Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FUT EK Poulequote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Pappa pappa, ik heb iets ergs gedaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Op school een jointje opsteken en dan misselijk worden. Uit paniek bel je je pa en zeg jet tegen HEM wat ej hebt gedaan. Zijn reactie DOMME TRUT BEN JE OOK. waardoor ze ineens alles eruitkotst.
Wie kent dat filmpje nog van GS?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Op school een jointje opsteken en dan misselijk worden. Uit paniek bel je je pa en zeg jet tegen HEM wat ej hebt gedaan. Zijn reactie DOMME TRUT BEN JE OOK. waardoor ze ineens alles eruitkotst.
Wie kent dat filmpje nog van GS?
Ja die.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 03:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Pappa pappa, ik heb iets ergs gedaan.
Ik heb geblowt
Dikke kotsstraal over d'r eigen tas heen
EEEYquote:Op zaterdag 2 juni 2012 03:03 schreef Tim86 het volgende:
Stomme gans joh BLEEGHHHHHHHHH
Rotterdammers
quote:
die vriendenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 03:02 schreef Tim86 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eel_ergs_gedaan.html
Papa ik heb iets heel ergs gedaan
60-62-63 ofzoquote:Op zaterdag 2 juni 2012 04:23 schreef Tim86 het volgende:
op welk niveau speel je tegen de computer dan?
Het zit je diep he?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 04:29 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Hun hadden 2 schoten op doel en 2 goals.. ik 11. + 20 missers....
Jaquote:
532 Boulahrouz voor 13k opgepikt zeker?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:31 schreef el-blanchito het volgende:
Yeuh Boulahrouz ook weer verkocht, 8K winst
Ik had een tijdje niet gehandeld, maar het is nog steeds simpel
dat is geen moeilijkheidsgraad, speel je amateur of semi pro?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 04:28 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
60-62-63 ofzo
godverdomme na 6x penalties verloren..
Nee, 4321 geloof ik. 25Kquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
532 Boulahrouz voor 13k opgepikt zeker?
Was leuk en ging ook goedquote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
![]()
Moet over een uurtje al weer weg. Half 4 's nachts in bed
![]()
Hoe was clubben gister?
Oh, mensen gamen hier tot 5:30 door!
Ah, zag er laatst 3 van 5atb gaan voor 13kquote:
Heb je die niet gehaald?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ah, zag er laatst 3 van 5atb gaan voor 13k
Ik wel hoor. Ik open die vensters ook altijd expres om iets leuks te zienquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:19 schreef Rijst het volgende:
Maar als ik zeg dat ik expres die venster heb geopend dan geloven jullie mij zeker niet
quote:
Ik heb mijne gekocht voor 17k in 4-2-2-2, hoeveel is die waard dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ah, zag er laatst 3 van 5atb gaan voor 13k
Wat een slecht team.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:41 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
nu mis ik alleen nog coins voor Lavezzi
Doe dan Vargas als je iemand wilt die ook kan verdedigen, back van Fiorentina er achter.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:36 schreef Fuszy het volgende:
NIF Bonucci heb ik al, maar de IF is dus 27k. NIF Chiellini kan ik kopen in een 4 at the back formatie voor 8,5k en voor 15k ofzo in een 4-1-2-1-2. Volgens mij krijg ik hem wel op 9 chem met een triple link.
Niet dus... dan maar Bonucci naast Chiellini en Lavezzi op de flank ipv Zhirkov
quote:
haha nee je verdediging is echt kut. Nagamoto en Bonucciquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]dank je. Hiermee kan ik misschien nog wel tegen je spelen. Is beter dan die 5 at the back.
Net geprobeerd, maar dat kan niet. De CDM heeft blijkbaar een link met de CAM. Wist ik helemaal niet. Die heeft nu 7 chem.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Doe dan Vargas als je iemand wilt die ook kan verdedigen, back van Fiorentina er achter.
Klopt ja.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Net geprobeerd, maar dat kan niet. De CDM heeft blijkbaar een link met de CAM. Wist ik helemaal niet. Die heeft nu 7 chem.
Of het is weer net zoals bij 3-4-1-2 dat het alleen in de webapp zo is. Moet je even nakijken op de console dan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nooit rekening mee gehouden, dus altijd geluk gehad met Chem blijkbaar.
Niets, als je verder maar 5 andere nationaliteiten op je bank zet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:53 schreef marcie216 het volgende:
wat zijn de eisen van het nieuwe 7500 toernooi?
Ooh oke..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niets, als je verder maar 5 andere nationaliteiten op je bank zet.
Dat wist ik niet eens. Ik ga ook maar eens proberen dan. En als ik hem win dan geef ik de prijs weg.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niets, als je verder maar 5 andere nationaliteiten op je bank zet.
Geen zin om mijn console aan te zetten.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Of het is weer net zoals bij 3-4-1-2 dat het alleen in de webapp zo is. Moet je even nakijken op de console dan.
Ik zie nergens een IF Zwaanswijk staanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:05 schreef Pino0 het volgende:
Hopen dat er snel een inform Zwaanswijk met 4-2-2-2 komt
Of hoe duur zijn formatie kaartjes? Op PS3 staan er 2 met een buy now van 22k. Is dat het waard?(zwaanswijk)
Ik had hem voor 20k gekocht een aantal maanden geleden. Ik vond het een zeer goede verdediger, maar alleen naast een snellere zoals Donk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:05 schreef Pino0 het volgende:
Hopen dat er snel een inform Zwaanswijk met 4-2-2-2 komt
Of hoe duur zijn formatie kaartjes? Op PS3 staan er 2 met een buy now van 22k. Is dat het waard?(zwaanswijk)
Die past niet in mijn team of ik moet hem weer omgooien en dan ben ik weer terug bij af.quote:
Paolo de Ceglie natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:15 schreef Fuszy het volgende:
Wat is dan de beste LB van Italië wanneer je Taiwo niet kunt betalen? Balzaretti?
Zeg dan gewoon Serie A.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die past niet in mijn team of ik moet hem weer omgooien en dan ben ik weer terug bij af.
'Als hij Taiwo niet kan betalen'. Was misschien niet heel duidelijk, maar wel logisch dat het Serie A moest zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon Serie A.Armero of Balzaretti dan.
quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die past niet in mijn team of ik moet hem weer omgooien en dan ben ik weer terug bij af.
Zijn er nu af allebeiquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:07 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik zie nergens een IF Zwaanswijk staan
Ben net begonnen met traden, heb een 50k Nederlands silver team en een 3k bronze englishquote:
Hij twijfelde nog. Bovendien kon ik er ook goed 1 gebruiken in mijn team en die ander is dan de enige op de markt. Die is dan meer waard dan 20Kquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:28 schreef Thorb het volgende:
Wel aardig dat als je weet dat iemand anders er eentje wou gaan kopen, ze allebei weg te halen.
Mijn wekker ging gewoon weer om 05.00 hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
![]()
Moet over een uurtje al weer weg. Half 4 's nachts in bed
![]()
Hoe was clubben gister?
Oh, mensen gamen hier tot 5:30 door!
Was die mooier dan die van gister?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:12 schreef Lindgren. het volgende:
Longshot van een meter of 40 met Hernanes.
Haha, ja dat sowieso.quote:
Waarschijnlijk lengte + workrate (maar ik heb ze beide niet gehad)quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:14 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Mij lijkt het dat balzaretti beter is dan de ceglie. Wat maakt de ceglie dan beter? Dat hij groter is?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:19 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kreeg meteen na die goal een berichtje met alleen: mate wtf? Zal 'm even uploaden.
schiet eens op johquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:20 schreef Lindgren. het volgende:
Na de wedstrijd nog een: "Well played, ur last 2 goals were rediculous"
Ik vond die tweede niet zo heel bijzonder..Even uploaden nu.
duurt langquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:20 schreef Lindgren. het volgende:
Na de wedstrijd nog een: "Well played, ur last 2 goals were rediculous"
Ik vond die tweede niet zo heel bijzonder..Even uploaden nu.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:23 schreef Rijst het volgende:
Geen PVR hebben
Heavy RainEerst sta je nog met een pistool in je hand om iemand te arresteren 5 minuten later verschoon je een baby's luier
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:25 schreef GuRBuH het volgende:
[..]NEE ECHT? OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat primaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:28 schreef Rijst het volgende:
Hoe kan je nou leren met AC/DC op de achtergrond?
Vroegahhh nog veel naar geluisterd. Vind het nog steeds wel leuk eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:30 schreef Thorb het volgende:
Kijk Rijst je zou de muziek van Fuszy onder je stream moeten hebben
Luister nu zelf Kaiser Chiefs
Noh echt? Komt vast niet omdat je m geselecteerd hebtquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:33 schreef Fuszy het volgende:
Mijn achterhoede![]()
[ afbeelding ]
De RB heeft geen link
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:34 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Noh echt? Komt vast niet omdat je m geselecteerd hebt
die twee van toto heb ik nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:41 schreef Vijf_voor het volgende:
Fuszy:
Mark knopfler - border reiver
Toto - Home of the brave - Live amsterdam![]()
Toto - Intro/Medley - Live amsterdam
Dat, lees ik wel vaker.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:42 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben klaar met Fifa 12, alles verkopen nog wat geld ervoor krijgen en de hele zomer geen voetbal spelen zodat ik er in Fifa 13 weer zin in heb (of niet, dan koop ik hem oko niet).
Ik heb al 2 weken ofzo geen FIFA meer gespeeld, ben wel ff klaar met die scripted rommelquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:42 schreef DutchSL het volgende:
Twee wedstrijden H2H gespeeld, wat een achterlijke kut wedstrijden zijn dat, elke wedstrijd handicap. 90 minuten aanvallen tegen ultra defensive teams die in de 80 minuut opeens ultra attacking spelen en dan 2x scoren in beide gevallen. maar in FUT is het ook al niet veel beter de laatste tijd, of het zijn zulke wedstrijden of je speelt tegen n00bs die je met 8-0 van het veld veegt.
Ik ben klaar met Fifa 12, alles verkopen nog wat geld ervoor krijgen en de hele zomer geen voetbal spelen zodat ik er in Fifa 13 weer zin in heb (of niet, dan koop ik hem oko niet).
Rustigquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:42 schreef DutchSL het volgende:
Twee wedstrijden H2H gespeeld, wat een achterlijke kut wedstrijden zijn dat, elke wedstrijd handicap. 90 minuten aanvallen tegen ultra defensive teams die in de 80 minuut opeens ultra attacking spelen en dan 2x scoren in beide gevallen. maar in FUT is het ook al niet veel beter de laatste tijd, of het zijn zulke wedstrijden of je speelt tegen n00bs die je met 8-0 van het veld veegt.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
die twee van toto heb ik niet. Mark knopfler is toegevoegd.
En dan post je 'm eindelijk en reageert er niemand.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:27 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/123622955
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:04 schreef n0ir het volgende:
Hadden mensen in fifa11 ook het idee dat het scripted was met handicaps en momentum of is dat pas vanaf dit jaar?
Problemen mee? Zo ja, I don't give shit!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:12 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zegt degene die hier laatst zowat een FIFA-suicidenote schreef
Wat wil je hebben voor Thiago Silva?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:13 schreef DutchSL het volgende:
http://imgur.com/a/0C8nA
Als je interesse hebt in 1 of meerdere spelers, zeg het maar, ik verkoop ze voor vriendenprijsjes (als ik je lief vindt tenminste), niet gelijk een speler van 100k voor 10k ofzo, maar wel een leuke korting.
Bale en Torres zijn al vergeven aan Fuszy (die had hij ooit aan mij gegeven).
geen idee, heb ze beide gehad, de Ceglie was beter. Zal wel weer gevalletje misleidende ratings zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:14 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Mij lijkt het dat balzaretti beter is dan de ceglie. Wat maakt de ceglie dan beter? Dat hij groter is?
Of je pakt zelf de lapo?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:21 schreef Pino0 het volgende:
Als dit topique heel hard gaat en er komt een nieuwe, kan iemand, als ik er dan niet ben, Pino zegt sorry invoeren als TT?
Ik zal niet meer ragen want dat doe ik al ingame
x
IF Fellaini, IF Ogbonna en Thiago Silva.. Wat moeten die kosten? Apart?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:13 schreef DutchSL het volgende:
Als je interesse hebt in 1 of meerdere spelers, zeg het maar, ik verkoop ze voor vriendenprijsjes (als ik je lief vindt tenminste), niet gelijk een speler van 100k voor 10k ofzo, maar wel een leuke korting.
Ik heb je wel door jongen, niet de spelfout verbeteren omdat je bang bent dat hij je anders niet aardig vindtquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
IF Fellaini, IF Ogbonna en Thiago Silva.. Wat moeten die kosten? Apart?
luek0n filmpjen hoor lindgern nou grgrquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En dan post je 'm eindelijk en reageert er niemand.ZEIKERDS.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb je wel door jongen, niet de spelfout verbeteren omdat je bang bent dat hij je anders niet aardig vindt
Ja, packlimit van 1 per HHquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die waren er vorig jaar 1x ja. Komen die vandaag weer uit ofzo?
Ze doen nu echt alles om de markt te laten crashen hequote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, packlimit van 1 per HH
http://twitter.com/#!/easportsfifa
Vandaag zijn er weer 2 dus... (morgen wss ook wel vanwege Messi)
Ik heb nog een CM nodig, hoeveel vraag je voor die Belg op de vijfde foto?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:13 schreef DutchSL het volgende:
Tsja, mijn duurste speler nu is geloof ik 40k, de rest rond de 10-20. Valt toch niets aan te doen, als je daaraan blijft denken is het niet leuk meerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze doen nu echt alles om de markt te laten crashen he
Alaba in een pack, daarna NIF McCarthy (die was vorige week nog IF)
De pace braziliaantjes komen inderdaad nog wel erg vaak voor. Vind friendlies daarom leuker, speel je nog tegen toffe teams.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:36 schreef Fuszy het volgende:
De markt wordt steeds goedkoper, maar je blijft dezelfde kut teams terug zien. Zelf zie ik niet zo vaak teams met IF's
Ik open gewoon wat 2.5k silver packs aangezien ik contracten nog wel makkelijk voor 250 kan verkopen en ik had gisteren een IF in een 2.5k silver packquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel onhandig als je packs opent, want winst wordt steeds minder natuurlijk. Prijzen van consumbles schommelen trouwens wel behoorlijk laatste dagen.
hoeveel voor toty buffon?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:13 schreef DutchSL het volgende:
die contracten worden toch instant voor 300 gebind? Als ik ze in brons pakje krijg zijn die zilver contracten voor 300 zo weg.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik open gewoon wat 2.5k silver packs aangezien ik contracten nog wel makkelijk voor 250 kan verkopen en ik had gisteren een IF in een 2.5k silver pack
Ook had ik Ferdinand in een random 5k pack maar ik ga niet meer openen omdat ik dan verlies maak. En dan heb ik natuurlijk ook nog bronze packs om te openen dus ik ben de hele dag weer bezig denk ik
Vanavond nog een keerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:39 schreef DutchSL het volgende:
Sjonge, we hadden die pack opening beter kunnen bewaren voor dit happy hour
Rolexquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:42 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.gsoranje.nl/20(...)woon_twintig_ro.html
GJE is Buffon!
Op de Xbox gaan ze best snel voor 250c BIN, dan maak ik misschien 500 verlies per silver pack en als ik dan een goede speler of kit heb maak ik winst.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
die contracten worden toch instant voor 300 gebind? Als ik ze in brons pakje krijg zijn die zilver contracten voor 300 zo weg.
Haha buffon = baws!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:42 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.gsoranje.nl/20(...)woon_twintig_ro.html
GJE is Buffon!
Hmm oke, als ik zou was zou ik eens 300 proberen (niet dat die 50 coins zoveel uitmaken, mja)quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op de Xbox gaan ze best snel voor 250c BIN, dan maak ik misschien 500 verlies per silver pack en als ik dan een goede speler of kit heb maak ik winst.
Dan moet ik een uur wachten tot ze verkopen, ik wil gewoon snel packs openenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hmm oke, als ik zou was zou ik eens 300 proberen (niet dat die 50 coins zoveel uitmaken, mja)
Hoeveel wil je voor SIF Navas?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:13 schreef DutchSL het volgende:
Oke, bij mij zijn ze toch echt binnen 5 min wegquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moet ik een uur wachten tot ze verkopen, ik wil gewoon snel packs openen
jouw muzieksmaakquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:27 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo nu is het tijd om te leren. Mocht je nog tips hebben, dan hoor ik het graag
hebben ze dat al eerder gedaan dan? zit er sowieso wat bij van waarde of is de kans groot dat je 80k verlies maakt?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:58 schreef DutchSL het volgende:
Ik had op 1 januari Messi in een pakje in zo'n pakje van 100 (of waren die 50?) k met IF Sirugu er nog bij
Wat mijn PS3 uitverkoop betreft, het werkt alleen voor mensen in mijn vriendenlijst kom ik nu achter, nu nog toevoegen heeft geen zin want ik heb de disc niet en je moet eerst een keer in het spel gaan voordat je kunt trade offeren.
Zeker nu is de kans 99% dat je dik verlies maakt, maar als je van een gok houdt dan moet je dit doen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:59 schreef stoereboii het volgende:
[..]
hebben ze dat al eerder gedaan dan? zit er sowieso wat bij van waarde of is de kans groot dat je 80k verlies maakt?
ja prijzen zijn echt ziek gedaald. ik durf het niet aan denk ikquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zeker nu is de kans 99% dat je dik verlies maakt, maar als je van een gok houdt dan moet je dit doen.
Jammer...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:58 schreef DutchSL het volgende:
Ik had op 1 januari Messi in een pakje in zo'n pakje van 100 (of waren die 50?) k met IF Sirugu er nog bij
Wat mijn PS3 uitverkoop betreft, het werkt alleen voor mensen in mijn vriendenlijst kom ik nu achter, nu nog toevoegen heeft geen zin want ik heb de disc niet en je moet eerst een keer in het spel gaan voordat je kunt trade offeren.
ja klopt wel. na 4 15k packs heb je ook 28 rares en daar heeft bijna niemand goede uit. trouwens 28 rares voor 60k tegenover 24 rares uit 100k, halloooooooquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als een speler als Evra niet eens 2k meer waard is weet je dat het bijna onmogelijk is om winst te maken uit een 100k pack of je moet heel veel geluk hebben.
Dit zijn 24 rare spelers. Dat kunnen ook contracten, managers etc zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja klopt wel. na 4 15k packs heb je ook 28 rares en daar heeft bijna niemand goede uit. trouwens 28 rares voor 60k tegenover 24 rares uit 100k, hallooooooo
Torres denk ik. Vind ik de beste BPL spits ook al zijn er heel veel.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:04 schreef Longcat. het volgende:
Mijn squad tot nu toe.
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#c7lEMcENbdDZz
Zoek nu nog een spits
ah ja niet bij stilgestaan, maar wel veel minder itemsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dit zijn 24 rare spelers. Dat kunnen ook contracten, managers etc zijn
Dat maakt mij niks uit want ik had ook Ferdinand als enige rare in een 5k pack gisterenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja klopt wel. na 4 15k packs heb je ook 28 rares en daar heeft bijna niemand goede uit. trouwens 28 rares voor 60k tegenover 24 rares uit 100k, hallooooooo
tja... is dat trouwens deze week met die zieke engelse IF cam bronze?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat maakt mij niks uit want ik had ook Ferdinand als enige rare in een 5k pack gisteren
En ik opende een aantal silver Jumbos (5 packs ofzo, 35 rares dus) met niks bijzonders en toen in een 2.5k pack had ik ineens een IF.
Ja, had ikquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:07 schreef stoereboii het volgende:
[..]
tja... is dat trouwens deze week met die zieke engelse IF cam bronze?
hoeveel gaat ie voor en uit welk pack? mss koop ik een paar packs, doe er elke dag ong 10 openquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:10 schreef Longcat. het volgende:
Iemand torres te koop voor een goedkoop prijsje?
Xbox uit 400c pack verkocht voor 157k (cam 433). 10 pakjes per dag is niet echt veel manquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:09 schreef stoereboii het volgende:
[..]
hoeveel gaat ie voor en uit welk pack? mss koop ik een paar packs, doe er elke dag ong 10 open
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:10 schreef Longcat. het volgende:
Iemand torres te koop voor een goedkoop prijsje?
Nah xbox hier, Bij xbox is het rond de 16k, Maar ik heb maar ongeveer 12kquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
PS3 en of het een goed prijsje is. Geen idee. Wel de goedkoopste BIN
157k?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Xbox uit 400c pack verkocht voor 157 (cam 433). 10 pakjes per dag is niet echt veel man
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind je UI nog steeds geniaalquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:12 schreef stoereboii het volgende:
[..]
157k?na hoeveel packs? denk dat ik ze gewoon alle 25 koop en de rest er voor 150 bin opzet met cheat engine, heb ik sws winst, heb ook nog TOTY Zoet te koop staan
ohquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:14 schreef Thorb het volgende:
@Longcat en Ajacied 7, wacht even tot vanavond anders. Tussen 7 en 9 is het HH, dalen prijzen weer.
@SB eerste if in sowieso meer dan 800 pakjes. Van deze week iets van de 150ste
Heb ik net bent gekocht als plaatsvervangerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:14 schreef Thorb het volgende:
@Longcat en Ajacied 7, wacht even tot vanavond anders. Tussen 7 en 9 is het HH, dalen prijzen weer.
Gek, de 4-4-2 formatiekaartjes zijn 1k goedkoper geworden sinds donderdagquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:14 schreef Thorb het volgende:
ach ik probeer het gewoon, maak er toch sowieso winst op itt gold packsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Succes![]()
Er zijn iets van 3000 brons spelers waarvan de meeste veel vaker voorkomen, dus succes
Ik heb ook heel vaak dat ik als ik een speler of bepaalde formatie kaart in een pakje heb die nog vaker in de pakjes daarna krijg ;squote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er zijn ook iets van 3000 silver spelers maar toch krijg ik het voor elkaar om 2x achter elkaar Faye als enige rare te hebben (op 2 verschillende accounts)
ik trek heel vaak Cook, engelse bronze manager, nu zit tp vol, ga over naar ander account en doe de rest over uurtje wel openquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:21 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik heb ook heel vaak dat ik als ik een speler of bepaalde formatie kaart in een pakje heb die nog vaker in de pakjes daarna krijg ;s
Dat heb ik ook ja. Daarom denk ik ook niet dat packs random zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:21 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik heb ook heel vaak dat ik als ik een speler of bepaalde formatie kaart in een pakje heb die nog vaker in de pakjes daarna krijg ;s
haha, zelfde muzieksmaak als de fut-opaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja sorry, daar kan ik ook niks aan doen.
Ik ben ook zo'n 30 jaar te laat geboren denk ikquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, zelfde muzieksmaak als de fut-opa
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
PS3 en of het een goed prijsje is. Geen idee. Wel de goedkoopste BIN in die formatie dan.
quote:
scriptedquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:29 schreef stoereboii het volgende:
ineens trek ik 2 silver contracts na elkaar uit een 400c pack
Het is ook meer een algemeen 'gezelligheidstopic' (meestal dan) dat vooral over voetbal gaat dan een fifa topicquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:29 schreef Toefjes het volgende:
Dutch SL is een echte baasGrappig trouwens dat er meerderen zijn die weinig fifa meer spelen en toch elke dag nog hier posten
Ja idd, meer een verkapte slowchat. Toch leuk dat ze ons al bijna 600 topics onze gang laten gaanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het is ook meer een algemeen 'gezelligheidstopic' (meestal dan) dat vooral over voetbal gaat dan een fifa topic
me 2quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben ook zo'n 30 jaar te laat geboren denk ik
ik heb pas 350 potjes gespeeld totaalquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:29 schreef Toefjes het volgende:
Dutch SL is een echte baasGrappig trouwens dat er meerderen zijn die weinig fifa meer spelen en toch elke dag nog hier posten
Volgens mij heb ik er zelfs minder gespeeld. Zal eens even kijkenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb pas 350 potjes gespeeld totaal
Qua muziek was dat wel beter, maar ik vind het niet erg dat er nu computers en dat soort shit is. Al zal je het ook niet missen als je het niet kentquote:
Tijdens de wedstrijd op start drukke en dan bij teammangement taakverdeling(ofso) daar kan je aangeven wie vrijtrap etc. moet nemen, hoef je maar 1x te doenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:31 schreef Confetti het volgende:
Kan je je set-piece instellingen eigenlijk opslaan op de een of andere manier?
Want bij mij neemt Buffon alles.
School zonder scholieren.com en Wikipediaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Qua muziek was dat wel beter, maar ik vind het niet erg dat er nu computers en dat soort shit is. Al zal je het ook niet missen als je het niet kent
Lol ik opende net 2 jumbo's en daar zat 2x 2 squad fitness inquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:32 schreef stoereboii het volgende:
uit 20 packs nu nog geen enkele squad fitness
Vroeger had je wel iets meer van die onzin opdrachten, als ik mijn ouders moet geloven tenminste. Scholieren.com gebruik ik overigens nooit, staat 99% troep op. Wikipedia gebruik ik voornamelijk de links die eronder staan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
School zonder scholieren.com en Wikipedia
Morgen jaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ging jij nou morgen ook naar Tenacious D of was dat iemand anders?
Scholieren.com gebruik ik voor elk boekverslag dat ik opkrijg hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vroeger had je wel iets meer van die onzin opdrachten, als ik mijn ouders moet geloven tenminste. Scholieren.com gebruik ik overigens nooit, staat 99% troep op. Wikipedia gebruik ik voornamelijk de links die eronder staan.
pff, straks ff 750coins packs openen ook, zit op 1 account nu bijna op de max van 400c packs, ik moet en zal die IF Engelsman deze week hebbenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Lol ik opende net 2 jumbo's en daar zat 2x 2 squad fitness in
We krijgen toch altijd een opdracht waarbij je het niet echt kunt gebruiken en je bent al een half uur bezig al die fouten eruit te halen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Scholieren.com gebruik ik voor elk boekverslag dat ik opkrijg hoor
El Kabir is dan ook gewoon slechtquote:
Fernandez scoorde ik meer mee hoorquote:
Gaat toch voor 2500 (xbox?). Wel vreemd dat je hem 3x achter elkaar hebtquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:43 schreef WezepAFCA het volgende:
Dankzij die KSI gast heb ik nu 4k profit uit 3 400c packs, 3x akinfenwa 4-4-2 allemaal voor 1.5k verkocht.
RAAAAR bij mij niet toen ik ze naast elkaar had staanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Fernandez scoorde ik meer mee hoor
Ik had Casta op ST en Fernandez op CF, echt droomkoppeltje datquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
RAAAAR bij mij niet toen ik ze naast elkaar had staan
Vast wel.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:51 schreef stoereboii het volgende:
er is er nu eentje voor 110k op de markt, zou ik er wat winst op kunnen halen?
Ja, verkopen voor minimaal 140kquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:51 schreef stoereboii het volgende:
er is er nu eentje voor 110k op de markt, zou ik er wat winst op kunnen halen?
JA EN MET 1000k NOG MEER. Nee bedoelde maar dat hij hem voor 140 sowieso wel kwijt kan, 150/160 op dit moment ook nog wel zo te zien.quote:
Ik ben geen Rijst, maar Indioquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:57 schreef Dudeweiser het volgende:
Rijst, wie is de beste middenvelder uit de K-League?
Die gozer met 84 pacequote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
meh hij moet CM staan in 442, weet niet of Indio daar zo geschikt voor is
NIF De Ceglie is ook fokking goedquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:03 schreef Fuszy het volgende:
TOTY de ceglie halen of Welliton inruilen voor Eto'o?
de ceglie is niet veel verschil met z'n NIF vond ik, heb em daarom weer vervangen door Taiwo. zou dus etoo halenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:03 schreef Fuszy het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ken al die gozertjes niet, dus je moet namen noemen.
jawel, maar men gaat het nu romantiseren..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:04 schreef n0ir het volgende:
Hadden mensen in fifa11 ook het idee dat het scripted was met handicaps en momentum of is dat pas vanaf dit jaar?
Kim Park Leequote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ken al die gozertjes niet, dus je moet namen noemen.
Welliton is zó goed, ik weet niet of Eto'o wel een (grote) verbetering is.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:03 schreef Fuszy het volgende:
wacht ff met eninho, aa9skills heeft er net een video over gemaakt dus zal nu wat duurder zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
toch een beetje jammer van die RB.
ik pak toch niet de IF, geen geld, maar de UP Eninho zit niet in FUTheadquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:08 schreef stoereboii het volgende:
[..]
wacht ff met eninho, aa9skills heeft er net een video over gemaakt dus zal nu wat duurder zijn
ah okquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik pak toch niet de IF, geen geld, maar de UP Eninho zit niet in FUThead
4-4-2, de formatie waar je net zo goed de wingers niet kan kopenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Sam5000 had er ooit eenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:08 schreef marcie216 het volgende:
Weet iemand een leuke serie op youtube, van pack only team making
Wil je perse die RM dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
moet wel voor Damja denk ik. Tenzij je een beter team kan maken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moet wel voor Damja denk ik. Tenzij je een beter team kan maken?ik wil wel ff kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |