Op de WHO curve net een ietsiepietsie onder de middenlijn. CB curve weet ik niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe zit hij op de groeicurve eigenlijk?
In zijn hoofd natuurlijk, hij heeft gewoon heel veel hersenen!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:53 schreef mefke79 het volgende:
en dan te bedenken dat driekus een lang lijf heeft en dus de lengte wel nodig heeft. En dan gaat het dus soms echt slobberen, geen gezicht. Maar goed, die van mij is dan ook echt buiten proportie, ik geloof -1 gewicht en rond +1 lengte, met korte pootjes en zonder kont. En hij zat op -2, de extra kilo's zitten niet op zijn buik, maar op ehhhh, geen idee waar ze zijn, maar hij weegt zomaar ineens dik 13 kilo.
Wat knap zeg! Niels wilde steeds niet zelf proberen. Ik probeer hem nu de truc te leren die ze op een kdv gebruiken om de jas zelf aan te trekken.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:56 schreef mefke79 het volgende:
Driekus kan zelf jas aan en uit, broek oefent ie nu op, gaat aardig.
Ja ik ben fan van die broekjes, de stevigere modellen van Name It blijven ook heel erg mooi.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:59 schreef mefke79 het volgende:
twinkly, die name-it broekjes blijven fijn he. Net als mexx (smalle modellen), dirkje en mijn moeder had laatst een smalle van cars, dat is ook een leuke. En we hebben een groene katoenen van de h&m die is ook lekker smal.
Niels wordt ook al zo groot.
Ik vind het stom dat de Small Fit broekjes duurder zijn dan de Regular modellenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:03 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Na de zomer wil ik voor R ook wat name-it spul.
Ja maar, zo afwijkend is Niels toch helemaal niet. Ik vind hem (nog) niet mager en toch zit dat Name it broekje ook niet heel strak.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nee, maar afwijkende maten zijn duurder omdat ze minder verkopen, denk ik :-p.
Ik heb ook een dapper snapper, maar dan gaat het zo stom zitten van achteren, zo'n hele dikke bobbel. En ik had geen rood moeten kopen geloof ikquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:06 schreef mefke79 het volgende:
twinkly, het meeste is ook te wijd. Dit is een gekleurde chino, die zijn smaller. En hij heeft ook van die driekwart spijkerbroeken, die mogen wat baggy, dus dat gaat dan nog. O en lang leve de dapper snapper!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |