Ik ook niet, viel me gewoon opquote:Op zondag 3 juni 2012 00:21 schreef Nallie het volgende:
Dank voor t advies V1zik vind het zelf niet lelijk ofzo. Ga me gewoon voorlopig richten op de schuine spieren!
Morgenochtend weer KT, dan pak ik weer de andere spiergroepen. Kan wel toch als ik ze gewoon blijf afwisselen? T schema is voor 2x per week maar dit is dan de 3e keer...
Ik zal er op lettenquote:Op zondag 3 juni 2012 00:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ook niet, viel me gewoon opWel teken dat je buik goed strak is, dus
Mja, ik doe zelf geen buikspieroefeningen meer. Composites (deadlift en squatten) die zorgen wel dat ze in vorm blijven.
Kunt trouwens veel kracht bij andere oefeningen uitoefenen door je midden goed strak te zetten.je hebt een andere onder-dinges!
Aw, minder. Heb je ook last van hooikoorts of ben je alleen verkouden?quote:Op zondag 3 juni 2012 10:08 schreef loveli het volgende:
Mogguh. Verkouden, paar keer wakker worden omdat je geen lucht krijgt is minder fijn.
Creepy, als je naar de fysio wilt heb je geen doorverwijzing van de HA nodig hè? Je kan gewoon bellen voor een afspraak.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:23 schreef creepycookie het volgende:
Lijstje gisteren:
O: magere yoghurt met kiwi, zomerfruit, all-bran cornflakes
S: uur fitness
L: roomboter croissaint, volkoren bagel met humus, capuchino
T: bakje aardbeien, meloen, kiwi, klein beetje all-bran
D: volkoren penne met spinazie en 2 groenteburgers
T: glas witte droge wijn
T: cola light
B: uur fietsen
Ben tevreden over het eten de laatste tijd, heb alleen erg last van mijn gewrichten met sporten. Wilde dus vanochtend ook gaan, maar ik heb vannacht echt heel erg last gehad van mijn rug/nek weer...nu met een kussen eronder geslapen zodat ik in ieder geval door kon slapen. Dus morgen eerst maar eens de huisarts bellen, want ik wil nu toch echt wel graag naar de fysio
Je mag zonder verwijzing naar de fysio.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:23 schreef creepycookie het volgende:
Lijstje gisteren:
O: magere yoghurt met kiwi, zomerfruit, all-bran cornflakes
S: uur fitness
L: roomboter croissaint, volkoren bagel met humus, capuchino
T: bakje aardbeien, meloen, kiwi, klein beetje all-bran
D: volkoren penne met spinazie en 2 groenteburgers
T: glas witte droge wijn
T: cola light
B: uur fietsen
Ben tevreden over het eten de laatste tijd, heb alleen erg last van mijn gewrichten met sporten. Wilde dus vanochtend ook gaan, maar ik heb vannacht echt heel erg last gehad van mijn rug/nek weer...nu met een kussen eronder geslapen zodat ik in ieder geval door kon slapen. Dus morgen eerst maar eens de huisarts bellen, want ik wil nu toch echt wel graag naar de fysio
Valt in Amsterdam reuze mee volgens mij. Vriendje belde op maandag en kon een dag later terecht. Genoeg praktijken ook te vinden!quote:Op zondag 3 juni 2012 10:31 schreef Viking84 het volgende:
Er zijn wel vaak wachtlijsten, geloof ik. Als je het OK vindt om naar DH te gaan: ik weet een fysio die je binnen 3 dagen probeert te plaatsen.
Geen hooikoorts gelukkig, te vaak gewisseld tussen een ruimte met klimaatbeheersing en een zonder terwijl ik toch al niet 100% fit was.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:26 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Aw, minder. Heb je ook last van hooikoorts of ben je alleen verkouden?
Ik ben jaloers op jouw vermogen tot makkelijk afvallen. Ik had wel in de gaten dat je de afgelopen weken minder at dan je normaal doet, maar het waren nog steeds prima vol te houden lijstjes zo te zien. Ik zou daar niet makkelijk mee afvallen in ieder geval.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:27 schreef Tinkepink het volgende:
Goedemorgen. Vandaag voor het eerst sinds weken weer onder de 60 kg (woog al tijden 62. zomaar ineens). Nu mijn rug nog strakker en het bovenste stukje van mijn bovenbenen, dan ben ik weer in vorm.
Nu nog 10 jaar jonger worden
Okéquote:Op zondag 3 juni 2012 10:33 schreef anna82 het volgende:
[..]
Valt in Amsterdam reuze mee volgens mij. Vriendje belde op maandag en kon een dag later terecht. Genoeg praktijken ook te vinden!
Hier ook geen wachttijd. Denk dat ik morgen ook even bel.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:33 schreef anna82 het volgende:
[..]
Valt in Amsterdam reuze mee volgens mij. Vriendje belde op maandag en kon een dag later terecht. Genoeg praktijken ook te vinden!
quote:Op zondag 3 juni 2012 10:31 schreef anna82 het volgende:
Ik heb ontbeten met appeltaarten woog 68.2 vanochtend, nog nooit onder de 68 geweest (muv buikgriep) dus het hardlopen werpt vruchtjes af.
Ik word inderdaad wel op een fijne manier ouder, maar zit volgens mij in dezelfde fase als waar jij in zat een paar jaar geleden. Ach, komt alles wel goed ofzo.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:33 schreef conleche het volgende:
10 jaar jonger. ja? Nou ja, ik zou het ook niet erg vinden, maar eigenlijk ben ik vooral blij met hoe ik ouder word, het had, als ik om me heen kijk naar generatiegenoten, zoveel erger gekund zeg maar.En volgens mij geldt dat voor jou ook, ook al is het een tijdje geleden dat we elkaar zagen. Maar indien je niet veel veranderd bent dan heb je niks te klagen.
Die 200 zijn de koolhydraten? Of ben je aangekomen? Kan het geen zout en dus vocht zijn?quote:Op zondag 3 juni 2012 10:44 schreef conleche het volgende:
Gisteren:
O: gekookt eitje, 2 plakjes ham, likje mayo
L: salade met ijsbergsla, preiringetjes, spekjes, in het spekvet gegaarde paprika, tomaat, ui en geitenkaas en dressing
T: baconknabbels met filet A.
S: hardlopen of wandelen
T: wodka, baconknabbels met boursin osseworst
D: haaskarbo, chamignonsaus met platte peterselie en gegrilde courgette
T: volle kwark, citroensap en zoetstof 2 theelepels Philadelphia
1500 +200(2)
Het enige wat ik anders heb gegeten is de osseworst en de Philadelphia........ik zou stemmen op de osseworst als boosdoener. Vandaag maar weglaten.
Vandaag:
O: gekookt eitje, 2 plakjes ham
L: tonijnsalade op ijsbergsla
T: baconknabbels met gekookt ei erover verdeeld
T: wodka
D: gestoofde kippenpoot, snijboontjes met beetje boter
T: volle kwark met citroensap en zoetstof
Hihi die kunnen ze in hun zak steken!quote:Op zondag 3 juni 2012 10:49 schreef Goodbye het volgende:
Ach, Co en Tink, ik kan wel bijna met zekerheid zeggen dat jullie ondanks jullie leeftijd een strakker lijf hebben dan deze vierentwintigjarige.
Die fase ja.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:54 schreef conleche het volgende:
En welke fase zat ik dan een aantal jaar geleden? De: Help, gaat het zo mijn verdere leven door vraag fase? Want dat was wel zo ja. En de rigoureuze stappen die ik toen heb ondernomen ben ik nog altijd blij om, maar ja, ik zat wel in een andere situatie dan jij.
Nice!quote:Op zondag 3 juni 2012 10:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hihi die kunnen ze in hun zak steken!Ook dan deze 25-jarige baaidewee
![]()
Was vanmorgen wel even content met het aangezicht van mijn taille in mijn nieuwe linnen broekVan voren en als ik sta dan
Geen muffins, gewoon vrij brede glooiende afloop
![]()
En niet vergeten een maatje kleiner te kopen. Bij mij lopen ze altijd zo erg uit dat ze 's morgens mooi zitten, en 's avonds van mijn kont af glijden.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nice!En goed dat je het zegt, ik moet ook nog even een linnen broek kopen binnenkort!
Oh dat dacht ikquote:Op zondag 3 juni 2012 10:29 schreef anna82 het volgende:
[..]
Creepy, als je naar de fysio wilt heb je geen doorverwijzing van de HA nodig hè? Je kan gewoon bellen voor een afspraak.
Oh! Dat is een lastige ja. Dat weet ik nog maar al te goed. Mocht je het erover willen hebben: PM box is niet vol, last time I checked.quote:
Champignonsaus uit een zakje of eigen fabrikaat?quote:Op zondag 3 juni 2012 10:54 schreef conleche het volgende:
200 gram aangekomen en ja het is vast iets van vocht en het is ook niet erg hoor, maar ik vind het wel leuk om te kijken wat dan van invloed zou kunnen zijn. En ik heb gisteren wel vrij zout gegeten inderdaad.
^^quote:Op zondag 3 juni 2012 10:49 schreef Goodbye het volgende:
Ach, Co en Tink, ik kan wel bijna met zekerheid zeggen dat jullie ondanks jullie leeftijd een strakker lijf hebben dan deze vierentwintigjarige.
Dat zou cool zijn, maar Amsterdam-Den Haag vind ik daarvoor toch net iets te verquote:Op zondag 3 juni 2012 10:31 schreef Viking84 het volgende:
Er zijn wel vaak wachtlijsten, geloof ik. Als je het OK vindt om naar DH te gaan: ik weet een fysio die je binnen 3 dagen probeert te plaatsen.
Eigen fabrikaat!!! Ik heb echt nog nooit saus uit een pakje gekookt. Ben offended!!quote:Op zondag 3 juni 2012 10:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Champignonsaus uit een zakje of eigen fabrikaat?
True, daarom zijn ze ook altijd erg goed voor m'n egoquote:Op zondag 3 juni 2012 10:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En niet vergeten een maatje kleiner te kopen. Bij mij lopen ze altijd zo erg uit dat ze 's morgens mooi zitten, en 's avonds van mijn kont af glijden.
Goede genen en jarenlang feesten en ongezond leven gevolgd door een zeeeeeer brave periode doen wonderen voor een strak lijfquote:Op zondag 3 juni 2012 10:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
^^
Doen ze netjes. Zeker Tink die toch 2 kinderen heeft en ik 0.
quote:Op zondag 3 juni 2012 11:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Eigen fabrikaat!!! Ik heb echt nog nooit saus uit een pakje gekookt. Ben offended!!
ui fruiten, champignons erbij, jus van het vlees, en creme fraiche of slagroom en veul peper. Easy als wat.
Mea maxima culpa. Saus uitgesloten als boosdoener.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Eigen fabrikaat!!! Ik heb echt nog nooit saus uit een pakje gekookt. Ben offended!!
ui fruiten, champignons erbij, jus van het vlees, en creme fraiche of slagroom en veul peper. Easy als wat.
Haha, ik heb een heel andere beleving van wat 'ver' is dan jullie, geloof ik.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:00 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Dat zou cool zijn, maar Amsterdam-Den Haag vind ik daarvoor toch net iets te ver
Doe mij zulke sprongen!quote:Op zondag 3 juni 2012 11:02 schreef An24 het volgende:
[..]En zo hoort het ook
![]()
Hier ook vochtproblemen. Gisteren was ik 62 kilo en vanmorgen 60
Ik ben ook behoorlijk verwend op dat gebied, want ik heb gewoon altijd in de randstad gewoond. Al is Den Haag maar 45 min en niet echt ver, ik vind dat voor een fysio gewoon niet handig. Voor werk oid zou dat anders zijn.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, ik heb een heel andere beleving van wat 'ver' is dan jullie, geloof ik.
Ik vind zelfs Den Haag - Heerenveen (zo'n 2,5 uur) nog niet echt ver. Pas als ik dan nog in een bus moet, begin ik het zat te worden
.
Wanneer ga je op vakantie?quote:Op zondag 3 juni 2012 11:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Doe mij zulke sprongen!
Ik wil voor ik op vakantie ga nog 1,5 kilo kwijt, hoop dat dat lukt! Meer mag natuurlijk altijd, maar ik probeer een realistisch doel te stellen.
Ik probeer ook altijd realistische doelen te bedenken, maar als ik dat doe, gebeurt er dus niets, vanwege laksheidquote:Op zondag 3 juni 2012 11:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Doe mij zulke sprongen!
Ik wil voor ik op vakantie ga nog 1,5 kilo kwijt, hoop dat dat lukt! Meer mag natuurlijk altijd, maar ik probeer een realistisch doel te stellen.
7 juliquote:Op zondag 3 juni 2012 11:08 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Wanneer ga je op vakantie?
Ik ga 21 juli naar Italie, en dan wil ik weer op mijn oude gewicht zitten. Nog 3 kilo dus. Lijkt me nog wel te doen!
Voor een fysio is dat in mijn beleving wel vrij ver. En duur.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, ik heb een heel andere beleving van wat 'ver' is dan jullie, geloof ik.
Ik vind zelfs Den Haag - Heerenveen (zo'n 2,5 uur) nog niet echt ver. Pas als ik dan nog in een bus moet, begin ik het zat te worden
.
True. Maar als er in de nabije omgeving geen plek zou zijn en hier in DH wel, dan zou ik het wel doen.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor een fysio is dat in mijn beleving wel vrij ver. En duur.
Wel als je goeie keuzes maaktquote:Op zondag 3 juni 2012 11:10 schreef LieLie het volgende:
Ik wil ook nog een beetje 'buffer' proberen te krijgen voor de vakantie. Een maand lang uit eten in Amerika gaat niet echt goed zijn voor de lijn
Ah joh je hebt ook nog een maandquote:Op zondag 3 juni 2012 11:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
7 juliEn meestal val ik ook nog wel af op mijn Azië-vakanties, dus ik heb goede hoop!
![]()
Valt wel mee hoor! Gaan jullie daar veel wandelen? Wij hadden zo'n piepschuim koelbox gekocht en bij elke 7/11 kon je dan ijs kopen. Dus ontbijt en lunch maakten we gewoon zelf. Je hebt daar Whole Food en dat is echt een fantastische biologische supermarkt.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:10 schreef LieLie het volgende:
Ik wil ook nog een beetje 'buffer' proberen te krijgen voor de vakantie. Een maand lang uit eten in Amerika gaat niet echt goed zijn voor de lijn
Ja, we lopen altijd wel vrij veel door stedenquote:Op zondag 3 juni 2012 11:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor! Gaan jullie daar veel wandelen? Wij hadden zo'n piepschuim koelbox gekocht en bij elke 7/11 kon je dan ijs kopen. Dus ontbijt en lunch maakten we gewoon zelf. Je hebt daar Whole Food en dat is echt een fantastische biologische supermarkt.
En als je 's avonds een beetje oplet met wat je besteld is er niks aan de hand. We probeerden trouwens ook af en toe of we een appartementje konden krijgen, zodat we zelf konden koken. Raar genoeg heb je na een tijdje geen zin meer om uit eten te gaan.
Nah, wat een rare opmerking!quote:Op zondag 3 juni 2012 11:32 schreef Perruche het volgende:
Ja hoi!
Kom ik net terug van de pump, beetje bla bla met mijn vader, zegt 'ie "ja, je hebt toch wel aanleg om dik te worden".
Say what
Lolwutquote:Op zondag 3 juni 2012 11:32 schreef Perruche het volgende:
Ja hoi!
Kom ik net terug van de pump, beetje bla bla met mijn vader, zegt 'ie "ja, je hebt toch wel aanleg om dik te worden".
Say what
quote:Op zondag 3 juni 2012 11:40 schreef Perruche het volgende:
Nee Maria, hij is zelf juist zo iemand die superslank is wat 'ie ook eet, net als mijn vriendje
Maar goed, whatevah en zulks, wij staan daar vet boven toch!
Je grote kont doet het vrij aardig in een roze jurk.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]that's the spirit!
Zo is de standaard op naailes "ja jij hebt nu eenmaal een grote kont"zou er spontaan een spiegel bij pakken.
quote:Op zondag 3 juni 2012 11:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Je grote kont doet het vrij aardig in een roze jurk.
Dik en vet inderdaadquote:Op zondag 3 juni 2012 11:40 schreef Perruche het volgende:
Nee Maria, hij is zelf juist zo iemand die superslank is wat 'ie ook eet, net als mijn vriendje
Maar goed, whatevah en zulks, wij staan daar vet boven toch!
Zo, weer een poging om onder de 1000 calorieen te blijven?quote:Op zondag 3 juni 2012 11:55 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:
O: half bakje kwark (250 gram)
T: colaatje (laatste weer)
T: banaan
L: twee bth met twee zachtgekookte eitjes, glas melk
T: halve ananas
D: aubergine Parmigiana
In welke wereld leef jij vandaag?quote:Op zondag 3 juni 2012 11:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Zo, weer een poging om onder de 1000 calorieen te blijven?
Ik doe maar geen lijstje vandaag. Ik begon met koffie met slagroom en met een magic cookie bar. En daarna (nouja, net dus) een ontbijtje met Lucky Charms en kwark met aardbeieen en slagroom. En er zijn nog meer magic cookie bars.
Magic-Lucky-aardbeien met slagroom wereld!quote:
Jouw lijstje is wel weer het andere uiterstequote:Op zondag 3 juni 2012 11:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Zo, weer een poging om onder de 1000 calorieen te blijven?
Ik doe maar geen lijstje vandaag. Ik begon met koffie met slagroom en met een magic cookie bar. En daarna (nouja, net dus) een ontbijtje met Lucky Charms en kwark met aardbeieen en slagroom. En er zijn nog meer magic cookie bars.
Dit is niet zoveel, vikkestein! Veel te weinig zelfs, zou ik zeggen.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:55 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:
O: half bakje kwark (250 gram)
T: colaatje (laatste weer)
T: banaan
L: twee bth met twee zachtgekookte eitjes, glas melk
T: halve ananas
D: aubergine Parmigiana
2 extra boterhammen, een lekkere salade ergens, wat gerookte vis, nog wat yoghurt met muesli...quote:Op zondag 3 juni 2012 12:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jouw lijstje is wel weer het andere uiterste.
Ik gooi er nog wel wat nootjes bij, anders kan ik ook niets bedenken.
De "relaxte zondag" wereld?quote:
Is hier ook een man bij betrokkenquote:Op zondag 3 juni 2012 12:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
De "relaxte zondag" wereld?
De "ik doe vandaag zo min mogelijk" wereld?
De "lekker lang in bed blijven liggen"wereld?
quote:
Goed punt! Ik ga straks wel een stuk wandelen. Even geen hardlopen vandaag.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:15 schreef conleche het volgende:
Henk!! Ik ga jou nu toch eens vermanend toespreken. Zo wordt het nooit wat met dat afvallen. Ik zag gisteren namelijk ook al taart voorbijkomen op FB. Probeer het lekkers nu eens te beperken tot eens per week of zo. Moet je zien hoe snel je afvalt.
Je sport zoooooo goed. Nu dat eten nog.
That's all?quote:Op zondag 3 juni 2012 12:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
[..]
Goed punt! Ik ga straks wel een stuk wandelen. Even geen hardlopen vandaag.![]()
Zal me de rest van de dag gedragen.Echt waar!
En vanavond heel veel groente eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |