Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FUT EK Poulequote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Zij hebben dubbele connectie beide Marokkaans en in het NL elftalquote:
quote:
Daar dacht ik ook al aan, als CMquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zal ik die IF Koevermans die erop staat voor 12k kopen? Ik weet niet wat hij echt waard is, en ik kan hem nu ook niet uittesten
Trouwens, hij lijkt me best een goede CM met 70 passing en long shot taker
vanmiddag twee keer zien gaan voor 7,5kquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zal ik die IF Koevermans die erop staat voor 12k kopen? Ik weet niet wat hij echt waard is, en ik kan hem nu ook niet uittesten
Trouwens, hij lijkt me best een goede CM met 70 passing en long shot taker
Er staat er nu 1 op met 7.5k SP en dat is ook geboden. Die voor 12k BIN is voor de rest de enige op de marktquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vanmiddag twee keer zien gaan voor 7,5k
Hij is al weer weg sinds Sneijder die pass richting 2e ring gafquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:14 schreef DutchSL het volgende:
Zag je dat voetbalgevoel waarmee Sneijder de bal over de achterlijn klungelde
Ja, zie je hoe Willems die Noord-Ierse RM in z'n kontzak heeft?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:17 schreef poker4lifee het volgende:
Het lek is boven jongens, we worden kampioen.
Tegen Ruben Schaken was het een ander verhaalquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, zie je hoe Willems die Noord-Ierse RM in z'n kontzak heeft?![]()
Ja die gevaarlijke Noord-Ierse RM komt er niet voorbij.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, zie je hoe Willems die Noord-Ierse RM in z'n kontzak heeft?![]()
88 pace, vorig jaar had hij zelfs een gold IFquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:17 schreef DutchSL het volgende:
McGinn er nu in, goede bronzen RM die stond in mijn basis
Huntelaar moet altijd in de spits of je moet met twee spitsen spelen. Tegen een Portugal of Duitsland heb je niets aan RvP in de spitsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:19 schreef Toefjes het volgende:
Als Huntelaar nu geen aanspeelbare bal krijgt dan is het duidelijk dat de selectie z'n keuze heeft gemaakt.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Huntelaar moet altijd in de spits of je moet met twee spitsen spelen. Tegen een Portugal of Duitsland heb je niets aan RvP in de spits
Jij snapt er niets van. Je weet dat er geen aanvoer is door middel van voorzetten? Waarom zou je er dan een kopper neerzetten als je een allrounder hebt die veel beter is.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Huntelaar moet altijd in de spits of je moet met twee spitsen spelen. Tegen een Portugal of Duitsland heb je niets aan RvP in de spits
En dan zeggen ze iets over jouquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij snapt er niets van. Je weet dat er geen aanvoer is door middel van voorzetten? Waarom zou je er dan een kopper neerzetten als je een allrounder hebt die veel beter is.
Van Persie is veel beter in een vrije rol en met vleugelspelers heb je imo een type Huntelaar nodig.quote:
Welke wedstrijd kijk jij dat je voorzetten ziet. Of was die bal van Sneijder richting 2e ring een voorzet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van Persie is veel beter in een vrije rol en met vleugelspelers heb je imo een type Huntelaar nodig.
Ook wanneer je vleugelspelers nooit een voorzet geven? Je speelt met een man minder als huntelaar in dit team erin staat. RvP heeft 10000000000000000000000000000000000000x meer toegevoegde waarde.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van Persie is veel beter in een vrije rol en met vleugelspelers heb je imo een type Huntelaar nodig.
\quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:24 schreef Thorb het volgende:
Je kan ook wel doen alsof RvP niet kan koppen, maar dat kan hij wel. Tuurlijk is Huntelaar meer de afmaker, maar doe nou niet alsof Robin niet kan koppen, dan moet je wat meer Arsenal gaan kijken.
Je weet dat je het tegen een eckte eckte heeft die altijd die hard met zijn blote bast in de arena met de rug naar het veld staat te springen hé. Die hebben geen kijk op voetbal.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:24 schreef Thorb het volgende:
Je kan ook wel doen alsof RvP niet kan koppen, maar dat kan hij wel. Tuurlijk is Huntelaar meer de afmaker, maar doe nou niet alsof Robin niet kan koppen, dan moet je wat meer Arsenal gaan kijken.
Ik kijk buiten Feyenoord om ook voetbal. Maar als jij mij gaat vertellen dat Huntelaar het hier beter gaat doen dan RvP dan lach ik je keihard uit. Wanneer heeft Huntelaar tegen een groot land gescoord? Juist, nooit. Hij scoort alleen tegen de kleine landjes.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Want Huntelaar kan alleen koppen? Kijk jij überhaupt wel eens naar voetbal buiten Feyenoord om? Een type Huntelaa maakt je europees kampioen door op de juiste plekken te staan als het telt. Je hebt met Ibi, Robben en Sneijder al meer dan genoeg creativiteit
Kijk jij wel eens voetbal buiten Ajax om (Inter niet nodig want Sneijder is toch geblesseerd). RvP heeft er ook gewoon 37 inliggen dit seizoen? Allemaal creatieve accties zeker.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Want Huntelaar kan alleen koppen? Kijk jij überhaupt wel eens naar voetbal buiten Feyenoord om? Een type Huntelaa maakt je europees kampioen door op de juiste plekken te staan als het telt. Je hebt met Ibi, Robben en Sneijder al meer dan genoeg creativiteit
Heeft futhead nu ook attribute cards?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:27 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Tadaa. Jammer, ik heb SIF Jan nog op de bank, maar die past er niet echt meer tussen.Zou dit een beetje werken?
Misschien dat ik IF Koevje nog haal voor de garp.
4-2-2-2 met 7 chemistry wingersquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:25 schreef Toefjes het volgende:
Topscorer van de Bundesliga en Premier League moeten gewoon allebei spelen. Affelay (misschien fout geschreven, grappen maken staat vrij) en Robben op de vleugels, En die Sneijder lekker de bank warm laten houden. De rest laten verdedigen.
Verwachten dat hij een spits isquote:
In dit systeem heb je veel en veel meer aan Huntelaar. Welke speler was ook alweer de grootste faalkut op het WK? Juist ja van Persie. Huntelaar scoort altijd en tegen iedere tegenstander.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kijk buiten Feyenoord om ook voetbal. Maar als jij mij gaat vertellen dat Huntelaar het hier beter gaat doen dan RvP dan lach ik je keihard uit. Wanneer heeft Huntelaar tegen een groot land gescoord? Juist, nooit. Hij scoort alleen tegen de kleine landjes.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Verwachten dat hij een spits isMathijsen is zo traag dat hij nog op eigen helft zou zijn.
Alsof hij trager is dan Vlaar, maar goed, verder geen zin om die discussie met jou aan te gaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Verwachten dat hij een spits isMathijsen is zo traag dat hij nog op eigen helft zou zijn.
Huntelaar scoort tegen zwakke tegenstanders ja. RvP is veel beter, dat ziet een blinde aap nog.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In dit systeem heb je veel en veel meer aan Huntelaar. Welke speler was ook alweer de grootste faalkut op het WK? Juist ja van Persie. Huntelaar scoort altijd en tegen iedere tegenstander.
In FUT misschien niet, in het echt weldegelijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof hij trager is dan Vlaar, maar goed, verder geen zin om die discussie met jou aan te gaan.
Ik zeg ook niet dat hij waardeloos is. Alleen in dit systeem heeft hij geen plek en aangezien Sneijder altijd moet spelen vind ik dat hij er niet in hoort.quote:
Sneijder moet altijd spelenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij waardeloos is. Alleen in dit systeem heeft hij geen plek en aangezien Sneijder altijd moet spelen vind ik dat hij er niet in hoort.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:32 schreef marcie216 het volgende:
haha ik zit het filmpje van KSI te kijken.
We're getting close for messi.
Elia is black and messi is white
We're getting close
haha geweldig!
Waarom zou sneijder altijd moeten spelen? Is het hele seizoen hopeloos uit vorm geweestquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij waardeloos is. Alleen in dit systeem heeft hij geen plek en aangezien Sneijder altijd moet spelen vind ik dat hij er niet in hoort.
Hij is een neus en nog subjectiever dan mijquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom zou sneijder altijd moeten spelen? Is het hele seizoen hopeloos uit vorm geweest.
dan ik*quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is een neus en nog subjectiever dan mij
Ja, zeker omdat hij uit hun jeugd kwam......quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:33 schreef Toefjes het volgende:
Kritiek op RvP doet zeer bij de Feijenoorders, en kritiek op KJH doet zeer bij de Ajacieden.
Anders kon je 4-2-2-2 spelen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:32 schreef Thorb het volgende:
Omdat Sneijder speelt moet RvP niet. Ja logisch. Anders Van Rhijn nog erin en Anita mee, misschien nog Boerrigter LW?
Nou, schieten niets op met deze discussie. Zullen we Bert laten beslissen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, zeker omdat hij uit hun jeugd kwam......
Ik zeg nergens dat Sneijder niet opgesteld moet worden, dat maak jij ervan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Anders kon je 4-2-2-2 spelen.
@ VDM beter stellen we Robben ook niet op die scoort nooit op belangrijke momenten zie de finale van het WK en de CL.
quote:
Sneijder als wide CAM?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Anders kon je 4-2-2-2 spelen.
@ VDM beter stellen we Robben ook niet op die scoort nooit op belangrijke momenten zie de finale van het WK en de CL.
Nee, op naar de 1000 tochquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, schieten niets op met deze discussie. Zullen we Bert laten beslissen?
quote:
Nee, zo ben ik niet. Ik ben niet zo triest als die knaap die de hele avond loopt af te beren op Huntelaar en Sneijder!quote:
Toch kwaliteit, die jeugdopleiding van AZquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:37 schreef vandermar het volgende:
ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON KANNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!
Nee ik zei dat Sneijder altijd moet spelen van Bert. 4-2-2-2 met Ibi en Robben op de vleugel zou goed werken. Maar dat gaat nooit gebeuren is Sneijder te belangrijk voor met zijn traptechniek en kwaliteiten als spel verdelerquote:
Klopt! Vroeger slapen in een ajax pyjama en nu die club verketterenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toch kwaliteit, die jeugdopleiding van AZ
Ik heb hem in 4231, zeg maar als je 'm wilt lenen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:37 schreef Lindgren. het volgende:
23k voor El Kabir betalen?Is ie dat waard?
Iedereen mag reageren behalve GJE, die heeft 'm niet lang genoeg uitgetest.
Ja, dat zagen wij wel toen hij die bal richting Robben wilde trappen..... of wilde hij de bal precies daar op de tribune leggen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee ik zei dat Sneijder altijd moet spelen van Bert. 4-2-2-2 met Ibi en Robben op de vleugel zou goed werken. Maar dat gaat nooit gebeuren is Sneijder te belangrijk voor met zijn traptechniek en kwaliteiten als spel verdeler
Heb 'm al gekocht.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik heb hem in 4231, zeg maar als je 'm wilt lenen.
Ik heb er niet super veel mee gespeeld maar ik vond hem erg goed. Pace & skills & afmaken
Je wil 4-2-2-2 met Afellay en Robben op de vleugels en Huntelaar en RVP in de spits en dan Sneijder? Als cdm neem ik aan, kan je hem net zo goed nu als cdm doen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee ik zei dat Sneijder altijd moet spelen van Bert. 4-2-2-2 met Ibi en Robben op de vleugel zou goed werken. Maar dat gaat nooit gebeuren is Sneijder te belangrijk voor met zijn traptechniek en kwaliteiten als spel verdeler
quote:
Heeft ze gewonnen? De 2e set ging ze met 2-6 aan het gasquote:
6-2 in de derdequote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heeft ze gewonnen? De 2e set ging ze met 2-6 aan het gas
Als een bazin 6-2 de 3e set gewonnenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heeft ze gewonnen? De 2e set ging ze met 2-6 aan het gas
Geen Sneijder maar dat gaat nooit gebeuren. Als Sneijder waardeloos speelt de eerste 2 wedstrijden mag hij er van mij direct uit.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je wil 4-2-2-2 met Afellay en Robben op de vleugels en Huntelaar en RVP in de spits en dan Sneijder? Als cdm neem ik aan, kan je hem net zo goed nu als cdm doen.
Hij geeft 1 goede bal en jij kwam je gelijk halen. Wat wil je nou?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geen Sneijder maar dat gaat nooit gebeuren. Als Sneijder waardeloos speelt de eerste 2 wedstrijden mag hij er van mij direct uit.
VDM hij geeft een slechte bal en daar beoordeel je hem op? Jij snapt echt geen klap van voetbal. Hij heeft ook het meeste bal contact de hele pot lang.
Hij geeft ze de hele wedstrijd gek. Jij snapt niets van voetbal dat is een ding wat zeker isquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij geeft 1 goede bal en jij kwam je gelijk halen. Wat wil je nou?
Ik geef je helemaal gelijk. Kan je weer lekker je ergens gaan afberen op dat kaboutertje en zijn boerenvriend.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij geeft ze de hele wedstrijd gek. Jij snapt niets van voetbal dat is een ding wat zeker is
Volgens mij 1 doelpoging van een meter of 30 die naast ging en dat was hetquote:
Het zit diep he, jij kan nooit neutraal naar een wedstrijd kijken of een discussie voeren zonder je Feyenoord bril op te zetten.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik geef je helemaal gelijk. Kan je weer lekker je ergens gaan afberen op dat kaboutertje en zijn boerenvriend.
Iets met ajax en een bril.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zit diep he, jij kan nooit neutraal naar een wedstrijd kijken of een discussie voeren zonder je Feyenoord bril op te zetten.
Je hebt helemaal gelijk. Want oooo, jij bent zo vreselijk objectief!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zit diep he, jij kan nooit neutraal naar een wedstrijd kijken of een discussie voeren zonder je Feyenoord bril op te zetten.
Wibra was bezet?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee joh, houdt hij ook weer eens de nul dit seizoen
Zeman trouwens nieuwe coach Roma
Ja kan er moeilijk wat aan doen dat Sneijder zo goed is. Bovendien geef ik zelf al aan dat Sneijder van mij er best uit mag als hij niet presteert.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Want oooo, jij bent zo vreselijk objectief!
nou, nu is het genoeg.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja kan er moeilijk wat aan doen dat Sneijder zo goed is. Bovendien geef ik zelf al aan dat Sneijder van mij er best uit mag als hij niet presteert.
Sorry je bent nog te groen. Wellicht willen ze je wel bij FC Pino.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:57 schreef RavioliPunch het volgende:
Weet niet of er nog plaats is, maar kan ik ook bij een club?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:56 schreef Toefjes het volgende:
Hey, waarom ben ik manager van FC Leverworst?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:21 schreef Pino0 het volgende:
Als dit topique heel hard gaat en er komt een nieuwe, kan iemand, als ik er dan niet ben, Pino zegt sorry invoeren als TT?
Ik zal niet meer ragen want dat doe ik al ingame
x
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:49 schreef Pino0 het volgende:
Gescripte EA
Mocht ooit de aarde vergaan is het eerste wat ik ga doen die hoofd director van Fifa opzoeken en hem helemaal tot pulp schoppen.
Ik kreeg ook een goal tegen en die man liep op mijn verdediger af en in de herhaling zag ik dat hij een heel klein tikje opschoof met zijn lichaam en bal en het was geen body feint, was het gewoon een dribbel dan?
Als je dat onder de knie hebt krijg je een 100-0-0 record..
Snap ik, als er toch een club is houd ik me aanbevolen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Sorry je bent nog te groen. Wellicht willen ze je wel bij FC Pino.
Nope. Moet je naar club > Spelersselectie > Random mannetje aanklikken > Aanstellen tot manager > leavenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
GJE< heb jij mij manager gemaakt van Leverworst? Hoe kom ik daar weer van af?
Misschien ben je de enige die erin zitquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
GJE< heb jij mij manager gemaakt van Leverworst? Hoe kom ik daar weer van af?
Ps3 hè?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:58 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Snap ik, als er toch een club is houd ik me aanbevolen.
Kan je goed tegen je verlies? Zo niet dan raad i kje aan om naar een andere club te gaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:58 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Snap ik, als er toch een club is houd ik me aanbevolen.
Van mij mag je meespelenquote:
Koenoostbroek is nu manager. Succes Koenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Misschien ben je de enige die erin zit? Je kan het overdragen via manager menu of je gaat uit de club.
Doe eens niet zo fucking arrogantquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kan je goed tegen je verlies? Zo niet dan raad i kje aan om naar een andere club te gaan.
door aa9skillz, had een video over hem gemaakt. Net nu ik hem nodig hebquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Volgens mij wordt IF Eninho gepricefixed, dus ik pikte er 1 op voor 18.5k. Goedkoopste BIN is 25k
Wat zijn de silver IFs van deze week trouwens goedkoop.. die MLS RB is gewoon bijna discard value. Ook pikte ik IF Xisco op voor 9k terwijl hij er al 20 minuten op stond en hij werd net verkocht voor 14.750. Traden met IFs blijft toch wel makkelijk
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Van mij mag je meespelen
Stuur maar even een vriendenverzoek.
Heb je enige ervaring met verliezen?
Het is toch zo? Waarom denk je dat we allemaal weg zijn gegaan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe eens niet zo fucking arrogant
De arrogantiequote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kan je goed tegen je verlies? Zo niet dan raad i kje aan om naar een andere club te gaan.
Omdat jullie zo graag samen wilden spelen zonder mijquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het is toch zo? Waarom denk je dat we allemaal weg zijn gegaan?
Ik speel vaak FIFA maar geen virtuele prof.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Van mij mag je meespelen
Stuur maar even een vriendenverzoek.
Heb je enige ervaring?
Het niveauverschil tussen Pino en Dutchies is net zo groot als die van Nederland en Noord-Ierland.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:01 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Ik ragequit nooit in ieder geval..
Ik zette die van mij erop voor 23.750 en 2 minuten daarna zet iemand er 1 op voor 21k BINquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
door aa9skillz, had een video over hem gemaakt. Net nu ik hem nodig heb
Tja, je kunt ook tegen Noord Ierland oefenen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:00 schreef Thorb het volgende:
2-0 voor Turkije, gaat goed daar bij Portugal (eerst al gelijk tegen Macedonie)
misschien?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:05 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom misschien zo jongens.. clubbers.
Kon niet, die had Nederland alquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tja, je kunt ook tegen Noord Ierland oefenen.
Kwam tijdens HH IF Keita en SIF Muller tegen voor 10/20k onder gemiddelde prijsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
En verkocht voor 23.750, nu wordt hij ook gepricefixed
Ik ging een beetje random naar IFs zoeken en dat levert dus blijkbaar winst op.
Zeker voor de sportieve uitdaging en niet voor het geld he.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:09 schreef Toefjes het volgende:
Wel een mooie stap in mijn carriere, van FC Leverworst naar Dutchies. "ik heb een mooie tijd gehad bij FC Leverworst, maar een stapje hogerop is altijd mooi, en eerlijk is eerlijk, elke voetballer wilt ook wel een keertje winnen" zei spelverdeler Klaas Toefjes met een knipoog.
Dit. Xbox is hier veel beter in.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:10 schreef vandermar het volgende:
Clubben is kut, ik vind ouwehoeren in een party zo nu en dan wel grappig.
Dat mis ik wel een beetje bij de ps3quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:10 schreef vandermar het volgende:
Clubben is kut, ik vind ouwehoeren in een party zo nu en dan wel grappig.
Uiteraard, niet voor de coins. Ook de geruchten dat de club bezig is met het binnenhalen van Quel heeft een invloed gehad op mijn beslissing.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zeker voor de sportieve uitdaging en niet voor het geld he.
Ouwe geilbakquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Uiteraard, niet voor de coins. Ook de geruchten dat de club bezig is met het binnenhalen van Quel heeft een invloed gehad op mijn beslissing.
Niet waar. Mijn ik ben ook goed.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:14 schreef Rijst het volgende:
Laat Quel maar lekker bij Pino blijven. De enige goede speelster daar.
Ben jij een vrouw?quote:
Ik vind hem wel een baas jaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:18 schreef DutchSL het volgende:
John de Wolf op TV, vandermar komt klaar?
Die twee in het oranje zijn wat minderquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een baas jaal vind ik dat vrouwtje in het zwart leuker
Carnaval hoerenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die twee in het oranje zijn wat minder.
http://www.watkijkjij.tv/(...)_gwen_op_gossip_xxl/quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een baas jaal vind ik dat vrouwtje in het zwart leuker
Wat moet hij dan zeg, 'Deze twee drachtige draken' ofzoquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:20 schreef DutchSL het volgende:
In het begin van het filmpje zei hij ook "deze twee prachtige dames", ik:
Ik zie alleen bij ajax een vrouwtje rondlopen (anita) voor de rest alleen maar mannen hoor.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:21 schreef EVH001 het volgende:
Waarom zijn er trouwens geen vrouwelijke VP's te maken. Wat nou als ik een vrouwelijke fifa-speelster zou zijn??
Geslachtsracisme.
Je bedoelt Anouk (Hoogendijk)?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zie alleen bij ajax een vrouwtje rondlopen (anita) voor de rest alleen maar mannen hoor.
Nee, dan zou ik dat wel hebben gezegd. Als ik Anita zeg dan bedoel ik Anita!quote:
Geen idee, zeiden beide dat ze na NL konden. Zijn iig alvast met 3.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik dat wel hebben gezegd. Als ik Anita zeg dan bedoel ik Anita!
Wel knap though
[ afbeelding ]
Zal eraan liggen wie er allemaal meedoetquote:
Wel shiny hoop ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:32 schreef Toefjes het volgende:
Nou ja, in edit pro was mn pro 75, en nu zie ik staan 71 overall. Ben gewoon een silver
niet klagen, sommige wachten jaren op hun debuut ;Pquote:
folden, je hebt niks.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:44 schreef DutchSL het volgende:
Ik speel nu poker, totaal niet goed hier in.
Klaver vier en koning in mijn hand en klaver 7 + 2 rode vijfen op de tafel.
Folden of dorogaan?
Daar gaan alle FUT muntenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:45 schreef DutchSL het volgende:
schoppen koning30 gebet
gvd heeft iemand 4 of a kind 5
Folden.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:46 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb nu 2 ruiten en er liggen drie ruiten op tafel, dat is goed toch?
Ja. Google het anders even.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:46 schreef DutchSL het volgende:
Flush, ja dus.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:46 schreef DutchSL het volgende:
Had het vermoeden al, maar Fut coins was wel leuk geweestquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het is Red Dead Redemptiongeen echt geld dus
Ik dacht echt geldquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het is Red Dead Redemptiongeen echt geld dus
Wie wil nou zo'n kut spelquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:54 schreef Fuszy het volgende:
Iemand fifa 12 kopen?altijd leuk een tweede versie
Gewoon een paar potjes tegen GJE spelen en je bent weer de oudequote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:56 schreef Fuszy het volgende:
Ik kan het beter verkopen voordat ik helemaal door het lint ga. Ervaar al langere tijd gene plezier meer.
Waarschijnlijk ben ik gewoon kapot slecht, maar goed.... we zien wel weer met fifa 13.
Mijn record tegen GJE is ook negatief, dus dat helpt nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gewoon een paar potjes tegen GJE spelen en je bent weer de oude
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mijn record tegen GJE is ook negatief, dus dat helpt niet
Oké, je bent niet meer te redden. Verkoop het maar gauw.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
?????quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Serieus hoor. Volgens mij heb ik 1x van hem gewonnen en hebben we 3 of 4 keer gespeeld. Dat was in het begin. Beter ben ik niet geworden, want het gaat alleen maar slechter.quote:
Meer verloren dan gewonnen. Zo beter?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
?????
negatief
I negatief Uitspraak: nexaˈtif Bijvoeglijk naamwoord 1 kritisch en afwijzend. Antoniem: positief `een negatieve boekbespreking` 2 als iets ontbreekt of kleiner is dan nul. Antoniem: positief `een negatieve uitslag van een test` `een negatief financieel...
Mocht je het niet weten.
Zal zo ff doen, ben met een maatje H2Hquote:
Heb je het net gemaakt en wil je nu alweer kappenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:01 schreef Fuszy het volgende:
Iemand interesse in één van deze spelers?
[ afbeelding ]
of toevallig in het hele team.
Nee, niet gratis.
Wat leuk dat je je team gratis weggeeft, ik ben wel geinteresseertquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:01 schreef Fuszy het volgende:
Iemand interesse in één van deze spelers?
[ afbeelding ]
of toevallig in het hele team.
Nee, niet gratis.
Jij moet echt leren lezen. De vorige keer was je ook al niet grappig.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat leuk dat je je team gratis weggeeft, ik ben wel geinteresseert
Sorryquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jij moet echt leren lezen. De vorige keer was je ook al niet grappig.
Geïnteresseerd.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat leuk dat je je team gratis weggeeft, ik ben wel geinteresseert
SIF Mullahquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:03 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn teammoet alleen nog even een vervanger van Gotze!
Nee, heb ik net verkocht. Hij kon mij niet bekoren, was nauwelijks in het spel betrokken.quote:
Wat is er mis met Götze dan, vond hem wel chillquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, heb ik net verkocht. Hij kon mij niet bekoren, was nauwelijks in het spel betrokken.
/join #fifa12quote:
Ik zal hem eerst even uittestenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat is er mis met Götze dan, vond hem wel chill
dit dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe heet deze film? Staat zelfs ergens op mijn computer.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:31 schreef laucas het volgende:
Mijn geheugenFear and Loathing Las VegasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe heet deze film? Staat zelfs ergens op mijn computer.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |