naar de huisarts, denk ik :{. Tis nog niet zo erg dat ik ervoor thuis moet blijven, maar toch niet helemaal normaal dat dit 2 keer in korte tijd gebeurt.
Niet meer actief op Fok!
pi_112375992
Jillian viel niet gemakkelijk vandaag, zo na het sporten. En ik ben wel weer benieuwd naar een weegschaal.
  zondag 3 juni 2012 @ 11:58:43 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112376001
Bij ons is m'n moeder iha de niet zo subtiele. Ze heeft al tijden niets meer gezegd over m'n figuur (behalve: niet te mager worden hè, in januari), dus het zal wel goed zijn :+. Alleen toen m'n moeder een keer zei dat ik zo mooi slank was, begon m'n vader over m'n buikje }:|.
Niet meer actief op Fok!
pi_112376033
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 11:55 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:

Zo, weer een poging om onder de 1000 calorieen te blijven?

Ik doe maar geen lijstje vandaag. Ik begon met koffie met slagroom en met een magic cookie bar. En daarna (nouja, net dus) een ontbijtje met Lucky Charms en kwark met aardbeieen en slagroom. En er zijn nog meer magic cookie bars. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_112376126
Ik heb net vet goed gesport al zeg ik t zelf. 45 min kracht (en 15 min cardio) waaronder natuurlijk weer planks en side planks :P en squats met dumbells van 8 kilo (4x15) en nu voel ik mn benen echt onwijs :') maar wel lekker natuurlijk
  Vis een optie? zondag 3 juni 2012 @ 12:05:45 #89
70532 loveli
N
pi_112376193
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 11:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik doe maar geen lijstje vandaag. Ik begon met koffie met slagroom en met een magic cookie bar. En daarna (nouja, net dus) een ontbijtje met Lucky Charms en kwark met aardbeieen en slagroom. En er zijn nog meer magic cookie bars. :P
In welke wereld leef jij vandaag?
crap in = crap out
pi_112376249
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 12:05 schreef loveli het volgende:

[..]

Magic-Lucky-aardbeien met slagroom wereld!
  zondag 3 juni 2012 @ 12:09:13 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112376300
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 11:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Jouw lijstje is wel weer het andere uiterste :P.

Ik gooi er nog wel wat nootjes bij, anders kan ik ook niets bedenken.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 3 juni 2012 @ 12:09:16 #92
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_112376303
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 11:55 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:

Dit is niet zoveel, vikkestein! Veel te weinig zelfs, zou ik zeggen.
  zondag 3 juni 2012 @ 12:10:11 #93
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_112376326
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 12:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jouw lijstje is wel weer het andere uiterste :P.

Ik gooi er nog wel wat nootjes bij, anders kan ik ook niets bedenken.
2 extra boterhammen, een lekkere salade ergens, wat gerookte vis, nog wat yoghurt met muesli...
pi_112376338
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 12:05 schreef loveli het volgende:

[..]

De "relaxte zondag" wereld?
De "ik doe vandaag zo min mogelijk" wereld?
De "lekker lang in bed blijven liggen"wereld?
*)
Doe wat je niet durft.
pi_112376348
quote:
3s.gif Op zondag 3 juni 2012 12:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

De "relaxte zondag" wereld?
De "ik doe vandaag zo min mogelijk" wereld?
De "lekker lang in bed blijven liggen"wereld?
*)
Is hier ook een man bij betrokken :P ?
  zondag 3 juni 2012 @ 12:11:13 #96
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_112376351
Dan ik ook maar een lijstje:

O: havermout met rabarber
L: ?
T: wortelsalade (ik denk zo'n 200 gram)
T: gerookte makreel
D: stoofpot met rund, wortel, champignons. Daarbij versgebakken volkorenbrood.
pi_112376477
Henk!! Ik ga jou nu toch eens vermanend toespreken. Zo wordt het nooit wat met dat afvallen. Ik zag gisteren namelijk ook al taart voorbijkomen op FB. Probeer het lekkers nu eens te beperken tot eens per week of zo. Moet je zien hoe snel je afvalt.

Je sport zoooooo goed. Nu dat eten nog.
  zondag 3 juni 2012 @ 12:17:29 #98
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112376532
Mijn lijstje

Vannacht:
t. 2 halfgedroogde vijgen

Vandaag
o. havermout met melk
t. nectarine
l. lasagne (ik hoop met sla, maar man kookt)
t. rauwkost / fruit
d. nog geen idee, zou zomaar eens uit eten kunnen worden

Ik probeer de alcohol te vermijden :')
pi_112376577
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 12:11 schreef Nallie het volgende:

[..]

Is hier ook een man bij betrokken :P ?
*)
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 12:15 schreef conleche het volgende:
Henk!! Ik ga jou nu toch eens vermanend toespreken. Zo wordt het nooit wat met dat afvallen. Ik zag gisteren namelijk ook al taart voorbijkomen op FB. Probeer het lekkers nu eens te beperken tot eens per week of zo. Moet je zien hoe snel je afvalt.

Je sport zoooooo goed. Nu dat eten nog.
Goed punt! Ik ga straks wel een stuk wandelen. Even geen hardlopen vandaag. :)
Zal me de rest van de dag gedragen. :) Echt waar! :Y
En vanavond heel veel groente eten. :)
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? zondag 3 juni 2012 @ 12:20:14 #100
70532 loveli
N
pi_112376593
quote:
11s.gif Op zondag 3 juni 2012 12:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

*)

[..]

Goed punt! Ik ga straks wel een stuk wandelen. Even geen hardlopen vandaag. :)
Zal me de rest van de dag gedragen. :) Echt waar! :Y
En vanavond heel veel groente eten. :)
That's all?
crap in = crap out
pi_112376764
quote:
11s.gif Op zondag 3 juni 2012 12:20 schreef loveli het volgende:

[..]

That's all?
En doordeweeks eet ik een stuk normaler. En heb ik geen magic cookie bars. :P En geen chocaldetaart. Alhoewel ik die as. vrijdag weer wel heb. >:O
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? zondag 3 juni 2012 @ 12:55:29 #102
70532 loveli
N
pi_112377570
crap in = crap out
  zondag 3 juni 2012 @ 12:59:13 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112377693
Ik eet doordeweeks ook een stuk normaler :6.

En ik ga weer wat vaker carbs eten bij m'n avondeten. Hardlopers hebben immers koolhydraten nodig :).
Niet meer actief op Fok!
pi_112377919
Ola! Het is hier 0400, moest er ff uit en heb gelijk het thuisfront al geskypet :P

Werd wakker met honger :') en het is hier 0400 dus mijn ontbijt is cashewnoten uit de minibar :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 3 juni 2012 @ 13:07:25 #105
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_112377971
hahaha hallo jetlagged aurum!

ik ben ook net uit bed, want in bed boek 3 van the hunger games uitgelezen (gisteren boek 2 gelezen). Voelt zo luxe!

er staat alleen om half drie een vriendin op de stoep, en ik moet nog heel veel opruimen/aankleden/douchen/brunchen, dus Fok! aanzetten was een minder handige zet misschien...
Kwak
pi_112377986
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:05 schreef _aurum_ het volgende:
Ola! Het is hier 0400, moest er ff uit en heb gelijk het thuisfront al geskypet :P

Werd wakker met honger :') en het is hier 0400 dus mijn ontbijt is cashewnoten uit de minibar :+
:W Aurum alles goed gegaan met reizen?
Hoe is het daar??
pi_112378060
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:07 schreef kwakz0r het volgende:
hahaha hallo jetlagged aurum!

ik ben ook net uit bed, want in bed boek 3 van the hunger games uitgelezen (gisteren boek 2 gelezen). Voelt zo luxe!

er staat alleen om half drie een vriendin op de stoep, en ik moet nog heel veel opruimen/aankleden/douchen/brunchen, dus Fok! aanzetten was een minder handige zet misschien...
Wij helpen niet met opruimen nee :+
pi_112378126
Het is hier vooral warm :P was gisteraaf om 1900 nog 39 graden :o

En mijn kamer is gigantisch :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 3 juni 2012 @ 13:12:20 #109
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_112378141
ik heb net de verwarming aangezet :@ omdat het 17,5 graad was in huis :@

tof Aurum, veel plezier!
Kwak
pi_112378164
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:11 schreef _aurum_ het volgende:
Het is hier vooral warm :P was gisteraaf om 1900 nog 39 graden :o

En mijn kamer is gigantisch :')
Damn. :D. Waar ben je precies?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 3 juni 2012 @ 13:15:08 #111
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_112378244
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 12:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik eet doordeweeks ook een stuk normaler :6.

En ik ga weer wat vaker carbs eten bij m'n avondeten. Hardlopers hebben immers koolhydraten nodig :).
betekend niet dat je in het weekend te weinig moet eten.
pi_112378249
Las Vegas :D

Echt weird ook als je aan komt vliegen, alles is bijna laagbouw behalve "the Strip".
  zondag 3 juni 2012 @ 13:23:10 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112378545
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:15 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

betekend niet dat je in het weekend te weinig moet eten.
Sluipt er vanzelf in. In het weekend eet ik standaard te weinig en als ik wat eet, dan is het vaak troep. Op het werk heb ik veel meer structuur en beperkte keuze, bovendien.

Ben nu ivm het hardlopen wel beter aan het opletten dat ik de juiste dingen binnenkrijg voor en na het hardlopen. Dat scheelt iig weer op één weekenddag (de dag waarop ik loop).
Niet meer actief op Fok!
pi_112378822
Mijn vriend is nu wentelteefjes aan het maken als brunch :@ we komen net pas uit bed.
Daarna maar weer sporten :)
pi_112378892
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:15 schreef _aurum_ het volgende:
Las Vegas :D

Echt weird ook als je aan komt vliegen, alles is bijna laagbouw behalve "the Strip".
Klinkt niet vervelend ;) Enjoy!!
pi_112379869
Heb mn ritme met eten weer te pakken.
Moet zeggen dat het shake-loos eten me wel bevalt :P En mijn huid is ook weer rustig.

O: havermout met sojamelk en banaan
T: mueslireepje
S: 10 min hardlopen, 45 min krachttraining, 10 min roeien, 10 min fietsen
L: boterham hummus, boterham rosbief, schaaltje komkommer/sla/tomaat, sojamelk
T: appel, magere kwark
D: gebakken aardappeltjes, vlees(ff kijken wat er is), witlof
T: magere kwark met lepel pindakaas

[ Bericht 11% gewijzigd door Siral op 03-06-2012 14:04:25 ]
pi_112380299
Lekker lijstje Siral!

Ik ben jaloers op alle laat uit bed komers. Ik heb net mijn lunch achter de kiezen na een kleine foto opdracht voor een nichtje: ochtendje visa en foto's maken voor twee pubermeiden dus. En nu ben ik het fotograferen wel weer even zat!

Dit weekend is de eerder genoemde vriend uit Engekand in Nederland voor optredens, dus Freud en ik gaan vanavond lekker chill luisteren en biertjes drinken O+
pi_112380354
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:59 schreef Siral het volgende:
Heb mn ritme met eten weer te pakken.
Moet zeggen dat het shake-loos eten me wel bevalt :P En mijn huid is ook weer rustig.

O: havermout met sojamelk en banaan
T: mueslireepje
S: 10 min hardlopen, 45 min krachttraining, 10 min roeien, 10 min fietsen
L: boterham hummus, boterham rosbief, schaaltje komkommer/sla/tomaat, sojamelk
T: appel, magere kwark
D: gebakken aardappeltjes, vlees(ff kijken wat er is), witlof
T: magere kwark met lepel pindakaas
Kwark met pindakaas :?
pi_112380385
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 14:12 schreef LieLie het volgende:

[..]

Kwark met pindakaas :?
Hehehe ja :Y) ^O^
pi_112380393
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 14:13 schreef Siral het volgende:

[..]

Hehehe ja :Y) ^O^
Bijzondere combi :D
pi_112380458
Voorlopig lijstje:

O: 1 volkorenboterham met boter en cervelaat, een gekookt ei en thee met melk.
T: thee
L: sperzieboontjes, een halve stronk broccoli, komkommer en zelfgemaakte pindasaus. Cola light
T: verse ananas
D: uit eten, voor het optreden start. (ik ga proberen het netjes te houden :@ )
pi_112380461
Ohai!

Siral van je eigenlijk nog af?
pi_112380682
Mijnes:
O: croissant met aardbeien. Wilde eigenlijk aardbeienjam, toe ik me realiseerde dat we ook verse hadden!
S: Bodypump
L: bruin broodje met 1 gekookt ei, andere kant geitenkaas. Erbij 400 gr geroerbakte spinazie.
T: 2 blokjes chocolade en de laatste aardbeien
T: koffie'tje ofzo ergens?
D: ?
pi_112380727
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 14:15 schreef Perruche het volgende:
Ohai!

Siral van je eigenlijk nog af?
Blijf tussen de 48/49 kg schommelen. En de ene dag eet ik gewoon meer dan de ander. Heb geen zin meer om me er elke dag op te focussen of ik wel genoeg eet, morgen heb ik waarschijnlijk wel weer eetlust en eet ik meer. Wil meer op intuitie gaan eten.
pi_112380931
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 14:21 schreef Siral het volgende:

[..]

Blijf tussen de 48/49 kg schommelen. En de ene dag eet ik gewoon meer dan de ander. Heb geen zin meer om me er elke dag op te focussen of ik wel genoeg eet, morgen heb ik waarschijnlijk wel weer eetlust en eet ik meer. Wil meer op intuitie gaan eten.
Ok, mooi!

En hoe is het met de liefde en met je werk/studie?
  zondag 3 juni 2012 @ 15:35:46 #126
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_112384068
ai, wat is het stil hier. Lekker in bad geweest hiero, daar is het het weer wel naar.
pi_112384124
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 15:35 schreef Jagärtrut het volgende:
ai, wat is het stil hier. Lekker in bad geweest hiero, daar is het het weer wel naar.
Hier is het ook koud :{
  zondag 3 juni 2012 @ 15:42:37 #128
171890 Chicolate
Chemicals
pi_112384369
Ik win met het net uit bed, halfuur geleden ofzo eruit komen rollen :+ (wel eerst nog even ontbeten met noodles, vers gemaakt door een van onze gasten). Nu maar eens langs de supermarkt en kijken of ik een leuk bedankje voor ze kan kopen, ze koken echt elke dag en superveel en lekker en zijn geweldige mensen om op bezoek te hebben O+. Ik raak wel een beetje uit balans met al die drukte om me heen, op dit moment wordt er elders in huis ook alweer een vloer gelegd, maar probeer mezelf nu maar even terug te trekken op mn kamer enzo :). Darmen lijken weer tot rust te komen nu.
pi_112384426
Het is echt koud inderdaad! Net een half uur hardgelopen (voor het eerst een vol half uur, jeej!) en zo een heerlijke warme douche!
pi_112384472
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 14:26 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ok, mooi!

En hoe is het met de liefde en met je werk/studie?
Liefde goed O+

Morgen sollicitatie gesprek, voor als pakketbezorger haha! Ben benieuwd.
En op school sta ik al ingeschreven mbo verpleegkundige deeltijd :)
pi_112384920
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 15:44 schreef Siral het volgende:

[..]

Liefde goed O+

Morgen sollicitatie gesprek, voor als pakketbezorger haha! Ben benieuwd.
En op school sta ik al ingeschreven mbo verpleegkundige deeltijd :)
Goed bezig! ^O^
  zondag 3 juni 2012 @ 15:57:18 #132
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112385048
We hebben nu een boxzak van 1.80 hoog in de kamer hangen. _O_ Vooral mijn dochter gaat helemaal los.
  zondag 3 juni 2012 @ 16:22:54 #133
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112386009
Goed bezig Siral... Hopelijk gaat alles lekker even in een rustig vaarwatertje...

LieLIe, goed van je hardlopen zeg!

Maria *O*

Door een verkouden meneer al bijna 2 nachten niet geslapen (opstaan om 4.45 uur helpt ook niet)
Maar nu weekend *O*

LIjst
O: vla en kwark
T's: appel, peer, 2 cup a soup kerrie, wortels, 2 tomaten, kwart komkommer
L: 1 tosti met kaas, 2 geroosterd met jam, beker melk
T's: aardbeien met slagroom, kwart meloen, paar dropjes, zoute stokjes, blokje kaas
D: macaroni, salade
T: cola berenburg, zoute stokjes
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_112387633
Goed bezig siral!

Valkenburg zuigt :') en 3 dagen schoonouders is wel weer genoeg geweest :')
  zondag 3 juni 2012 @ 17:13:35 #135
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112388023
Wie zit er hier ook alweer op boxen? Weet een van jullie wat goede betaalbare boxhandschoenen zijn?
pi_112388290
Nallie zit op boksen.

Volgens mij gebruiken ze bij lessen meestal Everlast, weet alleen niet of dat goedkoop is.

Ga vrijdag ook een boksles meedoen bij mij op de sportschool, mag wel hun spullen gebruiken, als het leuk is kan ik altijd nog handschoenen kopen.
pi_112388306
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 17:13 schreef Tinkepink het volgende:
Wie zit er hier ook alweer op boxen? Weet een van jullie wat goede betaalbare boxhandschoenen zijn?
Als je gewoon op de zak wilt meppen, moet je gewoon langs de Decathlon ofzo gaan voor goedkope zakhandschoenen. Die dingen zijn sowieso niet zo duur!

(oh, ik zit niet op boksen, ik heb gebokst)
pi_112388408
Gewoon zoiets: , ¤19,90 bij Decathlon. Je kunt er eventueel nog bandages onder wikkelen, als je dat prettiger vindt. Kan fijn zijn voor de polsen en knokkels (ik zou het zelf wel doen).
  zondag 3 juni 2012 @ 17:41:08 #139
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112389072
Knokkels zijn inderdaad het probleem. Die worden snel blauw.
  zondag 3 juni 2012 @ 17:44:50 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112389208
Boxen lijkt me wel een gave sport, vooral kickboxen :9. Mag ik helaas niet ;(. Naja, hardlopen is ook leuk :+.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 3 juni 2012 @ 17:48:47 #141
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112389358
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 17:44 schreef Viking84 het volgende:
Boxen lijkt me wel een gave sport, vooral kickboxen :9. Mag ik helaas niet ;(. Naja, hardlopen is ook leuk :+.
Je hoeft elkaar toch niet in elkaar te meppen? Mag je ook niet trainen?
  zondag 3 juni 2012 @ 18:05:45 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112390042
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 17:48 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Je hoeft elkaar toch niet in elkaar te meppen? Mag je ook niet trainen?
Mja, risico dat ik op m'n hoofd geraakt word loop ik maar niet :+. En heb er toch geen tijd voor :).
Niet meer actief op Fok!
pi_112390109
90% van het boksen bestaat uit trainen.

Wat Coco zegt qua winkels-prijs.
Al heb ik kleine dichte handschoenen en tape ik dan ook nog.
  zondag 3 juni 2012 @ 18:33:14 #144
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112391113
Pomtiedom!

Coco + Cocomeneer op bezoek semi-onverwachts! *O* O+

Klussen en pleistermuur slopen met beitel = baaah.

Klussen met spierpijn :') En GEEN bastognes of cola genomen ondanks hard werken en dat het voor handen was, win! :7

Nu zo roti maken met een berg kouseband :9 :9
pi_112391213
MI, boks jij? Dat wist ik zich heul niet!

Maria, timing! O+ Wilde net een update doen dat het vandaag gezellig was :) O+

Heb net een nieuwe bed gekocht. Of nou ja, besteld, online :)

Deze:

Wordt in week 28 (begin juli) geleverd. Als het goed is, hebben we tegen die tijd alles ook écht af boven (dus nieuwe kast, alles ingeruimd, etc).
pi_112391355
Hey slankies! Rustig hier. Maakt bijlezen makkelijk! Moest lachen om Viz met zn zakken potgrond gooien, ik dacht dat ik soms een lompe harry was :D
Ben net terug van training, was intensief en gelukkig niet teveel regen gehad.. Voel mijn spieren in mn rug en armen al flink branden. Heb mn winterjack zelfs aangehad.. Maar ging lekker! Vandaag iets van 6 uur getraind.
  zondag 3 juni 2012 @ 18:44:14 #147
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112391517
Mooi bed! O+ Me gustaaa!

85mc, 6 uur! :o
pi_112391609
LieLie wat goed! Ik vond het heel tof om een half uur achter elkaar te kunnen lopen :P.
En wow 85mc! :o
pi_112391657
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 18:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mooi bed! O+ Me gustaaa!

85mc, 6 uur! :o
Ow dat valt nog mee hoor, meestal trainen we 7, 8 uur.. We hebben vandaag de buien afgewacht en een teamgenoot moest op tijd weg, dus was eigenlijk nog vrij kort.. En we hebben ook nog een half uur gelunched, dus effectief maar 5,5 uur. En toch spierpijn :')
pi_112391673
Mooi Coco!

Eten nu :9
pi_112391791
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 18:46 schreef Vlierbloesem het volgende:
LieLie wat goed! Ik vond het heel tof om een half uur achter elkaar te kunnen lopen :P.
En wow 85mc! :o
Ja! Het klinkt zo lang! :D We hebben in een rustig tempo gelopen en het bleef ook de hele weg wel 'comfortabel' eigenlijk, dus tof! ^O^

Het standaardrondje dat we nu doen is 4,5 kilometer ongeveer, dat hebben we nu niet helemaal uitgelopen, moet de volgende keer wel lukken. Dan dat eerst maar eens een tijdje doen, kijken of dat nog een beetje sneller gaat op den duur :)
pi_112391866
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 18:51 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ja! Het klinkt zo lang! :D We hebben in een rustig tempo gelopen en het bleef ook de hele weg wel 'comfortabel' eigenlijk, dus tof! ^O^

Het standaardrondje dat we nu doen is 4,5 kilometer ongeveer, dat hebben we nu niet helemaal uitgelopen, moet de volgende keer wel lukken. Dan dat eerst maar eens een tijdje doen, kijken of dat nog een beetje sneller gaat op den duur :)
Heel goed!

Snelheid komt vanzelf wel en vind ik in ieder geval absoluut niet het belangrijkste. Het is wel leuk om te merken dat je uiteindelijk sneller gaat natuurlijk, maar dat komt wel.
pi_112391977
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 18:53 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Heel goed!

Snelheid komt vanzelf wel en vind ik in ieder geval absoluut niet het belangrijkste. Het is wel leuk om te merken dat je uiteindelijk sneller gaat natuurlijk, maar dat komt wel.
Ja, precies. Als we dat rondje eerst een tijdje doen ben ik benieuwd of je dan ziet dat het sneller gaat, maar dat gaat denk ik automatisch wel een beetje.
Eigenlijk moeten we nog even opzoek naar een omweg zodat het 5km wordt.
  zondag 3 juni 2012 @ 19:08:54 #154
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112392422
Mijn lijstje

Vannacht:
t. 2 halfgedroogde vijgen

Vandaag
o. havermout met melk
t. nectarine
l. lasagne met sla
s. 25 minuten crosstrainer + beetje boksen + kwartiertje joggen
t. nectarine
d. stukje door de kinderen gebakken pannekoek met banaan + kwart komkommer + veldsla + 50 gram gekruide feta
t. wordt kaasjes of kwark met vijgen
pi_112392499
Oh, mag ik een schouderklopje? ik heb kwark gekocht en die neem ik morgen mee naar het werk *)

Tink, mooi lijstje hoor!
  zondag 3 juni 2012 @ 19:12:47 #156
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112392549
*klopt perruche op de schouders

Maarre.... Niet alleen meenemen he. Ook opeten.
pi_112392555
Mijnes Updaterrr
O: croissant met aardbeien. Wilde eigenlijk aardbeienjam, toe ik me realiseerde dat we ook verse hadden!
S: Bodypump
T: eiwitshake (met water, bah :')
L: Bruin broodje met 1 gekookt ei, andere kant geitenkaas. Erbij 400 gr geroerbakte spinazie.
T: 2 blokjes chocolade en de laatste aardbeien
T: koffie verkeerd
T: handje gemengde noten (macadamia, pecan, cashew)
D: Thais! Denk tofu of kip in pittige saus
pi_112392574
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:12 schreef Tinkepink het volgende:
*klopt perruche op de schouders

Maarre.... Niet alleen meenemen he. Ook opeten.
:D Ik dacht om hem pootjes te laten krijgen, maar zal hem netjes opeten ;)
pi_112392576
* Vlierbloesem geeft een schouderklopje aan Per ^O^.
Inderdaad mooi lijstje Tink!
pi_112392613
Hehe thanks everyone :)

Wil me echt minder gaan focussen op eten nu.. het heerst namelijk nog steeds te veel in mijn leven vind ik. Ik eet nu wel, en goed. Maar ben juist teveel bezig met dat ik wel gezond eet en genoeg calorieen zodat ik op gewicht blijf. Voel me gewoon totaal niet vrij erin momenteel. Het liefste zou ik echt ACUUT stoppen met calorieen tellen en gewoon op gevoel willen gaan eten.... maar dat word een hele zware dobber ;(
pi_112392635
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:13 schreef Perruche het volgende:

[..]

:D Ik dacht om hem pootjes te laten krijgen, maar zal hem netjes opeten ;)
Speaking of... Ik moet nog even iets weggooien :')
pi_112392646
Lijstjestijd! Ook hier even een update/eindlijst (nog niets veranderd en er gaat ook bijna niets veranderen *) ):
O: Yoghurt met een halve verse ananas, pompoenpitten-cracker met gerookte kip, muesli-cracker met biefstukworst
L: Twee geroosterde volkoren boterhammen met hütenkäse/gerookte kip, muesli-cracker met biefstukworst

T: Bak optimel yoghurt met zomerfruit blauwe bessen/frambozen
pi_112392669
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:15 schreef Vlierbloesem het volgende:
Lijstjestijd! Ook hier even een update/eindlijst (nog niets veranderd en er gaat ook bijna niets veranderen *) ):

T: Bak optimel yoghurt met zomerfruit blauwe bessen/frambozen
Woh lekker lijstje :)
  zondag 3 juni 2012 @ 19:16:22 #164
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112392675
Br: 4 mini-afbakbroodjes met rosbief, twee mini-croissantjes
T: plak cake en glas limo
T: glas limo tijdens klussen
T: rijstwafel met kaas
D: rotiiiii met kippenvleugeltjes en een boel kouseband :9 Honger!
pi_112392854
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:14 schreef Siral het volgende:
Hehe thanks everyone :)

Wil me echt minder gaan focussen op eten nu.. het heerst namelijk nog steeds te veel in mijn leven vind ik. Ik eet nu wel, en goed. Maar ben juist teveel bezig met dat ik wel gezond eet en genoeg calorieen. Voel me gewoon totaal niet vrij erin momenteel. Het liefste zou ik echt ACUUT stoppen met calorieen tellen en gewoon op gevoel willen gaan eten.... maar dat word een hele zware dobber ;(

Lijkt me inderdaad lastig om gewoon maar niet meer te doen, maar je kunt het allicht proberen. Ik denk sowieso dat het vanzelf wat zal afnemen. Je hebt inmiddels wel een beetje een 'basislijst' waarmee je varieert denk ik, waardoor je genoeg calorieën binnenkrijgt als je ze niet meer bewust telt? Ik denk dat jij vooral moet zorgen dat je niet te laag uit gaat komen.
pi_112392882
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dat mag een flinke D worden :P. Als T misschien wat fruit en kwark/yoghurt?
pi_112392895
Wat voor kwark, perr? Volle, magere? er zit vaak veel smaakverschil tussen, ook tussen dezelfde soort.
Heb flinke trek, dus tijd voor mijn D: 2 kipfilets met sajoer groente (400 gram ) en wat mie.. En klein chocoijs bakje na. Lekker!
pi_112392908
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:16 schreef Siral het volgende:

[..]

Woh lekker lijstje :)
Vind ik ook :9 :D.
pi_112392954
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:21 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Lijkt me inderdaad lastig om gewoon maar niet meer te doen, maar je kunt het allicht proberen. Ik denk sowieso dat het vanzelf wat zal afnemen. Je hebt inmiddels wel een beetje een 'basislijst' waarmee je varieert denk ik, waardoor je genoeg calorieën binnenkrijgt als je ze niet meer bewust telt? Ik denk dat jij vooral moet zorgen dat je niet te laag uit gaat komen.
Doe het nu al jaren, eerst om zwaar obsessief laag te blijven. En nu om te zorgen dat ik GENOEG eet zodat ik op gewicht blijf... wat vaak ook wel in eetbuien uitloopt als ik laag uitkom, en dat haat ik zo!! Ik krijg nu soms gewoon een schuldgevoel als ik "minder" gegeten heb en dus voor mijn gevoel moet gaan bijeten, terwijl dat bullshit is, als ik geen honger heb, heb ik geen honger. Dan eet ik de volgende dag wel meer..... Maar dat gaat helaas niet altijd op en dan zit ik om 2 uur snachts nog te eten ofzo.. Als ik basis eet kom ik meestal wel zeker aan de 1800..

Dit is mijn basis idee:

O: yoghurt met muesli en fruit, of havermoutpap met sojamelk en fruit
L: 2 boterhammen met beleg, schaaltje salade/rauwkost, sojamelk of yoghurt
T: mueslireep oid, rauwkost, kwark
D: avondeten wat de pot schaft
T: kwark, fruit

Maargoed, da's goed voor iemand die minder sport. :')
pi_112392989
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:22 schreef the85mc het volgende:
Wat voor kwark, perr? Volle, magere? er zit vaak veel smaakverschil tussen, ook tussen dezelfde soort.
Heb flinke trek, dus tijd voor mijn D: 2 kipfilets met sajoer groente (400 gram ) en wat mie.. En klein chocoijs bakje na. Lekker!
Halfvolle van een of ander Bio merk, Demeter ofzo?
pi_112393065
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:24 schreef Siral het volgende:

[..]

Doe het nu al jaren, eerst om zwaar obsessief laag te blijven. En nu om te zorgen dat ik GENOEG eet zodat ik op gewicht blijf... wat vaak ook wel in eetbuien uitloopt als ik laag uitkom, en dat haat ik zo!! Ik krijg nu soms gewoon een schuldgevoel als ik "minder" gegeten heb en dus voor mijn gevoel moet gaan bijeten, terwijl dat bullshit is, als ik geen honger heb, heb ik geen honger. Dan eet ik de volgende dag wel meer..... Maar dat gaat helaas niet altijd op en dan zit ik om 2 uur snachts nog te eten ofzo.. Als ik basis eet kom ik meestal wel zeker aan de 1800..
Is het een idee om een soort basislijstje(s) te hebben voor jezelf waarvan je weet hoeveel calorieën het bevat, zodat je weet dat je genoeg eet die dag. Dan lok je de eetbuien minder uit en hoef je niet meer zo na te denken over het eten. Uiteraard kun je dan wel dan variëren qua beleg/avondeten/soort fruit/etc, maar dat je een beetje een basis hebt?
  zondag 3 juni 2012 @ 19:27:53 #172
211002 Goodbye
Awesome!
pi_112393075
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Partymix broodjes van de AH? B-)
pi_112393114
Ah ik zie nu pas je edit Siral :P. Maar je zegt het in principe zelf al, je moet je basislijst dus meer aanpassen aan jouw situatie.
pi_112393116
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:27 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Is het een idee om een soort basislijstje(s) te hebben voor jezelf waarvan je weet hoeveel calorieën het bevat, zodat je weet dat je genoeg eet die dag. Dan lok je de eetbuien minder uit en hoef je niet meer zo na te denken over het eten. Uiteraard kun je dan wel dan variëren qua beleg/avondeten/soort fruit/etc, maar dat je een beetje een basis hebt?
Die basis heb ik dus wel, alleen vaak merk ik ook dat de basis mij de kop kost.. aangezien ik dan niet snel durf af te wijken. En dan na een week keurig gegeten te hebben naar de "muesli van mijn broertje met chocolade" grijp bij wijze van, ipv mijn eigen muesli. En dan tien bakken eet.
pi_112393158
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:28 schreef Vlierbloesem het volgende:
Ah ik zie nu pas je edit Siral :P. Maar je zegt het in principe zelf al, je moet je basislijst dus meer aanpassen aan jouw situatie.
Ja zou eigenlijk een ochtendtussendoortje moeten inlassen ofzo. :) Of groter ontbijten met andere dingen, zonder fruit, en fruit als ochtend tussendoortje nemen. (ik eet altijd fruit bij mijn ontbijt)
pi_112393180
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:28 schreef Siral het volgende:

[..]

Die basis heb ik dus wel, alleen vaak merk ik ook dat de basis mij de kop kost.. aangezien ik dan niet snel durf af te wijken. En dan na een week keurig gegeten te hebben naar de "muesli van mijn broertje met chocolade" grijp bij wijze van, ipv mijn eigen muesli. En dan tien bakken eet.
Belangrijk is (merk ik bij mezelf) dat je jezelf niet extreem dingen gaat ontzeggen. Als jij een keer zin hebt in die muesli van je broertje met chocolade dan eet je die lekker een keertje. Dan lok je minder uit dat je er later tien bakken van wilt eten.
pi_112393226
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:30 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Belangrijk is (merk ik bij mezelf) dat je jezelf niet extreem dingen gaat ontzeggen. Als jij een keer zin hebt in die muesli van je broertje met chocolade dan eet je die lekker een keertje. Dan lok je minder uit dat je er later tien bakken van wilt eten.
Ja precies, en dat zou ik dus gewoon eens moeten doen... Dan gaat die drang naar eetbuien ook weg. Kijk ieder normaal mens die een keer hagelslag op zijn brood wil doet dat..... Ik doe dat niet zo snel, en als ik het doe eet ik er meteen tien. :{
pi_112393229
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:30 schreef Siral het volgende:

[..]

Ja zou eigenlijk een ochtendtussendoortje moeten inlassen ofzo. :) Of groter ontbijten met andere dingen, zonder fruit, en fruit als ochtend tussendoortje nemen. (ik eet altijd fruit bij mijn ontbijt)
Je kunt prima ontbijten met fruit/yoghurt én andere dingen (kijk maar naar mijn ontbijt :+) en dan als tussendoortje bijvoorbeeld een extra boterham, een handje noten, extra bak kwark, een goede salade, etc.
pi_112393242
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:25 schreef Perruche het volgende:

[..]

Halfvolle van een of ander Bio merk, Demeter ofzo?
Halfvol is vaak wel prima. Sommige magere smaakt naar plastic bakje..
En als je het puur niet lekker vindt zijn blauwe bessen erdoor erg lekker, zeker als je het in de blender doet.
En mocht dat nog niet lekker genoeg zijn, meng t dan met chocopasta en honing. Goddelijk lekker, maar dan is het gezonde er wel vanaf helaas :')
pi_112393265
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:31 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Je kunt prima ontbijten met fruit/yoghurt én andere dingen (kijk maar naar mijn ontbijt :+) en dan als tussendoortje bijvoorbeeld een extra boterham, een handje noten, extra bak kwark, een goede salade, etc.
Yoghurt-muesli-fruit of Sojamelk-havermout-fruit. Dat eet ik meestal voor ontbijt... Dan kan ik misschien beter meer havermout of muesli nemen... en het fruit om 10/11 uur...
pi_112393276
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:31 schreef Siral het volgende:

[..]

Ja precies, en dat zou ik dus gewoon eens moeten doen... Dan gaat die drang naar eetbuien ook weg. Kijk ieder normaal mens die een keer hagelslag op zijn brood wil doet dat..... Ik doe dat niet zo snel, en als ik het doe eet ik er meteen tien. :{
Het is ook niet zo gek dat je daar dan eetbui-drang van krijgt (vind ik :P), maar daarom is het belangrijk jezelf dat soort dingen soms toe te staan.
  zondag 3 juni 2012 @ 19:33:56 #182
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112393294
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 17:03 schreef Novem het volgende:
Goed bezig siral!

Valkenburg zuigt :') en 3 dagen schoonouders is wel weer genoeg geweest :')
Door het weer? door je schoonouders? Wij gaan over 3 week 2 dagen Valkenburg, vakantieveiling (44 e voor 2 nachten incl. ontbijt :P )

Perr, goedzo!

Leuk Maria en Coco O+

Iedereen die hier post heeft toch 'iets' met eten, heel gezond, heel veel getel, veel te weinig, te ongezond of wat dan ook.

Heb voor mijzelf geaccepteerd dat ik heel erg zelf in de hand wil hebben wat ik eet en hoeveel ik eet, daarom eet ik het liefst in buffetvorm.
Zelf vind ik het nl. zonde om in een restaurant te eten (wat ik zelf beter kan maken vlees/vis/beetje groente/patat/aardappelen) en dan teveel calorieen en te weinig eten....

Een mexicaanse schotel, een shoarmaschotel, griekse gerechten, pizza's, heel erg lekker maar het vult niet echt :')
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_112393354
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:32 schreef Siral het volgende:

[..]

Yoghurt-muesli-fruit of Sojamelk-havermout-fruit. Dat eet ik meestal voor ontbijt... Dan kan ik misschien beter meer havermout of muesli nemen... en het fruit om 10/11 uur...
Dat kan! Je kunt dat stuk fruit ook bij je ontbijt houden (en wat meer havermout/muesli nemen) en dan rond 10/11 uur een extra T nemen. Jij moet juist iets meer eten dan je huidige basislijst hadden we geconcludeerd ;).
pi_112393366
Ja iedereen heeft ook wel wat. Dat klopt... :+ Soms word ik er alleen zo moe van.
pi_112393397
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:35 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Dat kan! Je kunt dat stuk fruit ook bij je ontbijt houden (en wat meer havermout/muesli nemen) en dan rond 10/11 uur een extra T nemen. Jij moet juist iets meer eten dan nu je basislijst hadden we geconcludeerd ;).
Ja precies en dat zou dan al het geval zijn als ik meer muesli neem. Ik heb een maatschepje waar precies 40/45 gram in kan en dat eet ik standaard. :') Ook zoiets. Doet niemand volgens mij.
  zondag 3 juni 2012 @ 19:38:09 #186
211002 Goodbye
Awesome!
pi_112393447
Ik heb gisteren weer zelf muesli's gemixt op deze site. Gut, ik zou willen dat ik het zelf had verzonnen. :D

SPOILER: muesli 1
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: muesli 2
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: muesli van vriendje
pi_112393450
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:36 schreef Siral het volgende:

[..]

Ja precies en dat zou dan al het geval zijn als ik meer muesli neem. Ik heb een maatschepje waar precies 40/45 gram in kan en dat eet ik standaard. :') Ook zoiets. Doet niemand volgens mij.
Ik weeg alles af :+. Maar ik ben ook een geval apart :P. Mij geeft het houvast en ik doe het er heel goed op.
  zondag 3 juni 2012 @ 19:38:39 #188
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112393468
Ik heb net 5 kg macaroni gemaakt :D
Heb ik iig weer 7 bakken voor in de vriezer, de rest is al op :')
pi_112393496
Ohhh lekkere combi's GB :9. Vooral die eerste lijkt me lekker!
pi_112393499
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb gisteren weer zelf muesli's gemixt op deze site. Gut, ik zou willen dat ik het zelf had verzonnen. :D

Om nom!!

quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:38 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Ik weeg alles af :+. Maar ik ben ook een geval apart :P. Mij geeft het houvast en ik doe het er heel goed op.
Ik weeg ook nog wel met regelmaat af... En dan weet ik dan precies hoeveel het is in een bepaald maatschepje, kommetje, of bakje, net wat. En pak dan àltijd hetzelfde.. :+
  zondag 3 juni 2012 @ 19:39:49 #191
211002 Goodbye
Awesome!
pi_112393523
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:39 schreef Vlierbloesem het volgende:
Ohhh lekkere combi's GB :9. Vooral die eerste lijkt me lekker!
Dat wordt mijn standaardmuesli, denk ik. Maar eet het elke dag, dus een beetje afwisseling is wel lekker! :') :D
pi_112393558
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:39 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat wordt mijn standaardmuesli, denk ik. Maar eet het elke dag, dus een beetje afwisseling is wel lekker! :') :D
Lekker hoor! Afwisseling is wel fijn inderdaad :P.
  zondag 3 juni 2012 @ 19:41:40 #193
211002 Goodbye
Awesome!
pi_112393585
Ik weeg nooit af, doe gewoon een gok. Heb wel een veel beter beeld van hoeveel calorieën er nou ergens in zitten dan een gemiddelde vriendin van mij. Aan de ene kant goed, want dan weet ik wat ik beter kan laten staan. Maar als je het dan toch neemt is dat kleine stemmetje in je achterhoofd soms een beetje vervelend. _O-
pi_112393640
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:38 schreef Goodbye het volgende:

Daar wil ik ook nog steeds een keer bestellen!
  zondag 3 juni 2012 @ 19:46:31 #195
211002 Goodbye
Awesome!
pi_112393794
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:43 schreef LieLie het volgende:

[..]

Daar wil ik ook nog steeds een keer bestellen!
Ik vind het een aanrader. Op het eerste oog schrik je misschien een beetje van de prijzen, maar ik heb eind januari twee kokers besteld en daar ben ik nu bijna doorheen. Dus als je bedenkt hoe lang je er mee doet, valt het ook wel weer mee.
pi_112393877
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:46 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik vind het een aanrader. Op het eerste oog schrik je misschien een beetje van de prijzen, maar ik heb eind januari twee kokers besteld en daar ben ik nu bijna doorheen. Dus als je bedenkt hoe lang je er mee doet, valt het ook wel weer mee.
Hebben jillie die QI-welness al eerder gehad?
  zondag 3 juni 2012 @ 19:52:21 #197
211002 Goodbye
Awesome!
pi_112394070
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:48 schreef LieLie het volgende:

[..]

Hebben jillie die QI-welness al eerder gehad?
Nope, ik was wel nieuwsgierig! :D
  zondag 3 juni 2012 @ 19:53:08 #198
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112394112
Weeg wel eens wat af...
Vooral op het werk als ik alleen ben, die weegschaal staat er toch op de 0.001 gram aan te staan..

Een appel wordt vaak in eetmeters 135 gr aangehouden, die van mij zijn 250 gr :')
Maar ja, 1 stuks in 1 stuks :D
  zondag 3 juni 2012 @ 19:58:48 #199
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_112394403
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb net 5 kg macaroni gemaakt :D
Heb ik iig weer 7 bakken voor in de vriezer, de rest is al op :')
getverderrie, pasta uit de vriezer.

Siral, ik denk nog steeds dat het verstandig is om eens met een psycholoog over jouw verhouding met eten te praten. Want, hoewel de meesten hier inderdaad ook meer over hun eten nadenken, ben jij nog steeds obsessief bezig. Nu niet obsessief met weinig eten, maar obsessief met veel eten, en obsessief met niet obsessief zijn. Het klinkt mij niet helemaal goed in de oren...

gek woord trouwens, obsessief.
  zondag 3 juni 2012 @ 20:00:34 #200
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112394501
Pasta uit de vriezer gaat juist heel goed?
Huppa op het werk in de magnetron... haske handig als nood aan de man is. Plannen FTW

Hmmmm net nog 2 eetlepels slagroom gehad, nog over van het toetje voor de jongens...
pi_112394547
Spuitelf over de bokszak:
In de les doen wij t op de zak ook gewoon met bokshandschoenen, ik heb inderdaad van Everlast.
Pas wel echt op voor blessures op de zak, met name elleboog en polsen.
Niet overstretchen van je elleboog en zorgen dat je pols recht blijft. Dat is echt heel erg belangrijk, want je kan je polsen echt naar de filestijnen helpen anders!
pi_112394580
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:58 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Siral, ik denk nog steeds dat het verstandig is om eens met een psycholoog over jouw verhouding met eten te praten. Want, hoewel de meesten hier inderdaad ook meer over hun eten nadenken, ben jij nog steeds obsessief bezig. Nu niet obsessief met weinig eten, maar obsessief met veel eten, en obsessief met niet obsessief zijn. Het klinkt mij niet helemaal goed in de oren...

Daar ben ik het inderdaad wel mee eens Siral. Je geeft zelf aan het als een probleem te ervaren en ik denk dat je veel baat zal hebben bij begeleiding van een psycholoog.
  zondag 3 juni 2012 @ 20:04:01 #203
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_112394693
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Pasta uit de vriezer gaat juist heel goed?
Huppa op het werk in de magnetron... haske handig als nood aan de man is. Plannen FTW

Hmmmm net nog 2 eetlepels slagroom gehad, nog over van het toetje voor de jongens...
ja, ik heb van alles in de vriezer voor in dat soort gevallen. Maar vaak losse saus, en dan kook ik de pasta er nog bij. Dat duurt toch maar 8 minuten...
  zondag 3 juni 2012 @ 20:04:29 #204
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_112394720
Zo, en nu ga ik eens een stukje wandelen. Het is eindelijk gestopt met regenen en ik ben vandaag nog niet buiten geweest. Even een frisse neus halen!
  zondag 3 juni 2012 @ 20:05:53 #205
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112394814
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:04 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ja, ik heb van alles in de vriezer voor in dat soort gevallen. Maar vaak losse saus, en dan kook ik de pasta er nog bij. Dat duurt toch maar 8 minuten...
Ja maar dat wil niet op het werk :D
Ach, het is toch eigenlijk alleen voor lief en die vreet alles *O*

Wandel ze!
pi_112394878
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:05 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja maar dat wil niet op het werk :D
Ach, het is toch eigenlijk alleen voor lief en die vreet alles *O*

Wandel ze!
:D
  zondag 3 juni 2012 @ 20:13:30 #207
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112395290
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:27 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Partymix broodjes van de AH? B-)
Yep! :D Lekker wel he *)

quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:22 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Dat mag een flinke D worden :P. Als T misschien wat fruit en kwark/yoghurt?
Het was een flinke D :D :9 *burp*
pi_112395308
:s)
Worry is a misuse of imagination
pi_112395752
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:58 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Die verhouding zit ook nog steeds scheef, maar momenteel leefbaar.. en het gaat met tijden heel goed. En met tijden heb ik weer "slip ups"... Dan over-eet ik en compenseer ik de volgende dag, maar pak het wel meteen weer op, de daar weer op volgende dag.

Ben bang dat het ook een stukje van mijn leven is nu en ik er nooit helemaal vanaf kom hoor...!

quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Weeg wel eens wat af...
Vooral op het werk als ik alleen ben, die weegschaal staat er toch op de 0.001 gram aan te staan..

Een appel wordt vaak in eetmeters 135 gr aangehouden, die van mij zijn 250 gr :')
Maar ja, 1 stuks in 1 stuks :D
Ja echt he, da's dus ook zoiets waar ik me aan stoor. Een fatsoenlijke appel is echt geen 80 kcal hoor!! :')
  zondag 3 juni 2012 @ 20:23:41 #210
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_112395899
gatverdarrie, t is pas 4 dagen, en ik mis J echt heel heel erg... gelukkig heb ik morgen weer "dingen" om te doen enzo, en daarna gewoon weer werken :@
Kwak
pi_112396863
Lijstje:

Pre-O: rijstwafel pindakaas
S: 45 min kracht, 15 min cardio
O: appel, kiwi, speltflakes, eiwitpoeder, yoghurt
L: 2 stukken turks brood met hummus, salade van linzen/tomaat/courgette, gekookt ei
T: koffie verkeerd
T: paar nootjes
D: zefgemaakte speltpizza met champignonnenprutje
T: denk wat yoghurt

Ik ben trouwens nu aan het internetdaten en ik vind het maar matig :')
pi_112396949
Ah, daar moeten we het eens over hebben Nallie! Over dat daten dan. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_112396954
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Yep! :D Lekker wel he *)

[..]

Het was een flinke D :D :9 *burp*
Goed zo :D.
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:23 schreef kwakz0r het volgende:
gatverdarrie, t is pas 4 dagen, en ik mis J echt heel heel erg... gelukkig heb ik morgen weer "dingen" om te doen enzo, en daarna gewoon weer werken :@
:*. Fijn dat je vanaf morgen weer wat meer afleiding hebt.

@ Siral, het is nu een deel van je leven wat je af en toe best storend vindt. Met psychologische begeleiding zou je dat kunnen verminderen.

Mooi lijstje Nallie! Oehh! Al een keer wat afgesproken?
pi_112397098
Misschien zijn de eerste paar dagen juist het ergst en wordt het daarna beter, Kwak. :*

Spannend Nallie! Wat vind je er matig aan?

Hoi allemaal trouwens... Even bijlezen...
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_112397146
Ik ben net begonnen, omdat iedereen zegt dat t zo leuk is :'), dus nee nog niks afgesproken... vind het ook beetje eng :{ Tell me more Henk!! :P
pi_112397155
Mini heeft er anders (zo ik mag geloven) een leuke kerel mee gevonden. :@
pi_112397168
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:44 schreef Nallie het volgende:
Ik ben net begonnen, omdat iedereen zegt dat t zo leuk is :'), dus nee nog niks afgesproken... vind het ook beetje eng :{ Tell me more Henk!! :P
Zie Facebook. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_112397195
Ja en met haar vele anderen ;) maar misschien moet ik maar ff het topic in R&P er over lezen in plaats van hier offtopic te zijn :')
pi_112397198
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:44 schreef V1z0R het volgende:
Anders ikke!!! :D O+ O+
pi_112397257
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:41 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Goed zo :D.

[..]

:*. Fijn dat je vanaf morgen weer wat meer afleiding hebt.

@ Siral, het is nu een deel van je leven wat je af en toe best storend vindt. Met psychologische begeleiding zou je dat kunnen verminderen.

Mooi lijstje Nallie! Oehh! Al een keer wat afgesproken?
Het is al zoveel verminderd en veranderd dat het nu redelijk leefbaar is, momenteel ben ik wel tevreden met hoe het gaat... als ik het vergelijk met voorheen :)
pi_112397259
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:44 schreef V1z0R het volgende:
Inderdaad! O+ Maar dat was pas mijn tweede date, dus erg veel ervaring heb ik er verder ook niet mee. :+
Know that while you sleep
Everything has changed
  zondag 3 juni 2012 @ 20:46:51 #222
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_112397276
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:23 schreef kwakz0r het volgende:
het begin is altijd moeilijk vind ik. De eerste paar dagen zijn naar, en daarna wen je eraan! Ik mis de duutser dit weekend ook enorm, maar ik weet dat dat in de loop van de week weer wat verandert.
pi_112397411
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:46 schreef Siral het volgende:

[..]

Het is al zoveel verminderd en veranderd dat het nu redelijk leefbaar is, momenteel ben ik wel tevreden met hoe het gaat... als ik het vergelijk met voorheen :)
Je bent ook goed op weg, heel knap, maar eerder op deze pagina gaf je aan dat het te veel van je leven beheerst. Je moet van mij niet naar een psycholoog, maar het is wel iets wat je kunt overwegen :).
  zondag 3 juni 2012 @ 20:50:43 #224
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_112397493
En ik heb net m'n sociale daad weer gedaan, een vriendin die ik al een jaar niet gesproken had weer eens gebeld tijdens m'n wandeling. was leuk!
pi_112397562
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:49 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Je bent ook goed op weg, heel knap, maar eerder op deze pagina gaf je aan dat het te veel van je leven beheerst. Je moet van mij niet naar een psycholoog, maar het is wel iets wat je kunt overwegen :).
Met momenten wel inderdaad.. Kan het nu ook steeds vaker loslaten en goed op gevoel eten, ondanks dat ik dan soms te weinig eet.. Maar dat voelt voor mij al zoveel beter dan dat geforceerde.. Ik wil eten wanneer ik er zin in heb, honger heb. Niet omdat het moet. En als ik eet zorg ik er gewoon voor dat het lekker is, ik eet tot ik vol zit, en ik er van geniet... :)

Dan heb je nog nooit mijn boterhammen bij de lunch gezien :')....wat voor zoveel mensen zo standaard is, maak ik een heel 'feest' van..
pi_112398371
Uniek, het was een soort lloret/albufeira/scheveningen in de bergen zeg maar :P

Vreselijke toeristenrestaurants, tacky reclameborden overal, stomme nepgrotten etc.
Zal misschien wel mooi zijn als je met de auto de heuvels ingaat, maar het stadje was niks.

Schoonouders klagen de hele dag door over vanalles, goh dat is duur, oh zo gaat dat bij ons niet, goh had toch wat meer verwacht, hmm dit is niet helemaal goed, ik had het liever zo gezien.

De hele dag door en over alles wat ze zien, dus ben een beetje moe nu :')
  zondag 3 juni 2012 @ 21:26:20 #227
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112399629
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:05 schreef Novem het volgende:
Uniek, het was een soort lloret/albufeira/scheveningen in de bergen zeg maar :P

Vreselijke toeristenrestaurants, tacky reclameborden overal, stomme nepgrotten etc.
Zal misschien wel mooi zijn als je met de auto de heuvels ingaat, maar het stadje was niks.

Ben vaak in Valkenburg geweest maar ik hou dan ook van ontzettende, vreselijke toeristische plaatsen... Komt waarschijnlijk omdat ik 21 jaar op een boerderij tussen heide en bos heb gewoond.
Dat rustige, mooie natuur e.d. dat heb ik wel gezien als ik weg ga :D
pi_112399986
Klinkt verschrikkelijk Novem! :D
Lekker vroeg naar bed dan maar. O+
Doe wat je niet durft.
pi_112400132
Ik heb 4 trenchcoats in mijn mandje van zalando zitten. Over de 700 euro. Ik doe iets fout :D
pi_112400183
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:34 schreef Perruche het volgende:
Ik heb 4 trenchcoats in mijn mandje van zalando zitten. Over de 700 euro. Ik doe iets fout :D
Dat word kiezen!!! De dure, de dure, de dure, of de dure :')

Of zit er een goedkopere bij en een heeeeeeeeeeeeele dure? :D
  Vis een optie? zondag 3 juni 2012 @ 21:35:36 #231
70532 loveli
N
pi_112400199
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:34 schreef Perruche het volgende:
Alleen als je ze afrekent.
crap in = crap out
  zondag 3 juni 2012 @ 21:36:42 #232
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112400278
Weet niet eens wat een trenchcoat is :')
Nou ja, zal wel kleding zijn, ander google ik het wel.. nu eerst naar bed
pi_112400353
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Alleen als je ze afrekent.
ik zat te denken ze allemaal te bestellen er dan 1 te houden.

Siral, de goedkoopste is 130, de duurste 260 :P het alternatief is een heul mooie van Ted Baker die ik in de Bijenkorf zag, die was 335 :@
pi_112400371
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik duikel er ook vroeg in denk ik... al 2 dagen minder energie!
pi_112400372
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:36 schreef uniekhoorn het volgende:
:D een soort jas!!
pi_112400401
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:37 schreef Siral het volgende:

[..]

Ik duikel er ook vroeg in denk ik... al 2 dagen minder energie!
Niet ziek worden he!

Slaap lekekr :D
pi_112400408
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:37 schreef Perruche het volgende:

[..]

Siral, de goedkoopste is 130, de duurste 260 :P het alternatief is een heul mooie van Ted Baker die ik in de Bijenkorf zag, die was 335 :@
130 is nog te doen toch? :')
pi_112400449
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:38 schreef Perruche het volgende:

[..]

Niet ziek worden he!

Slaap lekekr :D
Ja daar ben ik dus wel bang voor :o Vandaag al de hele dag koud ook en een snotneus. Ik kan niet tegen die veranderingen van temperatuur! Trusteee :W
  zondag 3 juni 2012 @ 21:43:16 #239
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_112400715
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:46 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

het begin is altijd moeilijk vind ik. De eerste paar dagen zijn naar, en daarna wen je eraan! Ik mis de duutser dit weekend ook enorm, maar ik weet dat dat in de loop van de week weer wat verandert.
thanks O+ fijn om van een ervaringsdeskundige te horen...
Kwak
  Vis een optie? zondag 3 juni 2012 @ 21:55:49 #240
70532 loveli
N
pi_112401411
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:37 schreef Perruche het volgende:

[..]

Wachten op de uitverkoop? Of vind je dat 'ie het waard is?

* loveli koopt voor zichzelf vooral afgeprijsd
crap in = crap out
  zondag 3 juni 2012 @ 22:07:52 #241
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_112402185
Lijstjestijd!

T: glas chocomelk (ben er echt verslaafd aan geworden) met glutamine
O: 4x ei, 2x toast, 3x kipfilet
S: krachttraining
T: wheyshake met glutamine/dextrose/creatine
T: wat sap
L: bak (ongezoete) muesli, melk, chocopoeder, banaan, bessen
D: mixed grill kwartel van de Konak, met 2x thee (eentje met suiker). In de mixed gril, 5x lamsvlees, stukken kwartel, groente, brood, rijst, sausjes (knoflook, pittige en een .. blub sausje).
T: koffie
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_112402188
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Wachten op de uitverkoop? Of vind je dat 'ie het waard is?

* loveli koopt voor zichzelf vooral afgeprijsd
Ze zijn allemaal afgeprijsd :P

Anyway, kan ze gewoon bestellen en eventueel terugsturen. Gotta love zalando!

Nog even TV kijken en dan slapen!
  Vis een optie? zondag 3 juni 2012 @ 22:10:32 #243
70532 loveli
N
pi_112402393
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:07 schreef Perruche het volgende:
Ze zijn allemaal afgeprijsd :P
Niet genoeg :')
crap in = crap out
pi_112402505
Daglijstje
O: 2 zachtgekookte eitjes, 2 croissantjes met jam
B: jillian lvl 2
L: dubbele boterham roomboter en rauwe ham, salade caprese
T: blokje boterkoek ong 2*3 cm
D: uit eten bij vaartsche rijn, het was erg goed :)
Brood met olie
Amuse van balletje granny smitgelei met haringkuit met preisoep
Voor: bulghur met eendenborst, rabarber en wortel
Tussen: salade van oa bietjes en geitenkaasballetjes met boekweit eromheen (die ga ik zeker onthouden!)
Hoofd: rode poon en krab met rijst, paksoi en erwtjes
Abrikoosframboosmilkshake
Na: aardbeien met saus en nootjes, roze schuim en karnemelksorbetijs en sprits
Koffie met chocoladecantuccini
:9
  Vis een optie? zondag 3 juni 2012 @ 22:12:59 #245
70532 loveli
N
pi_112402556
80% van de dag in bed gelegen, moet eigenlijk nog iets regelen, eens kijken of ik de puf kan vinden.
crap in = crap out
pi_112403123
Oh man, wat heb ik nog een honger. En geen trek, echt honger. Flinke D gehad met bakje ijs na. Heb sinds mn D al een banaan op, dubbele boterham ham met smeerkaas en nu een halve bak kwark. Kijken of dat helpt. Tot nu toe redelijk goed en geen echte snacks (behalve ijsje dan)
pi_112403147
Haha o jee, heb 'ruzie' met mijn 'rebound' maar ik zie hem iedere dag dus dat is niet zo handig :P Hij is iig geen rebound meer.. :P :')

Daarnaast heb ik spontaan weer sms contact met m'n ex, wat heel erg leuk is en heel belangstellend etc. En ik vroeg om een drankje te drinken heel spontaan, en dat vond hij erg leuk of een feestje.. Dus ik zat echt zo van huh, leuk raar!

Heb hem net voor het eerst weer gebeld sinds bijna 2 maanden. Eng!! Maar heel leuk en een half uur gebeld.. Voelde heel vertrouwd maar ook heel erg spannend, hij klonk een stuk leuker en stabieler en ik ben ondertussen ook met van alles bezig dus het was echt een leuk gesprek.

Haha ik ben nu nog helemaal een beetje energiek en springerig :P

Maar wel qua emoties een chaotische dag/dagen :')
pi_112405830
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:52 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nope, ik was wel nieuwsgierig! :D
Dat vind ik dan wel lastig. Als het niet lekker is blijf je met zo'n bus zitten. Maar dat kan ook met spul uit de supermarkt natuurlijk.
  zondag 3 juni 2012 @ 23:27:12 #249
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_112406937
trusten slankies!
Kwak
pi_112411246
Puff, zet Jillian zoden aan de dijk bij je?

Li, ben je ziek a/h worden?

Kwak, morgen zal 't vast beter zijn dan vandaag :Y
pi_112412890
Ben ik de eerste? :o Goedemorgen :W.
pi_112412898
Planning:
O: Yoghurt met appel, pompoenpitten-cracker met biefstukworst, muesli-cracker met hütenkäse (en komkommer)
L: Twee geroosterde volkoren boterhammen met hütenkäse/gerookte kip, muesli-cracker met gerookte kip (en komkommer)
T: Salade van veldsla, komkommer, dressing, zongedroogde tomaten, avocado en gerookte kip
D: Stamppot rauwe andijvie met hamblokjes (voor het eerst sinds héél lang weer stamppot, zin in :9).
T: Bak optimel yoghurt met blauwe bessen
pi_112413016
Mooie gevarieerde lijstjes Vlierbloesem!

Mijn planning :
o koffie verkeerd bak yoghurt met rabarber en muesli
t/l/t 2 volgranen bollen, een met kaas en een met avocado
d pond sperziebonen
t bak kwark

Zal zo eens kijken op hoeveel calorieen ik uit kom. :)
Doe wat je niet durft.
pi_112413041
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 07:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mooie gevarieerde lijstjes Vlierbloesem!

Mijn planning :
o koffie verkeerd bak yoghurt met rabarber en muesli
t/l/t 2 volgranen bollen, een met kaas en een met avocado
d pond sperziebonen
t bak kwark

Zal zo eens kijken op hoeveel calorieen ik uit kom. :)
:D jij denkt ik trek mijn humorbroek aan?

Wat een baggerlijstje :D te weinig enzo!
pi_112413071
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 07:52 schreef Perruche het volgende:

[..]

:D jij denkt ik trek mijn humorbroek aan?

Wat een baggerlijstje :D te weinig enzo!
Dat komt omdat de hoeveelheden er niet bij staan. :D
Ga ik zo voor je fixen. De broodjes wegen iig 178 gram samen. Er zit 49 gram kaas op en 60 gram avocado.
De yoghurt is volle yoghurt en iets van 350 gram en het is 35 gram muesli. *)
Doe wat je niet durft.
pi_112413187
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 07:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat komt omdat de hoeveelheden er niet bij staan. :D
Ga ik zo voor je fixen. De broodjes wegen iig 178 gram samen. Er zit 49 gram kaas op en 60 gram avocado.
De yoghurt is volle yoghurt en iets van 350 gram en het is 35 gram muesli. *)
Dan nog vind ik je D ernstig weinig! Wel gezond tho :P

En goedemorgen... Maandag }:|
  maandag 4 juni 2012 @ 08:15:46 #257
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_112413217
mogge!

Vanmorgen al een rondje hardgelopen, was fijn! Nu even snel m'n ontbijt naar binnen werken, en naar het werk!
pi_112413238
Voor de liefhebbers: Groupon heeft een deal met hardloopschoenen!
  maandag 4 juni 2012 @ 08:19:33 #259
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_112413254
Planning:

s: half uur hardlopen, 4.5 km. ofzo
O: havermout met banaan en rabarber
T: appel
L: restje stoofpot met wat brood
D: courgette, paprika, sperziebonen, worst.
  maandag 4 juni 2012 @ 08:35:57 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112413409
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 08:18 schreef Nallie het volgende:
Voor de liefhebbers: Groupon heeft een deal met hardloopschoenen!
Echt slim om je hardloopschoenen via Groupon te kopen idd :P.

Imho alleen doen als je zo'n type schoen al had en er een tweede paar bij wilt of je oude schoenen aan vervanging toe zijn.
Niet meer actief op Fok!
pi_112413432
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 08:11 schreef Nallie het volgende:
En goedemorgen... Maandag }:|
}:| inderdaad!
  maandag 4 juni 2012 @ 08:39:15 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112413437
Oh ja, goeiemorgen :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_112413445
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 08:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Echt slim om je hardloopschoenen via Groupon te kopen idd :P.

Imho alleen doen als je zo'n type schoen al had en er een tweede paar bij wilt of je oude schoenen aan vervanging toe zijn.
Die h kun je wel weg laten hoor Vik. :P
Doe wat je niet durft.
  maandag 4 juni 2012 @ 08:41:49 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112413457
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 08:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Die h kun je wel weg laten hoor Vik. :P
:P.

Ben je het niet met me eens dan? Het is toch niet slim om hardloopschoenen te kopen zonder ze ooit gepast te hebben of zonder deskundig advies te hebben gehad? :N.

En verder heb ik een aversie tegen Groupon, maar dat is wel bekend, geloof ik :+.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 4 juni 2012 @ 08:53:46 #265
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112413575
Boaaaah spierpijn in mn knieholtes :D Was leuk om de trap van CS af te lopen vanochtend!
pi_112413580
Goedemorgen! Uitslapen doordeweeks is ook wel een keer lekker :)
weird: heb weer gedroomd over zwanger zijn. Terwijl dat het laatste is waar ik nu behoefte aan heb :{
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 01:18 schreef _aurum_ het volgende:
Puff, zet Jillian zoden aan de dijk bij je?
Het squatten gaat veel makkelijker dan eerst, een weegschaal of centimeter heb ik nog niet erbij gepakt, maar ik vrees dat het doel van in het jurkje passen niet gehaald wordt.
pi_112413672
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 08:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:P.

Ben je het niet met me eens dan? Het is toch niet slim om hardloopschoenen te kopen zonder ze ooit gepast te hebben of zonder deskundig advies te hebben gehad? :N.

En verder heb ik een aversie tegen Groupon, maar dat is wel bekend, geloof ik :+.
Ik ben het wel met je eens hoor. Zulke schoenen zijn alleen leuk als je weet dat je een neutrale voet hebt en geen marathon ambities hebt, of wanneer je de schoenen eerder hebt gehad. :)
Ik ben ook ooit begonnen met hardlopen op schoenen bij de Sport2000 vandaan. Kostten destijds geloof ik 50 of 60 euro en heb ik helemaal geen problemen mee gehad. :)

Hoe waren je ervaringen bij Starshoe trouwens?

Die broodjes van mij trouwens! :D 523 calorieen voor 2 stuks! :D
En ik gooi nog een lading salade caprese bij mijn D. Die heb ik nog staan. :) Met O+ Buffelmozzarella O+.
dan kom ik uit op zo'n 1900 calorieen. Lijkt me netjes. :)
En bijna 100 gram eiwit. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_112413726
Moe! En het is de hele week slecht weer
pi_112413858
Mogge :W thuis aan het werk *)

Wat een pestweer trouwens :N
  maandag 4 juni 2012 @ 09:29:19 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112413989
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 09:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens hoor. Zulke schoenen zijn alleen leuk als je weet dat je een neutrale voet hebt en geen marathon ambities hebt, of wanneer je de schoenen eerder hebt gehad. :)
Ik ben ook ooit begonnen met hardlopen op schoenen bij de Sport2000 vandaan. Kostten destijds geloof ik 50 of 60 euro en heb ik helemaal geen problemen mee gehad. :)

Hoe waren je ervaringen bij Starshoe trouwens?

Die broodjes van mij trouwens! :D 523 calorieen voor 2 stuks! :D
En ik gooi nog een lading salade caprese bij mijn D. Die heb ik nog staan. :) Met O+ Buffelmozzarella O+.
dan kom ik uit op zo'n 1900 calorieen. Lijkt me netjes. :)
En bijna 100 gram eiwit. B-)
Ervaringen bij Starshoe waren goed :). Ik vond de jongen die me hielp een beetje nukkig en niet zo enthousiast, maar ik geloof wel dat 'ie me een goede schoen heeft aangemeten en als ik niet tevreden ben, kan ik zo terugkomen.

Heb nu iig iets heel anders dan ik had: hij zag dat ik rechts overproneer (vandaar een gevoelig scheenbeen na 10 km) en ik heb nu dus een stevigere schoen. Met minder ruimte rond de middenvoet, dus geen wrijving = geen blaren. No more Nikes for me :N.
Niet meer actief op Fok!
pi_112414203
Ohai!
Dat klinkt al beter Henk!

Mijn planning:
O: 250 ml halfvolle melk met 6 e.l. muesli
T: gemengde noten (cashew, macadamia, pecan)
T: vast wel een koffie verkeerd, het is maandag!
L: 300 gr rauwkostsalade + 2 bruine bth kip of kaas
T: 200 gr kwark met banaan ofzo of kiwi of allebei
B: 2x20 minuten fietsen
S: Evy 28 (half uur lopen! ga voor precies 5 km, niet meer :D)
D: of uit eten, en anders heb ik nog paprika en tomaat waar ik een pasta'tje van kan maken. Of ik haal aardappels en ik maak andijvie!
  maandag 4 juni 2012 @ 09:51:58 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112414401
Iemand iets zinnigs te zeggen over mueslibollen btw? :+.

SPOILER
Niet meer actief op Fok!
pi_112414498
Maandag... :( Huisgenoot heeft gister mn fiets geleend. Is nu aan het werk en fiets staat op slot op CS. Niet handig want ik heb vandaag allerlei afspraken in de stad. Was ook niet de afspraak. Mooi kloten.. Ik kan met OV, maar duurt erg lang. Of met mtb, maar dan zit ik onder de spetters en risico op gejat worden..
  maandag 4 juni 2012 @ 10:02:47 #274
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112414608
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 09:51 schreef Viking84 het volgende:
Iemand iets zinnigs te zeggen over mueslibollen btw? :+.

SPOILER
Kan erger denk ik, al zijn de rozijntjes enzo natuurlijk niet puik. Mueslibollen lijken wel donker maar zijn geloof ik ook niet volkoren?
pi_112414657
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 09:57 schreef the85mc het volgende:
Maandag... :( Huisgenoot heeft gister mn fiets geleend. Is nu aan het werk en fiets staat op slot op CS. Niet handig want ik heb vandaag allerlei afspraken in de stad. Was ook niet de afspraak. Mooi kloten.. Ik kan met OV, maar duurt erg lang. Of met mtb, maar dan zit ik onder de spetters en risico op gejat worden..
Oeh dat is vervelend! Kan je niet ergens zo'n toeristen of OV-fiets huren voor een dagje?
  Vis een optie? maandag 4 juni 2012 @ 10:07:00 #276
70532 loveli
N
pi_112414679
Ligt er ook aan watze verder eet.
crap in = crap out
pi_112414697
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:02 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Kan erger denk ik, al zijn de rozijntjes enzo natuurlijk niet puik. Mueslibollen lijken wel donker maar zijn geloof ik ook niet volkoren?
Wordt wel gemaakt van volkorenmeel dacht ik :?
Mueslibol met kaas :9
pi_112414752
Chill over de hardloopschoenen jongens... :P heb ze zelf ook laten aanmeten. Maar inderdaad, als je het merk al hebt, of als je eerst wil proberen of hardlopen iets is... :)
Verder begint mn dag veel te chaotisch en heb ik nu al stress :')
  maandag 4 juni 2012 @ 10:11:21 #279
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112414770
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:10 schreef Nallie het volgende:
Chill over de hardloopschoenen jongens... :P heb ze zelf ook laten aanmeten. Maar inderdaad, als je het merk al hebt, of als je eerst wil proberen of hardlopen iets is... :)
Verder begint mn dag veel te chaotisch en heb ik nu al stress :')
Sorry, wil je geen stress bezorgen :* :P.
* Viking84 mond dichthoudt over hardloopschoenen :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_112414850
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Sorry, wil je geen stress bezorgen :* :P.
* Viking84 mond dichthoudt over hardloopschoenen :P.
Haha dat kwam daar niet door hoor :*, allemaal ad hoc dingen die mn planning in de war schoppen (autist die ik ben :'))
Ik heb trouwens +100 spierpijn van mn squats met dumbells :'(
pi_112414882
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:05 schreef Perruche het volgende:

[..]

Oeh dat is vervelend! Kan je niet ergens zo'n toeristen of OV-fiets huren voor een dagje?
Goed idee! Niet aan gedacht! Fiets is echt onmisbaar merk ik nu. Moet echt in de binnenstad zijn en daar is OV ook geen optie.
  Vis een optie? maandag 4 juni 2012 @ 10:17:33 #282
70532 loveli
N
pi_112414931
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:15 schreef the85mc het volgende:

[..]

Goed idee! Niet aan gedacht! Fiets is echt onmisbaar merk ik nu. Moet echt in de binnenstad zijn en daar is OV ook geen optie.
Of koop er 1 op het station :')
crap in = crap out
  maandag 4 juni 2012 @ 10:21:31 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112415037
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:14 schreef Nallie het volgende:

[..]

Haha dat kwam daar niet door hoor :*, allemaal ad hoc dingen die mn planning in de war schoppen (autist die ik ben :'))
Ik heb trouwens +100 spierpijn van mn squats met dumbells :'(
Weet ik toch! Ik had alleen zin om mezelf even belangrijker te maken :P.

W.b. mueslibol:

SPOILER
Niet meer actief op Fok!
pi_112415064
Wat heeft een mueslibol met snoepen te maken?!
  maandag 4 juni 2012 @ 10:24:17 #285
171890 Chicolate
Chemicals
pi_112415104
Ik ontbijt weer met allerhande versgewokte groentes en ander Chinees voedsel. Best lekker O+. Merk alleen wel dat ik er veel minder van eet dan van brood, dus ik ben weer gewicht aan het verliezen. Conclusie: ik eet gezond, nu alleen nog genoeg eten :P. Geloof dat er in de afgelopen 3 dagen iets van 20 kg groentes klaar zijn gemaakt in mijn keuken, voor 3-4 personen.

Komende week hele drukke week. Elke avond vergaderingen, afspraken etc. Ben benieuwd hoe ik dat ga trekken.

quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 08:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen! Uitslapen doordeweeks is ook wel een keer lekker :)
weird: heb weer gedroomd over zwanger zijn. Terwijl dat het laatste is waar ik nu behoefte aan heb :{
Oh ik ook :o (en over heel veel andere dingen, was een van mijn bizarste dromen ooit. Die ik meteen aan mn huisgenootje verteld heb die ook even niet meer wist wat ie moest zeggen op zoveel bizarheid hihi).
pi_112415118
Mogge :)

Meneer hele week op oefening, dus kan ook niet bellen/whatsappen/smsen.
Worden 5 zware dagen..... :'( :o Is het al vrijdag..?

Planning voor vandaag:
O: yoghurt met haver/mueslivlokken en krentjes
T: appel
L: boterham kipfilet/tomaat, boterham hummus/komkommer, glas sojamelk
T: kwark, mueslireepje, wortels
D: sperzieboontjes, gebakken aardappeltjes, kipfilet, tomatenketchup
S: 60 min xco les, 15 min buikspieren
T: kwark met een banaan

Ohw.......... bijna een kilo zuivel weer... :')
pi_112415252
Chico waar woon je nu eigenlijk ?
  maandag 4 juni 2012 @ 10:42:18 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112415581
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:22 schreef V1z0R het volgende:
Wat heeft een mueslibol met snoepen te maken?!
Niks, maar even om aan te geven waar de spoiler over gaat :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_112416312
Jillian was weer best pittig. En mn jurkje komt een stuk dichter bij wèl passen dan de vorige keer dat ik m probeerde. Er is dus nog hoop :s)
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Niks, maar even om aan te geven waar de spoiler over gaat :+.
Één mueslibol is waarschijnlijk weinig en zorgt daardoor voor snoepen?
pi_112416320
Planning:

O: overnight oats met een halve mango
T: koffie verkeerd, druiven
L: 2 speltbh geitenkaas, 1 met pindakaas
T: wat cherrytomaatjes
T: paar nootjes en van die grote gele rozijnen
D: bulghur met veel gegrilde groenten, pesto en feta
T: stukje pure choco bij de thee
pi_112416548
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:05 schreef Nallie het volgende:
Planning:

O: overnight oats met een halve mango
T: koffie verkeerd, druiven
L: 2 speltbh geitenkaas, 1 met pindakaas
T: wat cherrytomaatjes
T: paar nootjes en van die grote gele rozijnen
D: bulghur met veel gegrilde groenten, pesto en feta
T: stukje pure choco bij de thee
Over overnight oats he...

Je neemt dus gewoon een portie havermout (a 40 gram) en laat dit snachts weken in 250 ml vloeistof, of minder? Ik heb het een keer geprobeerd, maar de oats hadden amper iets opgenomen en je had echt een miniscuul beetje om te eten? Terwijl dat als je 40 gram kookt met 250 ml vloeistof, je echt een giga bak pap hebt! :{

Of doe ik iets verkeerd? :D
pi_112416634
Siral ik had het zelfde !
  Vis een optie? maandag 4 juni 2012 @ 11:14:31 #293
70532 loveli
N
pi_112416644
*mikt onbestemde hvh melk in pan*
*mikt havermout erbij*
*roert*
*extra hvm*
Hm.. te dik..
*extra melk*
etc.

Geen idee hoeveel 40 gram is, maar dat kan aan mij liggen.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 4 juni 2012 @ 11:15:49 #294
70532 loveli
N
pi_112416700
Zetmeel in havermout als je het met melk/water verhit => gaat zwellen en wordt dik, terwijl je dat effect neit hebt zonder koken. Dan heb je alleen vocht opnemen door havermout en niet het zwellen/verstijfselen van zetmeel.
crap in = crap out
pi_112416731
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:15 schreef loveli het volgende:
Zetmeel in havermout als je het met melk/water verhit => gaat zwellen en wordt dik, terwijl je dat effect neit hebt zonder koken. Dan heb je alleen vocht opnemen door havermout en niet het zwellen/verstijfselen van zetmeel.
Ja klopt. Maar dan kan je dus wel 150 gram havermout gebruiken voor overnight oats wil je een beetje een fatsoenlijke hoeveelheid hebben om te eten.... :N :{
  Vis een optie? maandag 4 juni 2012 @ 11:20:18 #296
70532 loveli
N
pi_112416877
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:16 schreef Siral het volgende:

[..]

Ja klopt. Maar dan kan je dus wel 150 gram havermout gebruiken voor overnight oats wil je een beetje een fatsoenlijke hoeveelheid hebben om te eten.... :N :{
Of minder melk erdoor roeren? De hoeveelheid blijft gelijk, maar de consistentie is anders. Niks mis met een stevig havermoutontbijt, 150g lijkt me wel vrij zwaar. Je kunt het ook in kwark/yoghurt mikken, dan hoeft het niet dik te worden.
crap in = crap out
  maandag 4 juni 2012 @ 11:22:07 #297
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_112416947
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 09:57 schreef the85mc het volgende:
Fiets huren en de kosten bij hem declareren.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_112416957
250 ml melk en 40 gram havermout --> 4 min in de magnetron does the trick en gaat lekker snel.
Voor het douchen erin, na het douchen smullen maar.

S: lesje Jillian
O: 250 ml melk en 40 gram havermout met bevroren bosbessen en frambozen
T: kleine volk boterham met appelstroop
L: twee geroosterde volk boterhammen, 1 met rosbief, 1 met ei
S: evy les 29
D: pasta met tomaat, amandelen, ansjovis, basilicum, parm. kaas en erbij een rucola salade
T: stukje pure chocolade bij de thee
pi_112416970
euh waarom niet gewoon brinta? #kortdoordebocht
  Vis een optie? maandag 4 juni 2012 @ 11:24:02 #300
70532 loveli
N
pi_112417024
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:22 schreef the85mc het volgende:
euh waarom niet gewoon brinta? #kortdoordebocht
Brinta = tarwe, havermout = haver.
crap in = crap out
pi_112417334
And on that bombshell...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')