Ach die ene dag per jaar... vier het niet voor niets niet voor vriendenquote:
1 Dag per jaar teveelquote:Op zondag 3 juni 2012 17:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach die ene dag per jaar... vier het niet voor niets niet voor vrienden
LOL dat sowieso.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je woont gewoon in de verkeerde wijk
Als ik in noord had gewoond, had dat betekend dat mijn ouders kei rijk waren.quote:
Ja maar misschien was je dan wel opgevoed door een au pair en zag je je ouders nooitquote:Op zondag 3 juni 2012 17:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als ik in noord had gewoond, had dat betekend dat mijn ouders kei rijk waren.
Of misschien werd ik een kei verwend nest... Dan liever in deze buurt.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja maar misschien was je dan wel opgevoed door een au pair en zag je je ouders nooit
1 dag teveel ja. Ik ga meestal met een of twee mensen naar de bios, en that's it. Dat er familie komt vind ik al erg zat, hoef niet dat al m'n vrienden bij mij thuis komenquote:Op zondag 3 juni 2012 17:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
1 Dag per jaar teveelWaarom vier je het niet voor vrienden? Want ik vind het kut doordat mijn pa er dan bij zit en hun alles kunnen aanhoren enzo, maar dat vinden mensen raar.
Leuk, rijke ouders. Kom jij bij 'Dutch My Sweet Sixteen'quote:Op zondag 3 juni 2012 17:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als ik in noord had gewoond, had dat betekend dat mijn ouders kei rijk waren.
Tsja dan had je ook niet beter geweten lijkt me.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Of misschien werd ik een kei verwend nest... Dan liever in deze buurt.
Haha bitch please, Vught is overal de bewoonde wereld, behalve Cromvoirt.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tsja dan had je ook niet beter geweten lijkt me.Woon je wel een beetje bij het centrum eigenlijk of niet in de bewoonde wereld?
Gewoon voorstellen als je harem, stijg je misschien wel in aanzien bij je paquote:Op zondag 3 juni 2012 17:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
1 dag teveel ja. Ik ga meestal met een of twee mensen naar de bios, en that's it. Dat er familie komt vind ik al erg zat, hoef niet dat al m'n vrienden bij mij thuis komenTevens: wie moet ik uitnodigen? Ik ken echt 1000 meisjes en dat vind ik dan een beetje raar
Ja maar Cromvoirt is meer Cromvoirt en Vught Vughtquote:Op zondag 3 juni 2012 17:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Haha bitch please, Vught is overal de bewoonde wereld, behalve Cromvoirt.En het dorp is 10 minuten fietsen of zo.
Dan denken ze dat ik homo benquote:Op zondag 3 juni 2012 17:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gewoon voorstellen als je harem, stijg je misschien wel in aanzien bij je pa
Jouw redenatie.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja maar Cromvoirt is meer Cromvoirt en Vught Vught10 is nog best lang
Volgens mij nietquote:
Hm oke dan.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jouw redenatie.En nouja, het dorp, het dorp... 1 minuut van mijn huis zijn winkels, 3 minuten van mijn huis zijn winkels, 10 minuten van mijn huis zijn winkels, 15 minuten van mijn huis zijn winkels... Dus ik zit echt nog gewoon in de bewoonde wereld hoor.
Typen.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hm oke dan.Ging je dat schuingedrukte trouwens typen of gewoon kopieren?
ijverig hoorquote:
Nee, dat komt omdat het er eerst maar 2 waren en ik me toen de andere winkels besefte en niet doorhad dat ik het idd beter had kunnen copy-pasten.quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 18:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat het er eerst maar 2 waren en ik me toen de andere winkels besefte en niet doorhad dat ik het idd beter had kunnen copy-pasten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |