Tis wat meid.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:29 schreef BearerOfLight het volgende:
Het is trouwens wel de eerste keer dat ik zomaar iemand mee naar huis neem; doorgaans blijft het bij zeer openhartige gesprekken en zeg ik wel wat 'vulgaire' dingen. Maar ik breng ze nooit in praktijk, op gisteren na dus.
Ik lig lekker tussen de schoenenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik bepaal lekker zelf wel, wat er in huize Argo komt. Nu terug je mand in!
Das wel weer aandoenlijk hoe je daar ligt!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:30 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik lig lekker tussen de schoenen![]()
[ afbeelding ]
Elk meisje moet een slettenperiode hebben, die van jou is nu aangebroken! Geniet er van!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:32 schreef BearerOfLight het volgende:
Wellicht komt het omdat ik de afgelopen 10 jaar 3 relaties achter elkaar heb gehad, en nu gewoon weer even moet wennen aan het vrijgezel zijn. En ik ben dol op aandacht, dat moet ik wel toegeven.
Najah, ik heb mijn klacht(en) duidelijk gemaakt en de verschillende reacties & meningen ter harte genomenHier laat ik het dan ook even bij verder!
Zolang je er zelf niet mee zit, maakt het geen zak uit. Op het moment dat je er zelf mee zit, dan wel. Met andere woorden als je het niet erg vindt hoe je opereert onder alcohol, dan is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:32 schreef BearerOfLight het volgende:
Wellicht komt het omdat ik de afgelopen 10 jaar 3 relaties achter elkaar heb gehad, en nu gewoon weer even moet wennen aan het vrijgezel zijn. En ik ben dol op aandacht, dat moet ik wel toegeven.
Najah, ik heb mijn klacht(en) duidelijk gemaakt en de verschillende reacties & meningen ter harte genomenHier laat ik het dan ook even bij verder!
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:34 schreef Piethur het volgende:
[..]
Elk meisje moet een slettenperiode hebben, die van jou is nu aangebroken! Geniet er van!
Ik ben vrij verlegen, zo'n typje die een beetje op de achtergrond is. En alcohol zorgt ervoor dat dat muurtje eigenlijk een beetje weggaat. Begin wel steeds meer te leren om zonder alcohol ook lol te hebben.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:34 schreef Piethur het volgende:
[..]
Elk meisje moet een slettenperiode hebben, die van jou is nu aangebroken! Geniet er van!
Komt goed vanavond gaan wij het gezellig hebben!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:35 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik ben vrij verlegen, zo'n typje die een beetje op de achtergrond is. En alcohol zorgt ervoor dat dat muurtje eigenlijk een beetje weggaat. Begin wel steeds meer te leren om zonder alcohol ook lol te hebben.
Maar idd, geniet van je vrijgezellenbestaan. Komt wel goed
Yeah men.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Komt goed vanavond gaan wij het gezellig hebben!
Wat is het probleem?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:58 schreef BearerOfLight het volgende:
Ik ben van nature dus obsceen en een beetje promiscue
Ja, ik hou van afwisseling.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Mag ik je ook laten luisteren naar mijn christelijke rap songs? Of is dat een afknapper?
dankjequote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Das wel weer aandoenlijk hoe je daar ligt!
Doe is gek. Heb je dan ook zo'n soepjurk aan zoals in een gospelkoor?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Prima dan maak ik er een heel program van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |