Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FUT EK Poulequote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Pappa pappa, ik heb iets ergs gedaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Op school een jointje opsteken en dan misselijk worden. Uit paniek bel je je pa en zeg jet tegen HEM wat ej hebt gedaan. Zijn reactie DOMME TRUT BEN JE OOK. waardoor ze ineens alles eruitkotst.
Wie kent dat filmpje nog van GS?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Op school een jointje opsteken en dan misselijk worden. Uit paniek bel je je pa en zeg jet tegen HEM wat ej hebt gedaan. Zijn reactie DOMME TRUT BEN JE OOK. waardoor ze ineens alles eruitkotst.
Wie kent dat filmpje nog van GS?
Ja die.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 03:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Pappa pappa, ik heb iets ergs gedaan.
Ik heb geblowt
Dikke kotsstraal over d'r eigen tas heen
EEEYquote:Op zaterdag 2 juni 2012 03:03 schreef Tim86 het volgende:
Stomme gans joh BLEEGHHHHHHHHH
Rotterdammers
quote:
die vriendenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 03:02 schreef Tim86 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eel_ergs_gedaan.html
Papa ik heb iets heel ergs gedaan
60-62-63 ofzoquote:Op zaterdag 2 juni 2012 04:23 schreef Tim86 het volgende:
op welk niveau speel je tegen de computer dan?
Het zit je diep he?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 04:29 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Hun hadden 2 schoten op doel en 2 goals.. ik 11. + 20 missers....
Jaquote:
532 Boulahrouz voor 13k opgepikt zeker?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:31 schreef el-blanchito het volgende:
Yeuh Boulahrouz ook weer verkocht, 8K winst
Ik had een tijdje niet gehandeld, maar het is nog steeds simpel
dat is geen moeilijkheidsgraad, speel je amateur of semi pro?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 04:28 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
60-62-63 ofzo
godverdomme na 6x penalties verloren..
Nee, 4321 geloof ik. 25Kquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
532 Boulahrouz voor 13k opgepikt zeker?
Was leuk en ging ook goedquote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
![]()
Moet over een uurtje al weer weg. Half 4 's nachts in bed
![]()
Hoe was clubben gister?
Oh, mensen gamen hier tot 5:30 door!
Ah, zag er laatst 3 van 5atb gaan voor 13kquote:
Heb je die niet gehaald?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ah, zag er laatst 3 van 5atb gaan voor 13k
Ik wel hoor. Ik open die vensters ook altijd expres om iets leuks te zienquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:19 schreef Rijst het volgende:
Maar als ik zeg dat ik expres die venster heb geopend dan geloven jullie mij zeker niet
quote:
Ik heb mijne gekocht voor 17k in 4-2-2-2, hoeveel is die waard dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ah, zag er laatst 3 van 5atb gaan voor 13k
Wat een slecht team.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:41 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
nu mis ik alleen nog coins voor Lavezzi
Doe dan Vargas als je iemand wilt die ook kan verdedigen, back van Fiorentina er achter.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:36 schreef Fuszy het volgende:
NIF Bonucci heb ik al, maar de IF is dus 27k. NIF Chiellini kan ik kopen in een 4 at the back formatie voor 8,5k en voor 15k ofzo in een 4-1-2-1-2. Volgens mij krijg ik hem wel op 9 chem met een triple link.
Niet dus... dan maar Bonucci naast Chiellini en Lavezzi op de flank ipv Zhirkov
quote:
haha nee je verdediging is echt kut. Nagamoto en Bonucciquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]dank je. Hiermee kan ik misschien nog wel tegen je spelen. Is beter dan die 5 at the back.
Net geprobeerd, maar dat kan niet. De CDM heeft blijkbaar een link met de CAM. Wist ik helemaal niet. Die heeft nu 7 chem.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Doe dan Vargas als je iemand wilt die ook kan verdedigen, back van Fiorentina er achter.
Klopt ja.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Net geprobeerd, maar dat kan niet. De CDM heeft blijkbaar een link met de CAM. Wist ik helemaal niet. Die heeft nu 7 chem.
Of het is weer net zoals bij 3-4-1-2 dat het alleen in de webapp zo is. Moet je even nakijken op de console dan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nooit rekening mee gehouden, dus altijd geluk gehad met Chem blijkbaar.
Niets, als je verder maar 5 andere nationaliteiten op je bank zet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:53 schreef marcie216 het volgende:
wat zijn de eisen van het nieuwe 7500 toernooi?
Ooh oke..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niets, als je verder maar 5 andere nationaliteiten op je bank zet.
Dat wist ik niet eens. Ik ga ook maar eens proberen dan. En als ik hem win dan geef ik de prijs weg.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niets, als je verder maar 5 andere nationaliteiten op je bank zet.
Geen zin om mijn console aan te zetten.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Of het is weer net zoals bij 3-4-1-2 dat het alleen in de webapp zo is. Moet je even nakijken op de console dan.
Ik zie nergens een IF Zwaanswijk staanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:05 schreef Pino0 het volgende:
Hopen dat er snel een inform Zwaanswijk met 4-2-2-2 komt
Of hoe duur zijn formatie kaartjes? Op PS3 staan er 2 met een buy now van 22k. Is dat het waard?(zwaanswijk)
Ik had hem voor 20k gekocht een aantal maanden geleden. Ik vond het een zeer goede verdediger, maar alleen naast een snellere zoals Donk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:05 schreef Pino0 het volgende:
Hopen dat er snel een inform Zwaanswijk met 4-2-2-2 komt
Of hoe duur zijn formatie kaartjes? Op PS3 staan er 2 met een buy now van 22k. Is dat het waard?(zwaanswijk)
Die past niet in mijn team of ik moet hem weer omgooien en dan ben ik weer terug bij af.quote:
Paolo de Ceglie natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:15 schreef Fuszy het volgende:
Wat is dan de beste LB van Italië wanneer je Taiwo niet kunt betalen? Balzaretti?
Zeg dan gewoon Serie A.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die past niet in mijn team of ik moet hem weer omgooien en dan ben ik weer terug bij af.
'Als hij Taiwo niet kan betalen'. Was misschien niet heel duidelijk, maar wel logisch dat het Serie A moest zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon Serie A.Armero of Balzaretti dan.
quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die past niet in mijn team of ik moet hem weer omgooien en dan ben ik weer terug bij af.
Zijn er nu af allebeiquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:07 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik zie nergens een IF Zwaanswijk staan
Ben net begonnen met traden, heb een 50k Nederlands silver team en een 3k bronze englishquote:
Hij twijfelde nog. Bovendien kon ik er ook goed 1 gebruiken in mijn team en die ander is dan de enige op de markt. Die is dan meer waard dan 20Kquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:28 schreef Thorb het volgende:
Wel aardig dat als je weet dat iemand anders er eentje wou gaan kopen, ze allebei weg te halen.
Mijn wekker ging gewoon weer om 05.00 hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
![]()
Moet over een uurtje al weer weg. Half 4 's nachts in bed
![]()
Hoe was clubben gister?
Oh, mensen gamen hier tot 5:30 door!
Was die mooier dan die van gister?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:12 schreef Lindgren. het volgende:
Longshot van een meter of 40 met Hernanes.
Haha, ja dat sowieso.quote:
Waarschijnlijk lengte + workrate (maar ik heb ze beide niet gehad)quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:14 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Mij lijkt het dat balzaretti beter is dan de ceglie. Wat maakt de ceglie dan beter? Dat hij groter is?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:19 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kreeg meteen na die goal een berichtje met alleen: mate wtf? Zal 'm even uploaden.
schiet eens op johquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:20 schreef Lindgren. het volgende:
Na de wedstrijd nog een: "Well played, ur last 2 goals were rediculous"
Ik vond die tweede niet zo heel bijzonder..Even uploaden nu.
duurt langquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:20 schreef Lindgren. het volgende:
Na de wedstrijd nog een: "Well played, ur last 2 goals were rediculous"
Ik vond die tweede niet zo heel bijzonder..Even uploaden nu.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:23 schreef Rijst het volgende:
Geen PVR hebben
Heavy RainEerst sta je nog met een pistool in je hand om iemand te arresteren 5 minuten later verschoon je een baby's luier
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:25 schreef GuRBuH het volgende:
[..]NEE ECHT? OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat primaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:28 schreef Rijst het volgende:
Hoe kan je nou leren met AC/DC op de achtergrond?
Vroegahhh nog veel naar geluisterd. Vind het nog steeds wel leuk eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:30 schreef Thorb het volgende:
Kijk Rijst je zou de muziek van Fuszy onder je stream moeten hebben
Luister nu zelf Kaiser Chiefs
Noh echt? Komt vast niet omdat je m geselecteerd hebtquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:33 schreef Fuszy het volgende:
Mijn achterhoede![]()
[ afbeelding ]
De RB heeft geen link
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:34 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Noh echt? Komt vast niet omdat je m geselecteerd hebt
die twee van toto heb ik nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:41 schreef Vijf_voor het volgende:
Fuszy:
Mark knopfler - border reiver
Toto - Home of the brave - Live amsterdam![]()
Toto - Intro/Medley - Live amsterdam
Dat, lees ik wel vaker.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:42 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben klaar met Fifa 12, alles verkopen nog wat geld ervoor krijgen en de hele zomer geen voetbal spelen zodat ik er in Fifa 13 weer zin in heb (of niet, dan koop ik hem oko niet).
Ik heb al 2 weken ofzo geen FIFA meer gespeeld, ben wel ff klaar met die scripted rommelquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:42 schreef DutchSL het volgende:
Twee wedstrijden H2H gespeeld, wat een achterlijke kut wedstrijden zijn dat, elke wedstrijd handicap. 90 minuten aanvallen tegen ultra defensive teams die in de 80 minuut opeens ultra attacking spelen en dan 2x scoren in beide gevallen. maar in FUT is het ook al niet veel beter de laatste tijd, of het zijn zulke wedstrijden of je speelt tegen n00bs die je met 8-0 van het veld veegt.
Ik ben klaar met Fifa 12, alles verkopen nog wat geld ervoor krijgen en de hele zomer geen voetbal spelen zodat ik er in Fifa 13 weer zin in heb (of niet, dan koop ik hem oko niet).
Rustigquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:42 schreef DutchSL het volgende:
Twee wedstrijden H2H gespeeld, wat een achterlijke kut wedstrijden zijn dat, elke wedstrijd handicap. 90 minuten aanvallen tegen ultra defensive teams die in de 80 minuut opeens ultra attacking spelen en dan 2x scoren in beide gevallen. maar in FUT is het ook al niet veel beter de laatste tijd, of het zijn zulke wedstrijden of je speelt tegen n00bs die je met 8-0 van het veld veegt.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
die twee van toto heb ik niet. Mark knopfler is toegevoegd.
En dan post je 'm eindelijk en reageert er niemand.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:27 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/123622955
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:04 schreef n0ir het volgende:
Hadden mensen in fifa11 ook het idee dat het scripted was met handicaps en momentum of is dat pas vanaf dit jaar?
Problemen mee? Zo ja, I don't give shit!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:12 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zegt degene die hier laatst zowat een FIFA-suicidenote schreef
Wat wil je hebben voor Thiago Silva?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:13 schreef DutchSL het volgende:
http://imgur.com/a/0C8nA
Als je interesse hebt in 1 of meerdere spelers, zeg het maar, ik verkoop ze voor vriendenprijsjes (als ik je lief vindt tenminste), niet gelijk een speler van 100k voor 10k ofzo, maar wel een leuke korting.
Bale en Torres zijn al vergeven aan Fuszy (die had hij ooit aan mij gegeven).
geen idee, heb ze beide gehad, de Ceglie was beter. Zal wel weer gevalletje misleidende ratings zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:14 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Mij lijkt het dat balzaretti beter is dan de ceglie. Wat maakt de ceglie dan beter? Dat hij groter is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |