Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FUT EK Poulequote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ow, dan nog liever Caroll, Lambert of Crouch.
Er is toch geen happy hour per dag?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:18 schreef WezepAFCA het volgende:
Happy Hour is van 8 tot 9 onze tijd of niet?
Tegen me doet 'ie het altijd heel goed, nooit zelf gehad thoquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:19 schreef Lindgren. het volgende:
Leuk, EL1 staat aan.
Heeft iemand hier ervaring met David Villa? Ik kom hem nooit tegen ingame, maar zijn stats zijn echt sick.
Geen 90+ pacequote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:19 schreef Lindgren. het volgende:
Leuk, EL1 staat aan.
Heeft iemand hier ervaring met David Villa? Ik kom hem nooit tegen ingame, maar zijn stats zijn echt sick.
van 7-9 en vannacht ook nogquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:19 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Er is toch geen happy hour per dag?
93 finishing alleen al.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tegen me doet 'ie het altijd heel goed, nooit zelf gehad tho
Ik, zeker goede LWquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:19 schreef Lindgren. het volgende:
Leuk, EL1 staat aan.
Jij kent EA nog niet goed.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:19 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Er is toch geen happy hour per dag?
Dat zal de reden zijn.quote:
4321 LWquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:19 schreef Lindgren. het volgende:
Leuk, EL1 staat aan.
Tja, zijn veel spelers met hoge finishing voor minder denk ikquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
93 finishing alleen al.Kost nog maar 22 - 25k.
Ik vind dat we je de afgelopen maanden verkeerd behandeld hebben. Gewoon lekker zand erover en je post vanaf nu gewoon lekker meequote:
Villa in FUT11 Beste spits van het spel.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Villa was in FUT10 en FUT11 mijn eerste echt goede speler in een pack, jammer genoeg is hij niet meer een ST. Hij was wel echt goed
Zoveel kom ik hier niet meer. Enkel vanmiddag ff voor de pakjes en SIF Powellquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind dat we je de afgelopen maanden verkeerd behandeld hebben. Gewoon lekker zand erover en je post vanaf nu gewoon lekker mee
We? Ik heb nooit vervelend tegen hem gedaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind dat we je de afgelopen maanden verkeerd behandeld hebben. Gewoon lekker zand erover en je post vanaf nu gewoon lekker mee
Of net aan wel, of net aan nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verrek, nu je het zegt. Dat gaat hard. 1000 gaat gehaald worden denk ik
Dat denk ik niet, het tempo is veel lager dan een tijdje terug.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verrek, nu je het zegt. Dat gaat hard. 1000 gaat gehaald worden denk ik
Of gewoon wel.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Of net aan wel, of net aan niet
Dan reageer je er toch niet op, slappe zak dat je bent.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
We? Ik heb nooit vervelend tegen hem gedaan.
Ik wil even laten zien dat ik de goedheilig man benquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan reageer je er toch niet op, slappe zak dat je bent.
Villa en Drogba in een 4321quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:23 schreef Lindgren. het volgende:
Hmm. Ik twijfel. Ik zoek een goede speler, positie maakt niet uit met een redelijke weak foot en minimaal 4* skills om een teampje omheen te bouwen. Iemand een leuke suggestie?
Toen ik nog golds gebruikte wel ja. Ik had toen ook IF Hernandez maar die viel wat tegen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Villa in FUT11 Beste spits van het spel.
Carlos Albertoquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:23 schreef Lindgren. het volgende:
Hmm. Ik twijfel. Ik zoek een goede speler, positie maakt niet uit met een redelijke weak foot en minimaal 4* skills om een teampje omheen te bouwen. Iemand een leuke suggestie?
Palladinoquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:23 schreef Lindgren. het volgende:
Aguero: 5* weak foot, 4* skills en gewoon zieke statsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:23 schreef Lindgren. het volgende:
Drogba is duur.quote:
Heb hem uitgeprobeerd maar vond 'm niet bijzonder.quote:
quote:
Oh god.quote:
noem je mij nou traag??quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:26 schreef Rijst het volgende:
Trouwens als je weet hoe je Drogba moet gebruiken in FUT. Dan word je beter in Clubs met een trage spits. Dat is mijn ervaring.
Luek hihiquote:
haha dat is waar ja.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik was toch spits de laatste potjes?Met mijn 50 pace.
Ik heb hem een paar potjes gehad zieke speler inderdaad. Ik onthoud 'm. Vind 'm eigenlijk ook nog wat te duur.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:26 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Aguero: 5* weak foot, 4* skills en gewoon zieke stats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |