Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FUT EK Poulequote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Zij hebben dubbele connectie beide Marokkaans en in het NL elftalquote:
quote:
Daar dacht ik ook al aan, als CMquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zal ik die IF Koevermans die erop staat voor 12k kopen? Ik weet niet wat hij echt waard is, en ik kan hem nu ook niet uittesten
Trouwens, hij lijkt me best een goede CM met 70 passing en long shot taker
vanmiddag twee keer zien gaan voor 7,5kquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zal ik die IF Koevermans die erop staat voor 12k kopen? Ik weet niet wat hij echt waard is, en ik kan hem nu ook niet uittesten
Trouwens, hij lijkt me best een goede CM met 70 passing en long shot taker
Er staat er nu 1 op met 7.5k SP en dat is ook geboden. Die voor 12k BIN is voor de rest de enige op de marktquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vanmiddag twee keer zien gaan voor 7,5k
Hij is al weer weg sinds Sneijder die pass richting 2e ring gafquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:14 schreef DutchSL het volgende:
Zag je dat voetbalgevoel waarmee Sneijder de bal over de achterlijn klungelde
Ja, zie je hoe Willems die Noord-Ierse RM in z'n kontzak heeft?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:17 schreef poker4lifee het volgende:
Het lek is boven jongens, we worden kampioen.
Tegen Ruben Schaken was het een ander verhaalquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, zie je hoe Willems die Noord-Ierse RM in z'n kontzak heeft?![]()
Ja die gevaarlijke Noord-Ierse RM komt er niet voorbij.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, zie je hoe Willems die Noord-Ierse RM in z'n kontzak heeft?![]()
88 pace, vorig jaar had hij zelfs een gold IFquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:17 schreef DutchSL het volgende:
McGinn er nu in, goede bronzen RM die stond in mijn basis
Huntelaar moet altijd in de spits of je moet met twee spitsen spelen. Tegen een Portugal of Duitsland heb je niets aan RvP in de spitsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:19 schreef Toefjes het volgende:
Als Huntelaar nu geen aanspeelbare bal krijgt dan is het duidelijk dat de selectie z'n keuze heeft gemaakt.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Huntelaar moet altijd in de spits of je moet met twee spitsen spelen. Tegen een Portugal of Duitsland heb je niets aan RvP in de spits
Jij snapt er niets van. Je weet dat er geen aanvoer is door middel van voorzetten? Waarom zou je er dan een kopper neerzetten als je een allrounder hebt die veel beter is.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Huntelaar moet altijd in de spits of je moet met twee spitsen spelen. Tegen een Portugal of Duitsland heb je niets aan RvP in de spits
En dan zeggen ze iets over jouquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij snapt er niets van. Je weet dat er geen aanvoer is door middel van voorzetten? Waarom zou je er dan een kopper neerzetten als je een allrounder hebt die veel beter is.
Van Persie is veel beter in een vrije rol en met vleugelspelers heb je imo een type Huntelaar nodig.quote:
Welke wedstrijd kijk jij dat je voorzetten ziet. Of was die bal van Sneijder richting 2e ring een voorzet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van Persie is veel beter in een vrije rol en met vleugelspelers heb je imo een type Huntelaar nodig.
Ook wanneer je vleugelspelers nooit een voorzet geven? Je speelt met een man minder als huntelaar in dit team erin staat. RvP heeft 10000000000000000000000000000000000000x meer toegevoegde waarde.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van Persie is veel beter in een vrije rol en met vleugelspelers heb je imo een type Huntelaar nodig.
\quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:24 schreef Thorb het volgende:
Je kan ook wel doen alsof RvP niet kan koppen, maar dat kan hij wel. Tuurlijk is Huntelaar meer de afmaker, maar doe nou niet alsof Robin niet kan koppen, dan moet je wat meer Arsenal gaan kijken.
Je weet dat je het tegen een eckte eckte heeft die altijd die hard met zijn blote bast in de arena met de rug naar het veld staat te springen hé. Die hebben geen kijk op voetbal.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:24 schreef Thorb het volgende:
Je kan ook wel doen alsof RvP niet kan koppen, maar dat kan hij wel. Tuurlijk is Huntelaar meer de afmaker, maar doe nou niet alsof Robin niet kan koppen, dan moet je wat meer Arsenal gaan kijken.
Ik kijk buiten Feyenoord om ook voetbal. Maar als jij mij gaat vertellen dat Huntelaar het hier beter gaat doen dan RvP dan lach ik je keihard uit. Wanneer heeft Huntelaar tegen een groot land gescoord? Juist, nooit. Hij scoort alleen tegen de kleine landjes.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Want Huntelaar kan alleen koppen? Kijk jij überhaupt wel eens naar voetbal buiten Feyenoord om? Een type Huntelaa maakt je europees kampioen door op de juiste plekken te staan als het telt. Je hebt met Ibi, Robben en Sneijder al meer dan genoeg creativiteit
Kijk jij wel eens voetbal buiten Ajax om (Inter niet nodig want Sneijder is toch geblesseerd). RvP heeft er ook gewoon 37 inliggen dit seizoen? Allemaal creatieve accties zeker.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Want Huntelaar kan alleen koppen? Kijk jij überhaupt wel eens naar voetbal buiten Feyenoord om? Een type Huntelaa maakt je europees kampioen door op de juiste plekken te staan als het telt. Je hebt met Ibi, Robben en Sneijder al meer dan genoeg creativiteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |