Leuk eventje gisteravond!
Lekker KO van Lawrence was dat zeg!
Hoewel ik Brookins niet zo'n goede vechter vind, toch respect voor zijn doorzettingsvermogen. Die kerel gaat er wel voor en is niet bang.
Mooie overwinning van Chiesa, was hij erg underdog?
Jammer dat Kampmann alsnog de partij won, ben niet zo'n fan van die gast. Vind wel dat Ellenberger ontzettend dom vocht, vooral de eerste ronde. Waarom bleef hij zo lang Kampmann op de grond tegen de cage duwen? Kampmann was aangeslagen, als hij rustig was gebleven en het was slimmer had opgelost had hij gewonnen. Hij leek trouwens weer behoorlijk op in de 2e ronde, onbegrijpelijk voor iemand die 5 rondes moet.
quote:
Niet dat het zoveel scheelt in de einduitslag, maar ik heb wel degelijk picks gemaakt voor de TUF-finale, zie post 57 van het vorige topic!
Nogmaals gefeliciteerd trouwens!
quote:
Op zaterdag 2 juni 2012 18:11 schreef Hooidraad het volgende:[..]
Hij heeft zelf aangegeven dat hij wil wachten. Dus eerst moet GSP genezen en trainen, dan GSP vs. Condit, dan Hendricks tegen de champ en dan kan de rest pas weer doorstromen.
Sowieso vind ik het jammer dat Condit zijn titel niet wil verdedigen. De interim belt heeft totaal geen nut op die manier.
Ik vind het ook erg gaar met al die beloofde title-shots! Dat legt nou al twee divisies zo goed als stil.
Bij de lightweights zijn Pettis en Diaz al titlefights beloofd, komt er weer zo'n gare rematch.
Bij de welterweights is het nu ook een grote puinhoop. Een blessure (van de titleholder) mag er niet voor zorgen dat de hele divisie plat ligt. Ik vind het idioot dat ze Hendricks

de gelegenheid geven om te wachten, en zelfs Condit moet wat mij betreft gewoon een interim-gevecht doen!
Niet zo snel titleshot beloftes doen dus!