Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FUT EK Poulequote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Emnes deed het prima bij mij als RM in een 4-1-2-1-2quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:41 schreef vandermar het volgende:
Trouwens vind ik de fysieke stats van Emnes beter dan Sarpong, veel meer kracht! Alleen de WR van Emnes zijn kut als RM.
RUNNIE FLAAR!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:45 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Net een crimineel maar wel een bazige crimineel
Ik zie hem liever in Oranje dan Mathijsen als hij zo speelt als de laatste twee wedstrijden. Blok beton naast de relatief kleine Heitinga.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:45 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Net een crimineel maar wel een bazige crimineel
Emnes is echt een held. Bij mij en een vriend van mij is een hard schot van de RW in de korte hoek ook standaard een "Emnesje"quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:41 schreef vandermar het volgende:
Trouwens vind ik de fysieke stats van Emnes beter dan Sarpong, veel meer kracht! Alleen de WR van Emnes zijn kut als RM.
Kagawa?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:03 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn teammoet alleen nog even een vervanger van Gotze!
Gewoon ijshockey style. Hem erin brengen, gevecht uitlokken met hun topspeler en dan allebei erafquote:Op zondag 3 juni 2012 00:14 schreef Vijf_voor het volgende:
Vlaar is wel een type die CR7 een flinke rotschop kan bezorgen
Laatste paar minuten Boulah, Vlaar en Nigel de Jong ff knokken, dan pakken we iedereen wel.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon ijshockey style. Hem erin brengen, gevecht uitlokken met hun topspeler en dan allebei eraf
Ja zo heb ik vorige week ook mijn laatste TOTYs kunnen financieren ja. Steeds Nsame en Fanni oppikken en voor 10-15k meer verkopen in no timequote:Op zondag 3 juni 2012 00:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb vanavond gewoon 50k ofzo verdiend door alleen maar een paar IFs te kopen en voor meer te verkopen
Het ging ook best wel makkelijk, gewoon de prijzen van een aantal spelers een beetje in de gaten houden.
Ik had 1 speler voor 30k gekocht en voor 37.750 verkocht, en 1 speler pik ik steeds voor 5-10k onder de laagste BIN op, net ook weer 1 ook nog in 4-1-2-1-2quote:Op zondag 3 juni 2012 00:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja zo heb ik vorige week ook mijn laatste TOTYs kunnen financieren ja. Steeds Nsame en Fanni oppikken en voor 10-15k meer verkopen in no time
Die bedoel ik jaquote:Op zondag 3 juni 2012 00:26 schreef Vijf_voor het volgende:
En Heitinga die de bal eigenlijk sportief aan de portugezen moest geven en toen ging rennen
Je doet iets fout denk ikquote:Op zondag 3 juni 2012 00:38 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Godverdomme weer 2 spelers gewond. Heb vandaag al 20k aan healing cards uitgegeven
Ik doe heel veel fout.quote:
Hoe kom je op 20k aan kaartjes voor healing uit?quote:
Wat betaal jij voor die dingen lol?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:38 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Godverdomme weer 2 spelers gewond. Heb vandaag al 20k aan healing cards uitgegeven
Klopt redelijk.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe kom je op 20k aan kaartjes voor healing uit?
Dat zijn 25 mannetjes gewond
What de fuckquote:
1quote:Op zondag 3 juni 2012 00:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
What de fuck
Hoeveel teams heb je?
Dus je elftal is in 1 dag 2x helemaal geblesseerd?quote:
Als je genoeg speelt en je hebt niet echt veel geluk met je tegenstanders dan lukt dat wel hoor. Heb soms ook 3 geblesseerde spelers in een wedstrijd.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dus je elftal is in 1 dag 2x helemaal geblesseerd?
Zal wel hele hele lage fitness hebben ook z'n teamquote:Op zondag 3 juni 2012 00:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wel meer dan 25 hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 00:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe kom je op 20k aan kaartjes voor healing uit?
Dat zijn 25 mannetjes gewond
Verklaart wel de blessuresquote:Op zondag 3 juni 2012 00:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Zal wel hele hele lage fitness hebben ook z'n team
5 spelers 5xquote:Op zondag 3 juni 2012 00:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Z'n fitness zal wel op 10 staanquote:Op zondag 3 juni 2012 00:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat is je fitness inderdaad?quote:
Kijk is bij je vriendverzoekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |