Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FUT EK Poulequote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Hoe komen negers in die tijd eigenlijk aan een shop vraag ik mij af ?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:30 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb wat shots genomen, dronken barfight, bind een random neger die me wilde slaan vast met mijn lasso, neem hem mee naar de top van een heuvel waar niemand ons ziet, gooi hem van de klif af, loop naar beneden, release hem, hij loopt weg en ik lasso hem weer naar me toe, keel doorsneden en beroven voor zijn 5 dollar![]()
Blijkt het een shopkeeper te zijn, winkel dicht voor 5 dagen
ik typte verkeerd, zat er bij elke letter een letter naast.quote:
roflquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoe komen negers in die tijd eigenlijk aan een shop vraag ik mij af ?
Dacht ongestraft racist te kunnen zijn, maar nee hoor
Dat klinkt echt lachen johquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoe komen negers in die tijd eigenlijk aan een shop vraag ik mij af ?
Dacht ongestraft racist te kunnen zijn, maar nee hoor
ben je alweer racistischquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat klinkt echt lachen joh
Negers van een berg afgooien![]()
TR gemachtquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het gaat gewoon om het plaatje hoe hij het verteltquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ben je alweer racistischgisteren ook al.
hahaha leuk johquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
klinkt al alsof hij niks waard isquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:35 schreef KC.PSV het volgende:
nog een 100K pack nu een if totw damjanoivic
Kloptquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
hahaha leuk joh
3/4 van Chelsea pleite
discard jaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
klinkt al alsof hij niks waard is
wacht maar, als ik straks dik own met clubs, dan denk je hey die TT klopt zwaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:37 schreef Fuszy het volgende:
100k pakje gekocht
IK KREEG DIT:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Ja brons en silver. Sommige gouden kan je ook wel voor minder oppikken, maar dan moet je geluk hebben.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:37 schreef Fuszy het volgende:
100k pakje gekocht
IK KREEG DIT:Dan heb je hem dus niet gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Sneijder zijn passjes zijn sexy hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:38 schreef Rijst het volgende:
En amar blijven volhouden dat Sneijder beter is dan vdv
Nee, Sneijder is uit vorm.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sneijder zijn passjes zijn sexy hoor
VdV is ook stuk sympathiekerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:38 schreef Rijst het volgende:
VdV kan maar een uur aan..dat schiet ook niet op steeds..zo kansloos.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:38 schreef Rijst het volgende:
Ik wilde Ooijer noemen, maar die is zo vaak gediscard dat hij best zeldzaam is geworden volgens mijquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:38 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ken je er een?
Zou je die kunnen opnoemen?
1 helft voor vdv en andere helft voor van Persie. Maarja zal toch nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
VdV kan maar een uur aan..dat schiet ook niet op steeds..zo kansloos.
Inderdaad, RvP gewoon spelenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
1 helft voor vdv en andere helft voor van Persie. Maarja zal toch nooit gebeuren.
Inderdaad, daar zijn oefenwedstrijden toch ook voor. Iets meer lef zou fijn zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:41 schreef Tim86 het volgende:
Echt jammer dat hij niet een keer dit heeft geprobeerd:
Hunter
Afellay - RvP - Robben
Sneijder - Bommel
Ja hij speelt bij Inter toch ook een beetje ver van de goalquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:41 schreef Tim86 het volgende:
Echt jammer dat hij niet een keer dit heeft geprobeerd:
Hunter
Afellay - RvP - Robben
Sneijder - Bommel
Barca wint tenminste nog af en toequote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:42 schreef stoereboii het volgende:
Belgie speelt als barcelonablijven tikken
Dat denk ik ook, Sneijder moet verder van de goal spelen omdat hij echt een goede lange pass heeft maar zijn korte pass is stukken minder dan die van van der Vaart. Van der Vaart zou imo de beste nr 10 zijn voor NL, veel meer feeling in zijn pass.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja hij speelt bij Inter toch ook een beetje ver van de goal
Ach die Sneijder gaat volgend seizoen toch falen bij Manchester.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |