Dat begint al goed....quote:Vanavond weer ruzie hierover gehad.
Zoiets waren wij ook van plan, omdat we niet willen trouwen maar wel een leuk feestje willen gevenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:45 schreef Marie30 het volgende:
Zeg hem gewoon dat jullie een feestje geven waarbij jullie een soort van speech houden waarin jullie lieve woordjes tegen elkaar zeggen...oh en jij hebt toevallig een witte jurk aan.
Mijn beste vrienden hebben dat laatst gedaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zoiets waren wij ook van plan, omdat we niet willen trouwen maar wel een leuk feestje willen geven
Uitmaken omdat iemand niet wil trouwen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:50 schreef AppelCake het volgende:
Dokter tegen patiënt: "Als u nog twee jaar doorgaat met dit ongezonde leven bent u binnen een maand dood."
Luister naar de dokter en maak het uit.
Leuk voor het kind ook...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Uitmaken omdat iemand niet wil trouwen?
Sanctie gebruiken: Jouw partner negeren (afstandelijk reageren) totdat hij fatsoenlijk antwoord op jouw vraag geeft.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:07 schreef purebliss het volgende:
Nou jullie begrijpen wel dat uitmaken geen optie is met een kind, verder gaat namelijk alles super tussen ons alleen dit blijft een ding.
Vanavond was meer een woordewisseling dan een ruzie, ik wilde gewoon graag een reden waarom hij een huwelijk niet ziet zitten, en hij reageerde hier boos op en zei dat hij het niet wil, punt.
Het doet me gewoon veel verdriet dit hele gedoe, als hij nou een reden zou geven waarom hij niet wil dan zou ik ermee kunnen leven en het los kunnen laten, maar hij geeft me geen reden, dus wat moet ik dan?
Misschien heeft hij er geen specifieke reden voor. Heeft hij daar nu voor wat voor reden dan ook geen behoefte aan, dat zou al genoeg moeten zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:07 schreef purebliss het volgende:
Nou jullie begrijpen wel dat uitmaken geen optie is met een kind, verder gaat namelijk alles super tussen ons alleen dit blijft een ding.
Vanavond was meer een woordewisseling dan een ruzie, ik wilde gewoon graag een reden waarom hij een huwelijk niet ziet zitten, en hij reageerde hier boos op en zei dat hij het niet wil, punt.
Het doet me gewoon veel verdriet dit hele gedoe, als hij nou een reden zou geven waarom hij niet wil dan zou ik ermee kunnen leven en het los kunnen laten, maar hij geeft me geen reden, dus wat moet ik dan?
Wat maakt het nou uit? En hij weet waarschijnlijk dat jij toch elke reden gaat proberen uit z'n hoofd te praten/op te lossen en dan blijft het gezeik nog langer doorgaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:07 schreef purebliss het volgende:
En als dat niet help straffen door het onthouden van seksquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:11 schreef OproerKracht het volgende:
[..]
Sanctie gebruiken: Jouw partner negeren (afstandelijk reageren) totdat hij fatsoenlijk antwoord op jouw vraag geeft.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:11 schreef OproerKracht het volgende:
[..]
Sanctie gebruiken: Jouw partner negeren (afstandelijk reageren) totdat hij fatsoenlijk antwoord op jouw vraag geeft.
begin van het einde jaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:11 schreef OproerKracht het volgende:
[..]
Onredelijkheid beantwoorden met onredelijkheid, met mate natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ja zo werkt het in een relatie inderdaad, sancties opleggen als je partner niet doet wat je wil..
Dan pas je wel redelijkheid toe.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:15 schreef OproerKracht het volgende:
[..]
Onredelijkheid beantwoorden met onredelijkheid, met mate natuurlijk.
Volgens mij is TS degene die onredelijk is, aangezien ze al lang wist dat haar vriend niet wilde trouwen en er tóch weer over begon. Je kunt mensen niet dwingen iets leuk te vinden..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:15 schreef OproerKracht het volgende:
[..]
Hij geeft geen antwoord op de vraag waarom hij niet zou willen trouwen. Ik vind het redelijk dat haar partner duidelijk motiveert waarom hij niet voor een huwelijk gaat.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij is TS degene die onredelijk is, aangezien ze al lang wist dat haar vriend niet wilde trouwen en er tóch weer over begon. Je kunt mensen niet dwingen iets leuk te vinden..
Want geen behoefte hebben aan een boterbriefje met alle bijbehorende toeters en bellen is onredelijkquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:15 schreef OproerKracht het volgende:
[..]
TS geeft toch ook geen goede reden om wel te trouwen? Ze heeft jaren gefantaseerd over de trouwdag, dat lijkt de reden te zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:18 schreef OproerKracht het volgende:
[..]
Hij geeft geen antwoord op de vraag waarom hij niet zou willen trouwen. Ik vind het redelijk dat haar partner duidelijk motiveert waarom hij niet voor een huwelijk gaat.
Ik moet toegeven dat dit ook even door mijn hoofd flitste toen ik de OP las. Maar TS lijkt me eerlijk gezegd het type waar je dat beter niet tegen zegt. Vastklampen aan verwachtingen enzo...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:26 schreef Incantrix het volgende:
Misschien wat raar gedacht hoor, maar zou hij ook de boot af kunnen houden in de hoop dat je er eens over op zal houden, zodat hij jou kan vragen? mijn lief hechtte er veel waarde aan het zelf te vragen en dat te doen zonder dat het een verwachting is, zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |