Of Clasiequote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Ron, wat een baas
Als Cabral nou eens fatsoenlijke corners had genomen had Vlaar gewoon topscorer geweest van de Eredivisie dit jaar
Maar die kansloze Bouma is linksbenigquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als Bertje toch nog Bouma op gaat stellen is hij echt een faler. Iedere keer speelt ie beter dan Bouma.
BMI had gewoon mee gemoeten ipv die zak hooi van een Bouma.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Maar die kansloze Bouma is linksbenig
De Vrijquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
BMI had gewoon mee gemoeten ipv die zak hooi van een Bouma.
Echt he dat eeuwige gezeik daarover. Zie hem er nog voor aan om dan maar iemand met alleen een linkerbeen op te stellenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Maar die kansloze Bouma is linksbenig
Afellay is ook wel een baas imo, bij PSV vond ik het al een geniale speler!quote:
hij scoorde toch 2 keer tegen Mexico, dat verwacht je niet dat hij scoort, dus is het wel een revelatie ja.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:33 schreef Grifte het volgende:
Ricky van Haaren is op het jeugdtoernooi in Toulon verkozen tot revelatie van het toernooi. Van Haaren verlaat #Feyenoord.
Nogal. Hoop eigenlijk dat hij weg gaat bij Barca naar een club waar hij iedere wedstrijd eerste keus is. Zonde om zo'n speler op de bank te zetten.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Afellay is ook wel een baas imo, bij PSV vond ik het al een geniale speler!
Kon zich geen beter moment wensen voor zo'n uitverkiezingquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:33 schreef Grifte het volgende:
Ricky van Haaren is op het jeugdtoernooi in Toulon verkozen tot revelatie van het toernooi. Van Haaren verlaat #Feyenoord.
Dat is hoe Van Haaren rolt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:33 schreef Grifte het volgende:
Ja (al was Noord-Ierland ontzettend slecht). Nee, Matthijsen blijft daar gewoon staan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:48 schreef satecl het volgende:
Ik kom net thuis van een festival, dus heb Vlaar gemist. Speelde hij goed? En betekent dit dat hij een basisplek krijgt tijdens het EK?
Ja, hij speelde wel goed, hij scoorde zelfs, maar wat wil je tegen Nierlandquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:48 schreef satecl het volgende:
Ik kom net thuis van een festival, dus heb Vlaar gemist. Speelde hij goed? En betekent dit dat hij een basisplek krijgt tijdens het EK?
Vlaar is Bouma al voorbijgestreefd lijkt het:quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:53 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja, hij speelde wel goed, hij scoorde zelfs, maar wat wil je tegen Nierland
Nee, Bertje kennende geeft ie de voorkeur aan Mathijssen () als ie fit is of anders Bouma ( want die is links
![]()
![]()
![]()
)
(AD)quote:De bondscoach doet waarschijnlijk een beroep op Ron Vlaar als Mathijsen niet voorspoedig van zijn hamstringblessure herstelt. 'Ik zit rustig op de bank als Vlaar speelt', zei Van Marwijk die in de voorbereiding ook met Bouma centraal in de defensie experimenteerde. 'Hij is groot en sterk en heeft zich de laatste 2 jaar goed ontwikkeld.'
Denk dat Mathijsse gewoon speelt hoor.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als Bertje toch nog Bouma op gaat stellen is hij echt een faler. Iedere keer speelt ie beter dan Bouma.
Dat denk ik ook wel. Verbaasd me wel dat Vlaar tegenwoordig ook een vrij behoorlijke lange bsl met links speelt!quote:Op zondag 3 juni 2012 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij fit is wel maar denk wel dat Vlaar Bouma voorbij is in de pikorde
Nu die snel lijkt te herstellen wel ja. Ging ook niet over vlaar / Mathijssen maar vlaar / Bouma.quote:
Maar als Bouma serieus aan spelen toekomt, is Bert echt gek.quote:Op zondag 3 juni 2012 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij fit is wel maar denk wel dat Vlaar Bouma voorbij is in de pikorde
Sowieso had hij voor die voorselectie Drenthe en Emanuelson op moeten roepen, deze jongens bij voorbaat al afserveren was niet handig.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
Maar als Bouma serieus aan spelen toekomt, is Bert echt gek.
Hij is al echt gek door hem te selecteren.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
Maar als Bouma serieus aan spelen toekomt, is Bert echt gek.
Dat zegt wel iets over het niveau daar...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:33 schreef Grifte het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |