Kan geregeld worden maar ik wilde eigenlijk in badpak.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:47 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Doe is gek. Heb je dan ook zo'n soepjurk aan zoals in een gospelkoor?
Ah, vertel meer wijze vrouw, indoctrineer mij alsjeblieft met uw wijsheden.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:48 schreef Drinky het volgende:
Ik bewaar mezelf voor het huwelijk. Ik vind de gedachte dat je zomaar mensen afgaat, waarmee je niet van plan bent de rest van je leven te delen een beetje verwerpelijk.
Alleen geloof ik ook niet echt in het huwelijk, omdat ik niet geloof dat mensen voor altijd bij elkaar kunnen zijn.
Ergo: seks is voor vieze, fantasieloze mensen die hun leven niet via een andere invulling vreugde kunnen geven.
Nog beter. Ik doe wel mijn normale kloffie aan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Kan geregeld worden maar ik wilde eigenlijk in badpak.
Geen probleem, ik ben nog aan het twijfelen tussen jurk, badpak, bikini of string. Maar misschien dat ik wel gewoon mijn tuinbroek aandoe.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:52 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Nog beter. Ik doe wel mijn normale kloffie aan.
drinky is diep van binnen een stoute meid hoor :$quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, vertel meer wijze vrouw, indoctrineer mij alsjeblieft met uw wijsheden.
Jurk please?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Geen probleem, ik ben nog aan het twijfelen tussen jurk, badpak, bikini of string. Maar misschien dat ik wel gewoon mijn tuinbroek aandoe.
Ben je nu weer een meisje?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:48 schreef Drinky het volgende:
Ik bewaar mezelf voor het huwelijk. Ik vind de gedachte dat je zomaar mensen afgaat, waarmee je niet van plan bent de rest van je leven te delen een beetje verwerpelijk.
Alleen geloof ik ook niet echt in het huwelijk, omdat ik niet geloof dat mensen voor altijd bij elkaar kunnen zijn.
Ergo: seks is voor vieze, fantasieloze mensen die hun leven niet via een andere invulling vreugde kunnen geven.
Hoi, trouwen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:48 schreef Drinky het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
Ja priceless tochquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:49 schreef kingtoppie het volgende:
Wat een gezeik weer, je vond het lekker en je gaat daar nu over huilen?
altijd al geweestquote:
Yeah kroegentocht met vriendin gaat doorquote:
Verdomme.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:11 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Yeah kroegentocht met vriendin gaat doorDus sorry, ik kom niet.
Hou je je topicdiarree morgen binnen dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:11 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Yeah kroegentocht met vriendin gaat doorDus sorry, ik kom niet.
Hoeveel persoonlijkheden heb jij dan?quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
Huh?
oh, waarschijnlijk een foutje, waar kun je dit instellen? Ben gewoon een jongen
Sorryquote:
Ik ga nooit met mensen mee naar huis if you know what i meanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:13 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hou je je topicdiarree morgen binnen dan?
hotel is idd beterquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:22 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Ik ga nooit met mensen mee naar huis if you know what i mean
zwerverquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:27 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ook geen hotel. Gewoon in de bosjes, geen gedoe.
Ik hou me soms schuil in de bosjes, omdat ik dan uilen observeer. Mag ik komen kijken?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:27 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ook geen hotel. Gewoon in de bosjes, geen gedoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |