Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FUT EK Poulequote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Hoe komen negers in die tijd eigenlijk aan een shop vraag ik mij af ?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:30 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb wat shots genomen, dronken barfight, bind een random neger die me wilde slaan vast met mijn lasso, neem hem mee naar de top van een heuvel waar niemand ons ziet, gooi hem van de klif af, loop naar beneden, release hem, hij loopt weg en ik lasso hem weer naar me toe, keel doorsneden en beroven voor zijn 5 dollar![]()
Blijkt het een shopkeeper te zijn, winkel dicht voor 5 dagen
ik typte verkeerd, zat er bij elke letter een letter naast.quote:
roflquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoe komen negers in die tijd eigenlijk aan een shop vraag ik mij af ?
Dacht ongestraft racist te kunnen zijn, maar nee hoor
Dat klinkt echt lachen johquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoe komen negers in die tijd eigenlijk aan een shop vraag ik mij af ?
Dacht ongestraft racist te kunnen zijn, maar nee hoor
ben je alweer racistischquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat klinkt echt lachen joh
Negers van een berg afgooien![]()
TR gemachtquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het gaat gewoon om het plaatje hoe hij het verteltquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ben je alweer racistischgisteren ook al.
hahaha leuk johquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
klinkt al alsof hij niks waard isquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:35 schreef KC.PSV het volgende:
nog een 100K pack nu een if totw damjanoivic
Kloptquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
hahaha leuk joh
3/4 van Chelsea pleite
discard jaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
klinkt al alsof hij niks waard is
wacht maar, als ik straks dik own met clubs, dan denk je hey die TT klopt zwaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:37 schreef Fuszy het volgende:
100k pakje gekocht
IK KREEG DIT:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Ja brons en silver. Sommige gouden kan je ook wel voor minder oppikken, maar dan moet je geluk hebben.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:37 schreef Fuszy het volgende:
100k pakje gekocht
IK KREEG DIT:Dan heb je hem dus niet gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Sneijder zijn passjes zijn sexy hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:38 schreef Rijst het volgende:
En amar blijven volhouden dat Sneijder beter is dan vdv
Nee, Sneijder is uit vorm.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sneijder zijn passjes zijn sexy hoor
VdV is ook stuk sympathiekerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:38 schreef Rijst het volgende:
VdV kan maar een uur aan..dat schiet ook niet op steeds..zo kansloos.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:38 schreef Rijst het volgende:
Ik wilde Ooijer noemen, maar die is zo vaak gediscard dat hij best zeldzaam is geworden volgens mijquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:38 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ken je er een?
Zou je die kunnen opnoemen?
1 helft voor vdv en andere helft voor van Persie. Maarja zal toch nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
VdV kan maar een uur aan..dat schiet ook niet op steeds..zo kansloos.
Inderdaad, RvP gewoon spelenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
1 helft voor vdv en andere helft voor van Persie. Maarja zal toch nooit gebeuren.
Inderdaad, daar zijn oefenwedstrijden toch ook voor. Iets meer lef zou fijn zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:41 schreef Tim86 het volgende:
Echt jammer dat hij niet een keer dit heeft geprobeerd:
Hunter
Afellay - RvP - Robben
Sneijder - Bommel
Ja hij speelt bij Inter toch ook een beetje ver van de goalquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:41 schreef Tim86 het volgende:
Echt jammer dat hij niet een keer dit heeft geprobeerd:
Hunter
Afellay - RvP - Robben
Sneijder - Bommel
Barca wint tenminste nog af en toequote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:42 schreef stoereboii het volgende:
Belgie speelt als barcelonablijven tikken
Dat denk ik ook, Sneijder moet verder van de goal spelen omdat hij echt een goede lange pass heeft maar zijn korte pass is stukken minder dan die van van der Vaart. Van der Vaart zou imo de beste nr 10 zijn voor NL, veel meer feeling in zijn pass.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja hij speelt bij Inter toch ook een beetje ver van de goal
Ach die Sneijder gaat volgend seizoen toch falen bij Manchester.
Ik zou geen IF nemen omdat die goedkoop is. Het moet bij je team passenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:42 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Zou ik die voor 8k nemen? Of een andere IF?
Zijn snelheid is namelijk niet echt geweldig...
Impotent Barcelonaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:42 schreef stoereboii het volgende:
Belgie speelt als barcelonablijven tikken
Ik zou een IF nemen als 'ie iets toevoegt, niet omdat het een zwart kaartje is.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:42 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Zou ik die voor 8k nemen? Of een andere IF?
Zijn snelheid is namelijk niet echt geweldig...
Inderdaad. Meestal zijn er veel betere en goedkope NIF alternatievenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zou een IF nemen als 'ie iets toevoegt, niet omdat het een zwart kaartje is.
Ja ok, maar ik wil ook een Nederlands team... En ben eigenlijk blutquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zou geen IF nemen omdat die goedkoop is. Het moet bij je team passen
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zou geen IF nemen omdat die goedkoop is. Het moet bij je team passen
Kusjekroel.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Strootman is een typefoutje?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:45 schreef DutchSL het volgende:
Huntelaar
Afellay Persie Robben
Strootman Bommel
Willems - De Jong - Heitinga - Wiel
Krul
De Jong en Heitinga kopen maar schoenen met hoge zolen.
HEALYquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoeveel Noord-Ierse spelers kunnen jullie opnoemen? Ik eigenlijk maar 3 die gold zijn: Hughes, Evans en Davis.
De Jong CB en Krul op doel ook lijkt mequote:
TR gemacht.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
McGinn, RM in mijn oude bronze teamquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoeveel Noord-Ierse spelers kunnen jullie opnoemen? Ik eigenlijk maar 3 die gold zijn: Hughes, Evans en Davis.
Heeft hij al zo vaak gespeeldquote:
Trage Cordobaquote:
Waarom Strootman als je Schaars hebt. De Jong naast Heitinga gaat niet werken, heb je twee kabouters centraal.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:45 schreef DutchSL het volgende:
Huntelaar
Afellay Persie Robben
Strootman Bommel
Willems - De Jong - Heitinga - Wiel
Krul
De Jong en Heitinga kopen maar schoenen met hoge zolen.
Jawel, Lafferty is toch ook een Noord-Ier? Verder natuurlijk (UP) Ferguson maar die is vrij onbekend.quote:
De Jong weet tenminste wat het is om tegen topspelers te staan i.p.v. Dost, Matavz of Vlemincks zonder alle respect.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom Strootman als je Schaars hebt. De Jong naast Heitinga gaat niet werken, heb je twee kabouters centraal.
Ik zou het zo doen:
----------------------------------RvP--------------------------------
Robben----------------------VdV----------------------Afellay
---------------------Schaars--------Bommel-------------------
Willems ------ Vlaar ------------ Heitinga ---------Wiel
-------------------------------Krul----------------------------------
Dus? Dan kan Willems ook nokken, net als Afellay en van der Wiel en Schaars etc. etc.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De Jong weet tenminste wat het is om tegen topspelers te staan i.p.v. Dost, Matavz of Vlemincks zonder alle respect.
Willems is geen alternatief voor, vd Wiel heeft een WK finale gespeeld, Schaars stel ik ook niet op en Afellay hoeft niet te verdedigen en speelt bij Barcelona ffs.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dus? Dan kan Willems ook nokken, net als Afellay en van der Wiel en Schaars etc. etc.
Weet niet of het zo slim van hem was om zo openlijk partij te kiezen voor van Persie..Kan een tweedeling in de selectie veroorzaken zulke dingen.quote:
Bouma ipv Willems? Heb je ervaring, Afellay heeft een seizoen niet gespeeld Wiel heeft een goed WK gespeeld en voor de rest ook niet goed. Dus? Vlaar is de beste CB na Heitinga!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Willems is geen alternatief voor, vd Wiel heeft een WK finale gespeeld, Schaars stel ik ook niet op en Afellay hoeft niet te verdedigen en speelt bij Barcelona ffs.
Ach ze weten bij de selectie allemaal wel dat die 2 erg graag samen spelen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weet niet of het zo slim van hem was om zo openlijk partij te kiezen voor van Persie..Kan een tweedeling in de selectie veroorzaken zulke dingen.
Koop nou maarquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Niemand die de moeite neemt om mijn gedacht te veranderen?
DO ITquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Laat maar zien wat je hebt man. No guts no glory.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Tobi,zou je het wel doen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:53 schreef Tobi-wan het volgende:
WELKE TOTY HEB JEquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Waarom luister ik nou gewoon niet naar jou
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:55 schreef vandermar het volgende:
Nou, ik ga maar eens even een goedkoop zilver team makeniemand die mij kan helpen? 20K maximaal. Eresilvers?
ja dat moet wel lukken met 20k.quote:
Bouma is veel te langzaam en over the hill voor LB.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bouma ipv Willems? Heb je ervaring, Afellay heeft een seizoen niet gespeeld Wiel heeft een goed WK gespeeld en voor de rest ook niet goed. Dus? Vlaar is de beste CB na Heitinga!
Maar gelukkig ben jij BvM nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bouma is veel te langzaam en over the hill voor LB.
Afellay is een aanvallende speler, daar vind ik ervaring op topniveau (wat hij wel degelijk heeft) veel minder belangrijk voor daar is talent veel belangrijker dan ervaring op centrale verdediger, een foutje maken in de aanval is niet zo dodelijk als achterin.
De Jong weet het beste hoe hij topspelers moet verdedigen, dat is wel iets anders dan Dost of Matavz. Dat hij niet linksbenig is en wat lengte mist is jammer dan. Boulahrouz op CB zou ik ook eerder doen dan Vlaar of Bouma.
Alleen met een dikkere kopquote:
Nee, als ik BvM was had ik mijn contract niet verlengd en was ik gestopt na het WK, omdat ik in zag dat er toch niks te halen was in 2012.quote:
Klopt, stoppen op je hoogtepuntquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, als BvM was had ik mijn contract niet verlengd en was ik gestopt na het WK, omdat ik in zag dat er toch niks te halen was in 2012.
Nee dat er geen BIN op isquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:05 schreef DutchSL het volgende:
Boos om wat ? 150 bieden op een speler die nog 23 uur loopt? Slim toch, dan staat die tenminste in je watch list. Al had ik 250 gedaan ivm discard value.
Nee, als dat de enige in de juiste formatie is.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:05 schreef DutchSL het volgende:
Boos om wat ? 150 bieden op een speler die nog 23 uur loopt? Slim toch, dan staat die tenminste in je watch list. Al had ik 250 gedaan ivm discard value.
ik denk dat hij bedoelt dat er geen BIN isquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:05 schreef DutchSL het volgende:
Waarom speel je nu Fifa dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:09 schreef Fuszy het volgende:
het is dat ik niet goed gooide anders lag mijn controller tegen de muur aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Daarom heeft Huntelaar ook een goed gemiddelde, 5x scoren tegen Ierland en andere kut landen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:12 schreef DutchSL het volgende:
Wel sneaky van BvM op van Persie tegen Noord Ierland op te stellen, wordt zijn slechte gemiddelde in oranje wel wat beter
ook sneaky van Bert dat hij expres geen vleugelspelers opstelde in die ene wedstrijd dat Huntelaar de kans kreegquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:12 schreef DutchSL het volgende:
Wel sneaky van BvM op van Persie tegen Noord Ierland op te stellen, wordt zijn slechte gemiddelde in oranje wel wat beter
http://www.voetbalstats.nl/spelernedxi.php?persid=1592 niet echt grote landen iddquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom heeft Huntelaar ook een goed gemiddelde, 5x scoren tegen Ierland en andere kut landen.
Doet hij het anders wel? Normaal is het ook altijd spelers die naar binnen cutten. Zo komt de spits zonder aanvoer te staan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ook sneaky van Bert dat hij expres geen vleugelspelers opstelde in die ene wedstrijd dat Huntelaar de kans kreeg
Tijdens het WK scoorde RvP alleen tegen kameroen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom heeft Huntelaar ook een goed gemiddelde, 5x scoren tegen Ierland en andere kut landen.
Dit is wel andere RvP, magoed.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:15 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Tijdens het WK scoorde RvP alleen tegen kameroen.
Maar de voetballende meerwaarde van RvP is gigantisch veel hoger vergeleken met Huntelaar.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:15 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Tijdens het WK scoorde RvP alleen tegen kameroen.
Kan hij gewoon schieten als hij op cdm staat hoor.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat was er ook alweer met Sneijder VDM?
Omdat EA bang is dat we teveel winst maken met packsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:15 schreef marcie216 het volgende:
Waarom zit er een bronze pack limit op man :S :S
Hij heeft het over vandermar, niet VCM.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan hij gewoon schieten als hij op cdm staat hoor.
Weet ik, maar VDM heeft niet zoveel probleem met Sneijder op CDM volgens mijquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:17 schreef Lindgren. het volgende:
Even teruggespoeld. Lekkere goal wel.
[..]
Hij heeft het over vandermar, niet VCM.
Ga je nu je gram proberen te halen omdat hij toevallig een keer scoort? Tsjonge jonge, klein kind.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat was er ook alweer met Sneijder VDM?
Hij is van Ajax. Probleem.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Weet ik, maar VDM heeft niet zoveel probleem met Sneijder op CDM volgens mij
Sneijder zou ik op CDM doen.quote:
Hij bereid de 1-0 voor en maakt de 2-0 hij heeft meer voetbal gevoel in zijn pink dan het hele elftal bij elkaar.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga je nu je gram proberen te halen omdat hij toevallig een keer scoort? Tsjonge jonge, klein kind.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij bereid de 1-0 voor en maakt de 2-0 hij heeft meer voetbal gevoel in zijn pink dan het hele elftal bij elkaar.
Ja man, ideale pijphoogte heeft hij!quote:
Bereidt. Voetbalgevoel. (als het al een woord isquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij bereid de 1-0 voor en maakt de 2-0 hij heeft meer voetbal gevoel in zijn pink dan het hele elftal bij elkaar.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:21 schreef WezepAFCA het volgende:
Heerlijk zulke happy hours, heel veel gouden alle blessure kaartjes opgepikt voor 200 coins, terwijl discard zelfs al 270 is
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:21 schreef vandermar het volgende:
[..]En dan wordt ik beticht van subjectiviteit. Jij bent me er ook een lol!
Godverdomme, ik editte gelijkquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Godverdomme, ik editte gelijkheb jij een soort van zintuig lol
2 ogen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Godverdomme, ik editte gelijkheb jij een soort van zintuig lol
Er is geen 1 speler die zo'n trap techniek heeft als Sneijder kan zelfs van der vaart niet aan tippenquote:
Wat nou als ik er minimaal 1 op kan noemen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er is geen 1 speler die zo'n trap techniek heeft als Sneijder kan zelfs van der vaart niet aan tippen
Sneijder heeft goede techniek, maar ik denk niet het meeste gevoel. Sowieso zei jij dat hij meer 'voetbalgevoel' wat het ook mag zijn heeft dan het hele team. Helaas spreekt je naam boekdelen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er is geen 1 speler die zo'n trap techniek heeft als Sneijder kan zelfs van der vaart niet aan tippen
Komt u maar.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat nou als ik er minimaal 1 op kan noemen?
Niemand heeft dezelfde trap. Wij hebben zo eenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat nou als ik er minimaal 1 op kan noemen?
Cristiano Ronaldo. Beckham. Ronaldinho. Xavi. Hennie Stuiterkuiken.quote:
Motorisch gestoord eerder..echt ruzie met zijn eigen lichaam..fucking wazigquote:
Ronaldo, Messi, Xavi, Gerrard, Van Hooijdonk, Beckhamquote:
Koevermans niet te vergeten.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Cristiano Ronaldo. Beckham. Ronaldinho. Xavi. Hennie Stuiterkuiken.
We gaan nu alles en iedereen erbij halen. Sneijder ziet het spelletje zo goed en hij kan op ieder moment iemand voor de goal zetten.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Cristiano Ronaldo. Beckham. Ronaldinho. Xavi. Hennie Stuiterkuiken.
Xavi kan dat beter.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We gaan nu alles en iedereen erbij halen. Sneijder ziet het spelletje zo goed en hij kan op ieder moment iemand voor de goal zetten.
Anders kan Sneijder het doel niet zien.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:28 schreef Thorb het volgende:
RvP niet helemaal fit zo te zien? Staat steeds voorover gebukt laatste minuut
Ik ga stukquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Anders kan Sneijder het doel niet zien.
Ik haat niet op Eriksen, dat is ook weer een de wereld in geholpen geruchtquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:29 schreef poker4lifee het volgende:
18 sec, nice pass van Eriksen![]()
en nee vdm kijk jij er maar niet naar.
Ja wat? Die speelt toch bij MVV?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben je nou zo debiel ik heb het over Nederland
je bent gewoon slecht.quote:
Ja echt héquote:
Over de zijlijn richting 2e ring? Het is geen zwerkbal hé, je mag de bal niet buiten de lijnen doen!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sneijder gaf aan waar Robben had moeten staan dat weet iedereen.
Ik snap ook niet waarom Sneijder Robben op de tribune wil, misschien houdt Robben de bal te lang bij zich?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Over de zijlijn richting 2e ring? Het is geen zwerkbal hé, je mag de bal niet buiten de lijnen doen!
Sneijder mag dat wel.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Over de zijlijn richting 2e ring? Het is geen zwerkbal hé, je mag de bal niet buiten de lijnen doen!
Zwerkbal spelen? Je weet dat dat niet echt is?!quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
idd, iedereen is in vorm nuquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:38 schreef Toefjes het volgende:
Haha, en nu gaat heel Nederland roepen dat we kampioen gaan worden. Heerlijk land is dit toch ook
Daarom ook Noord-Ierland als uitzwaaiwedstrijd. Mooi tochquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:38 schreef Toefjes het volgende:
Haha, en nu gaat heel Nederland roepen dat we kampioen gaan worden. Heerlijk land is dit toch ook
Dit, ik vind hem echt een goede speler en ook al in de tijd dat hij bij PSV speelde!quote:
ook lekker veel voetbalgevoelquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit, ik vind hem echt een goede speler en ook al in de tijd dat hij bij PSV speelde!
Toen gebruikte ze hem als cvmquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit, ik vind hem echt een goede speler en ook al in de tijd dat hij bij PSV speelde!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:41 schreef marcie216 het volgende:
Ik heb rooneygoh, haha, die grap is niet eerder gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
het was niet eens een grap....quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
goh, haha, die grap is niet eerder gemaakt.
Heb je de exacte eindstand voorspeld? Of alles boven de 6?quote:
Wat kreeg je daar nog voor dan, 1.5?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, over 6.5pas toen de 3-0 viel hoor
3.8 keer de inzet nog, heb de weddenschap weer verkocht voor 2.28, dus als er 7 goals of meer vallen win ik 42 euri, zo niet, verlies ik ook niksquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Wat kreeg je daar nog voor dan, 1.5?
haha grappige shit, klinkt goed.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
3.8 keer de inzet nog, heb de weddenschap weer verkocht voor 2.28, dus als er 7 goals of meer vallen win ik 42 euri, zo niet, verlies ik ook niks
Leroy Fer is best goed! Het liefste wil ik hem inform maar das wel beetje duurquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:43 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Overtoom en Rosales nog, tot nu toe 10K kwijt
Ja, dat is het gouden van betfair, als je weddenschap de goede kant op gaat, kun je m terug kopen tegen gunstigere prijzen. Dan krijg je ditquote:
Is het ook niet echt waardquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:47 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Leroy Fer is best goed! Het liefste wil ik hem inform maar das wel beetje duur
Dat is inderdaad wel vet ja, maakt het een stuk leuker. Verliezen kunnen beperken en als iets de goede kant op gaat maar niet zeker is er al winst op kunnen makenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dat is het gouden van betfair, als je weddenschap de goede kant op gaat, kun je m terug kopen tegen gunstigere prijzen. Dan krijg je dit
[ afbeelding ]
ja, stel je wedt op Twente die van Utrecht moet winnen, en staat de hele tijd 1-0 voor Twente, en de laatste minuut wordt het 1-1, dat is echt kut. Hier kun je je winst al bij de 1-0 veilig stellen en iets anders gaan doen, je aantal gewonnen weddenschappen loopt leuk op op die manierquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel vet ja, maakt het een stuk leuker. Verliezen kunnen beperken en als iets de goede kant op gaat maar niet zeker is er al winst op kunnen maken
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja, stel je wedt op Twente die van Utrecht moet winnen, en staat de hele tijd 1-0 voor Twente, en de laatste minuut wordt het 1-1, dat is echt kut. Hier kun je je winst al bij de 1-0 veilig stellen en iets anders gaan doen, je aantal gewonnen weddenschappen loopt leuk op op die manier
quote:
Neequote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:04 schreef Lindgren. het volgende:
4-1-2-1-2 met Afellay op LM en El Kabir op CAM. Daar probeer ik een leuke gouden/zilver mix van te maken. Ratingen het liefst per linie een beetje laag houden. Iemand die dat een leuke uitdaging vindt?
Afellay op CDM, yes..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:06 schreef vandermar het volgende:
Kabir - Castaignos
Koevermans
Afellay
rest MLS
Koevermans - Kabirquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Spitsje dan. Maakt het bouwen ook wat makkelijker.
LM, debiel! Dit is geen computer onderwerp!quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
LM, debiel! Dit is geen computer onderwerp!
Maar ik heb je wel met je computertje geholpen, dus no need for sarcasm hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
LM, debiel! Dit is geen computer onderwerp!
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Koevermans - Kabir
Guzman
Afellay - Lens
Lerra
Nelom - IF Schenkie - Badunkadonk - Wiel
NL keeper
Koevermans vervangen door Casta kan natuurlijk ook als je een mietje bent
En daar ben ik je ook dankbaar voorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar ik heb je wel met je computertje geholpen, dus no need for sarcasm hoor
Emnesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:09 schreef Lindgren. het volgende:
Maar ik vind Lens een hommo. Dus zo'n begin is leuk,
[ afbeelding ]
Maar ik zoek iets creatiefs aan de rechterkant.
hij mocht wat sneller zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |