Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FUT EK Poulequote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Emnes deed het prima bij mij als RM in een 4-1-2-1-2quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:41 schreef vandermar het volgende:
Trouwens vind ik de fysieke stats van Emnes beter dan Sarpong, veel meer kracht! Alleen de WR van Emnes zijn kut als RM.
RUNNIE FLAAR!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:45 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Net een crimineel maar wel een bazige crimineel
Ik zie hem liever in Oranje dan Mathijsen als hij zo speelt als de laatste twee wedstrijden. Blok beton naast de relatief kleine Heitinga.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:45 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Net een crimineel maar wel een bazige crimineel
Emnes is echt een held. Bij mij en een vriend van mij is een hard schot van de RW in de korte hoek ook standaard een "Emnesje"quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:41 schreef vandermar het volgende:
Trouwens vind ik de fysieke stats van Emnes beter dan Sarpong, veel meer kracht! Alleen de WR van Emnes zijn kut als RM.
Kagawa?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:03 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn teammoet alleen nog even een vervanger van Gotze!
Gewoon ijshockey style. Hem erin brengen, gevecht uitlokken met hun topspeler en dan allebei erafquote:Op zondag 3 juni 2012 00:14 schreef Vijf_voor het volgende:
Vlaar is wel een type die CR7 een flinke rotschop kan bezorgen
Laatste paar minuten Boulah, Vlaar en Nigel de Jong ff knokken, dan pakken we iedereen wel.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon ijshockey style. Hem erin brengen, gevecht uitlokken met hun topspeler en dan allebei eraf
Ja zo heb ik vorige week ook mijn laatste TOTYs kunnen financieren ja. Steeds Nsame en Fanni oppikken en voor 10-15k meer verkopen in no timequote:Op zondag 3 juni 2012 00:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb vanavond gewoon 50k ofzo verdiend door alleen maar een paar IFs te kopen en voor meer te verkopen
Het ging ook best wel makkelijk, gewoon de prijzen van een aantal spelers een beetje in de gaten houden.
Ik had 1 speler voor 30k gekocht en voor 37.750 verkocht, en 1 speler pik ik steeds voor 5-10k onder de laagste BIN op, net ook weer 1 ook nog in 4-1-2-1-2quote:Op zondag 3 juni 2012 00:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja zo heb ik vorige week ook mijn laatste TOTYs kunnen financieren ja. Steeds Nsame en Fanni oppikken en voor 10-15k meer verkopen in no time
Die bedoel ik jaquote:Op zondag 3 juni 2012 00:26 schreef Vijf_voor het volgende:
En Heitinga die de bal eigenlijk sportief aan de portugezen moest geven en toen ging rennen
Je doet iets fout denk ikquote:Op zondag 3 juni 2012 00:38 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Godverdomme weer 2 spelers gewond. Heb vandaag al 20k aan healing cards uitgegeven
Ik doe heel veel fout.quote:
Hoe kom je op 20k aan kaartjes voor healing uit?quote:
Wat betaal jij voor die dingen lol?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:38 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Godverdomme weer 2 spelers gewond. Heb vandaag al 20k aan healing cards uitgegeven
Klopt redelijk.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe kom je op 20k aan kaartjes voor healing uit?
Dat zijn 25 mannetjes gewond
What de fuckquote:
1quote:Op zondag 3 juni 2012 00:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
What de fuck
Hoeveel teams heb je?
Dus je elftal is in 1 dag 2x helemaal geblesseerd?quote:
Als je genoeg speelt en je hebt niet echt veel geluk met je tegenstanders dan lukt dat wel hoor. Heb soms ook 3 geblesseerde spelers in een wedstrijd.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dus je elftal is in 1 dag 2x helemaal geblesseerd?
Zal wel hele hele lage fitness hebben ook z'n teamquote:Op zondag 3 juni 2012 00:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wel meer dan 25 hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 00:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe kom je op 20k aan kaartjes voor healing uit?
Dat zijn 25 mannetjes gewond
Verklaart wel de blessuresquote:Op zondag 3 juni 2012 00:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Zal wel hele hele lage fitness hebben ook z'n team
5 spelers 5xquote:Op zondag 3 juni 2012 00:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Z'n fitness zal wel op 10 staanquote:Op zondag 3 juni 2012 00:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat is je fitness inderdaad?quote:
Kijk is bij je vriendverzoekenquote:
Nee, Klaas Toefjes is een baas aan de rechterkant. 1 goal in 4 wedstrijden. Dus.... Hoop leermomentjes gehadquote:
\quote:Op zondag 3 juni 2012 01:15 schreef GuRBuH het volgende:
Ik loop al jaren te twijfelen om een gitaar te kopen. Lijkt me echt tof om te kunnen spelen. Maar ik ken mezelf een beetje dus ik ben bang dat als het niet meteen lukt hij in de hoek gaat stof verzamelen
quote:Op zondag 3 juni 2012 01:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, Klaas Toefjes is een baas aan de rechterkant. 1 goal in 4 wedstrijden. Dus.... Hoop leermomentjes gehad
quote:
Redelijk laat ja. Maar het kan nog steeds. Bij iemand van 15 zal het wel sneller gaan met leren.quote:
Mjah, ik kan ook geen noten lezenquote:Op zondag 3 juni 2012 01:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Redelijk laat ja. Maar het kan nog steeds. Bij iemand van 15 zal het wel sneller gaan met leren.
Gewoon doen.
Je heb ook tabs hèquote:
Soort notenbalk, maar dan staat er gewoon wat je moet aanslaan, google maar 'guitar tabs' eens. Voor de rest weet ik er 0 vanaf thoughquote:
Godver. Gisteren verkocht.quote:
Hangt er vanaf waarvoor je hem wilt gebruiken.quote:Op zondag 3 juni 2012 02:01 schreef GuRBuH het volgende:
Wat kun je beter kopen? Een videocamera met fotofunctie of een Fotocamera met video functie.
Beide dusquote:Op zondag 3 juni 2012 02:02 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waarvoor je hem wilt gebruiken.
Vanuit dezelfde redenering en als mede-leek kwam ik daar ook op uit iddquote:Op zondag 3 juni 2012 02:10 schreef DutchSL het volgende:
Videocamera met fotofunctie lijkt me, kwaliteit video's met fotocamera is laag (of video's zijn te kort).
Zeg ik als leek want ik heb beiden niet
Lees eerst eens een handleiding ofzo voor je gaat spelen johquote:
Ik heb alle tutorials enzo gedaan. Maar als ik penalties wil tegenhouden okal spring ik de goede kant op of sta ik op de juiste plaats, doet ie niks.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lees eerst eens een handleiding ofzo voor je gaat spelen joh
Ja en als ik schiet met de ander.quote:
I saw the devilquote:Op zondag 3 juni 2012 03:42 schreef BDIL het volgende:
Kan iemand nog goede films aanraden? Heb de meest recente wel gezien
Sowieso Aguero en Tevez omwisselen want Aguero 5 weak foot. Dan zou ik nog Hazard nemen ipv Mertens, of je moet Mertens fan zijn.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:25 schreef GekkeZuiden het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/960048
Iemand nog tips?
Ik kan me niet voorstellen dat iemand Mertens fan is.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sowieso Aguero en Tevez omwisselen want Aguero 5 weak foot. Dan zou ik nog Hazard nemen ipv Mertens, of je moet Mertens fan zijn.
Wel een tof team man.
Bedankt, zal Aguero en Tevez omwisselen. Ik dacht dat Hazard geen 9Chem zou halen, vandaar Mertensquote:Op zondag 3 juni 2012 10:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sowieso Aguero en Tevez omwisselen want Aguero 5 weak foot. Dan zou ik nog Hazard nemen ipv Mertens, of je moet Mertens fan zijn.
Wel een tof team man.
klopt helaas.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:30 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Bedankt, zal Aguero en Tevez omwisselen. Ik dacht dat Hazard geen 9Chem zou halen, vandaar Mertens
Sorry, dacht dat de links anders waren, alleen naar CB en Cam dusquote:Op zondag 3 juni 2012 10:30 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Bedankt, zal Aguero en Tevez omwisselen. Ik dacht dat Hazard geen 9Chem zou halen, vandaar Mertens
Maakt niet uitquote:Op zondag 3 juni 2012 10:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat de links anders waren, alleen naar CB en Cam dus
Ik laat Mertens staan denk ik. Verder haal ik Suarez eruit en zet ik daar Lobos neerquote:Op zondag 3 juni 2012 10:35 schreef Thorb het volgende:
Chadli kan wel, maar enige wat hij beter heeft zijn de workrates en fysiek.
Ik wil een gitaar kopen, iets wat ik al zo'n 3 jaar lang wil doen. Graag een akoestische gitaar. Vraag me alleen af waar ik mee moet beginnen. Heb al wel het idee gekregen dat ik niet met een kijkshop gitaar wil beginnen.quote:
Wat wil je voor Shaqiri hebben?quote:Op zondag 3 juni 2012 11:45 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
iemand nog interesse in 1 van deze 3 spelers? Ze staan nu nog op de markt, maar ik verwacht niet dat ze verkopen.
TOTY Shaqiri
Welliton
IF Bonucci
allen 4-1-2-1-2
en ik heb nog een RW emnes 4-1-2-1-2 gratis af te halen
50 pac...quote:Op zondag 3 juni 2012 11:55 schreef Lindgren. het volgende:
Bied hem dan aan voor een vriendenprijsje.
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe teampje voor erbijBen benieuwd hoe Wolfswinkel het doet.. Kan 'm altijd nog inruilen voor Castaignos of IF Koevermans.
RICKYquote:Op zondag 3 juni 2012 11:55 schreef Lindgren. het volgende:
Bied hem dan aan voor een vriendenprijsje.
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe teampje voor erbijBen benieuwd hoe Wolfswinkel het doet.. Kan 'm altijd nog inruilen voor Castaignos of IF Koevermans.
quote:Op zondag 3 juni 2012 11:47 schreef Fuszy het volgende:
iets van 23k? staat er nu voor 30k op, maar zie dat ze hem al aanbieden voor 25
Aan de grafiekjes op ultimatedb te zien sla ik deze aanbieding overquote:Op zondag 3 juni 2012 11:55 schreef RavioliPunch het volgende:
Gast, gister kon ik hem nog voor 20k kopen, meerdere keren.
Ik heb gisteren 1 potje gespeeld, maar was moe en verloor met 1-3 ofzo. El Kabir speelde geniaal, maar ik kan me niet herinneren dat Ricky de bal heeft gehad.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
RICKY![]()
Ga je vandaag met hem spelen? Ben benieuwd hoe ie speelt
En ik hoop op een HH vanavond, even IF Koef halen
Primaquote:Op zondag 3 juni 2012 11:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Aan de grafiekjes op ultimatedb te zien sla ik deze aanbieding over
Sorry hoor... zelf heb ik hem voor +/- 25k gekocht en zie hem er nu ook voor die prijs opstaan.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:55 schreef RavioliPunch het volgende:
Gast, gister kon ik hem nog voor 20k kopen, meerdere keren.
Ik kijk niet alleen naar pace. Maar ook dat is belangrijk. En 50 is voor een aanvaller echt te weinig.quote:
Je kan er gewoon niet mee omgaan.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:01 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik kijk niet alleen naar pace. Maar ook dat is belangrijk. En 50 is voor een aanvaller echt te weinig.
Glynor Plet deed het anders prima bij mij met zijn 39 pace.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:01 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik kijk niet alleen naar pace. Maar ook dat is belangrijk. En 50 is voor een aanvaller echt te weinig.
Kan. Bij sommige aanbiedingen moet je ook snel zijn. Maar ik heb geen coins meer, maar dat weet jij al.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Prima.
[..]
Sorry hoor... zelf heb ik hem voor +/- 25k gekocht en zie hem er nu ook voor die prijs opstaan.
Letterlijk 1 op 1 jaquote:Op zondag 3 juni 2012 12:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Glynor Plet deed het anders prima bij mij met zijn 39 pace.
die liep 1 op 1
Ik weet niet of het ook geld voor de 4-1-2-1-2 versie, want die zijn vaak net wat duurder. Zal wel een slechte deal hebben gemaakt.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:02 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Kan. Bij sommige aanbiedingen moet je ook snel zijn. Maar ik heb geen coins meer, maar dat weet jij al.
Er staat gewoon 20k op UTDB...quote:Op zondag 3 juni 2012 12:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Prima.
[..]
Sorry hoor... zelf heb ik hem voor +/- 25k gekocht en zie hem er nu ook voor die prijs opstaan.
De gemiddelde aanvaller wel, maar dit is Danny Koevermans, dat is een hele andere categorie.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:01 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 juni 2012 12:08 schreef StijnDa het volgende:
Ik schrok me de tyfus over de grafiek van IF Tevez van vandaag, loopt steil af naar beneden. Maar iemand heeft hem verkocht voor 150c
Wat voor een mongool ben je dan...quote:Op zondag 3 juni 2012 12:08 schreef StijnDa het volgende:
Ik schrok me de tyfus over de grafiek van IF Tevez van vandaag, loopt steil af naar beneden. Maar iemand heeft hem verkocht voor 150c
ik wil ze anders wel van je kopen voor 500c als je er vanaf wilquote:Op zondag 3 juni 2012 12:11 schreef Rijst het volgende:
Ik ga mijn TOTY Huntelaar een Robben er voor 500c erop zetten.
Dan moet je als eerste zijn. Ik zet ze er nu op moment.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wil ze anders wel van je kopen voor 500c als je er vanaf wil
Geef ze dan aan mijquote:Op zondag 3 juni 2012 12:11 schreef Rijst het volgende:
Ik ga mijn TOTY Huntelaar een Robben er voor 500c erop zetten.
quote:
en zijn ze al verkocht?quote:Op zondag 3 juni 2012 12:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan moet je als eerste zijn. Ik zet ze er nu op moment.
Laat me eerst een wedstrijd spelen. Heb maar 100 coinsquote:Op zondag 3 juni 2012 12:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan moet je als eerste zijn. Ik zet ze er nu op moment.
je denkt toch niet serieus dat ie dit meent hequote:Op zondag 3 juni 2012 12:13 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Laat me eerst een wedstrijd spelen. Heb maar 100 coins
overloperquote:Op zondag 3 juni 2012 12:14 schreef Rijst het volgende:
Naah maar weetje aan 1 kant heb ik geen zin meer om op de xbox te spelen en wil ik de coins die ik nu heb naar de ps3 sturen maar aan de andere kant denk ik dat ik er spijt van ga krijgen.
Weet niet maar heb liever dat ie blijft. Opeens stoppen drie actieve PS3ers ermee.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je denkt toch niet serieus dat ie dit meent he
dat is me nog eens een dilemma!quote:Op zondag 3 juni 2012 12:14 schreef Rijst het volgende:
Naah maar weetje aan 1 kant heb ik geen zin meer om op de xbox te spelen en wil ik de coins die ik nu heb naar de ps3 sturen maar aan de andere kant denk ik dat ik er spijt van ga krijgen.
dit ja, maar dan ook echt.quote:
je wil overstappen naar de ps3. Dan ben je gewoon een overloperquote:Op zondag 3 juni 2012 12:15 schreef Rijst het volgende:
Ja niksoverloper. Heb op de xbox al meer dan 1000 potjes gespeeld.
Tradeoffer naar jezelf?quote:Op zondag 3 juni 2012 12:10 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Wat voor een mongool ben je dan...
Dan ben je iemand die het snapt.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je wil overstappen naar de ps3. Dan ben je gewoon een overloper
Ik was zelf wat?quote:Op zondag 3 juni 2012 12:18 schreef Rijst het volgende:
Stijnda was gewoon zelf. Nu lacht die zich dood voor zijn computertje met zijn brilletje
Ja jij was zelf diegene die hem had verkocht voor 150c. En nu loop je ons te trollen. Brilsmurfquote:
Hilarisch ja.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja jij was zelf diegene die hem had verkocht voor 150c. En nu loop je ons te trollen. Brilsmurf
Ik heb een René van der Gijp bril, voor in de nachtdiensten en na het wakker worden, stoer dingquote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 12:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
moet je even de link kopiëren. Het is een gyazo zie ik net
Heb je al wat coins?quote:Op zondag 3 juni 2012 12:28 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog een Emnes nodig? Enige wat je moet doen is hem RM maken als je hem in je team wil gebruiken.
Stoppen met Fifa is bijna onmogelijk. Heb het zelf geprobeerd maar het werkt als een soort drug.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:17 schreef Fuszy het volgende:
Ik stop liever met fifa spelen, dan dat ik dadelijk twee controllers kapot gooi. Daarnaast, als ik er dan toch mee stop waarom hem dan niet verkopen? Nu is die nog iets waard en dat is die over een paar maanden niet meer. Sowieso, ik kan hem wel hier boven laten liggen en er nooit meer naar kijken, maar dat is zonde
Fifa staat te koop, coins staan te koopquote:Op zondag 3 juni 2012 12:42 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Stoppen met Fifa is bijna onmogelijk. Heb het zelf geprobeerd maar het werkt als een soort drug.
True story...quote:Op zondag 3 juni 2012 12:42 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Stoppen met Fifa is bijna onmogelijk. Heb het zelf geprobeerd maar het werkt als een soort drug.
De dag dat ik fifa op mijn xbox verkocht kocht ik hem voor de PS3quote:Op zondag 3 juni 2012 12:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Fifa staat te koop, coins staan te koop.
Ik heb alleen maar een PS3quote:Op zondag 3 juni 2012 12:43 schreef EVH001 het volgende:
[..]
De dag dat ik fifa op mijn xbox verkocht kocht ik hem voor de PS3
Aanrader? Wil hem ook gaan halen.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:55 schreef Rijst het volgende:
Heavy Rain hoe verder je komt hoe spannenderVoor degene die mee willen kijken
http://www.justin.tv/rijst_van_fok
Als EA er nog wat happy hours tegen aan gooit vast wel.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:00 schreef Ajacied7 het volgende:
TOTY Llorente zit nu op 70k, zal hij nog verder dalen denken jullie?
Ja, zal vanavond nog wel weer HH zijn en volgende week woensdag misschien ook nog wel.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:00 schreef Ajacied7 het volgende:
TOTY Llorente zit nu op 70k, zal hij nog verder dalen denken jullie?
Darksonic zei gisteren al dat packs niet random zijn. Lijkt me een bewijs. Die gast heeft trouwens 2m coins gekocht voor 200 euroquote:Op zondag 3 juni 2012 13:00 schreef DutchSL het volgende:
Die gast die 2x TOTY Xabi Alonso kreeg![]()
Kut EA.
KSIquote:Op zondag 3 juni 2012 13:00 schreef DutchSL het volgende:
Kut EA.
Precies in mijn formatiequote:Op zondag 3 juni 2012 12:28 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog een Emnes nodig? Enige wat je moet doen is hem RM maken als je hem in je team wil gebruiken.
Speel het vooral niet. Echt een gruwelijke game, maar als je het bij voorbaat al niets vindt.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heavy Rain demo was saai.
Dat lopen was ook houterig als wat
Ik heb het toch gespeeldquote:Op zondag 3 juni 2012 13:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Speel het vooral niet. Echt een gruwelijke game, maar als je het bij voorbaat al niets vindt.
De demo. Maar die vind je kut omdat je er niet mee kunt omgaan.quote:
Want iedereen moet Heavy Rain goed vinden?quote:Op zondag 3 juni 2012 13:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De demo. Maar die vind je kut omdat je er niet mee kunt omgaan.Speel het dan vooral niet, als je het geen kans wilt geven.
Omdat ik er niet om mee kan gaan?quote:Op zondag 3 juni 2012 13:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De demo. Maar die vind je kut omdat je er niet mee kunt omgaan.Speel het dan vooral niet, als je het geen kans wilt geven.
Nee. Maar je mag pas oordelen als je het gespeeld hebt.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:10 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Want iedereen moet Heavy Rain goed vinden?
ik heb live naar die stream zitten kijken. was vannacht om 01.00. Ging die eerst op een sub account zo'n 100k pakje openen en daar zat die TOTY Alonso in en toen even later op z'n eigen account in een 15k nog een keer die Alonso,quote:Op zondag 3 juni 2012 13:00 schreef DutchSL het volgende:
Kut EA.
quote:Op zondag 3 juni 2012 13:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Omdat ik er niet om mee kan gaan?
Leuke conclusies trek je hoor.
Dat lopen ziet er lame uit en steeds op een knopje drukken om iets te doen is saai.
Oké, als dat je enige argument nog is..quote:Op zondag 3 juni 2012 13:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]!
Het is duidelijk geen spel voor kindjes.
"Op knopjes drukken is saai."quote:Op zondag 3 juni 2012 13:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oké, als dat je enige argument nog is..
Ja, je moet blijven zoeken naar een punt waar je op rondje kan drukken. Vet!quote:Op zondag 3 juni 2012 13:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
"Op knopjes drukken is saai."
Ja, da's een goed argument.Stil maar.
Je hebt de demo 10 minuten geprobeerd en hebt een dom oordeel.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, je moet blijven zoeken naar een punt waar je op rondje kan drukken. Vet!
Terwijl ik de gameplay dus niet eens slecht vind. Het sleurt je er echt in mee. Juist omdat jíj degene bent die door een fout het hele verhaal beïnvloedt.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:14 schreef Dudeweiser het volgende:
Het gaat om het verhaal knurft, niet om de gameplay.
Fifa is ook alleen op knopjes drukkenquote:Op zondag 3 juni 2012 13:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, je moet blijven zoeken naar een punt waar je op rondje kan drukken. Vet!
Zo kunnen we over elke game beginnen.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:16 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Fifa is ook alleen op knopjes drukken
Ja, maar ik zeg dit omdat hij dat zegt bij Heavy Rainquote:Op zondag 3 juni 2012 13:17 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Zo kunnen we over elke game beginnen.
Ja, hij reageert gewoon zo kortzichtig.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:17 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Zo kunnen we over elke game beginnen.
Unchartedquote:Op zondag 3 juni 2012 13:14 schreef Fuszy het volgende:
Als fifa verkocht is, dan heb ik eindelijk tijd voor Uncharted 1 en 2, die ik al anderhalve maand geleden gekocht heb. Nog niet eens uit het doosje gehaald
UC2 beter dan UC3quote:Op zondag 3 juni 2012 13:18 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Uncharted, ik ga uncharted 3 en heavy rain waarschijlijk in de vakantie halen, nu zijn ze toch niet zo duur meer. Uncharted 2 is wel echt een bazenspel, 1 heb ik niet gespeeld.
quote:Op zondag 3 juni 2012 13:19 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb nog nooit een Uncharted game aangeraakt. Misschien binnenkort eens doen.
Gewoon in de Bart Smit. Even het doosje aanraken en dan fappend naar huis rennen. [ afbeelding ]
IK ZAL JULLIE NOG EENS EEN TIP GEVENquote:Op zondag 3 juni 2012 13:11 schreef Lindgren. het volgende:
Er staat trouwens een 4-2-3-1 SIF Vertonghen op PS3 erop voor 29k bin.Valt vast wel wat winst op te halen.. Ik heb alleen niet genoeg coins
Hij is voor de snelste.
Niet genoeg coinsquote:Op zondag 3 juni 2012 13:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
IK ZAL JULLIE NOG EENS EEN TIP GEVEN!
UC3 zeker halen. Ook een bazenspel. En 1 is dan ook leuk voor een klein prijsje, dan heb je ze tenminste allemaal.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:18 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Uncharted, ik ga uncharted 3 en heavy rain waarschijlijk in de vakantie halen, nu zijn ze toch niet zo duur meer. Uncharted 2 is wel echt een bazenspel, 1 heb ik niet gespeeld.
GEEN PS3quote:Op zondag 3 juni 2012 13:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
leuke garp maar iedereen weet dat die gewoon van jou isquote:Op zondag 3 juni 2012 13:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 juni 2012 13:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
leuke garp maar iedereen weet dat die gewoon van jou is
Hoe duur is UC3 nu? 30 euro ofzo?quote:Op zondag 3 juni 2012 13:20 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
UC3 zeker halen. Ook een bazenspel. En 1 is dan ook leuk voor een klein prijsje, dan heb je ze tenminste allemaal.
Ja, een doos tissuesquote:Op zondag 3 juni 2012 13:25 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Van plan om zoiets te maken na woensdagSuggesties?
neequote:Op zondag 3 juni 2012 13:27 schreef stoereboii het volgende:
Klopt het dat een IF max 165 maal getrokken kan worden?
Dus omdat de reviews goed zijn moet ik hem ook goed vinden?quote:Op zondag 3 juni 2012 13:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je hebt de demo 10 minuten geprobeerd en hebt een dom oordeel.Iedereen die ik ken vindt de game geweldig en de reviews zijn ook top. Ga dan niet zo dom zitten oordelen dat "Op knopjes drukken saai is"
. Het gaat om het verhaal.. Langzamerhand worden die combinaties van knoppen trouwens ziek moeilijk, maar zover zul je nooit komen omdat het saai is.
Uhuh, reken maar naquote:
Ja, ging net kijken viel me erg mee. Falcao nog de duurste. Dacht ook dat Navas nog duurder zou zijn. Wel mooi team voor die prijs.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Uhuh, reken maar naVooral TOTY Xabi Alonso is echt stukken goedkoper dan je zou denken
Iedereen heeft zijn eigen smaak. De een kijkt ook meer naar het verhaal en de ander naar de gameplay. De gameplay zag er wel grappig uit. Heb er altijd over na zitten te denken om heavy rain te kopen, maar nooit gedaanquote:Op zondag 3 juni 2012 13:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dus omdat de reviews goed zijn moet ik hem ook goed vinden?
quote:Op zondag 3 juni 2012 13:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, ging net kijken viel me erg mee. Falcao nog de duurste. Dacht ook dat Navas nog duurder zou zijn. Wel mooi team voor die prijs.
Godver ik zie het helemaal voor mequote:Op zondag 3 juni 2012 13:19 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb nog nooit een Uncharted game aangeraakt. Misschien binnenkort eens doen.
Gewoon in de Bart Smit. Even het doosje aanraken en dan fappend naar huis rennen. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 juni 2012 13:41 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Godver ik zie het helemaal voor meRennen en huppelen enzo met je leuter in je knuistje.
Ook nog goede luchtmacht, enige nadeel beetje de pace achterin. Wel goede tackling etc dus dat compenseert al + snelle rm/lm.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]Kijk die Raul Garcia op CM eens bijv.
Net iets meer dan 30k
Dat zijn echt kut bestanden, download ik ook nooit. Anders converteren het handigst denk ik.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:43 schreef Fuszy het volgende:
Waar kan ik flac bestanden mee afspelen?
iTunes pakt ze volgens mij niet
Ja, vaseline kopen. Ik heb nu al blaren van het fappen.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:25 schreef StijnDa het volgende:
Van plan om zoiets te maken na woensdagSuggesties?
VLC denk ik welquote:Op zondag 3 juni 2012 13:43 schreef Fuszy het volgende:
Waar kan ik flac bestanden mee afspelen?
iTunes pakt ze volgens mij niet
Ja, ik heb de bootleg van Bruce Springsteen op pinkpop gedownloadquote:Op zondag 3 juni 2012 13:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat zijn echt kut bestanden, download ik ook nooit. Anders converteren het handigst denk ik.
quote:Op zondag 3 juni 2012 13:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, ik heb de bootleg van Bruce Springsteen op pinkpop gedownload
Ja klopt, maar BBVA hèquote:Op zondag 3 juni 2012 13:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ook nog goede luchtmacht, enige nadeel beetje de pace achterin. Wel goede tackling etc dus dat compenseert al + snelle rm/lm.
Moet je even een ek poule winnenquote:Op zondag 3 juni 2012 13:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja klopt, maar BBVA hèHoop dat de LM/RM wat meerennen af en toe. Med/Med en High/High workrates. Kan IF Ramos hier niet bij betalen, dan moet ik ergens anders inleveren.
Probeer VDM, die wilde het maanden geleden ook doen.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:46 schreef stoereboii het volgende:
Mensen zin in een osm competitie? De mijne is vandaag geopend voor net sk-houders en we zijn nog maar met 4
Gurbuh vroeg gister het wachtwoord, dus die had ik maar gegevenquote:Op zondag 3 juni 2012 13:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja.
Garbuh, Toefjes, doen jullie mee aan de FOK FUT EK POULE? Zie onderaan OP.
Toefjes wil dat wellicht wel doen.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gurbuh vroeg gister het wachtwoord, dus die had ik maar gegevenGa er dus vanuit dat hij meedoet, weet alleen niet of er iemand bij ps3 coisn verzamelt? En anders kick je hem er maar uit
Vind het ook niet super erg als een aantal mensen niet hebben betaald uiteindelijk, dan verdienen ze gewoon niks als ze winnen.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gurbuh vroeg gister het wachtwoord, dus die had ik maar gegevenGa er dus vanuit dat hij meedoet, weet alleen niet of er iemand bij ps3 coisn verzamelt? En anders kick je hem er maar uit
Je wilt puur de pot verhogen? Mij bestquote:Op zondag 3 juni 2012 13:52 schreef Fuszy het volgende:
Ik wil wel meedoen op de ps3, dan verkoop ik wel 10k minder.
Ik hoef ook geen prijs
OMG dat stukjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 juni 2012 13:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
OMG dat stukjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op zondag 3 juni 2012 13:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
OMG dat stukjeOw my gawshSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Not bad.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:52 schreef WezepAFCA het volgende:
Osborne uit bronzen pack verkocht voor 7k
Yep. Ik ga er vanuit dat ik geen Fifa mer heb tegen de tijd dat het klaar is.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je wilt puur de pot verhogen? Mij best![]()
Zie OP voor de link
Als je coins wint kan je ze ook nog verkopen via webappquote:Op zondag 3 juni 2012 13:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Yep. Ik ga er vanuit dat ik geen Fifa mer heb tegen de tijd dat het klaar is.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 03-06-2012 om 14:02:05Lazy Sunday? Spice it up with Happy Hrs! 6-8pm UK & 7-8pm NYC time! Special packs available for those TOTWs, Spain TOTYs, and the #99Messi! reageer retweet
Zit er al inquote:Op zondag 3 juni 2012 13:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja.
Garbuh, Toefjes, doen jullie mee aan de FOK FUT EK POULE? Zie onderaan OP.
Als er geen limit opstaat...quote:25K & 100K packs are available during today's HHs. 100K pack = 24 Rare Player slots. 1600MSP/£15.99/$19.99.
ps3/xbox?quote:Op zondag 3 juni 2012 14:04 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zit er al inZeg maar waar ik mn coins moet droppen
(Morgen ofzo btw, ga zo weg)
Nog even volhouden tot woensdag, dan keert de rust (hopelijk) terug. Sowieso wordt het morgen al rustiger als 99 Messi niet meer in packs zit.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:03 schreef Dudeweiser het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 03-06-2012 om 14:02:05Lazy Sunday? Spice it up with Happy Hrs! 6-8pm UK & 7-8pm NYC time! Special packs available for those TOTWs, Spain TOTYs, and the #99Messi! reageer retweet
Hoezo? Werkt prima bij mij...quote:Op zondag 3 juni 2012 14:14 schreef Toefjes het volgende:
Dat aanmelden is een groot probleem. Kut site.
Ik ookquote:Op zondag 3 juni 2012 14:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Godver, helemaal gesloopt van dit weekend
ingeschreven, wil inloggen en hij kent mn gebruikersnaam/ww niet. Klik op wachtwoord vergeten en vul mn email adres in, en krijg geen mail. Vandaar kut site.quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Godver, helemaal gesloopt van dit weekend
Ik ook, maar dat kom meer omdat ik met een manke poot zit en vanavond nog naar Tenacious D moet. Daar zalhet ook niet zacht gaanquote:
Je wachtwoord zijn aantal cijfers als het goed is, kreeg je gewoon toegestuurd. Misschien spambox.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ingeschreven, wil inloggen en hij kent mn gebruikersnaam/ww niet. Klik op wachtwoord vergeten en vul mn email adres in, en krijg geen mail. Vandaar kut site.
Te veel bier, te weinig slaap.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:18 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Hoezo dat?
Toefjes is onze nieuwe aanwinst bij clubs trouwens
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:18 schreef Thorb het volgende:
Steeds meer geruchten over Arsenal en Doumbia, dan krijgen we volgend jaar de Walcott - Doumbia combinatie lekker vaak als tegenstander
Gister avond nog tot half 1 ong.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Te veel bier, te weinig slaap.![]()
Maar nog veel geclubt de laatste dagen?
Waarom willen ze nog een spits halen dan? Ik zie te vaak dat clubs spelers willen halen op posities waar ze helemaal niemand nodig hebben.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:18 schreef Thorb het volgende:
Steeds meer geruchten over Arsenal en Doumbia, dan krijgen we volgend jaar de Walcott - Doumbia combinatie lekker vaak als tegenstander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |