weer een typische Tong reactiequote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:33 schreef tong80 het volgende:
Ik was 6 jaar verliefd op Ansje op de basisschool. In de zesde klas vroeg ze via een briefje van haar vriendin verkering met me.
Heb toegestemd. Maar durfde niet te kussen.
Later ingehaald. En denk nog vaak aan Ansje. Wat ik haar tekort heb gedaan.
Ik denk het ook.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Is het niet zo dat al je echte liefdes je zullen bijblijven?
Dat ja, maar de eerste keren van iets zijn toch extra speciaalquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja want meestal zijn het er niet zoveel.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ligt er dus misschien ook aan op welke leeftijd je de eerste liefde tegenkomt of je er later nog vaak aan denkt of niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:32 schreef Isabeau het volgende:
Nav dit topic eens gekeken of mijn eerste liefde ook iets als facebook oid heeft: nee, dus.
Maar verder denk ik eigenlijk nooit meer aan hem. We waren jong en achteraf was het best wel een loser (maar ik vond hem heel spannend).
Ik was 15quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:34 schreef Kper_Norci het volgende:
Ligt er dus misschien ook aan op welke leeftijd je de eerste liefde tegenkomt of je er later nog vaak aan denkt of niet.
Daarom weet ik denk ik niet meer wie het was, ik herinner me alleen wat vage dingen, verliefdheid, kriebels, aan diegene denken. Maar de persoon zelf is een grote blur. Het was denk ik op de lagere school.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:34 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ligt er dus misschien ook aan op welke leeftijd je de eerste liefde tegenkomt of je er later nog vaak aan denkt of niet.
De eerste keer verliefd was bij mij ook op de basisschool, maar dat is verder nooit wat geworden. Ik herinner haar nog wel, ze woont namelijk tegenwoordig tegenover mequote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom weet ik denk ik niet meer wie het was, ik herinner me alleen wat vage dingen, verliefdheid, kriebels, aan diegene denken. Maar de persoon zelf is een grote blur. Het was denk ik op de lagere school.
Zo "speciaal" zijn ze anders voor jou ook niet geweest, aangezien het nooit wederzijds was. Toevallig dat ik het meisje waar ik voor het eerst verliefd op was nog ken, maar er zijn ook een hoop exen waar ik dus echt de naam niet meer van weet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:46 schreef Kevin24 het volgende:
Ik herinner me nog dondersgoed alle meisjes waar ik ooit verliefd op ben geweest... Hun namen, gezichten, gewoontes..... Helaas was het nooit wederzijdsdus spraken van 'echte liefde' was er niet.
Snap dus ook niet hoe mensen zo'n 'speciaal' persoon kunnen vergeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |