SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaat
Oui, je saisquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:58 schreef twi het volgende:
Het is Audrey Tautou, ouwe. Niet Marion Cotillard
Pfff, ja ik vind haar echt prachtigquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:58 schreef twi het volgende:
Het is Audrey Tautou, ouwe. Niet Marion Cotillard
[ afbeelding ]
Ook mooi
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pfff, ja ik vind haar echt prachtig![]()
Zwoel
Ik vond het geen leuke filmquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:12 schreef formerjellybean het volgende:
Audrey Tatou is uit Amelie die film is zolief en Cottilard was Piaf wat ze overigens schitterend deed
Beide in Un long dimanche de Fiancellesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:12 schreef formerjellybean het volgende:
Audrey Tatou is uit Amelie die film is zolief en Cottilard was Piaf wat ze overigens schitterend deed
Zij was schitterend als Marilyn in My week with Marilyn. Heath had heel trots op haar geweest.quote:
Heb ik nog niet gezien, ik ben wel benieuwd hoe ze het heeft gedaanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zij was schitterend als Marilyn in My week with Marilyn. Heath had heel trots op haar geweest.
Heb hem met mijn moeder gezien, en niet alleen als icoon maar ook als supercomplex mens en ik vond dat zij die kwetsbaarheid die Marilyn had zo mooi had neergezet. Als die uit is op dvd wat binnenkort is dan ren ik naar de winkel. Ik ben zelf nogal Marilyn fan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gezien, ik ben wel benieuwd hoe ze het heeft gedaan![]()
Het lijkt me heel erg moeilijk om in de huid van een icoon te kruipen.
Oh echt?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:23 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Heb hem met mijn moeder gezien, en niet alleen als icoon maar ook als supercomplex mens en ik vond dat zij die kwetsbaarheid die Marilyn had zo mooi had neergezet. Als die uit is op dvd wat binnenkort is dan ren ik naar de winkel. Ik ben zelf nogal Marilyn fan.
Als je in haar leven duikt en biografieen leest was een hele intelligente maar ook kwetsbare vrouw, ze wilde graag serieuze actrice worden . Haar tragiek was juist dat ze door Hollywood het domme blondje is gemaakt terwijl ze juist heel belezen en alles was , en ze wilde echt serieuze rollen maar dat lukte haar niet en haar prive-leven was gewoon een puinhoop.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh echt?![]()
Grappig, ik weet niet veel van haar. Vroeger zag ik haar echt als een irritant geblondeerd mokkel. Ik hou niet van dat kindvrouwtjesachtige. Maar volgens mij zat er wel iets meer diepgang in dan dat, in ieder geval een complex persoontje idd.
Nou, ik begon haar eigenlijk interessant te vinden toen ik een paar quotes van haar las. Ik weet niet meer precies wat het was maar ik was echt verbaasd. Hmm misschien ga ik die film wel even van het internet lenenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:32 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Als je in haar leven duikt en biografieen leest was een hele intelligente maar ook kwetsbare vrouw, ze wilde graag serieuze actrice worden . Haar tragiek was juist dat ze door Hollywood het domme blondje is gemaakt terwijl ze juist heel belezen en alles was , en ze wilde echt serieuze rollen maar dat lukte haar niet en haar prive-leven was gewoon een puinhoop.
Tip ga na share.info daar zag ik hem van de week tussen en ik heb daar van de week al gratis films gekeken. Gisteren Across the universe een leuke film met beatle nummersquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou, ik begon haar eigenlijk interessant te vinden toen ik een paar quotes van haar las. Ik weet niet meer precies wat het was maar ik was echt verbaasd. Hmm misschien ga ik die film wel even van het internet lenen
megashare.info that isquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:38 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Tip ga na share.info daar zag ik hem van de week tussen en ik heb daar van de week al gratis films gekeken. Gisteren Across the universe een leuke film met beatle nummers
Pics?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:47 schreef marbasnarf het volgende:
tis paarse verf geworden voor op mn muur =D t ziet er echt wel gezellig uit... twijfel nog of 50 cm voldoende is, of dak m doortrek naar een meter, maar dat beslis ik aan t eind van t weekend wel, als ik beetje gewend ben!
Ja foto'squote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:47 schreef marbasnarf het volgende:
tis paarse verf geworden voor op mn muur =D t ziet er echt wel gezellig uit... twijfel nog of 50 cm voldoende is, of dak m doortrek naar een meter, maar dat beslis ik aan t eind van t weekend wel, als ik beetje gewend ben!
tnx! ja t valt wel mee he, omdat t een hoek is en niet 1 muur... ! ben wel content.. (behalve met mn technieken, moet echt nog hoop uitschieters weghalen op plafond enzo)quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind 't eigenlijk wel wat hebben (en ik ben totaal niet van de "felle" kleuren).
vrijwel allemaal, behalve de chicklits die niet allemaal, ben meer van de informatieve boekenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:52 schreef DigitalGirl het volgende:
Hoeveel boeken aan de linkerkant heb je daadwerkelijk gelezen?
Pas op dat je geen uitschieters maakt naar het paarse gedeelte, anders blijf je bezigquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tnx! ja t valt wel mee he, omdat t een hoek is en niet 1 muur... ! ben wel content.. (behalve met mn technieken, moet echt nog hoop uitschieters weghalen op plafond enzo)
Ik vind het wel gezelligquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tnx! ja t valt wel mee he, omdat t een hoek is en niet 1 muur... ! ben wel content.. (behalve met mn technieken, moet echt nog hoop uitschieters weghalen op plafond enzo)
haha nou ga eerst met thinner aan de gang... maar op mn kozijn werd dat gewoon een heel groot licht paarse vlek... dus vrees dak met de witte verf aan de slag moet.... komt morgen wel ofzo, ga echt niet weer alles aan de kant schuiven en kwasten enzo zoekenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pas op dat je geen uitschieters maakt naar het paarse gedeelte, anders blijf je bezig
dankjequote:
Ja, zou ik wel doenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dankjeweet alleen niet of de linkerkant iets groter moet (in verhouding tot mn tvkastje)
ja he, dat dacht ik ook, gewoon een halve meter extra... maar wederom... komt welquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, zou ik wel doenGeeft iets meer rust denk ik.
Met dat soort dingen moet ik ook altijd de tijd nemen, anders ga ik het afraffelenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja he, dat dacht ik ook, gewoon een halve meter extra... maar wederom... komt welmisschien vanavond ofzo
jep..!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:03 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar is het de bedoeling dat het zo blijft of zo??
Ik heb ook een keer een muur paars geverfd, en ja lagen, lagen, lagen. En bij mij pakte het niet zo mooi uit dus er moesten daarna 4 lagen witte verf overquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:03 schreef marbasnarf het volgende:
hm... crap... zie dat t niet geheel egaal opdroogt, moet nog ene keer extra vrees ik... wilde halverwege mn muur nog een vertikale baan maken, maar dat ga ik niet redden. eerst deze hoek maar ff perfect makenm ben er nu al blij mee, leuke kleur!
oei...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer een muur paars geverfd, en ja lagen, lagen, lagen. En bij mij pakte het niet zo mooi uit dus er moesten daarna 4 lagen witte verf over
Oh dat is ook leuk! Maar schijnt dat licht niet heel vervelend op de tv vraag ik me af...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:06 schreef marbasnarf het volgende:
bedenk me net dat t missvjoen wel grappig effect is als ik t doortrek naar mn plafond en dan in dat paarse vierkant een lampje hang!
ja misschien, maar dan zet ik t alleen aan als tv uitstaatquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat is ook leuk! Maar schijnt dat licht niet heel vervelend op de tv vraag ik me af...
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja misschien, maar dan zet ik t alleen aan als tv uitstaatwit lampje, schattig kapje... leuk leuk!
laat t eindresultaat wel zien wanneer t zover isquote:
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
laat t eindresultaat wel zien wanneer t zover is
nee als ik klaar ben moet ik plantjes scoren! ben weg toedzzquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom je hier ook even langs als je klaar bent?
Roze of groen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:57 schreef Myraela het volgende:
Mijn jurkje komt dinsdag binnen.En mn 2 potjes extra verf ook. Woensdag ben ik vrij, dus dan ga ik mn haar verven.
Het spijt me dat ik je teleurgesteld hebquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wouw, we hebben gewoon geen TT waar D66 of squatten in zit!
hey ook_gek.quote:
De meeste vrouwen hebben niets met voetbal. Nee dus.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:05 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hey ook_gek.
je had het over mandjes! zo hip is dat!
krijg ik wel ooit een vriendin als ik ga proberen te doen alsof ik dat voetbal leuk vind ?
Oh, jij gaat mij zo leuk vindenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:09 schreef twi het volgende:
[..]
De meeste vrouwen hebben niets met voetbal. Nee dus.
Vrouwen die niets met voetbal hebben
En Harry Potter, zo te zien!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vrijwel allemaal, behalve de chicklits die niet allemaal, ben meer van de informatieve boeken
Goh die zat ik net te lezenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Scholiere vraagt om hulp. Liefst van corporale, studentikoze type's ;)
Kansen, grijp ze
Ik ben stiekem al een tijdje verliefd.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, jij gaat mij zo leuk vinden. Ik haat voetbal
.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Welke kleur rood ben je van plan?
Zo hoort het ookquote:
Ben benieuwd naar het resultaatquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral de bovenste en een klein beetje plukjes van de onderste.
Waarom dat? Het is juist fijn als je wat dingen hebt die je lekker apart kan houden.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou wel leuk zijn om een meisje te daten dat ook een beetje van voetbal hield.
Ik ontken alles.quote:
Ik heb dat serieus nog nooit gehadquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou wel leuk zijn om een meisje te daten dat ook een beetje van voetbal hield.
Ja, je moet dingen apart kunnen doen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom dat? Het is juist fijn als je wat dingen hebt die je lekker apart kan houden.
[..]
Ik ontken alles.
Ik ook nog nooit gehad. Vrouwen geven er niet zo veel om, lijkt het wel.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb dat serieus nog nooit gehad
Terwijl ik zelf wel heel fanatiek met voetbal ben geweest
Ja maar C_A is foutquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, je moet dingen apart kunnen doen.
Maar mijn vorige vriendin wilde dus iedere keer dingen doen als er CL was of als Nederland moest spelen ofzo.
[..]
Ik ook nog nooit gehad. Vrouwen geven er niet zo veel om, lijkt het wel.
Behalve C_A.
Dat gaat ook zwaar tegen mijn principes inquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Ik dat geen Feyenoorders.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Scholiere vraagt om hulp. Liefst van corporale, studentikoze type's ;)
Kansen, grijp ze
Wat vind je dan wel een leuke sport?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:40 schreef Casie het volgende:
Ik kijk geregeld voetbal. Maar dan meestal wel doordat huisgenoten aan het kijken zijn en ik erbij gaan zitten, uit mijzelf nooit.
Stom he dat mensen voetbal wel leuk vinden, het is maar de nr1 sport van de wereld, gekke mensen ookquote:
Er zijn ook genoeg mensen die in sprookjes geloven. Ik vind voetbal of welke sport dan ook niets. Komende tijd zal zwaar worden voor mijquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stom he dat mensen voetbal wel leuk vinden, het is maar de nr1 sport van de wereld, gekke mensen ook
Zeker zijn die er.. Alleen noemen velen dat sprookjesboek de Bijbel..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg mensen die in sprookjes geloven. Ik vind voetbal of welke sport dan ook niets. Komende tijd zal zwaar worden voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |