Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FUT EK Poulequote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ow, dan nog liever Caroll, Lambert of Crouch.
Er is toch geen happy hour per dag?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:18 schreef WezepAFCA het volgende:
Happy Hour is van 8 tot 9 onze tijd of niet?
Tegen me doet 'ie het altijd heel goed, nooit zelf gehad thoquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:19 schreef Lindgren. het volgende:
Leuk, EL1 staat aan.
Heeft iemand hier ervaring met David Villa? Ik kom hem nooit tegen ingame, maar zijn stats zijn echt sick.
Geen 90+ pacequote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:19 schreef Lindgren. het volgende:
Leuk, EL1 staat aan.
Heeft iemand hier ervaring met David Villa? Ik kom hem nooit tegen ingame, maar zijn stats zijn echt sick.
van 7-9 en vannacht ook nogquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:19 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Er is toch geen happy hour per dag?
93 finishing alleen al.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tegen me doet 'ie het altijd heel goed, nooit zelf gehad tho
Ik, zeker goede LWquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:19 schreef Lindgren. het volgende:
Leuk, EL1 staat aan.
Jij kent EA nog niet goed.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:19 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Er is toch geen happy hour per dag?
Dat zal de reden zijn.quote:
4321 LWquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:19 schreef Lindgren. het volgende:
Leuk, EL1 staat aan.
Tja, zijn veel spelers met hoge finishing voor minder denk ikquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
93 finishing alleen al.Kost nog maar 22 - 25k.
Ik vind dat we je de afgelopen maanden verkeerd behandeld hebben. Gewoon lekker zand erover en je post vanaf nu gewoon lekker meequote:
Villa in FUT11 Beste spits van het spel.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Villa was in FUT10 en FUT11 mijn eerste echt goede speler in een pack, jammer genoeg is hij niet meer een ST. Hij was wel echt goed
Zoveel kom ik hier niet meer. Enkel vanmiddag ff voor de pakjes en SIF Powellquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind dat we je de afgelopen maanden verkeerd behandeld hebben. Gewoon lekker zand erover en je post vanaf nu gewoon lekker mee
We? Ik heb nooit vervelend tegen hem gedaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind dat we je de afgelopen maanden verkeerd behandeld hebben. Gewoon lekker zand erover en je post vanaf nu gewoon lekker mee
Of net aan wel, of net aan nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verrek, nu je het zegt. Dat gaat hard. 1000 gaat gehaald worden denk ik
Dat denk ik niet, het tempo is veel lager dan een tijdje terug.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verrek, nu je het zegt. Dat gaat hard. 1000 gaat gehaald worden denk ik
Of gewoon wel.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Of net aan wel, of net aan niet
Dan reageer je er toch niet op, slappe zak dat je bent.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
We? Ik heb nooit vervelend tegen hem gedaan.
Ik wil even laten zien dat ik de goedheilig man benquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan reageer je er toch niet op, slappe zak dat je bent.
Villa en Drogba in een 4321quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:23 schreef Lindgren. het volgende:
Hmm. Ik twijfel. Ik zoek een goede speler, positie maakt niet uit met een redelijke weak foot en minimaal 4* skills om een teampje omheen te bouwen. Iemand een leuke suggestie?
Toen ik nog golds gebruikte wel ja. Ik had toen ook IF Hernandez maar die viel wat tegen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Villa in FUT11 Beste spits van het spel.
Carlos Albertoquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:23 schreef Lindgren. het volgende:
Hmm. Ik twijfel. Ik zoek een goede speler, positie maakt niet uit met een redelijke weak foot en minimaal 4* skills om een teampje omheen te bouwen. Iemand een leuke suggestie?
Palladinoquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:23 schreef Lindgren. het volgende:
Aguero: 5* weak foot, 4* skills en gewoon zieke statsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:23 schreef Lindgren. het volgende:
Drogba is duur.quote:
Heb hem uitgeprobeerd maar vond 'm niet bijzonder.quote:
quote:
Oh god.quote:
noem je mij nou traag??quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:26 schreef Rijst het volgende:
Trouwens als je weet hoe je Drogba moet gebruiken in FUT. Dan word je beter in Clubs met een trage spits. Dat is mijn ervaring.
Luek hihiquote:
haha dat is waar ja.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik was toch spits de laatste potjes?Met mijn 50 pace.
Ik heb hem een paar potjes gehad zieke speler inderdaad. Ik onthoud 'm. Vind 'm eigenlijk ook nog wat te duur.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:26 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Aguero: 5* weak foot, 4* skills en gewoon zieke stats
50 pace is wel extreemquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik was toch spits de laatste potjes?Met mijn 50 pace.
Het viel me nog mee.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
50 pace is wel extreem70 is wel genoeg en dan met Power header.
Ja jammer dat die maar 5k is gedaald idd. Nog steeds 50k:(quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb hem een paar potjes gehad zieke speler inderdaad. Ik onthoud 'm. Vind 'm eigenlijk ook nog wat te duur.
quote:
ohja daar zal ik ook nog welf f naar kijken straks, al heel lang niet meer naar die dingen gekeken.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
50 pace is wel extreem70 is wel genoeg en dan met Power header.
De Guzman of Tadic in een 4-1-2-1-2 of 4-5-1 met beiden en TOTY De Jong ervoor.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:23 schreef Lindgren. het volgende:
Argh, die is wel moeilijk. Beide onwijs goede spelers. Ik zou ze beiden proberen en doen welke jij het fijnst vindt. De Guzman ben ik helemaal idolaat van deze fifa, ziekelijke stats.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De Guzman of Tadic in een 4-1-2-1-2 of 4-5-1 met beiden en TOTY De Jong ervoor.
kansloze overtredingquote:
Matavz mocht dit seizoen doorgaan toen hij Martins Indi een nog zwaardere beuk gaat en daardoor won psv van Feyenoordquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:26 schreef Rijst het volgende:
Trouwens als je weet hoe je Drogba moet gebruiken in FUT. Dan word je beter in Clubs met een trage spits. Dat is mijn ervaring.
Ik heb nog een Drogba die ik niet kwijt kan.quote:
Palladino hater.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:33 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil ook een 4-1-2-1-2 inderdaad. Misschien UP Tadic.. Al vond ik De Guzman ook prima.
Nice team, ik had Guzman als CM in 4-3-2-1 en scoorde bizar veel, 1 op 2 liep hij. Zijn schot is idioot goed, heerlijke passing, goede pace, goede skills, goede weak foot.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:31 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb had een 4-1-2-1-2 met Tadic en een 4-1-2-1-2 met de Guzman.
Dat team met De Guzman was echt supergoed.
[ afbeelding ]
Ik vind De Guzman serieus echt betere CAM dan Xavi, Fabregas, Ozil, Kaka.. gewoon helemaal compleet, waar al die anderen wel een slechte weak foot of minderwaardige skills of te weinig pace of geen schot hebben.
Hij was altijd/vaak winger bij Villa hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:36 schreef laucas het volgende:
Milner RM? Wie verzint het. Sowieso hebben de Belgen veel meer klasse op het veld staan.
Gerrard > alles. Ik krijg altijd een soort van stijfje als ik zijn naam hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:36 schreef laucas het volgende:
Milner RM? Wie verzint het![]()
Sowieso hebben de Belgen veel meer klasse op het veld staan.
homo ben je ook.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gerrard > alles. Ik krijg altijd een soort van stijfje als ik zijn naam hoor
Door de manier van voetballen, niet door de persoon zelf.quote:
Gohquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Door de manier van voetballen, niet door de persoon zelf.
Zou ik ook zeggen jaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Door de manier van voetballen, niet door de persoon zelf.
Google..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:41 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft iemand een lijstje met alle traits?
Dat is alleen voor clubs, die had ik ook al, luie hunt. Check je bronnen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Google..
Echt tig resultaten, luie hunt
http://fifaaddiction.com/pro-and-clubs/traits-explained/
Poule voor het EK?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen ja![]()
Kan iemand mij het wachtwoord dm'en van de poule?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:28 schreef RavioliPunch het volgende:
Wie kan mij dat 'clubben' even uitleggen?
Met je eigen VP spelenquote:
Ik ben nu ook aan het koken! (knakworstjes)quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:46 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn eten is trouwens klaar.Echt heerlijk gekookt, al zeg ik 't zelf.
Random mensen die ook in een team spelenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:46 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
En dat doen jullie dan samen? Tegen wie?
Oke, waar staat dat dan? Gewoon bij virtuele prof?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Random mensen die ook in een team spelen
Ik heb gekookt:quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben nu ook aan het koken! (knakworstjes)Heb knallende koppijn, even wat aspirines geslikt en nu die krengen opgezet
jaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:48 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Oke, waar staat dat dan? Gewoon bij virtuele prof?
Ja, ik heb geen zin om aardappeltjes met sla en hamburgers te bakken. Ik zou eerst barbecue maar ik heb last van inspanningsmigraine dus nu even nietquote:
Haha, heb ik ooit ook gedaan. En dan van die opbak pistoletjes, lekkere sausjes erbij. Je stinkt wel 3 dagen lang op de wc en elk beetje gas dat daags daarna ontsnapt is een gevaar voor de volksgezondheid.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, heb ik ooit ook gedaan. En dan van die opbak pistoletjes, lekkere sausjes erbij. Je stinkt wel 3 dagen lang op de wc en elk beetje gas dat daags daarna ontsnapt is een gevaar voor de volksgezondheid.
quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:49 schreef Toefjes het volgende:
Ik boterham met pindakaas. Net zoveel kooklust als jullie
Ik woon nog thuis dus hoeft het nietquote:
Ik lust geen snackbar.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik heb m'n ma snackbar laten halen
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:51 schreef vandermar het volgende:
Ik ga pas het huis uit als ik een vriendin of vrouw hebanders verhonger ik omdat ik ook te lui ben om te gaan winkelen
![]()
Jij deelt bevelen uit aan je mama?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik heb m'n ma snackbar laten halen
Gewoon lief gevraagd toch (L)quote:
Ik zie ze wel als outsider voor de winst op het EK.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:52 schreef stoereboii het volgende:
Altijd net niet he met de rode duivels
Onze eigen Raidzzz. Z'n ma maakt ook kipnuggets klaar voor hem terwijl die aan het playstatationen isquote:
Waarom zeg je dan zo stoer "Ik heb m'n ma snackbar laten halen"quote:
haha serieusquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Onze eigen Raidzzz. Z'n ma maakt ook kipnuggets klaar voor hem terwijl die aan het playstatationen is
Hoe moet ik het anders zeggen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan zo stoer "Ik heb m'n ma snackbar laten halen"
Ik ben te lui om te fietsen, dus ik vroeg aan mijn moeder of ze patat wilde halen. (en betalenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe moet ik het anders zeggen?
Ik ben GJE nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zie ze wel als outsider voor de winst op het EK.
Dat je moeder naar de snackbar is om eten te halen ofzo. Niet dat jij het je moeder hebt laten halen..dan klink je echt als een verwend teringjoch met een moeder die overal ja tegen zegt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe moet ik het anders zeggen?
Twee keer de helft maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:54 schreef KC.PSV het volgende:
Iemand enig idee hoeveel euro die 100k pack zou kosten?
Volgens mij waren de 50k packs 10 euroquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:54 schreef KC.PSV het volgende:
Iemand enig idee hoeveel euro die 100k pack zou kosten?
Was dat diezelfde gast die voor een green screen ging zitten met een meisje op de achtergrond die 3 uur lang niet bewoog?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Haha maar Raidz deed dat wel een x. Die deed alsof dat zijn vriendin was.
Gaan we weer beginnen gap?quote:
Peacequote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat je moeder naar de snackbar is om eten te halen ofzo. Niet dat jij het je moeder hebt laten halen..dan klink je echt als een verwend teringjoch met een moeder die overal ja tegen zegt.
Met alle respect.
Je moet toegeven, wanneer het niet over computers gaat ben je gewoon domquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gaan we weer beginnen gap?
[..]
Peace
Jaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was dat diezelfde gast die voor een green screen ging zitten met een meisje op de achtergrond die 3 uur lang niet bewoog?
Dat was ook een zogenaamde vriendin
Ik moest hier serieus hardop om lachen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet toegeven, wanneer het niet over computers gaat ben je gewoon dom
lol, wat een figuur ben je danquote:
Omdat IF Mignolet nog steeds betere stats heeftquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:58 schreef Fuszy het volgende:
Waarom zetten ze Mignolet in de goal terwijl courtois een TOTY versie heeft?
Tsja, waarom is Clasie niet in FUT en is Eriksen 80 rated..... nog zoietsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:58 schreef Fuszy het volgende:
Was al afgesproken dat courtois vorige week mocht en vandaag mignoletquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:58 schreef Fuszy het volgende:
Volgend jaar zal ie al veel beter zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:01 schreef vandermar het volgende:
Wat staat die vertongen daar nou 8 meter achter de laatste lijnAls die bal bij welbeck daardoor komt is het een goal.
Altijd 7 uur Engelse tijd..8 uur voor ons.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Altijd 7 uur Engelse tijd..8 uur voor ons.
Shaqiri heeft meer pace!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:04 schreef Lindgren. het volgende:
Villa heeft Poacher en Finesse shot, maar rendeert niet in een 4-1-2-1-2 gok ik.
Al doet Shaqiri dat wel.. Soortgelijke speler (naar binnen trekkend en doelpunten maken)
lol, excusiquote:
90 is de drempel zeg maarquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Villa 85, Shaqiri 90.. Toch wel redelijk vergelijkbaar.
Ik vind dat soort types echt puur 4-3-2-1 spelers eigenlijk..op LM/RM altijd een beetje wastedquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:04 schreef Lindgren. het volgende:
Villa heeft Poacher en Finesse shot, maar rendeert niet in een 4-1-2-1-2 gok ik.
Al doet Shaqiri dat wel.. Soortgelijke speler (naar binnen trekkend en doelpunten maken)
Ja. Dat zijn ze eigenlijk ook wel. Al vind ik Shaqiri dus alles meevallen op RM.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind dat soort types echt puur 4-3-2-1 spelers eigenlijk..op LM/RM altijd een beetje wasted
Nee, dat is 92quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Voor spitsen ook? Mijn spits heeft maar 89
Ze zijn ook weer lekker bezig hoor. Elke dag HH want Messi en dan nog lekker grotere packs en al die mensen maar kopen. Ook nog even extra lange HH natuurlijk.quote:
Shaqiri heb ik nu ook op RM. Ben benieuwd hoe die het doetquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Dat zijn ze eigenlijk ook wel. Al vind ik Shaqiri dus alles meevallen op RM.
Ja, mijn team lijkt wel wat op dat van jou.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Shaqiri heb ik nu ook op RM. Ben benieuwd hoe die het doet
En ook nog 2x 2 uurquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ze zijn ook weer lekker bezig hoor. Elke dag HH want Messi en dan nog lekker grotere packs en al die mensen maar kopen. Ook nog even extra lange HH natuurlijk.
doe eens een picjequote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, mijn team lijkt wel wat op dat van jou.
Brazilië competitie is er ook nogquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En ook nog 2x 2 uur
Na deze week zullen er waarschijnlijk alleen nog maar internationale IFs komen, eerst die van deze week en daarna alleen nog maar van het EK.
Dan moet ik maar hopen dat iemand die 4* of 5* heeft een goede IF krijgt. Die IF GK moet ik nog halen, die RB hoef ik eigenlijk niet.quote:
IF Kandjiquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
De MLS loopt natuurlijk ook door, dus ik mag ook blijven hopen op een goede bronze MLS IF
Kandjiquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
De MLS loopt natuurlijk ook door, dus ik mag ook blijven hopen op een goede bronze MLS IF
Kandji IF.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Had een 4-2-3-1 keeper nodig voor MLS brons, maar er was er maar eentje met redelijke stats. Dat was Busch dus die had ik toen gehaald, ging gister tegen Iwan/BDIL spelen maar die is dus echt kapot slechts, in de rust maar gewisseld voor een anderequote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb Johnson op goal maar die laat finesses van 25 meter nog door. Die Hamid is ook wel redelijk volgens mij, in het begin speelde ik tegen D.C. United (tegen de computer) en hij pakte bijna alles.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Had een 4-2-3-1 keeper nodig voor MLS brons, maar er was er maar eentje met redelijke stats. Dat was Busch dus die had ik toen gehaald, ging gister tegen Iwan/BDIL spelen maar die is dus echt kapot slechts, in de rust maar gewisseld voor een andereKon niets vangen en alles wat in de hoek kwam ging erin. Nog wel 5-4 gewonnen ofzo
never gonna happen helaas. al geluk als ie 5 min mag meedoen vaak. en scoren heeft hij dit seizoen nog niet gedaanquote:
Busch is maar 1.77 lang ofzoquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Had een 4-2-3-1 keeper nodig voor MLS brons, maar er was er maar eentje met redelijke stats. Dat was Busch dus die had ik toen gehaald, ging gister tegen Iwan/BDIL spelen maar die is dus echt kapot slechts, in de rust maar gewisseld voor een andereKon niets vangen en alles wat in de hoek kwam ging erin. Nog wel 5-4 gewonnen ofzo
Hij is nog niet eens getransfereerd in FUT.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
never gonna happen helaas. al geluk als ie 5 min mag meedoen vaak. en scoren heeft hij dit seizoen nog niet gedaan
Inderdaad, schatte hem nog kleiner in als ik hem zag keepenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Busch is maar 1.77 lang ofzo
Coundoul is imo de beste, echt een beestPrima voor een hybrid met Alpha Ba en MLS bronze
Niet binnen barbecuenquote:
O. Hij staat er niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:15 schreef Reemi het volgende:
Misschien maar zo een pakje kopen. Lekker 75k verlies maken.
Ik was niet onder de indruk van Coundoul na 2 wedstrijden met mijn BraBronze (met Ba en Coundoul)quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Busch is maar 1.77 lang ofzo
Coundoul is imo de beste, echt een beestPrima voor een hybrid met Alpha Ba en MLS bronze
Haha, de enige kleine keeper die ik echt erg goed vond was IF Rimando, 1.79 ofzo maar die pakte zo bizar veel, zelfs finesses die had hij ongelofelijk vaak.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Inderdaad, schatte hem nog kleiner in als ik hem zag keepen
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
ohja foutje. Binnen gebarbecued , buiten gegeten
RDR moet ik een keertje kopen nog, budgetbakkenspel nuquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:18 schreef DutchSL het volgende:
Nu ik geen Fifa meer heb, heb ik meer tijd voor andere spellen.
Jammere van Red Dead Redemption is dat je niks met de hoeren kunt doenin GTA 4 had Niko Bellic daar geen problemen mee, maar meneer John Marston is getrouwd en braaf.
Ik moet GTA 4 nog uitspelenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:18 schreef DutchSL het volgende:
Nu ik geen Fifa meer heb, heb ik meer tijd voor andere spellen.
Jammere van Red Dead Redemption is dat je niks met de hoeren kunt doenin GTA 4 had Niko Bellic daar geen problemen mee, maar meneer John Marston is getrouwd en braaf.
Oduro met 95 pace en 85 dribbling ofzo. 150kquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die 64 rated spelers worden meestal silver als ze een IF krijgen, dus dan moet ik maar hopen op een IF Nyassi of een IF Mansally. Of 1 van de CBs
GTA 4 is echtquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik moet GTA 4 nog uitspelen. Heb het spel al sinds ik mijn PS3 heb gekocht +/- 3,5 jaar terug en zit pas op 20%
quote:
Ik heb hem nog in de aanbiedingquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
RDR moet ik een keertje kopen nog, budgetbakkenspel nu
Samequote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik moet GTA 4 nog uitspelen. Heb het spel al sinds ik mijn PS3 heb gekocht +/- 3,5 jaar terug en zit pas op 20%
quote:
Koop liever alles helemaal nieuwquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb hem nog in de aanbieding. [TK] PS3 games (in prijs verlaagd) en WoW CE Cataclysm
Ja net als in het echt.:7quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sameik vind het veel te leuk om wat rond te rijden, mensen te slaan en los te komen van de politie
[..]genius!
Vorig seizoen deed hij het best goed, volgens mij is hij in H2H nu 66 rated ofzo.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:19 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Oduro met 95 pace en 85 dribbling ofzo. 150k
20 euro pakjequote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:21 schreef KC.PSV het volgende:
daar gaat 19.99 aan 1 pakje.. durf niet tek ijken
20 euro aan 1 pak?!?!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:21 schreef KC.PSV het volgende:
daar gaat 19.99 aan 1 pakje.. durf niet tek ijken
Ja, goedkoper nieuw? waar dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Koop liever alles helemaal nieuw
Kan hem voor dezelfde prijs of nog minder nieuw krijgen
ah nu komen de tranen maar uit 1 oog ipv beide ogen.quote:
Dat is echt weggegooid geld..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:22 schreef KC.PSV het volgende:
Ja die dingen kosten 20 euro.. had vandaag 70 euro aan psncards gekregen
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah nu komen de tranen maar uit 1 oog ipv beide ogen.
De beste CB na Heitinga bij oranje op het moment. Mathijsen en Bouma zijn echt dikke kak.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:23 schreef KC.PSV het volgende:
hoogste rated speler uit mijn pakje is nesta..
lolquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:23 schreef KC.PSV het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:23 schreef KC.PSV het volgende:
Dat bedoelde ik dus. Wss nog een giggs oid en boateng em wat nog allemaal. Oplichterij gewoonquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:23 schreef KC.PSV het volgende:
Fifa 11 was hij wel heel goedquote:
http://www.amazon.co.uk/g(...)eller=A1J73UFKTK1WCYquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:25 schreef Confetti het volgende:
Gekocht.
Beste speler Rossi van Villareal
Deze zin geeft GJE elke avond nachtmerries.quote:
Heel erg standaard Spanje-Duitsland met uiteindelijk Spanje als winnaar. Hoop het niet, maar ben er wel bang voor.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wie heb jij als winnaar?
Ik heb
Ned-Spa 1-1
Dui - Fra 2-4
Ned - Fra 2-0
Hebben ze die limiet weggehaald?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:26 schreef stoereboii het volgende:
Vandaag 50 bronze packs gekocht en heb 1 squad fitness gekregen
En alsnog hoor je winst te hebbenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:26 schreef stoereboii het volgende:
Vandaag 50 bronze packs gekocht en heb 1 squad fitness gekregen
Winst wel. Maar wil Powellquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
En alsnog hoor je winst te hebbenmet 400c packs maak ik misschien wel tegen de 10K profit
Hoe dan? Gewoon alles uit je pakjes verkopen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
En alsnog hoor je winst te hebbenmet 400c packs maak ik misschien wel tegen de 10K profit
Ja alles 150 bin met CEquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe dan? Gewoon alles uit je pakjes verkopen?
Shiny contracten, fitness, morale en soms pace en attribute (als ik geduld heb) + waardevolle spelersquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Duurt veel te lang allemaal, met gewoon traden meer en sneller winstquote:
Healing gaan wel voor 300 coinsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Minder leuk, pakjes openen is gewoon chill om te doen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Duurt veel te lang allemaal, met gewoon traden meer en sneller winst
Als je SIF Powell pulltquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
dat bewijst je 20k bij elkaar handelen in 9 uur tijd wel ja.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Toen had ik 3k als investeerbudget vriendquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat bewijst je 20k bij elkaar handelen in 9 uur tijd wel ja.
Je kan 1 100k pack kopen en 10 25k packs.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:31 schreef Reemi het volgende:
Er zou zogenaamd een pack limit opzitten, niet dus.IF Guardado, Theo Janssen en Nasri.
Heb al 2 100k packs gekocht.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je kan 1 100k pack kopen en 10 25k packs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |