SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaat
Amaai. Ik dacht jij haalt je hipsterneus op voor zo'n supermarktappel.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:01 schreef twi het volgende:
[..]
Christus jij weet ook alles van alles. Geen idee, ik ben oppervlakkige appelfan.
Geef mij maar rijp (niet rottend, wie zei dat?quote:
Jij slaapt bij je broer vannacht?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
Toch naar nog een fles wij. Open genaakt!
Gaat goed daar. Zuip je alleen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
Van beiden weet ik te weinig om daar iets goeds over te vertellen. Maar in whisky ben ik geinteresseerd, in tegenstelling tot kaas.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor je whisky en kaas?
Naaktquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
Proost. Hoe smaakt de "school"?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
Volgensmij Twi..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geef mij maar rijp (niet rottend, wie zei dat?) fruit.
Open watteh?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
Oh haiquote:
quote:
Ook, maar een goeie volle ass is veul belangrijker.quote:
Dat sowiesoquote:
Ja goed plan... Er is geen dinges hè? Het verboden woord?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Als ik jou was zou ik stoppen met posten
Welnee joh. Zolang de memmen maar rondkletsen ben ik tevreequote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ook, maar een goeie volle ass is veul belangrijker.
Ik grumpy? Welnee, ik ben helemaal positief vandaag! (toch, hups?quote:
Hihiquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:07 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk uit c_a, je weet waar ik vorige week omstreeks deze tijd naartoe aan het gaan was.
Gaat lekker. Veel succes morgenochtend.quote:
Geen respect voor jezelf?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:07 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk uit c_a, je weet waar ik vorige week omstreeks deze tijd naartoe aan het gaan was.
Geen idee, daar zit ik toch nooit.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja goed plan... Er is geen dinges hè? Het verboden woord?
Ik ga morgen shoppenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gaat lekker. Veel succes morgenochtend.
NAAR DE KLOTE!!!!!!!!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ghehe inderdaad!! Goede instelling!!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik grumpy? Welnee, ik ben helemaal positief vandaag! (toch, hups?)
Hoe was jouw date?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee, daar zit ik toch nooit.
Ik kijk nog even de jongens tegen de meisjes af en dan ga ik naar bed
Samen in bed, wat gezellig is thatquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee, daar zit ik toch nooit.
Ik kijk nog even de jongens tegen de meisjes af en dan ga ik naar bed
jij was nog maagd?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:08 schreef screwloose het volgende:
[..]
Welnee joh. Zolang de memmen maar rondkletsen ben ik tevree
Ik was ooit inderdaad nog maagd ja.quote:
Te kortquote:
Zuiplapjequote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
Dubbele lading is dubbel.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik grumpy? Welnee, ik ben helemaal positief vandaag! (toch, hups?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer ben jij jarig?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geef mij maar rijp (niet rottend, wie zei dat?) fruit.
Samen? Ben alweer thuis hoor, alleenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Samen in bed, wat gezellig is that
Maar het was dus wel een succes!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Te kort![]()
Vanmiddag terrasje gepakt, bioscoopje, geslenterd door Rotterdam
fautloosch, wauw.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:10 schreef twi het volgende:
[..]
Dubbele lading is dubbel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dat zeker!!quote:
Januari. Als ik het haal.quote:
Nothing is gonna break my style!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe inderdaad!! Goede instelling!!
Lief gebaarquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zeker!!
Behalve toen hij vanochtend een kikkerknuffel voor me had gekocht. Dat vond ik een iets minder succes
Haha het gaat om het idee toch?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zeker!!
Behalve toen hij vanochtend een kikkerknuffel voor me had gekocht. Dat vond ik een iets minder succes
Die Omnon?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zeker!!
Foto gezien? Boze rotkikkerquote:
Echt waar?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:12 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, we zijn gestopt op verzoek van dawg en DigitalGirl
Que?quote:
Waaromquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samen? Ben alweer thuis hoor, alleen![]()
Hij heeft rust nodig want morgenochtend loopt ie mee in de sponsorloop voor KiKa.
?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:12 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, we zijn gestopt op verzoek van dawg en DigitalGirl
Omdat hij dat wilde denk ikquote:
Ik vind 'm wel leukquote:
Nee, die nietquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou dan kleed ik me wel weer aan
straks vat je nog kou, dus ik zou opschieten als ik jou was.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou dan kleed ik me wel weer aan
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:13 schreef DigitalGirl het volgende:
Voordat je reageert
Geen gezeur, doe normaal etc...
R&P FAQ (vernieuwd) - eerst lezen, dan posten
Zo dit vind ik ook wel erg simpel hoor. Je post al een week zo goed als niet maar gaat wel een beetje de mod uithangen!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:13 schreef DigitalGirl het volgende:
Voordat je reageert
Geen gezeur, geen pesterijen, geen gerefereer naar tiny chat, doe normaal etc...
mimimimimiquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:13 schreef DigitalGirl het volgende:
Voordat je reageert
Geen gezeur, geen pesterijen, geen gerefereer naar tiny chat, doe normaal etc...
maar jij bent pedo.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan ben ik ook nog ouder dan jij bent
Ratten heb je overal hequote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo dit vind ik ook wel erg simpel hoor. Je post al een week zo goed als niet maar gaat wel een beetje de mod uithangen!
Oktoberquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
maar jij bent pedo.
wanneer verjaart u?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |