SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit draaide ze paar jaar terug tijdens de bekerfinalequote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:46 schreef Tchock het volgende:
Wat de fuck is ditDat is steven in het weekend. Die houd wel van een stevig potje bestaliteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kloptquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is steven in het weekend. Die houd wel van een stevig potje bestaliteit.
Omdat hij dit Ajax nummer hoort ?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zit op balkon en de buurjongen knikt goedkeurend naar me_!!!
Ja dat zou ik ook naar jou doenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zit op balkon en de buurjongen knikt goedkeurend naar me_!!!
Het nummer natuurlijkquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Omdat hij dit Ajax nummer hoort ?
Of door je schoonheid
Ik bescherm Uft wel, ben zo in Almerequote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik bescherm Uft wel, ben zo in Almere
je bent gewoon een hoer jijquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:50 schreef Typisch het volgende:
Godverdomme, vanavond MOET ik in het oranje werken want EK thema dus oranje.Mijn principes verloochenen voor geld, tis wat.
Almere!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik bescherm Uft wel, ben zo in Almere
Leuke dames hoeven niet te betalen.quote:
Ik zou weigerenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:50 schreef Typisch het volgende:
Godverdomme, vanavond MOET ik in het oranje werken want EK thema dus oranje.Mijn principes verloochenen voor geld, tis wat.
Ik ook, maar zoquote:
Haha, ik wel hoor vermaak mij hier prima. Alleen uitgaan is daar kut.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ook, maar zovind ik het niet haha
Je kan ook in rood-wit-blauw gaanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee joh, gratis geld. Schuimparty alles.
Mooie stad man, lekker natuurlijk ontstaan en shit.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:52 schreef stevenmac26 het volgende:
Almere
Ik steek liever 10 aidsnaalden in mijn ogen dan dat ik daar ga wonen
Zolang ik naar school ga en werk is het okee, maar in Almere zelf is geen moer te beleven vind ikquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Haha, ik wel hoor vermaak mij hier prima. Alleen uitgaan is daar kut.
Jij nu ook danquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:53 schreef Monopoly het volgende:
AIDS heb je toch al, dus maakt niet uit.
Kom maar met een rood overhemd/shirt, witte broek en blauwe schoenen. Dan trek ik dat wel aan. Wel voor 7 uur afleveren.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook in rood-wit-blauw gaan. Geen verloochende principes dat je nooit oranje zou dragen.
Nee.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kom maar met een rood overhemd/shirt, witte broek en blauwe schoenen. Dan trek ik dat wel aan. Wel voor 7 uur afleveren.
Haha ik weet wat je bedoelt,daarom moet je de leuke spots weten om daar te kunnen chillen. Zonder gezeik van de politie en zo.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zolang ik naar school ga en werk is het okee, maar in Almere zelf is geen moer te beleven vind ik
Ja maar chillen heb je op een gegeven moment ook wel gehadquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Haha ik weet wat je bedoelt,daarom moet je de leuke spots weten om daar te kunnen chillen. Zonder gezeik van de politie en zo.
Buiten chillen bij een bushokje, stiekem drinken, peukies roken en bang zijn dat je pa of ma langs rijdt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar chillen heb je op een gegeven moment ook wel gehad
Dat uitvoeren is niet mijn taak.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat heb ik er dan aan. Goede ideeën zijn leuk, maar je moet ze ook kunnen uitvoeren.
Nee johquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar chillen heb je op een gegeven moment ook wel gehad
Daar heb je een punt.quote:
Ik ga dit jaar nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |