Op zich... had je in dit uur best een nieuwe hint/screen kunnen posten...quote:
Ik had ook een vraag over een veel oudere film kunnen stellen. Dat kan overigens nog steedsquote:Op zondag 3 juni 2012 21:32 schreef dyonvbaal het volgende:
zegt me net zoveel als die aziatische film
neuh, misschien waag ik hier zo nog wle een gok bij. Bij een zwart/wit film moet ik al gauw afhaken...quote:Op zondag 3 juni 2012 21:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik had ook een vraag over een veel oudere film kunnen stellen. Dat kan overigens nog steeds
Er zijn dan ook genoeg goede oudere filmsquote:Op zondag 3 juni 2012 21:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
neuh, misschien waag ik hier zo nog wle een gok bij. Bij een zwart/wit film moet ik al gauw afhaken...
(al wil ik ook af en toe wel es een "bekendere" oudere film opzetten...)
Sorry, ik ga echt alleen voor de bekende films...quote:Op zondag 3 juni 2012 21:40 schreef Sands het volgende:
[..]
Er zijn dan ook genoeg goede oudere films
Oh dus alleen erg bekende oude filmsquote:Op zondag 3 juni 2012 21:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sorry, ik ga echt alleen voor de bekende films...laatste oude film die ik gekeken heb was Breakfast at tiffany's (zo bekend moeten ze ongeveer zijn qua naam)
precies, ik moet er van gehoord hebben anders ga ik het niet kijken...quote:
quote:
quote:
quote:
Ryan Gosling was in het jaar (1989) dat deze film uitkwam 9quote:Op zondag 3 juni 2012 22:37 schreef DragonFodder het volgende:
Is dat die met Ryan Gosling als Skinhead?
Dat denk ik ook ja...quote:Op zondag 3 juni 2012 22:44 schreef DragonFodder het volgende:
Ik mis iets groots, heb ik het gevoel.
Die jaquote:
Ik ook (nog) niet...quote:
ik zal hem eens gaan kijken binnenkort.quote:
Als het The Incredible Hulk is wil ik de punten niet.quote:
Wat is zo raar aan mijn antwoord? Hij beukt toch als een soort linebacker? Of denk ik raar?quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 23:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als het The Incredible Hulk is wil ik de punten niet.
2xquote:Op zondag 3 juni 2012 23:05 schreef Sands het volgende:
[..]
dragon +0
6 JayHovah
5 DragonFodder
5 Sands
4 lamers
3 EVH001
2 FireFox1
2 LordVoldemort
2 RanTheMan
2 Gillingham